News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Soinin plokista luettu taas

Started by herra 4x, 27.02.2010, 15:43:08

Previous topic - Next topic

herra 4x

"Ei-toivottuja lapsia ei ole olemassa. Jokainen ihminen ja jokainen elämä on arvokas".

Näin Timo Soini plokissaan.

Siis esim. raiskauksen kautta syntynyt lapsi on toivottu, loogisesti.

Lisäksi.

Soini kommentoi PS-puolueen kannalta hyvää tuoretta mielipidekyselyä.

Toivon kyseiselle puolueelle menestystä.

Mutta puheenjohtajan tapa kirjoittaa.

Lukekaa.

Itse.

Liian.

Ha.

Pokasta.

Rakkaudesta lajiin.

terrakotta

Quote from: herra 4x on 27.02.2010, 15:43:08
"Ei-toivottuja lapsia ei ole olemassa. ...".

No voi diipa daapa

Ammadeus

En.
minä.
jaksa.
Timo.
väsyttää.

Antti Tulonen

Miten joku jaksaakaan valittaa Soinin plokin kirjoitustyylistä?

ElinaElina

Timpe ei tiedä, että kotirauha ei suojaa turkistarhoja (valokuvaamiselta). Siitä on oikeudenkin päätös, että meneminen tarhaan ei riko kotirauhaa. Häkki ei ole "koti".
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

herra 4x

Se, että Timo Soini kirjoittaa:

"Meistä jokainen voi olla abortista mitä mieltä tahansa. Se on meille kaikille mahdollista, siksi että sekä sinun että minun äitini valitsi elämän.

Politiikassa tämä merkitsee minulle sitä, että äänestän aina elämän puolesta.

Ei-toivottuja lapsia ei ole olemassa." [lähde:http://timosoini.fi/ploki/]

on mielestäni sumutuksena samalla tasolla monen muun poliitikon "monikulttuurisuus on rikkaus" [lähde: ylinumeroituva] -tautofonian kanssa.
Rakkaudesta lajiin.

Ammadeus

Quote from: herra 4x on 27.02.2010, 16:20:34
Se, että Timo Soini kirjoittaa:

"Meistä jokainen voi olla abortista mitä mieltä tahansa. Se on meille kaikille mahdollista, siksi että sekä sinun että minun äitini valitsi elämän.

Politiikassa tämä merkitsee minulle sitä, että äänestän aina elämän puolesta.

Ei-toivottuja lapsia ei ole olemassa." [lähde:http://timosoini.fi/ploki/]

on mielestäni sumutuksena samalla tasolla monen muun poliitikon "monikulttuurisuus on rikkaus" [lähde: ylinumeroituva] -tautofonian kanssa.

Näin se menee.
Voisin vannoa,että insestissä alkanut raskaus on sangen ei-toivottu.
Samaten myös useimmissa raiskaus tapauksissa alkunsa saanut raskaus.
Enpä ole  näemmä yhtään tiennyt millaista miestä on tullut äänestettyä.
Nyt tiedän.
Ei tule enää.

IDA

Ylivoimaisesti suurimman osan ihmisistä elämä  alkaa aivan jostain muusta kuin insestistä tai raiskauksesta. Mitä ei aina uskoisi, jos nettiä lukee  8)

Soinin kanta on ihan rehellinen ja asiallinen ja oleellista politiikan kannalta on, että PS:ssä jokainen saa muodostaa kantansa asiaan ihan itse. Puolue ei tule ajamaan asiaa puoleen tai toiseen.

terrakotta

Kyllä niitä ei-toivottuja lapsia voi syntyä vapaaehtoisenkin seksin seurauksena. Toisaalta aborttimahdollisuus varmistaa sen että niitä syntyy vähemmän kuin syntyisi ilman mahdollisuutta aborttiin.

SoulBrother

Katolilaisena Soini luonnollisesti vastustaa aborttia vaikka tästä ei olekaan tapana tehdä mitään numeroa, onhan Soini median lemmikki ja ainoastaan "lupsakka populisti".

Sen sijaan en ymmärrä sitä tarjoaako Timpan "ploki" oikeasti jollekulle jotain tyydyttävää lukukokemusta tai ahaa-elämyksiä.

Minä
en
ymmärrä.
Kyllä
kansa
tietää.

Heikki Luoto

Soinin blogikirjoitustyylin ivaajille muistutan siitä, että hän osaa kirjoittaa myös tyylillä, jossa kokonaisuus ei ole lause vaan kappale. Tästä seikasta on Halla-ahokin huomauttanut ja todennut, että tahallinen kirjoitusten väärinymmärtäjä voi irroittaa yksittäisi lauseita kontekstista, eli kappalekokonaisuudesta, demonisoiden kirjoittajan. Soinin blogikirjoituksissaan käyttämä lausekokonaisuustekniikka on vähemmän altis vihamieliselle vääristelylle.

Jos joku pitää "Plokin" tekstejä yksinkertaisena tekstinä yksinkertaisille ihmisille, niin ei ainakaan minua hävetä tunnustaa, että luen "Plokia".

Soinin kritisoijille muistuttaisin myös siitä, että hän yhtenä ihmisenä ollut rakentamassa perussuomalaisista puoletta, joka on ollut pitkään ainoa puolue, jossa on voinut ajaa järkevämpää maahanmuuttopolitiikkaa. Täällä Tampereella perussuomalaiset on ainoa ryhmä, joka uskaltaa tosissaan kyseenalaistaa virkamiesten toiminnan, kuten minun erottamiseni tarkastuslautakunnasta valtuuston päätöksellä äänin 62-3 osoittaa. Kaikkien muiden puolueiden edustajat äänestivät perussuomalaisten lautakuntapaikalle varsinaiseksi jäseneksi Tampereen Sitoutumattomien edustajaa, ja varapaikalle SKP:n edustajaa.

Perussuomalaiset ovat tällä hetkellä ainoa eduskuntapuolue, joka haastaa konsensukseksi kutsutun poliittisen kartellin.
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

PaulR

Heikille iso käsi jos sitä ei taas kerran oteta huonona juttuna.

Joka tapauksessa tietää mitä mieltä ollaan.  ;)

Brett

En ole uskovainen, ja mielestäni aborttilainsäädäntö on Suomessa ihan kohdillaan. Siitä huolimatta Soinille pisteet kirjoituksestaan. Hän ainakin sanoo suoraan mitä mieltä asiasta on ja miksi, eikä yritä poliittisella saivartelulla kerätä kaikkien osapuolten ääniä. Kun Soinia äänestää, niin tietää mitä saa. Jos ei vaivaudu ottamaan selvää, niin omapa on äänestäjän häpeä.

Ylipäätään: kyllä asioista saa olla montaa eri mieltä. Kaikki kunnia esimerkiksi Rosa Meriläisen avoimelle ja suorasanaiselle mokutukselle. Eniten mua nyppii kepulainen linja, jossa ollaan kaikeasta kaikkea mieltä, tai vaihtoehtoisesti ei mistää ei mitään mieltä.

Totuusko?

Timon blogista kitiseville ilmainen vinkki:

Jos et tykkää, älä lue. Helppoa, kun sen osaa, vai mitä?  8).

Ammadeus

Quote from: Totuusko? on 28.02.2010, 16:39:17
Timon blogista kitiseville ilmainen vinkki:

Jos et tykkää, älä lue. Helppoa, kun sen osaa, vai mitä?  8).
Jos ei lue,ei voi muodostaa mielipidettä.
Uskon että ymmärrät.