News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Muslimien harjoittamaa "rasismia" Norjassa.

Started by Mantrain, 09.03.2010, 06:31:08

Previous topic - Next topic

Mantrain

OSA 1 -> http://www.youtube.com/watch?v=bE8kmJlJWRs

OSA 2 -> http://www.youtube.com/watch?v=AQQpG6zU2bA

Tätä se nyt sitten on. Videoissa kerrotaan 8-vuotiaasta Eliaksesta, joka asuu maahanmuuttajia vilisevällä asuinalueella. Muslimilapset kiusaavat ja nimittelevät häntä jatkuvasti eikä hänellä ole ketään kaveria.

Näin se white flight -ilmiö etenee.

control

Hämmentävää katsottavaa. Tässä aihetta sivuava video, jos ei ole sattumoisin jo linkitetty.

Norwegian Jihad - Norway
Starring: Mullah Krekar
http://www.youtube.com/watch?v=5S0j8WZvYIs&feature=related

Just just. Ja mokutus sen kuin kiihtyy.

Eino P. Keravalta

Siinäpä oli oikein naiivi hyysäri poikaparalla äitinä; heitä varoitettiin laittamasta lastaan kouluun, jonka oppilaista 97% on ulkomaalaisia, mutta äidillä on niin kaunis kuva multikultista, että tottahan poika piti saada mamukouluun saamaan hienoja kokemuksia. Lopputulos: poikaa hakataan ja häntä haukutaan, kukaan ei leiki hänen kanssaan. Kaiken lisäksi äiti vielä sanoo viihtyvänsä tuossa mamukaupunginosassa! Eikö hän tajua, että hänen poikansa kärsii ja saa ehkä elinikäiset traumat väkivallasta ja sosiaalisesta eristyksestä? Nämä hullut mokuttajat uhraavat lapsensakin sairaalle aatteelleen! Ehkä voisi jo harkita huostaanottoakin kun vanhemmat eivät tajua viedä lastaan turvaan tuolta Norjan lähi-idästä?
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

pelle12

Olisikohan norjalaisäidin vietävä poikansa Etelä-Afrikkaan, jotta pojan kiusaaminen lakkaisi?

control

Tuon pojan äiti kyllä vaikutti olevan todella aivopesty multikulttiin. Vaikka lapsi kärsii niin rasisti tai suvaitsematon ei saa olla. Melkein pelottavaa. On hän kuitenkin järkiinsä vähitellen tulossa, mainitsi sentään että:

"En olisi uskonut että..."
"Minä luulin, että monikulttuurisuus.."
"Minä olin siinä uskossa, että.." jne. Vähitellen alkaa näkyä valoa tunnelin päässä kun uskonto, johon on hurahtanut osoittautuu mahdottomaksi ja naurettavaksi. Kieltoreaktio tietenkin jatkuu vielä aikansa.

kohmelo

Eino P. Keravalta

Quote from: control on 09.03.2010, 11:32:29
Tuon pojan äiti kyllä vaikutti olevan todella aivopesty multikulttiin. Vaikka lapsi kärsii niin rasisti tai suvaitsematon ei saa olla. Melkein pelottavaa. On hän kuitenkin järkiinsä vähitellen tulossa, mainitsi sentään että:

"En olisi uskonut että..."
"Minä luulin, että monikulttuurisuus.."
"Minä olin siinä uskossa, että.." jne. Vähitellen alkaa näkyä valoa tunnelin päässä kun uskonto, johon on hurahtanut osoittautuu mahdottomaksi ja naurettavaksi. Kieltoreaktio tietenkin jatkuu vielä aikansa.

Tässä on kyllä mediallakin erittäin suuri vastuu ja pitkä syntilista. Mistä ihmiset saavat ainekset maailmankuvaansa? Lehdistä, televisiosta ja radiosta hyvinkin pitkälti. Ja mitä ne tarjoavat? Jokainen media tursuaa tänä päivänä mokupropagandaa ja valheita monikulttuurin auvosta samalla kun rikostilastoja salataan ja kaikesta syytetään kantaväestöä. Ei ole ihme, jos koulutetut ja fiksutkin ihmiset menevät halpaan ja nielaisevat koko propagandan, koska sille on erittäin vaikea löytää vaihtoehtoja ja Euroopassa on totuttu ajattelemaan, että lehdistä saa luotettavaa tietoa. Kun näin ei olekaan, ihmisten maailmankuvasta tulee aivan vinksahtanut ja sitten äänestellään vastuuttomia puolueita. Ja korjausliikkeet ovat hitaita; mokupropagandasta vapautuminen voi kestää vuosia. Jotkut eivät herää koskaan, mutta nämä ovatkin psykopatologisia erityistapauksia.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Janix

No olihan järkyttävää katsottavaa! Maahanmuuttajalapset saivat kotonaan ohjeet kuinka vääräuskoisia kohdellaan. Kun nuo maahanmuuttajalapset kasvavat nuorukaisiksi, niin lisää ongelmia on luvassa. Selvästikään tässä ei olla integroitumassa, vaan luomassa uutta monokulttuurista yhteiskuntaa.

Kyllähän sanomalehdetkin kertovat paljon, mutta niiden välittämä maailmankuva (esim. Suomesta) on jäljessä ehkä 10-20 vuotta. Minusta Suomi on muuttunut rajusti, enkä olisi voinut 20 vuotta sitten kuvitellakaan missä nyt mennään. Tilanne seuraavan 20 vuoden kuluttua voi olla vielä yllättävämpi kuin nyt luulisi.
Jos Eurooppa luopuu omista arvoistaan ja muuttuu toisten kulttuurien jatkeeksi, ei maailma tee sellaisella Euroopalla mitään.