News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kannattajakorttikeräyksen kapea kärki, onko näin?

Started by Lentomestari, 25.02.2010, 17:42:25

Previous topic - Next topic

Lentomestari

Quote from: TunturiTiger on 10.03.2010, 21:17:05
Miten paljon tulis jos kaikki pistäis nyt postiin ne kortit, mitä on ehtiny kerään. Eikä siis odottelis että jos vielä sais muutaman ennen ku postittais. Itse tunnustan, että mulla on muutama tossa hyllyssä odottelemassa vielä sitä toista muutamaa.

Hyvä idea, täältä lähtee huomenna kortit postiin.

Ernst

Quote from: Jari Leino on 01.03.2010, 20:53:18
Quote from: Mr.Business on 01.03.2010, 18:19:35
Mielestäni on naivia pitää Muutosta kaiken ratkaisuna, vaikka sellainen ajatus varmasti auttaa jaksamaan korttienkeruu työssä.

Eeeeii kai tässä kukaan Muutosta minään lopullisena ratkaisuna pidä ;) mutta ainakin itselleni tuo suoran demokratian edistämisen merkitys ja konsensuksen töniminen on noussut sitä tärkeämpään rooliin, mitä pidemmälle tätä savottaa on menty.

Alunperin lähdin tähän sillä fiiliksellä, että mamupolitiikka on ainoa tärkeä asia (ja tärkein se on minulle vieläkin) ja muu vain hämäystä, mutta matkan varrella olen ymmärtänyt, että pienet edistysaskeleet eivät riitä, vaan suomalaiseen politiikkaan on todellakin saatava perinpohjainen Muutos. Muuten sama hulluus toistuu hetken päästä uudestaan. Ja siksi vaikuttaminen olemassa olevien puolueiden kautta ei ole mikään vaihtoehto.

Tässä pitää olla vähän sellaista "ei koskaan enää" -fiilistä ja silmälaput silmillä kuin Dyanin Moshella.

Tai Golda Meirillä. Goldahan yritti kovasti lopettaa tupakanpolttoa, ja kun se ei oikein sujunut, Goldalle tehtiin ajastimella varustettu aski, joka antoi tupakan määrävälein.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Pitkä-Jussi

Piilokärki pidättelee ja menee moikkaamaan porukoita lauantaina muutaman kortin kera!