News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Mäki-Ketelä ja hanskat tiskiin - vai miten se nyt oli?

Started by JM-K, 12.03.2010, 09:21:01

Previous topic - Next topic

L. Brander

Quote from: SkaSkin on 12.03.2010, 20:09:25
Yhden TV-esiintymisesi nähneenä luulen, että muutoksen kantsis etsiä parempia esiintyjiä riveihin.

Ei pahalla, vaan kannustaen.

No, sähän voisit lähteä. Ton omakuvasi mukaan olet tuollainen pulleaposkinen luottamusta herättävä henkilö.

LB
Dystooppinen salamasota

herra 4x

Quote from: Jari Leino on 12.03.2010, 18:46:33

Mitä monikulttuurisemmaksi ja rajattomammaksi yhteiskunta muuttuu, sitä turvattomampi se on. Ja ensimmäisinä kärsivät tietenkin ne kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevat suomalaiset.

Ei siihen tämän kummempaa dystopiaa tarvita.

Ennen vanhaan ei moottoritiellä karpaasit pysäytelleet autoja ja uhkaavanoloisesti kauppoja hieroneet.

Ennen vanhaan ne oli poliiseja eikä ne hieroneet kauppoja.

Rakkaudesta lajiin.

L. Brander

Saanen sinivärillä huomauttaa tämän ketjun koskevan VAIN MÄKI-KETELÄN HANSKOJA.

LB
Dystooppinen salamasota

mökö

Jos hanskat on tiskissä taidan alkaa pakkaamaan reppua, jos lähtis maanpakoon. Pitäköön ne huolta itsestään jotka osaavat minä en siihen taisteluun jää.
:roll:
Jospa kuitenkin jatkettais ja katsotaan peli loppuun saakka, hyvä matsi vaikka hävittäiskin.
sellaista se on, valssi suviyössä ilman housuja

L. Brander

Quote from: mökö on 12.03.2010, 20:51:29
Jos hanskat on tiskissä taidan alkaa pakkaamaan reppua, jos lähtis maanpakoon. Pitäköön ne huolta itsestään jotka osaavat minä en siihen taisteluun jää.
Jospa kuitenkin jatkettais ja katsotaan peli loppuun saakka, hyvä matsi vaikka hävittäiskin.

Oletko nyt lukenut tätä ketjua ollenkaan?

LB
Dystooppinen salamasota

dothefake

Uusi tulkinta koko tiskinaluscaustiin: ehkäpä Halla-aho
viittasi pesemättömiin astioihin, joiden alla pyörii propellimainen
vedenviskauslaite.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

MustaLeski

Quote from: dothefake on 12.03.2010, 21:07:14
Uusi tulkinta koko tiskinaluscaustiin: ehkäpä Halla-aho
viittasi pesemättömiin astioihin, joiden alla pyörii propellimainen
vedenviskauslaite.

:D

Quote from: L. Brander on 12.03.2010, 20:55:05

Oletko nyt lukenut tätä ketjua ollenkaan?

LB

Perssilmällä.

herra 4x

Quote from: Jari Leino on 12.03.2010, 21:02:06
Jos hanskat on tiskissä taidan alkaa pakkaamaan reppua, jos lähtis maanpakoon.

Muista pistää ne hanskat reppuun.

Ja tiski repun alle kiinni irtohihnoilla.

Paskamanttelia unohtamatta. Kuka osaa kääriä paskamanttelin sanoo hep. Ja pakollinen hanskaosio: tähän vuodenaikaan mennään nahkarukkasilla, alla villasormikkaat.
Rakkaudesta lajiin.

mökö

sellaista se on, valssi suviyössä ilman housuja

Rise

Eittämättä ketjua lukiessa alkaa tulla sellainen mielikuva että Mäki-Ketelä on vetänyt hanskaan tiskin alla...

...mikä sekin on tietty moniarvoisessa yhteiskunnassa ihan jees.
Kaiken se estää.

antero

Muutos-Kaupan tarjontaan pitää ehdottomasti lisätä Muutos-Hanskat ja Muutos-Naulat!

Siinä rupee suomalaisten mieli ihmettymään kun jokaisesta paikasta löytyy Muutos-Hanskat Naulattuna!

Naulassa olevissa Hanskoissahan voisi myöskin olla iskeviä sloganeita kuten:"Vedä Käteen!" ja pienellä präntillä "...ja ryhdy Muutos-Hommaan."

