News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2009-02-05 Poliisi-tv: Raiskaukset kauhistuttavat Minna Sirnöä (vas)

Started by Make M, 06.02.2009, 13:33:52

Previous topic - Next topic

Make M

Kansanedustaja Minna Sirnön (vas) haastattelu Poliisi-tv:ssä 5.2.2009 (aiheena nettihäiriköinti):
Mun täytyy rehellisesti sanoa, että mä ihan alussa pelästyin, että tuli itselle semmoinen aika ahdistunut olo. Etenkin sitten kun niillä nettisivuilla vielä uhataan raiskata minun kaltaisiani naisia tai käsketään raiskaamaan minun kaltaisiani naisia. Ja ylipäätään ne oli hirveän väkivaltaiset.

Mut sitten kun pääsi siitä pelästymisestä ohi niin sitten mä olin hirvittävän vihainen. Mun mielestä ihminen joka tekee tämmöisiä sivuja nimettömänä on aikamoinen pelkuri. Jos haluaa tuontyyppistä tekstiä julkisuuteen niin kyllä pitäisi olla uskallusta myös tehdä se omalla nimellä.

Kieltämättä varmaa niin, että mun ahdistuneisuuteni ja mun pelkotilani on varmaan heijastuneet mun tuttaviini ja mun ystäviin ja läheisiin ihmisiin. Pahimmalta on tietysti tuntunut se, että mua hyväksikäytetään - tää on ihan oikeasti hyväksikäyttöä.

Semmoinen ihminen, jonka arvomaailma on semmoinen, että naisia saa raiskata ja ihmisiä saa vihata pelkästään jonkun etnisen taustan takia niin... se syö niinkuin minua, mun sielua sisältä päin. Mun nimeä käytetään tämäntyyppiseen toimintaan.

Mä en pysty käsittämään, minkälainen ihminen voi olla sellainen, jonka mielestä on ihan ok raiskata.

Toivottavasti Minna Sirnö vielä joskus käsittää, että raiskaajan mielestä on ihan ok raiskata. Sitten kun arvon kansanedustaja vielä tohkeissaan ehtisi perehtyä etnisyyden eritteleviin raiskaustilastoihin meillä, Ruotsissa, Norjassa, Isossa-Britanniassa jne. niin ehkäpä Minnan käsityskyky harppaisi aimo askelen eteenpäin. Muhammadin elämään ja islamiin perehtyminen toisi vielä lisää ymmärrystä.

Kannustakaamme Minna Sirnöä käsityskykynsä kehittämisessä!

Ullanlinna

Quote from: Make M on 06.02.2009, 13:33:52
Kannustakaamme Minna Sirnöä käsityskykynsä kehittämisessä!

Hear, hear! Ja luetun ymmärtämisessä.

Henri_K

QuoteMun mielestä ihminen joka tekee tämmöisiä sivuja nimettömänä on aikamoinen pelkuri. Jos haluaa tuontyyppistä tekstiä julkisuuteen niin kyllä pitäisi olla uskallusta myös tehdä se omalla nimellä.

Jos en aivan yhtä pihalla ole kuin eräät niin käsittääkseni tässä viitataan Jussi Halla-ahon scripta blogiin. Minunmielestä siellä on Jussin kaikki tiedot, jopa tilinumerokin löytyy.. ja valokuva. Eli mihin tällä "tämmöisiä sivuja nimettömänä.." ja "kyllä pitäisi olla uskallusta tehdä se omalla nimellä.." viitataan?

Kannattaisikohan arvon vasemmistonaisen ensin mennä sinne scriptaan, ja lukea niitä kirjoituksia, ennenkuin alkaa suoltamaan ulostetta suustaan

Ernst

Quote from: Henri_K on 06.02.2009, 13:43:14
QuoteMun mielestä ihminen joka tekee tämmöisiä sivuja nimettömänä on aikamoinen pelkuri. Jos haluaa tuontyyppistä tekstiä julkisuuteen niin kyllä pitäisi olla uskallusta myös tehdä se omalla nimellä.

Jos en aivan yhtä pihalla ole kuin eräät niin käsittääkseni tässä viitataan Jussi Halla-ahon scripta blogiin. Minunmielestä siellä on Jussin kaikki tiedot, jopa tilinumerokin löytyy.. ja valokuva. Eli mihin tällä "tämmöisiä sivuja nimettömänä.." ja "kyllä pitäisi olla uskallusta tehdä se omalla nimellä.." viitataan?

