News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2008-12-08 Jukosin johtaja vankilasta

Started by Tommi Korhonen, 08.12.2008, 19:05:18

Previous topic - Next topic

Tommi Korhonen

Tämä on vähän kokeilu - mutta alempana lisää:
QuoteHELSINGIN SANOMAT
MAANANTAINA 8.12.2008

Jukosin johtaja vapautetaan jättitakuita vastaan
Julkaistu 18:29

MOSKOVA. Venäläinen oikeus päätti maanantaina vapauttaa sokean, aidsia ja syöpää sairastavan Jukosin entisen varapääjohtajan takuita vastaan.
     Vasili Aleksanian vapautetaan 50 miljoonan ruplan (1,38 miljoonan euron) takuita vastaan.
     Aleksanianin kannattajat ovat kampanjoineet pitkään tämän vapauttamisen puolesta. Heidän mukaansa entinen varapääjohtaja ei ole vankeudessa saanut tarvitsemaansa hoitoa.
     Myös hajotetun Jukos-öljy-yhtiön pääjohtaja Mihail Hodorkovski on tuomittu vankeuteen.

REUTERS

Helsingin Sanomat
[email protected]

Meinaan, vaikka luulen että noilla Jukosin tyypeillä ei ollut ihan puhtaita jauhoja pussissa, ja oli oligarkia opittu hyvin, niin on myös aika rankkaa vastarannan kiiskien vaientamista.

Aidsin minä olin kuullutkin, mutta vielä sokea ja syöpä? Millähän ne on saatu aikaan...

Että tästä voisi kuvitella että Suomessa on vielä toisinajattelijoillakin vielä asiat hyvin. Mutta juuri tuollaisten takia minusta pitää olla huolestunut sananvapaudesta ja oikeudesta esittää mielipiteitä!
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Lazer Apparaten

Eiköhän se AIDS johda äkkiä sokeuteen ja syöpään kaiken muun ohella.
Vidi Europae recens et mori