Ja itsestään selvä:

(http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135250476903.gif)
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

L. Brander

Dystooppinen salamasota

JM-K

Quote from: Jari Leino on 12.03.2010, 20:15:02
Quote from: SkaSkin on 12.03.2010, 20:09:25
Yhden TV-esiintymisesi nähneenä luulen, että muutoksen kantsis etsiä parempia esiintyjiä riveihin.

Velttoo ajateltiin pyytää.

Uua Kotti
liikaa otti
naula päässä
hottentotti

Vai oliko sulla joku rempseän railakas partasuu mielessä?

Varmaan se toinen partasuu. Kuohimissakset mukaan sitten!!!1!

Jyri Suominen

Quote from: Jari Leino on 12.03.2010, 21:02:06
Jos hanskat on tiskissä taidan alkaa pakkaamaan reppua, jos lähtis maanpakoon.

Muista pistää ne hanskat reppuun.

Ja tiski repun alle kiinni irtohihnoilla.

Kauheeta propagandaa, onkohan joku muu isopuolue huhujen taustalla :)
Varsinais-Suomen vaalipiirin Muutos 2011 ehdokkaana eduskuntaan.
PAM 2010-2014 Edustajiston varajäsen.
JSN yleisön edustaja ehdokas.

OlliH

Mitenkäs se tulevaisuudennäkymä taas menikään? Muutosprojektilla saadaan maahanmuuttokriittisten voimat tuhlattua ennen vaaleja. Sopivassa vaiheessa sitten ilmoitetaan projektin hautaamisesta, jotta "äänet eivät hajaantuisi". Ja kun on varmistunut, että Muutos ei osallistu vaaleihin, niin maahanmuuttokriittiset ehdokkaat potkitaan ulos persujen listoilta. :D

SoulBrother

Quote from: Jari Leino on 12.03.2010, 21:18:13
Quote from: mökö on 12.03.2010, 21:17:04
Mitään hanskoja tarvii, otetaan ilman vaan.

Oikea Ultimate Fighter ei ikinä ota ilman hanskoja.

Bussissa.

Hohohoh, olinkin jo unohtanut koko bussicaustin, tai mahdollisen bussicaustin joka jäi tapahtumatta hanskojen puutteessa.  ;D

JM-K

Korttienkeruuaktiviit huom! Pitäkäähän itse vähän kirjaa siitä, montako korttia olette keränneet.

Palkitsen kovimmat kortinkerääjät aidoilla, remontti- ja raksahommissa käyttämilläni työrukkasilla, jotka on tempaistu kuuden tuuman rautanaulalla kakkosnelkkuun. Mukana aitoustodistus ja myös haju!!!1!

Ja tämä ei ollut vitsi (josta muuten seuraa, että viimeistään huomiseen puoleen päivään mennessä olen saanut meiliä, jossa kehotetaan lopettamaan typerä huumori hanskoista, ostamaan pinkki pikkutakki, mintunvihreä kravatti ja menemään kansanopiston stailaus- ja käytöskurssille).

herra 4x

Quote from: JM-K on 13.03.2010, 23:29:58

Ja tämä ei ollut vitsi (josta muuten seuraa, että viimeistään huomiseen puoleen päivään mennessä olen saanut meiliä, jossa kehotetaan lopettamaan typerä huumori hanskoista, ostamaan pinkki pikkutakki, mintunvihreä kravatti ja menemään kansanopiston stailaus- ja käytöskurssille).

http://hommaforum.org/index.php/topic,3.msg332582.html#msg332582
Rakkaudesta lajiin.

SoulBrother

Pitääkö vetää överiks?  ;D Sinähän olet aivan siisti ja puleerattu esiintyjä ollut. Pinkki pikkutakki kyllä vois olla pikantti lisä. 

JM-K

Quote from: SoulBrother on 14.03.2010, 01:22:54

Pitääkö vetää överiks?  ;D Sinähän olet aivan siisti ja puleerattu esiintyjä ollut. Pinkki pikkutakki kyllä vois olla pikantti lisä. 
En se ollut minä joka vetää: tuota pinkkiä pikkutakkia ja vihreää kravattia ehdotti joku stylistiksi itseään tituleerannut henkilö, joka otti minuun yhteyttä. Oli ihan tosissaan. Kylmänväreet menee taas selkää pitkin...

