News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Hommakerho Kuopio

Started by Esa N., 21.02.2009, 18:15:04

Previous topic - Next topic

Esa N.

Soittelin tuossa Sandellin Jarkon kanssa, ja tulimme siihen tulokseen, että 25.04.2009 klo 16.00 olemme paikalla. Käsittelemmä mm. kannattajakorttiasiaa, tulevaisuuden näkymiä, vappua sekä oluen mainiota makua. Mikäli itselläsi on jotain aihe-ehdotuksia, tule tuolloin paikalle ja avaa suusi. Terveuloa!

ja ketjuvinkkinä: Siivotkaa näitä vanhoja oneliner-jossitteluviestejänne pois. Pidetään tämä ketju siistinä kuin ilmoitustaulu. Pyydän. Nätisti. Silloin täältä löytyy kaikki olennainen yhdeltä sivulta nopsaan. Tehdään sitten joskus historiikki johonkin toiseen ketjuun. :D

Edit: Kellonaika ko. päivänä aikaistettu klo 18-> 16, jotta voimme sitten myös nauttia pelin katsomisesta. :D
There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

Hihnavaara

http://www.yle.fi/urheilu/tapahtumat/jaakiekon_mm_2009/ohjelma_ja_tv-lahetykset/

..Tuolta poimittua:

"25.4
Klo 17.15     Norja - Suomi     17.00 TV2"

Eli maajoukkue aloittaa kisaurakkansa tuolloin, ja luulen että vaikka vastassa on "vain" Norja, niin n. Puoli suomea on kyseisenä ajankohtana Tv:n ääressä. (Meikäpoika mukaan luettuna:)
Luulen myös että Bierstubekin on kyseistä katsojakuntaa täynnä, koska kys. ravintola kuitenkin urheilua näyttää. Kyseesä on vielä La- alkuilta.

Olisiko aiheellista harkita toista ajankohtaa?

Jarkko Sandell

Vaihdetaanko paikkaa? Ehdin aikaisintaan 15:30-16:00. Minulle tuo matsi ei ole tärkeä. Ymmärrän, että savolaisille on :)

Tabula Rasa

Ens viikonloppu vapaa jotenka mikä aika hyvänsä käy.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Esa N.

Quote from: Jarkko Sandell on 22.04.2009, 14:39:52
Vaihdetaanko paikkaa? Ehdin aikaisintaan 15:30-16:00. Minulle tuo matsi ei ole tärkeä. Ymmärrän, että savolaisille on :)

ehdotan ale-pupia. bierstuube on liian pieni mesta meidän egollemme :D

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

Tabula Rasa

Ale käy, joku jolla on tulostin voisi tuoda pöytään jonkun hommalogon niin mahdolliset uudetkin ihmiset löytävät oikeaan pöytään.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Hihnavaara

Eli Tänään Ale Pubi klo 16.00?

Esa N.

Pahoitteluni, etten ehtinyt tapaamiseen. Tulin noin vartti sitten vasta takaisin Kuopioon tuolta maaseudulta, jossa emme tunne internetiä. Miten tapaaminen meni? Ketä oli paikalla?

Tabula Rasa

Kahestaan istuttiin hihnavaaran kanssa pikkasen vaille viiteen.

Tabula Rasa

Hmm, mitenkäs olisi täksi lauantaiksi (9.5) 16.00 alepubi? ketä kiinnostaisi olla paikalla?

Iiro Iso-Ilomäki

Ikävä kyllä lauantaisin kello 15.00-18.00 minulla ei ole aikaa, sillä bänditreenini ajoittuvat 16-18 väliselle ajalle ja sitä ennen pitää käydä laulunavauskaljat ostamassa ja muuta kivaa.

Näin ollen jos aikaa tai päivää ei radikaalisti muokata, minua ei tapaamisissa näy.

:-[
Loppujen lopuksi, olemme vain vain lihaa ja verta.

Tabula Rasa

Itsellä useimmat lauantait kokonaan vapaita jotenka ne joilla on kiireellisemmät aikataulut voivat minun puolesta laatia aikataulut.

Esa N.

Hei taas! Mulla on kiirettä pitäny tuon offikärpäsen pureman kanssa, että ei oo paljon hommailemaan kerenny. Tai siis on, kaikkea muuta kuin hommaa :D

Esa N.