Kannattaisikohan arvon vasemmistonaisen ensin mennä sinne scriptaan, ja lukea niitä kirjoituksia, ennenkuin alkaa suoltamaan ulostetta suustaan

Eikös Sirnö viitannut Seppo Lehdon törkyblogiin eikä Mestariin?
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Henri_K

Quote from: M on 06.02.2009, 13:45:28

Ai, eli siis minä itse munasin! Myönnän  :-\ Luulin että kyseessä oli siis tämä "ViVa naisten tutkintapyyntö raiskauskohusta" -juttu

Ernst

Quote from: Henri_K on 06.02.2009, 13:46:47
Quote from: M on 06.02.2009, 13:45:28

Ai, eli siis minä itse munasin! Myönnän  :-\ Luulin että kyseessä oli siis tämä "ViVa naisten tutkintapyyntö raiskauskohusta" -juttu

Ainakin Poliisi-tv:n kuvissa oli selkeästi väärentämätöntä Seppo Lehto -grafiikkaa. Graphic Nature, sano...
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Jouko

Tämänlaatuiset ämmät on niitä joiden tulisi vaieta seurakunnassa. Päästelevät pelkkää puutaheinää leipälävestään ilman mitään kontrollia. Silti kehtaavat näyttäytyä turuilla ja toreilla. Luulevat olevansa niin oikealla asialla, että. Sirnö oli suunapäänä päätettäessä mahosta seksinostokieltolaista. Myyskentelyä hän ei halunnut kieltää. Sama pätee muihinkin vastaaviin lakeihin koskien homoja ja lesboja. Niiden kanssa saavat aikaansa kyllä kulumaan vaikka maa mensisi pohjamutiin vauhdilla. >:(
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Spesialisti

Sirnö yhdisti erittäin taitavasti Sepin törkyilyn ja Scriptan ns. "ok-raiskailun", vaikka Jussin teksteillä ei ollut Sirnön ahdistelun kanssa mitään tekemistä. Vasemmisto on aina osannut tämän valheellisen agitproppauksen rivien välistä.

Tosiaan, Minna voisi tunnustaa sen tosiasian, että muslut rikastavat elättäjiään etnisin perustein.

Lemmy

Jaa, lienee kylläkin syynä kansantaiteilijan tekemä taidepläjäys.

QuoteNETTIRASISTI VAINOAA POLIITIKKOJA
Kansanedustaja Minna Sirniö (vas) on tehnyt rikosilmoituksen
kunnianloukkauksesta sekä nimissään ylläpidetystä
väärennetyistä kotisivuista.
Saman erittäin tuottelias henkilö on ilmeisesti tahrinut internettiä
muidenkin poliitikkojen nimissä.
Tekijän pakkomielteisiä teemoja ovat mustaihoisiin ja pakolaisiin
kohdistuva rasismi, sukupuolisesti värittynyt kielenkäyttö sekä
nais- ja vasemmistoviha.
- Viimeinen pisara oli hänen kehoituksensa raiskata naisia, Sirniö
sanoi.
- Uskomatonta, miten aikuisella ihmisellä voi olla näin paljon aikaa
ja energiaa tällaiseen.
Sirniö uskoo tietävänsä vainoajansa nimen. Jäljet johtavat neljän
vuoden taakse, jolloin Sirniön silloisen työsähköpostiosoitteen
kaapannut henkilö levitti muukalaisvihamielisiä ja seksistisiä
viestejä. Poliisi ei saanut syyllistä kiinni.
- Ikäiseni Tampereen seudulla vaikuttanut henkilö, Sirniö arvelee.
Sirniö löysi väärennetyt nettisivut saatuaan vinkin roskapostista
kotisivuillaan. Hän googlasi omalla nimellään ja löysi hyvin
härskejä törkysivuja.
- Ongelma on siinä, että ne taitavat olla korkeammalla kuin
viralliset kotivisuni, Sirviö sanoo.
Väärennetyille sivuille on varastettu tavaraa Vasemmistoliiton
sivuilta sekä Sirniön matrikkelitiedot eduskunnan sivuilta. Myös
valokuva on otettu.
Nettitahrijan hampaisiin ovat joutuneet mm. Outi Ojala, Säde
Tahvanainen, Eva Biaudet, Nesrin Can-Kurtakko, Tarja Filatov ja Oras
Tynkkynen sekä Paavo Lipponen.

