News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Hommakerho Jyväskylä

Started by aha, 19.02.2009, 23:39:57

Previous topic - Next topic

SSampsa

Täytyy itekkin seuraavaan mahdolliseen miittiin osallistua. Tää v-loppu meni vähän ohi täällä maaseudulla viereilessa. Jyväskylän nuivisteja olisi tosiaan mukava tavata kun välillä tuntuu, ettei täällä ole muuta kuin ihme hippejä ja kommunisteja.

nevahood

Kaksi kommunistihippiä oli oikeaan aikaan viereisessä kuppilassa prkl. Meni ohi.
Suurkiihottaja Runeberg

Miniluv

Seuraavan kerran sitten. Stay tuned.

Edit: tapaamisajan voi laittaa tänne ehdotuksena kuka tahansa.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Jesse Ikälumi

Quote from: Idumea on 27.02.2009, 20:00:39
Quote from: Sarppi on 27.02.2009, 18:50:25
Ääh, varoitusaika oli tosiaan vähän lyhyt, ei pysty nyt mutta jospa seuraavaan miittiin sentään.
Samoin.

Tämä oli arvattavissa, että tosipaikan tullen hommalaiset pysyvät mieluummin kotona kuin menevät treffaamaan ventovieraita.
I will never be a memory.

SSampsa

Quote from: Jesse Ikälumi on 01.03.2009, 01:19:46
Quote from: Idumea on 27.02.2009, 20:00:39
Quote from: Sarppi on 27.02.2009, 18:50:25
Ääh, varoitusaika oli tosiaan vähän lyhyt, ei pysty nyt mutta jospa seuraavaan miittiin sentään.
Samoin.

Tämä oli arvattavissa, että tosipaikan tullen hommalaiset pysyvät mieluummin kotona kuin menevät treffaamaan ventovieraita.

Ai miten niin? En ymmärrä...

Sarppi

Jessellä on salattua tietoa meistä kaikista, se tiesi senkin, että olin vierailemassa kotona vanhempien luona viikonlopun.

Ensi kertaa odotellessa, tiesittekö, että avoin yliopisto tarjoaa Islam-luentoja? Minä en, mutta kaveri oli huomannut ajoissa. http://kesayo.jyu.fi/avoin-yliopisto/helsingin-yliopiston-oppiaineet/islam

SSampsa

Quote from: Sarppi on 01.03.2009, 12:28:53
Ensi kertaa odotellessa, tiesittekö, että avoin yliopisto tarjoaa Islam-luentoja? Minä en, mutta kaveri oli huomannut ajoissa. http://kesayo.jyu.fi/avoin-yliopisto/helsingin-yliopiston-oppiaineet/islam

Jotenkin tuntuu, että kyseinen kurssi tarjoaa "hieman" romantisoidun kuvan Islamista. Harmi kun ei taida olla aikaa tollaisiin koulun ja työn ohessa.

svobo

Lähetin yksityisviestiä tapaamispaikasta, vastailkaa tänne palstalle, mutta pitäkää paikka salassa.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

CrystalCube

Onko kukaan koskaan pohtinut minkä ikäistä porukkaa The Hommaan kirjoittelee? Ei sillä että asialla olis pirunkaan väliä, mutta kiinnostaa muuten vaan.

Aloitan itse: CC on vuosimallia -84

tapaamiseen liittyen, voi lähiaikoina olla allekirjoittaneella hiljaista kapakoissa käynti kun tuo emäntä pyöräytti perheenlisäystä ja yöunet tulee jäämään vähille ilman viihteellä oloakin ;)

svobo

Kolmissa kymmenissähän tässä ollaan.
Sopiiko hommalaisille noin yleensä tapaaminen paremmin arki-iltana vai viikonloppuna?
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."

SSampsa

23 tuli lasiiin juuri Kalevalan päivänä..

Tapaamiset mielummin v-loppuna kun viikolla on tuo kalenteri usein aika täynnä. V-loputkin olen joka toinen töissä, mutta aina voi sumplia noita työjuttuja.

Idumea

Itselläni on ikää 21 ja yleisesti ottaen arki-illat sopivat paremmin, vaikkapa tälle viikonlopulle ja ensi viikon perjantaille kun on jo ohjelmaa tiedossa.

svobo

No miten olisi lauantaina klo 18:00 siellä ennalta kerrotussa paikassa (Tulihan se kaikille?), jos nyt saadaan edes kourallinen jäseniä mukaan.

SSampsa

Itse olen juuri tänä v-loppuna töissä... Lauantaina pääsen tosin jo klo 20 pois, mut ei taida enää sit jaksaa lähteä kaupunkiin. Jos Ens v-loppunakin yrittäs uudelleen?

Mulle ei muuten tullu privaa siitä paikasta...

Miniluv

Lauantai 7.3. klo 18 sopii kyllä.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

svobo

Juu, no josko sinne tulis jokunen muukin. Edes jos 4 sais kokoon, niin vois ehkä kokoustaa.

Lisäys: Onhan se tieto paikasta tullu kaikille tähän ketjuun osallistuneille?

Lisäys2: No tämä tapaamisehdotus ei näytä innostavan. Olen tässä itsekin vähän kipeänä, joten on paree jättää sitten tapaamatta tänään. Ehkä paikallisen homman pitää vielä jäädä vähäksi aikaa nettiin hautumaan.

SSampsa

Yritetääs nyt taas...

Eli miten ois salakerhon kokoontuminen ensi lauantaina 28.3 joskus klo 20 tienoilla. Paikkana minun puolesta voi toimia se viimeksi ehdotettu.

svobo

Itse olen juuri silloin muualla. Ei pysty.

Sunnuntai passaa kyllä.

Miniluv

Lauantai ei, su 29.3. klo 20 käy.

SSampsa

Ok, muutetaan päivä sitten sunnuntaiksi.

svobo

Eifur

Onko Pohjanmaa tervetullu mukanahan?

SSampsa

Kaikki Hommalaiset ovat tervetulleita, mitä enemmän sitä parempi.

Miniluv

Rotumaisteri svobo lähettää tiedon paikasta ja salaisista signaaleista.

svobo

Onhan se paikka tiedossa kaikilla halukkailla? Salaista paikkaa ei kuitenkaan kerrota sellaisille jäsenille, ketkä ovat rekisteröityneet lauantain 21.3 jälkeen.

Niin yksityisviestinä tulee sitten tieto.

svobo

Eli sunnuntaina sitten klo. 20:00 checkpoint charlie. Onko se paikka tiedossa kaikilla halukkailla? Paikasta saa tietoa yksityisviestillä pyydettäessä. 

Miniluv

paikka selvillä STOP tunnus ^^^ STOP tai keltainen turbaani STOP

citizen

Hei! Olisin kiinnostunut, jos vielä pääsee mukaan.
"In the emerging world of ethnic conflict and civilizational clash, Western belief in the universality of Western culture suffers three problems: it is false; it is immoral; and it is dangerous." – Samuel P. Huntington
Multiculturalism--A Cult of Ignorance http://www.youtube.com/watch?v=H-eNXWtXRQI

SSampsa

Toki pääsee mukaan... Sait juuri privan paikasta.

svobo

Tulen Jyväskylään junalla, jonka pitäisi olla asemalla 19:45. Otan siitä taksin aluksi kotiin ja tulen paikalle niin nopeasti kuin ehdin, mutta saatan olla vähän myöhässä.