Pitäskö sitä toukokuun viimisenä viikonloppuna tavata, vai loppuuko sillon teineiltä koulut ja kaikkialla on ryyppääviä ja hilluvia teinejä? Mitäs oletta mieltä?

reino

Quote from: Esa N. on 24.05.2009, 21:13:49
Pitäskö sitä toukokuun viimisenä viikonloppuna tavata, vai loppuuko sillon teineiltä koulut ja kaikkialla on ryyppääviä ja hilluvia teinejä? Mitäs oletta mieltä?

Niin, ja silloinhan on Savostakin ollut tapana lähteä suurella joukolla Kangasalan vesuribileisiin. Siis kaiken tuon muun hyvän lisäksi. ;)

Adolf Stege

Mulle kävis toukokuun viimonen vkl. Oisko sinne paljonkin tulijoita?

Tabula Rasa

Mulle käypi melkolailla kaikki viikonloput tästä - yhtä viikonloppua ennen juhannukseen(osasimpa sanoa vaikeesti), elikkä olisin tulossa niin kauan kun kuopiossa pysytään tahi kyyti löytyy, kertokaahan vaan minne tullaan ja milloin?

Hihnavaara

Pe 29.5 ja La 30.5 käypi minulle.. sunnuntaina on synttärit joten niissä hulinoissa meneekin koko päivä.

Tabula Rasa

Mitenkäs, järjestetäänkös nuivien kesken vaalivalvojaiset jossain? paikkaa ja aikaa saa ehdottaa.

Sisäministeri

Lieneekö kerho siirtynyt kesälomille? Harmikseni huomasin tämän ketjun vasta nyt ja pinssi-haalarimerkkikeskustelussa sain tietää Kuopion Hommakerhosta vaikka kiinnostusta olisikin. Olen piakkoin jäämässä kesälomille eikä mitään pidempiä reissuja ole tiedossa, joten olisin kiinnostunut heinäkuun puolella tapaamaan Kuopion Hommakerhon jäseniä.

Tabula Rasa

Ilmeisesti ainoana paikallaolevana nuivana ilmoitan että aikoja saa ilmoitella.

Sigridur

Itse asun myös Savossa, Siilinjärvellä, eli 25 km Kuopiosta.

Esa N.

Ei tässä mihinkään olla pysyvästi kadottu. Kotona on remppa meneillään ja työt alkoivat taasen, niin melko kiirusta pitänyt ja viikonloput mennykin sitten akkuja ladaten. Voitas vaikkapa elokuussa pitää miittinkiä, jos muille käypi? Ilmoitelkaa sopivia ajankohtia.

Tabula Rasa

Mitenkäs innokkaasti ihmiset innostuisivat ilmestymään Ale Pubiin: http://maps.google.fi/ La 1.8 17.00? Kaippa sitä rupeaa olemaan jonkin verran uutisia vaihdettavina sun muuta.

Esa N.

Quote from: Marshal_Mannerheim[Fin] on 15.07.2009, 00:30:37
Mitenkäs innokkaasti ihmiset innostuisivat ilmestymään Ale Pubiin: http://maps.google.fi/ La 1.8 17.00? Kaippa sitä rupeaa olemaan jonkin verran uutisia vaihdettavina sun muuta.

jos remppa silloin valmis niin kävishän se.

Tabula Rasa

Mitenkäs olisi ihmisillä kiinnostusta mikäli kuopion uimahalliin hankittaisiin hommavuoro? saataisiinko viikoittain kymmeniä uimareita?

Ano Nyymi

Quote from: Marshal_Mannerheim[Fin] on 26.07.2009, 17:07:46
Mitenkäs olisi ihmisillä kiinnostusta mikäli kuopion uimahalliin hankittaisiin hommavuoro? saataisiinko viikoittain kymmeniä uimareita?

Muistakaa sitten olla kakkimatta altaaseen ;)

Tabula Rasa

Tajusin että ensi viikonloppuna on rockcock joten hommakerho kuopion miittinkiä aikaistetaan ja yhdistetään se rockcock-miittinkiin: http://hommaforum.org/index.php?action=post;topic=8237.0;num_replies=3 Elikkä miittinki olisi 17.00 veljmiehellä josta tarkoitus siirtyä nopeasti vänärille, ehdottaisin muuten kolehmaisen patsasta mutta se on ilmeisesti tämänvuotisen juhla-alueen sisällä.

Sakari

Huomasin juurikin nyt että kuopiossakin saa hommakaljaseuraa ;D Täytyy ryhtyä seuraamaan tätä palstaa, niin tietää mitä täälläpäin tapahtuu.

Asustelen petosen ghetossa.
Ooh lalaa...

Tabula Rasa

Ghetossa, Monikulttuurisessa ja täynnä virikkeitä olevassa rikkaassa ympäristössä:)