PoliisiTV:n haastattelussa viitataan "kolme vuotta sitten".
http://ohjelmat.yle.fi/poliisitv/raportit/nettihairikot_vainoavat_ihmisia

Ah, sieltähän tämä
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com/2008/06/02/seppo-lehdon-tuomio/
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Jouko

Quote from: Spesialisti on 06.02.2009, 14:10:14
Sirnö yhdisti erittäin taitavasti Sepin törkyilyn ja Scriptan ns. "ok-raiskailun", vaikka Jussin teksteillä ei ollut Sirnön ahdistelun kanssa mitään tekemistä. Vasemmisto on aina osannut tämän valheellisen agitproppauksen rivien välistä.

Tosiaan, Minna voisi tunnustaa sen tosiasian, että muslut rikastavat elättäjiään etnisin perustein.

Lopputulema on että kaikki Minni-hiiren puheet on  toiveajattelua. Kuka häntä nyt ryhtyisi aikuisen oikeesti raiskaamaan? Se ei onnistu lerpahtaneella pelillä.:D
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Lemmy

Quote from: Lyyli
Olin aivan äimän käkenä.

Minä en ole. Joilla on moinen maailmankatsomus ovat yleensä enemmän tai vähemmän maalaisjärjen käyttörajoitteisia, vaikka esiintyvätkin älykköinä.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Kazakstan

Tota noin, mielestäni on ihan ymmärrettävää järkyttyä Seppo Lehdon blogeista. Vaikka Sepi-ilmiö on varmasti kaikille hommalaisille tuttu, se ei sitä kuitenkaan Suuressa Maailmassa ole, jolloin se voi oikeasti järkyttää. Etenkin kun osuu omalle kohdalle. Olen aika pitkälti sitä mieltä, ettei Sepin huumori voi aueta ihmiselle, joka ei tiedä kuka on Seppo Lehto, ainakaan jos hänen viitekehyksensä on samanlainen kuin vaikkapa Minna Sirnön.

En usko, että Sirnö viittasi millään tavalla Scriptaan, sillä tuolla Sirnön parjaussivulla on itselläänkin vahva raiskaus-teema.

Tosin, käsitin itse poliisi-tv:n jutusta, ettei Sirnö olisi järkytykseltään oikein edes ottanut selvää esim. Seppo Lehdosta tai mistään muustakaan, jolloin hänen päässään Sepit ja Hallikset sun muut voivat hyvin mennä sekaisin. Se on mielestäni outoa, sillä ainakin itse luulisin haluavani tuollaisen tapauksen jälkeen ottaa erittäin perusteellisesti selvää siitä että kuka tuollaista tehtailee.

J-Karki

Ylen uutisen otsikko pitäisi kai olla yksikössä. Huvittavaa sinänsä, että tämä "Tampereen seudulla vaikuttanut henkilö" on saanut tästä jo puoli vuotta sitten tuomion, mutta edelleen näitä sivuja nousee esiin.

Kuten uutisessa sanotaan, niin monia uhreja nettikiusaaminen varmasti järkyttää. (Kokeilkaapa vaikka hakea Googlen kuvahausta Minna Sirnön nimellä.) Moni nainen ei varmastikaan ota tuota huumorilla eikä tarvitsekaan.

Omituista myös, että näitä ei saada pois. Minusta tehdyt blogspot-sivut poistettiin, kun tein asiasta Googleen valituksen (siellä lukee nyt "rikkoi käyttöehtoja tms").

Tehtaankadun homma

Quote from: Lyyli on 06.02.2009, 14:52:09
Olen huomannut, että osa Vihreistä yhdistää väärin Jussin ja kansantaiteilija S.Lehdon kirjoituksia. 
Eräs tuntemani Vihreitten jäsen (nainen) puuskahti kerran työpaikallani, että on se kyllä kamalaa kun JUSSI HALLA-AHO on KUULEMMA kehottanut raiskaamaan Eva Biaudet'nkin! (Hän tosiaan uskoi, että asia on näin.) Olin aivan äimän käkenä.

Jussi Halla-aho on kirjoittanut, että koska raiskauksia tapahtuu kuitenkin, hän toivoo hartaasti sellaisen naisen kuten Eva Biaudet tulevan raiskatuksi.

Voisiko joku tosiaan kertoa, mitä Eva Biaudet on tehnyt ansaitakseen sellaisen kohtalon?

Ehkä Leif Salmen voisi kysyä sitä pressiklubissa ja olla kuin kissa joka ei päästä irti saaliistaan kun Halla-aho ei saisi vastatuksi.

jiipik

Siis miten ihmeessä tuo tennisohjaaja jaksaa jauhaa? Onko joku kehitellyt nettiin jonkin seppolausegeneraattori.fi:n? Muuten tuota tauhkan ilmestymistä jokaiseen mahdolliseen www-maailman kulmaan ei voi oikein ymmärtää.

