News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2010-02-10 Ruotsi: Korvaukset uhkaavat suomalaisnaisia syrjinyttä kauppiasta

Started by rähmis, 10.02.2010, 22:15:53

Previous topic - Next topic

rähmis

Syksyllä 2008 linköpingläiskauppaan saapui kaksi suomalaisnaista kirkkaanvärisiin paitapuseroihin ja leveisiin samettihameisiin sonnustautuneina. Naiset olisivat halunneet ostaan jonkun lahjan. Kauppias ajoi heidät ulos, vaikka toinen naisista heilutteli rahatukkoa ja kertoi haluavansa tehdä ostoksia.

Toinen nimettömänä pysyttelevistä suomalaisnaisista kertoi vaipuneensa syvään depressioon saamansa kohtelun seurauksena.

Corren

Eipä siis ihme, että syrjintäasiamies penää nyt rasistikauppiaalta 60.000 kruunun korvauksia naisille.

Corren

Runner

Ennen kuulumatonta Suomalaiselta, vaipua nyt depressioon Ruotsalaisten huonosta käytöksestä, hah... Ei suinkaan kaalea-Suomalainen?

Eino P. Keravalta

Aikansa kutakin.

Ennen tämä rikastuttava kansa eleli kerjäämällä ja jopa hanttihommilla. Sittemmin tuli mukaan kattilanpaikkausbisnes ja pitsiliinojen myynti. Myös povaamisalalle kouluttauduttiin sankoin joukoin. Sen jälkeen keksittiin pimeän viinan myynti. Kun sekin bisnes tyrehtyi alkoholin saannin jatkuvasti vapauduttua, alettiin myymälävarkaiksi. Sekään ei taida enää lyödä leiville entiseen malliin kun hälyttimien hinnat ovat tulleet alas ja alalla on yhä enemmän ulkomaista kilpailua. Hevosbisneskin taitaa olla näinä aikoina vähän niin ja näin, vaikka raveista voi jonkun euron saadakin.

Niinpä tämä kansa on nyt keksinyt aivan uuden toimeentulon lähteen: syrjinnästä valittamisen.

Yhdestä valituksesta voi saada tuhansien eurojen potin. Mukava lisä hamekangasrahaan. Kaiken maailman tasapäistämiskolleegiot auttavat kyllä valitusten teossa ja eteenpäinviemisessä - meidän rahoillamme. Tuo moniosaajakansa on oppimassa, että kannattaa vain joka paikassa käyttäytyä mahdollisimman hankalasti ja sikamaisesti, että heitettäisiin ulos ja sitten voikin laatia korvaushakemuksen. Jollei sillä kertaa onnista eikä ulos heitetä, veettumainen maine ainakin kasvaa ja voi olla toivoa, että joku päivä tulevaisuudessa kauppias ajaisi ulos.

Näin me koulutamme täällä vähemmistöjämme, että sopeutumattomuudella, huonolla käytöksellä ja röyhkeydellä saa lisäetuja. Työtätekevät ja liikkeenharjoittajat kyllä maksavat sen päälle, mitä Valde vielä maksaa edellämainittujen pussista.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Suomitalon renki

Minua hävettää nuo suomalaiset kirkkaanvärisiin paitapuseroihin ja leveisiin samettihameisiin sonnustautuneet naiset. Minkälaista suomikuvaa maailmalle tarjoillaan. Muistakaa "kirkkaanvärisiin paitapuseroihin ja leveisiin samettihameisiin sonnustautuneet" miehet ja naiset tunnen syvää häpeää aina kun tulette minua vastaan. 

Juki

Syvään depressioon? Älkäämme nyt olko alentuvia; minä kun luulen, että syvään depressioon tuo ei jää, vaan paikalle on saatava manaaja (sielu on niin tulessa), kirurgi, psykiatri, arkkiatri, patriarkka, Nooan arkki, tsunamiin erikoistuneet dosentit, traumalogit ja kriisityöntekijät. Noin niin kuin alkajaisiksi siis...

Oho, pitää viedä näköjään lautanen tiskialtaaseen ja pestä se; vaivun varmasti syvään koomaan, debrikseen, hybrikseen, vegetatiiviseen tilaan, kuolioon, psykoosiin, neuroosiin, ketoosiin, glukoosiin, fruktoosiin, prosopagnoottiseen tilaan ja hivenen ehkä myös pahastun...mutta annan sitä ennen pankkitilin nron, joka on...

skrabb

QuoteNiinpä tämä kansa on nyt keksinyt aivan uuden toimeentulon lähteen: syrjinnästä valittamisen.

Keksijänä ovat kyllä olleet perunanenäiset pölvästit, jotka ovat ihan omin toimin antaneet tälle 500 vuotta Suomea rikastuttaneelle sakille sellaisen valttikortin kouraan, että sitä vilauttamalla voittaa aina ja pärjää hyvin!

Olen asunut lapsuusikäni ja osan nuoruudestani erään vankilan alueella, kun faijani oli virkamiehenä ko. laitoksessa.
Siellä sai jo aikamoisen kulttuuriherätyksen - oli meinaa niin suuri prosenttiosuus konnista tätä värikästä sakkia.

Silloin ei vielä koko maailma ollut tullut kylään ja vankeinhoito oli tiukan Valentin Soinnen hoteissa.
Muistan kun faija manasi pohjamutiin K.J.Longin aloittaman lepsuilun ja konnien päähän taputtelun, joka onkin vuosi vuodelta lisääntynyt niin että vanhuksia pidetään huonommissa oloissa kuin rikoksia tehneitä.
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.