News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Lenin, Suomi ja Leninin testamentti

Started by Jouko Piho, 02.12.2009, 22:01:13

Previous topic - Next topic

Eino P. Keravalta

Ehkäpä monikultturistitkin kuolinvuoteiltaan tunnustavat, että koko monikulttuuri oli hirvittävä erehdys, että se oli rikos ihmisyyttä vastaan ja että he katuvat ja surevat kaikkea sitä määrätöntä kurjuutta ja verenvuodatusta, jota monikulttuurisuus on ihmiskunnan keskuudessa heidän toimiensa hedelminä aiheuttanut. Ehkäpä multikulttifasistit vasta viikatemiehen kylmän hengityksen tuntiessaan rohkenevat tunnustaa olleensa kaiken aikaansa väärässä ja vääryyden palveluksessa. Olkoon Jumala armollinen heidän sieluilleen.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

svobo

Venäjän  puolustusministeriön sivuilla venäläiset itse kertovat, että ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi.

Suomea ei pelasta Nato, eikä muut pohjoismaat. Suomen on hankittava ydinase. Suomella on kaikki tekniset edellytykset sen valmistamiseen, joten miksi ei, se on paras rauhan tae. Kaksi ydinaseen omaavaa valtiota ei ole koskaan sotinut keskenään.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

Jouko Piho

Quote from: svobo on 13.12.2009, 06:27:10
Suomea ei pelasta Nato, eikä muut pohjoismaat. Suomen on hankittava ydinase. Suomella on kaikki tekniset edellytykset sen valmistamiseen, joten miksi ei, se on paras rauhan tae. Kaksi ydinaseen omaavaa valtiota ei ole koskaan sotinut keskenään.

Olen samaa mieltä siitä, että Suomi jää taas yksin, mikäli vaara idästä uhkaa ja viime sodissa keskenjäänyt Suomen valloitus vihdoinkin toteutetaan. Suomi ei tule saamaan apua EU:sta, ei NATOsta (vaikka liittyisi siihen) eikä Pohjoismaista.
Ehdotatko ydinasetta tosissasi? Toivon, että vastaat rehellisesti. Asia on liian vakava pelleiltäväksi.

Jouko Piho

PaulR

Ydinase tai oma uskottava puolustus. Tiedän kumpaa itse haluan.

svobo

No se oli tuommoinen aamuöinen koepallo, eihän Suomi sellaista koskaan hanki.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Iloveallpeople

Quote from: Eino P. Keravalta on 12.12.2009, 17:13:53
Ehkäpä monikultturistitkin kuolinvuoteiltaan tunnustavat, että koko monikulttuuri oli hirvittävä erehdys, että se oli rikos ihmisyyttä vastaan ja että he katuvat ja surevat kaikkea sitä määrätöntä kurjuutta ja verenvuodatusta, jota monikulttuurisuus on ihmiskunnan keskuudessa heidän toimiensa hedelminä aiheuttanut. Ehkäpä multikulttifasistit vasta viikatemiehen kylmän hengityksen tuntiessaan rohkenevat tunnustaa olleensa kaiken aikaansa väärässä ja vääryyden palveluksessa. Olkoon Jumala armollinen heidän sieluilleen.

Valitettavasti epäilen, että heidän ajatusmaailmansa on niin kieroutunut, että edes kuolemanpelko ei saa heitä ymmärtämään sitä pahaa mitä he ovat toimillaan ihmiskunnalle aiheuttaneet. He kun luulevat, että tarjoamalla muutamalle yltäkylläisen elämän se ei ole muiden avusta pois.

Sairasta, että näiden  mokuttajien takia pakolaisleireille ja nälänhädästä kärsiville alueille kuolee miljoonia ihmisiä ja nämä mokuttajat vain tyytyväisinä katselevat kun saavat muutamalle kymmenelle tuhannelle jo hyväosaiselle tarjota entistä ylläkyltäisempää elämää.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

EL SID

vielä 1980-luvulla kouluissa selitettiin, että suomi sai itsenäisyyden lahjana Lenin-sedältä ja sivistyksen suomenruotsalaisilta.
Näin on maailma muuttunut parissa vuosikymmenessä.

Repacked race

Quote from: EL SID on 15.12.2009, 17:19:31
vielä 1980-luvulla kouluissa selitettiin, että suomi sai itsenäisyyden lahjana Lenin-sedältä ja sivistyksen suomenruotsalaisilta.

Jep, näin meille koulussa 80-luvun alussa kirkassilmäisenä nöyristellen kumarassa opetettiin, sanasta sanaan.

"...sen joka "sivistystä" tyrkyttääpi, äkkiä nikkeli myrkyttääpi..."

Tuosta Lenini testamentistä tuli ihan Siionin viisaiden -pöytäkirjat mieleen. Itse uskon, että äijä ei katunut paskaakaan ja siirsi hymyssäsuin hiilihangon seuraajalleen Stalinille.

Itse en ole vähääkään uskonnollinen, mutta olen vakuuttunut, että saatana on olemassa ja se elää kommunisteissa ja monikultturisteissa sekä pedofiileissa. Yliluonnollinen sisu puolestaan asuu Suomalaisissa ja se näytti kyntensä sodassa.
"Being Ignorant is Awesome" -Rr