News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2010-01-16 Muslim Gang Rapes Man in Manchester Centre

Started by Eino P. Keravalta, 19.02.2010, 20:35:22

Previous topic - Next topic

Eino P. Keravalta

http://theopinionator.typepad.com/my_weblog/2010/01/-muslim-gang-rapes-man-in-manchester-center.html

On karmaisevaa, että Eurooppaan suuntautuvan, yhä kiihtyvän maahanmuuton vuoksi naisiin kohdistuvat joukkoraiskaukset ovat maanosassamme lisääntyneet. Tyypillisesti tekijöinä on ollut muslimikulttuureista kotoisin olevia miehiä. Mutta eivät miehetkään ole turvassa: jokunen viikko sitten Manchesterissä sattui, että 3-kymppinen mies raiskattiin autossa Lähi-idän poikien toimesta pikkutunneilla.

Ristiriitaista on se, että islam kieltää homoseksuaalisuuden. Kuitenkin monissa muslimimaissa on varsin tavallista, että vääräuskoista miestä tai poikaa voidaan rangaista joukkoraiskauksella. Tällöin kaikki syy on raiskatussa - kuten naistenkin tapauksessa - ja raiskaukseen osallistuneet miehet ovat puhtaita homoseksuaalisuudesta, onhan kyse rikkeen tehneen rangaistuksesta.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

pelle12

Eihän se ole homo, joka ottaa, vaan se joka antaa. Tuohan on koko jutun taustalla. Lisäksi pitää muistaa, ettei raiskaus ole varsinaisesti seksuaalinen akti, vaan tapa nöyryyyttää ja alistaa. Siksi olenkin sitä mieltä, että jokikinen mamun suorittama raiskaus kantisnaista (miksei miestäkin) kohtaan olisi luettava ns. viharikokseksi eli rasistiseksi aktiksi.

Eino P. Keravalta

Tuskin tarvitsee olla meedio, jos väittää, että tämänkaltaiset tapahtumat ovat yksinomaan lisääntymään päin. Muslimin näkökulmasta kaikki kristityt ovat vääräuskoisia ja sellaisina heitä tulee rangaista. Kun vielä lähiö lähiöltä väestön voimasuhde kääntyy muslimeille edullisemmaksi, eivät miehet tule saamaan pelkästään turpaansa.

Länsimainen kulttuuri on nähnyt seksuaalisuuden pitkälti ilon ja nautinnon lähteenä, mutta varsinaisemmissa kulttuureissa seksiakti on usein myös vallankäytön ja alistamisen muoto, jolla häpäistään kohde tai tehdään voimasuhteet selviksi. Tässä mielessä en uskokaan, että kyse useinkaan olisi varsinaisesta homoseksuaaliaktista, vaan puhtaasta nöyryyttämisestä ja vääräuskoisuudesta rankaisemisesta.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

pelle12

Muista kuitenkin, että tämä Manchester-tapaus on YKSITTÄISTAPAUS. Enemmistö musulmaanimiehistä ei suinkaan halua raiskata kaffiireja, vaan elävät aivan normaalia ja ihanaa heteroperhe-elämää, joten jäitä hattuun, eiks joo? Sitä paitsi SUOMEssa ei ole tullut julkisuuteen vielä yhtään tapausta, joten voimme tässäkin mielessä todeta: Tämä ei koske meitä, ja jos onnistumme integraatiossa, ei koskaan tule koskettamaankaan meitä. Olemme poikkeus säännöstä, tässäkin assiissa.

Eino P. Keravalta

Pelle12 on oikeassa; mikään massamaahanmuuton muissa maissa aikaansaama karmeus ei tietenkään voi ilmetä Suomessa, sillä... no, en minä tiedä, mutta Astrid tietää.

Mutta pointtiin: raiskaus on aina shokki, kipeä ja nöyryyttävä asia. Moni nainen jättää ilmoittamatta tapauksesta. Mitä luulette miehen tekevän? Luulenpa, että miesten kynnys ilmoittaa tulleensa raiskatuksi on vielä naistakin selkeästi korkeampi. Poliisi-ilmoituksen sijaan mies saattaa kärsiä yksin ja lyödä muutaman naulan läpi pesäpallomailasta. Näitä miehiin kohdistuneita joukkoraiskauksia ei vielä tilastollisesti ole paljoa, mutta tottakai niitä tosiasiallisesti on enemmän - kyse on ainakin pienen jäävuoren huipusta.

pelle12

Koko elämäni aikana olen törmännyt ainoastaan yhteen tapaukseen, jossa mies on raiskattu. Tämä ei tietenkään tarkoita, että tapaukset olisivat niin harvinaisia kuin subjektiivinen kokemukseni antaisi ymmärtää, vaan pikemminkin ehkä todistus siitä kuinka korkean kynnyksen takana tuollaisen 'aktin' ilmoittaminen onkaan. Uskon, että häpeä on kaksinkertainen, ja samalla luulen, että traumakin on kaksinkertainen. Epäilenpä, ettei tuollaisesta traumasta parane parhaimalla terapiallakaan.

peräkylän Antti

Olen aistivinani että jotkut ajattelevat miehen raiskauskokemuksen olevan jotenkin kamalampi kuin naisen raiskauskokemus on. Miksi näin?

Eino P. Keravalta

Quote from: peräkylän Antti on 20.02.2010, 08:45:59
Olen aistivinani että jotkut ajattelevat miehen raiskauskokemuksen olevan jotenkin kamalampi kuin naisen raiskauskokemus on. Miksi näin?

En tiedä, enkä väitä, että miehen kokema raiskaus olisi kamalampi, mutta jos se on, se on sitä kahdesta syystä:

1. Sosiaalinen häpeä. Valtaosa miehistä on heteroita, jotka kammoavat homoseksuaalista lähentelyä. Homoseksuaaliseen aktiin pakottaminen saattaa olla sosiaalisesti nöyryyttävämpää ( heterolle ) kuin heteroseksuaaliseen aktiin pakottaminen ( naiselle ). Lisäksi monet miehet kerskuvat naissuhteillaan ja mainostavat miehuutensa mittana anti-homouttaan. Voi olla totaalinen psyyken(kin) raiskaus joutua pakotetuksi homoseksuaaliseen aktiin.

2. Fysiologiset seikat. Vaikka vaginaan raiskaaminen varmasti on kivuliasta, on mahdollista, että peräaukkoon raiskaaminen on vieläkin kivuliaampaa saattaen aiheuttaa repeämiä ja peräaukon lihasten pysyvää vaurioittumista.

Nämä otaksumat ovat vain otaksumia, koska en ole ketään koskaan raiskannut eikä minua ole milloinkaan raiskattu. Jos Antilla on parempaa tietoa, niin antaa tulla.

Juki

Voisi myös olettaa, että jotta miehen saisi raiskattua, joutuu käyttämään enemmän väkivaltaa ja turpiinvetoa, koska raiskattava kohde on fyysisesti voimakkaampi - kuin tyypillinen nainen. Voi olla takapuolen lisäksi myös nokka kipeä aimo lailla...

Dragon

Quote from: Reinhart on 20.02.2010, 05:51:25
Spartalaiset miessotilaat raiskasivat aikoinaan vangeiksi jääneet miespuoliset vastustajansa nöyryyttäkseen heidät mahdollisimman totaalisesti. Nähtävästi se toimii nykyäänkin.

Noni... kiitos tästä. Sinne meni halut katsoa 300 leffaa enää koskaan.