News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2009-11-30 Eroa Astrid Thors mielenosoitus -Tiedote

Started by Jyri Suominen, 01.12.2009, 06:04:15

Previous topic - Next topic

LVirus

Onko tuo varmistettu että silloin on tyhjänä?
"Kun Lontoo tai Varisuo alkaa pikkuhiljaa uusien asukkaiden myötä muuttumaan Afrikaksi tai Lähi-idäksi, sitä kutsutaan kansainvälistymiseksi, mutta kun valkoihoinen länsimaalainen menee Afrikkaan tai Lähi-itään ja alkaa muuttamaan sitä eurooppalaiseksi, sitä kutsutaan kolonialismiksi." - KalleK

Eino P. Keravalta

Kun kerran tupa on tyhjä niin mitä sinne seinille puhumaan? Odotellaan, että rosvot palaavat piilopaikkaansa takaisin ja mennään sitten valtaamaan portaat.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

juuso_s

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.12.2009, 12:02:03
Eli kylttejä saa varmaankin maalailla koko hullu maahanmuuttopolitiikka huomioiden.

Facebookin mukaan Seppo Lehto ilmoittautunut mukaan mielenosoitukseen, eli pelkään pahoin minkälaisia kylttejä siellä tulee näkymään. Asia on tärkeä ja haluaisin tulla mukaan, mutta toisaalta en missään tapauksessa haluaisi nähdä itseäni uutiskuvissa Seppo Lehdon kylttien ja hakaristien vieressä... Eli joku koordinoidumpi linja pitäisi olla sanoman suhteen, ettei sinne porukka tule julistamaan ihan mitä tahansa.

Punaniska

Mitäs tälle hankkeelle kuuluu. Kannattaisiko ihan virallisestikin vetää hanke alas, jos sinne ei tule kun "Ake, Make, Pera ja mä" ?
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Viinankylväjä

Quote from: Punaniska on 16.01.2010, 09:48:13
Mitäs tälle hankkeelle kuuluu. Kannattaisiko ihan virallisestikin vetää hanke alas, jos sinne ei tule kun "Ake, Make, Pera ja mä" ?

QuoteJokainen tekee omat banderollinsa itse... Vaadimme tasa-arvoa suomalaisille... Alotetaan vaatimalla Astridin eroa... Suomesta ei saa tehdä elintasopakolaisten taivasta.

Ei ei. Sinne vaan Sepin seuraksi banderollien kanssa. kih kih...