News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2010-03-18 IL Hazard kolumni: "Tapa ittes huora"

Started by skrabb, 18.03.2010, 09:33:37

Previous topic - Next topic

pelle12

Quote from: Ammadeus on 18.03.2010, 16:37:46
Mutta kun se oli niiiiin hyvä siinä postiapappijaakopille.
Jos joku jo unohti.
:facepalm: Anteeksi. Unohdin mainita.
Eikä ollut huono siinä Liian paksu perhoseksikaan-näytelmässä.

BastardoGrande

Pidin blogikirjoituksesta, Kaarinalla on ainakin yksi terävä kynä penaalissaan.
Pitää ymmärtää Kaarinan olevan kirjoituspalkkiota kuittaava blogisti, aikamme klovni ja hauskuttaja, siis pelle kenen jutuille kuuluisi nauraa takakenossa.

Terävät ja perillekin menevät pistot on vastaanotettava ilmeenkään värähtämättä, tyynen rauhallisesti ja itse valmistauduttava antamaan samalla mitalla takaisin.
Tälläiseksi tämä lehtitalojen ylläpitämä julkinen verbaalimiekkailu on edennyt.

Ulkoasusta annan; 8½
Sisällöstä; 5-
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

Tommi Korhonen

Hmm. Saitte minut miettimään että miltä se kognitiivisen dissonanssin imploosio näyttää. Se saattaisi näyttää tällaiselta inkoherentilta tien etsinnältä. Olin koko ajan odottanut jotain räiskyvämpää.

Tämän esitän arvailuna, en faktana.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Kettu2

Quote from: J. Juntunen on 18.03.2010, 10:07:30
Mielestäni Kaarina oli aika hauska. :)
Tämä ei ollut sarkasmia, ivaa yms.

Minä kun en saanut mitään järjen häivää selvää tuosta kirjoituksesta, muuta kuin seuraavalla perussuomalaisten risteilyllä tulee mollata Jussia ja peräkammarinpoikia.

Varmasti vika on lukijassa, siitä ei ole epäilyksen häivääkään. :|

Edit.

Quote from: Inna on 18.03.2010, 11:00:09
Mun mielestä Homma on jo valmiiksi täynnä peräkammariläppää, foorumin nimeämistä myöten.

Quote from: Jari Leino on 18.03.2010, 11:33:53
Hazardin täti sano, että tarvitaan vieläkin enemmän skenehuumoria.

Kyllä mulle tietysti passaa.

Homma täyttyy scenehuumorista ja kiljupöniköillä vitsailusta aivan tarpeeksi. Nykyinen tilanne on sikäli hyvä, että pikkuhiljaa ollaan päästy väsyneimmistä ja kuluneimmista scenehuumorin kukkasista eroon. Jossakin vaiheessa ne tulvivat sen verran rankasti keskustelun sekaan, että häiritsivät jo asiallista keskustelua. Moderaattoreille tietysti kiitos, että ovat jaksaneet pitää uutisaluetta puhtaana jatkuvista vitsin murjaisuista.

Antaa Kaarinan tällä kertaa aloittaa leikki ja kertokoot jonkun vitsin itsestään. Hommalaisista niitä itseironisia vitsejä täältä löytyy satoja.

Malla

Quote from: Ulkopuolinen on 18.03.2010, 17:50:33
Itse olen ensimmäisenä eturivissä taputtamassa jos joku nimettömiä tappouhkauksia lähetellyt jää auton alle ja kuolee tai saa viisi vuotta linnaa tai joutuu kuudeksitoista vuodeksi pakkohoitoon.

Minä en. Koska kyse on tuskin "psykiatrisesti terveistä" aikuisista. Sairaillekaan en toivo kuolemaa.
Keinojakin toistaiseksi on: poliisitutkinnan kautta hoitoon. Nollatoleranssi uhkailuun (riippumatta uhkailtavan mielipiteestä) olisi hyvä juttu.

jupeli

Olisi muuten ihan mukavaa, jos nyt saisi sellaista todellista tietoa siitä,että kuinkahan monta tutkijaa on uhkailtu ja miten?

Olisiko mahdollista, että uhkailijat ovatkin kaikenmaailman akukettuliinulityttöjä ja -poikia kukkahattutäteineen?

Meinaan heidän mokutusperusteensa ovat niin järjellistä ajattelua ja kritiikkiä kestämättömiä ja siksi he tarvitsevat provoja ja rääkyviä sekä räyskyttäviä rakkikoiria kauttalinjan, kaikenmaailman esiintyväisten valmiiksiasenteisille areenoille.

IDA

Quote from: Ulkopuolinen on 18.03.2010, 17:50:33
Kannattaa huomioida sekin, että koko kenttä leimautuu näkyvimpien kaahojen mukaan. Niin pitkään kuin nuiva liike ei tee selvää, todellista ja julkista pesäeroa kaikenmaailman paskapaketinlähettäjiin, tappouhkailijoihin, stalkkereihin yms niin kellään ei ole mitään syytä ottaa nuivaa liikettä poliittisesti tosissaan. Ja siitä syystä moiset kylähullut ovat nuivalle liikkeelle paljon suuremmaksi haitaksi kuin demla, illman ja vihreä liike yhteensä.