SoulBrother

Quote from: JM-K on 14.03.2010, 10:51:19
Quote from: SoulBrother on 14.03.2010, 01:22:54

Pitääkö vetää överiks?  ;D Sinähän olet aivan siisti ja puleerattu esiintyjä ollut. Pinkki pikkutakki kyllä vois olla pikantti lisä.  
En se ollut minä joka vetää: tuota pinkkiä pikkutakkia ja vihreää kravattia ehdotti joku stylistiksi itseään tituleerannut henkilö, joka otti minuun yhteyttä. Oli ihan tosissaan. Kylmänväreet menee taas selkää pitkin...

:D Toisaalta, miksipä ei, hyvältähän tuo näyttäisi teikäläisen kaltaisen raamikkaan miehen päällä: http://www.hugestore.com/swatches/pink_sport_coat.jpg

Itse uskaltaisin omiin stylistin kykyihini luottaen ehdottaa Mäki-Ketelälle epämuodollisempiin tapahtumiin jopa tällaista pinkkiä yksityiskohtaa: http://nottoomuch.com/images/pink_suits.jpg
Virallisempiin tilaisuuksiin: http://mollygoatwax.typepad.com/photos/uncategorized/pink.gif

Rise

Quote from: JM-K on 14.03.2010, 10:51:19
En se ollut minä joka vetää: tuota pinkkiä pikkutakkia ja vihreää kravattia ehdotti joku stylistiksi itseään tituleerannut henkilö, joka otti minuun yhteyttä.

Tästä lyömätön näkyvyys-täky Muutos-puolueelle: lanseerataan telkkariin oma tosi-TV-show - "Pimp my party leader".
Kaiken se estää.

dothefake

Ehdotin kylläkin tuolla Kouvola-palstalla, että olisi puettu apina
Mäki-Ketelä asuun, eikä päinvastoin.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

rankka

Quote from: SoulBrother on 14.03.2010, 11:06:47
Itse uskaltaisin omiin stylistin kykyihini luottaen ehdottaa Mäki-Ketelälle epämuodollisempiin tapahtumiin jopa tällaista pinkkiä yksityiskohtaa
Hitto, kaikenlaisia sivuja säkin katselet...

Eix vois olla niinq vaa nuhjaantuneet Suomi-verkkarit, verkkopaita ja hankkijan lippis?

SoulBrother

Quote from: J. Juntunen on 14.03.2010, 12:08:02
Quote from: SoulBrother on 14.03.2010, 11:06:47
Itse uskaltaisin omiin stylistin kykyihini luottaen ehdottaa Mäki-Ketelälle epämuodollisempiin tapahtumiin jopa tällaista pinkkiä yksityiskohtaa
Hitto, kaikenlaisia sivuja säkin katselet...

Eix vois olla niinq vaa nuhjaantuneet Suomi-verkkarit, verkkopaita ja hankkijan lippis?

Korostettakoon nyt vielä tässä että en varsinaisesti "katsele" sivuja joissa on pinkkiin kankaaseen verhottuja miesten etumuksia vaan tässä tuli googlen kuvahaku ja pinkki pikkutakki avuksi.  ;)

Synkän Maan Vaeltaja

Korttienkeruuaktiviit huom! Pitäkäähän itse vähän kirjaa siitä, montako korttia olette keränneet.

Palkitsen kovimmat kortinkerääjät aidoilla, remontti- ja raksahommissa käyttämilläni työrukkasilla, jotka on tempaistu kuuden tuuman rautanaulalla kakkosnelkkuun. Mukana aitoustodistus ja myös haju!!!1!

Nyt se on todistettu!1!! Onnistuin murtamaan ketaleen koodin ja saamaan piiloviestin selville!1!

SoulBrother

Quote from: Synkän Maan Vaeltaja on 15.03.2010, 00:16:36

Nyt se on todistettu!1!! Onnistuin murtamaan ketaleen koodin ja saamaan piiloviestin selville!1!

Mhohohoh  ;D Toi oli oikeesti hyvä.

JM-K

Ai satana, nyt on kaikki mennyttä, mystiskryptinen koodimme on murrettu! Me hävittiin tää!!!1!

rankka

Quote from: JM-K on 15.03.2010, 10:01:57
Ai satana, nyt on kaikki mennyttä, mystiskryptinen koodimme on murrettu! Me hävittiin tää!!!1!
No jo oli aikakin alkavalle viikolle ekan kerran hävitä peli. Kellokin on jo kymmenen ...  ;)
Ei tuu taas mitään !1!
Mä lähtisin kotiin ellen olis jo siellä.  :P

Veli Karimies

Uskottavuuskin meni jo kolmasti. Kukaan vielä heittänyt hanskoja tiskinali?