News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2010-03-18 UK: Amer Hassan ei halunnutkaan rasistiseen Englantiin

Started by Whatsername, 18.03.2010, 12:52:29

Previous topic - Next topic

Whatsername

http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1258846/Illegal-migrant-caught-Channel-Tunnel-complains-UK-racist-uncivilised.html

Laiton maahanmuuttaja kaveli 16mailia Ranskaa ja Englantia yhdistavaa tunnelia pitkin yrittaessaan paasta Englantiin. 16mailin jalkeen han kuitenkin luopui ajatuksesta, koska halusikin asua sivistyneessa maassa.

Egyptilainen on jo kerran heitetty pihalle Englannista vaaran turvapaikkahakemuksen takia, mutta han yritti kuitenkin palata maahan. Kun poliisit ottivat hanet kiinni han kertoi heille etta
"En halua menna takaisin Englantiin. Kaikki siella ovat rasisteja ja luulevat etta kannan pommia"
"I have nothing to declare but my genius" - Oscar Wilde

Marjapussi

Artikkelin mukaan vain uskonto piti hänet "kasassa". Minkä ihmeen takia nämä oikeauskoiset haluavat lähteä pois maista, missä lähes kaikki ovat heitä?
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

Micke

Kommentit ovat melko hauskoja, näyttää siltä etteivät Brititkään nauti kulttuurinsa rikastumisesta.  :D

Whatsername

Quote from: Micke on 18.03.2010, 18:30:52
Kommentit ovat melko hauskoja, näyttää siltä etteivät Brititkään nauti kulttuurinsa rikastumisesta.  :D

Ei nauti, ei.

Kavin eilen hammaslaakarissa, ja istuin siella odotushuoneessa ennenkun paasin sinne lekuriin. Siina istu sitten semmonen vanhempi brittimies, joka rupes mulle rupattelee kaikenlaista. Se kysy sitten siina jossain vaiheessa, etta tykkaanko asua taalla Englannissa ja sanoin etta tykkaan kylla, enhan muuten taalla olis :) Ni se vaan sano etta Englanti oli ennen loistava maa, mutta nykyhallituksen politiikka, varsinkin maahanmuuttopolitiikka, on pilannut tan maan ihan kokonaan. (Hetken oli kylla vaivautunut olo kun mietin, etta olenhan itsekin taalla maahanmuuttajana :D)

Mutta kylla taalla yhdella jos toisella alkaa pinna palamaan.

Naurahdin hieman kun sanoin sille miehelle etta oon Suomesta ni se vastas "Lasse Virenhan on suomesta. Se oli hyva juoksija"
"I have nothing to declare but my genius" - Oscar Wilde

PaulR

Hehe. Hyvää karmaa suomalaisille.

Metrossa kehuin portugalilaiselle kaverille, että ymmärrän hienotkin nyanssit leffasta. Brittimummo oli mehuissaan. Sen verran äänekkäästi puhuinkin.  ;)

Gosford park.

Micke

Quote from: Whatsername on 19.03.2010, 00:41:11
Quote from: Micke on 18.03.2010, 18:30:52
Kommentit ovat melko hauskoja, näyttää siltä etteivät Brititkään nauti kulttuurinsa rikastumisesta.  :D

Ei nauti, ei.

Kavin eilen hammaslaakarissa, ja istuin siella odotushuoneessa ennenkun paasin sinne lekuriin. Siina istu sitten semmonen vanhempi brittimies, joka rupes mulle rupattelee kaikenlaista. Se kysy sitten siina jossain vaiheessa, etta tykkaanko asua taalla Englannissa ja sanoin etta tykkaan kylla, enhan muuten taalla olis :) Ni se vaan sano etta Englanti oli ennen loistava maa, mutta nykyhallituksen politiikka, varsinkin maahanmuuttopolitiikka, on pilannut tan maan ihan kokonaan. (Hetken oli kylla vaivautunut olo kun mietin, etta olenhan itsekin taalla maahanmuuttajana :D)

Mutta kylla taalla yhdella jos toisella alkaa pinna palamaan.

Naurahdin hieman kun sanoin sille miehelle etta oon Suomesta ni se vastas "Lasse Virenhan on suomesta. Se oli hyva juoksija"

;D

No, luulen ettei se tarkoittanut sinunkaltaisia maahanmuuttajia. En minäkään ole tässä foorumissa Intialaisinsinöörien ja Kiinalaisravintoloitsijoiden takia.  ;)