News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2010-02-05 SK: "Yksin valtiaat" / Muutamia katkelmia Soinin haastattelusta

Started by stjohan, 07.02.2010, 22:19:52

Previous topic - Next topic

Jussi Halla-aho

Quote from: tietotyöläinen on 10.02.2010, 23:45:56

Mielestäni on kuitenkin selvää, että Soini täysin turhaan ns. rikkoi rintaman ja suivaantui vielä päälle itse aiheuttamastaan varsin ymmärrettävästä vastareaktiosta.

Tästä kaikki, ml. allekirjoittanut, ovat varmaankin samaa mieltä. Juuri tämän asian suhteen pyrimme tekemään lähetystyötä myös siihen suuntaan.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

herra 4x

Quote from: Jussi Halla-aho on 11.02.2010, 00:32:14
Quote from: tietotyöläinen on 10.02.2010, 23:45:56

Mielestäni on kuitenkin selvää, että Soini täysin turhaan ns. rikkoi rintaman ja suivaantui vielä päälle itse aiheuttamastaan varsin ymmärrettävästä vastareaktiosta.

Tästä kaikki, ml. allekirjoittanut, ovat varmaankin samaa mieltä. Juuri tämän asian suhteen pyrimme tekemään lähetystyötä myös siihen suuntaan.

Se että esim. hommalaiset ei ole blokki.
Vaan substanssihakuinen verkosto.
Yksittäisiä ihmisiä.
Ei kenenkään käskyläisiä.
Joista useimmat.
Näkisivät PS:n jatkavan hyvää maahanmuuttopolitiikkaansa.
Heittämättä kapuloita.
Omiin.
Tai naapurin.
Rattaisiin.
Rakkaudesta lajiin.

Lemmy

Quote from: Jussi Halla-aho
> Tämän vuoksi Soini kuvittelee, että myös Hommaa johdetaan samalla tavoin. Kun kuka tahansa "hommalainen" sanoo tai tekee jotakin, puoluemiehet kuvittelevat, että se tapahtuu minun käskystäni. Ajatus verkostoituneista mutta itsenäisesti toimivista kansalaisista on vieras.

Kannattaisko sun kysyä onko se koskaan kuullut tyypistä nimeltä Richard Stallman http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Stallman
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011