Foorumin ylläpito ei mitenkään voi, eikä haluakaan valvoa foorumille kirjoittavien nimimerkkien henkilökohtaista kirjeenvaihtoa tai puhelinsoittelua. Tai sitä mitä miten ihmiset verkkoon sivuja tekevät.

Palstalla ei todellakaan toivota sitä, että ihmisistä levitetään henkilökohtaisia asioita, jos jotain sellaista menee viestien virrassa läpi, niin siitä voi aina ilmoittaa.

Miniluv

QuoteKannattaa huomioida sekin, että koko kenttä leimautuu näkyvimpien kaahojen mukaan. Niin pitkään kuin nuiva liike ei tee selvää, todellista ja julkista pesäeroa kaikenmaailman paskapaketinlähettäjiin, tappouhkailijoihin, stalkkereihin yms niin kellään ei ole mitään syytä ottaa nuivaa liikettä poliittisesti tosissaan.

Kehotan tekemään kaikista uhkauksista rikosilmoitukset, ja toivon, että uhkailijat ja häiriköt joutuvat edesvastuuseen täysin riippumatta, minkä ideologian ääripäästä ovat kotoisin.

Riittääkö sinulle pesäeroksi? Riittäisikö, jos JH-a sanoisi tuon? Riittäisikö galileoille tutkijankammioissa?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Ammadeus

Monissa tämänpäivän ihmisissä on se kummallinen piirre
mukaanlukien Kaarina,etteivät he oikein tajua syitä/seurauksia.
Jos todella rankasti loukkaa puheilla,kirjoituksilla tahi teoillaan
ihmisiä saa tietysti samalla mitalla takaisin.
Mitä kaarina oikein odotti?
Ylistystäkö ja varauksetonta hyväksyntää Halmeen omaisilta
ystäviltä ja tukijoilta?
Joopajoo.
Tottakai lyödyt iskevät takaisin,minä en pidä sitä
mitenkään kummallisena.
Olisiko se nyt tässäkin tapauksessa että sitä saa
kaarina mitä tilaa?
Ehkä kaarina  voi oppia tästä jotakin,vai voiko?

Juha J.

Quote from: Uuno on 18.03.2010, 10:02:31
On se kyllä harmi kun Kaarinan kaltainen ihan varmasti älykäskin nainen on niin a) huomionkipeä b) äärettömän vihainen. Hänellä saattaisi ihan olla asiaakin mutta nyt viesti jää piiloon öyhötyksen alle.

Luulisi että suurin vihaisuus olisi tuohon ikään mennessä jo karissut pois mutta ei. Traumat on toisilla tiukassa.

+1

Voin ainoastaan toivoa, että kyseessä oli jonkinlainen härnäysyritys. Ei sekään hyvältä kuulosta mutta ei Kaarinaa hulluksi voi vielä laskea.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

JR

Vanha totuus on, että se, joka lyö takaisin on syyllinen. Minä en vielä ole törmännyt internetissä toimivaan viharyhmään, voisko joku kertoa, mistä sellaisen löytäisi?

Termiitti

Mahtaakohan Kaarina 'Tapa Ittes Huora'-Hazardia ketuttaa, ettei voinut kerätä 80.000 euroa pelkästään ilmaantumalla jonkun lehden työhaastatteluun, kuten Johanna 'lesbotkin-saavat-valehdella'Korhonen taannoin?

Hankalien kolumnien laatiminen elatuksen eteen, kun on syntynyt vain pelkäksi heteroksi, saattaa alkaa tuntua ajan mittaan liikaa työn kaltaiselta.

(Saako muuten julkisuuden henkilöistä käyttää tälläisia liikanimiä? Amatöörinä en tätä asiaa nimittäin tiedä. Ovatko esim. Roosa "Pieru"-Meriläinen tai Kimmo "Hiki"-Kiljunen soveliaita liikanimiä käyttää? Nämä kun itse ovat moiset ominaisuudet itselleen ylpydellä julkisesti haalineet. En haluaisi loukata ketään silkkaa tietämättömyyttäni.)

EL SID

Hazard on aika haka tuomaan itsestään esille rumia haukkumasanoja. Eikö sille, että osoittaa sairaalloista kiinnostusta rumiin sanoihin ja haluaa kuulla niitä lisää, ole jokin lääketieteellinen termi?

suomelle

Quote from: Termiitti
(Saako muuten julkisuuden henkilöistä käyttää tälläisia liikanimiä? Amatöörinä en tätä asiaa nimittäin tiedä. Ovatko esim. Roosa "Pieru"-Meriläinen tai Kimmo "Hiki"-Kiljunen soveliaita liikanimiä käyttää? Nämä kun itse ovat moiset ominaisuudet itselleen ylpydellä julkisesti haalineet. En haluaisi loukata ketään silkkaa tietämättömyyttäni.)

Mikä ettei? Sanotaanhan minuakin rasistiksi, vaikken edes tarkkaan tiedä mitä tuolla nimityksellä tarkoitetaan.