Kalervo

Eräs tuntemani Vihreitten jäsen (nainen) puuskahti kerran työpaikallani, että on se kyllä kamalaa kun JUSSI HALLA-AHO on KUULEMMA kehottanut raiskaamaan Eva Biaudet'nkin! (Hän tosiaan uskoi, että asia on näin.) Olin aivan äimän käkenä.

Tuon käsityksen valtavirtamedian uutisoinnista saa, jos ei tunne asiaa paremmin. Suurin osa ihmisistä ei tunne, vaan on täysin median armoilla.

JT

Poliisi-tv teki minusta silkkaa propagandaa Sepin kansantaidesivustojen varjolla ja vihjaili jollain ihmeen Sanna Ukkola-logiikalla rivien välissä, että törkysivuja tehtailisi sama porukka, joka on Illmanin ja vihreiden naisten hampaissa ihan muista syistä. Kun puhutaa raiskauksen toivomisesta ja vilautellaan Sepi-kuvastoa, on ihanpäivänselvää ketä syyllistetään tai yritetään syyllistää. Mummot, jotka eivät tunne asioita tai internetin luonetta saadaan "oikealle asialle" ja vastustamaan "oikeita tahoja". Eihän jostain Sepistä mitään vaaraa ole niin kauan kun sen annetaan lapioida törkyä hiekkalaatikollaan.
Poliisi-tv on monesti ollut ihan oikealla asialla, mutta eilinen Minna Sirnö-speciaali meni mokutuksen puolelle ja pahasti. Kuka lie oli pätkän toimittaja?
Olisivat voineet edes kertoa, että kaikki kuvattu matsku oli vain ja ainoastaan Sepin kynästä ja myös Sepin saama tuomio, yli 2 vuotta ehdotonta, olisi ollut maininnan arvoista. Se ei ole siltikään missään suhteessa rikoksen vakavuuteen.
Sirnön kannattaisi ymmärtää, että kaikki politiikassa mukana olevat ovat julkisuuden henkilöitä ja saavat lokaa niskaansa. Minusta Sirnö repii julkisuutta tästä jupakasta ihan Matti ja Mervi-pohjalta. Se on melkein yhtä halpamaista kuin törkysivujen tehtailu.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Lemmy

Quote from: Tehtaankadun homma
Jussi Halla-aho on kirjoittanut, että koska raiskauksia tapahtuu kuitenkin, hän toivoo hartaasti sellaisen naisen kuten Eva Biaudet tulevan raiskatuksi.

Eihän ole - sen sijaan en epäile omassa päässäsi saatat hyvinkin pitää asiaa kuin asiaa totena kunhan sitä toistaa tarpeeksi monta kertaa. Nyt mene peilin eteen toistamaan, että "pidän hallusinaationi omana tietonani".

QuoteVoisiko joku tosiaan kertoa, mitä Eva Biaudet on tehnyt ansaitakseen sellaisen kohtalon?
Todellakin, mitä pahaa se naisparka on tehnyt että on päätynyt idoliksesi?

Kalervo

Quote from: Tehtaankadun homma on 06.02.2009, 15:28:38
Ehkä Leif Salmen voisi kysyä sitä pressiklubissa ja olla kuin kissa joka ei päästä irti saaliistaan kun Halla-aho ei saisi vastatuksi.

Minä taas toivon, että Pressiklubissa voitaisiin vihdoin keskustella maahanmuutosta ja Suomen tulevaisuudesta, eikä siitä mitä joku on tai ei ole sanonut joskus pari vuotta sitten. Varsinkin kun siitä, mitä joku on tai ei ole sanonut pari vuotta sitten, on jo keskusteltu monta kuukautta, jolloin voi olettaa ettei asia eräille selkene vaikka siitä keskustelisi kolme lisää.

Avrelivs

Palataanpas kaikki taas asialinjalle. Ei tässä tarvita lerpahtaneita pelejä tai vastaavia, vaikka ne hauskoja olisivatkin.

Jussi Halla-aho on kirjoittanut, että koska raiskauksia tapahtuu kuitenkin ja ne lisääntyvät maahanmuuton myötä, hän toivoo hartaasti monikulttuurisuutta kannattavien poliitikkojen joutuvan raiskatuksi mieluummin kuin joidenkin muiden, asiaan viattomien naisten. Tuo "mieluummin" on melko olennainen sana.

Mitä Sepiin tulee, ovathan hänen toisten nimissä tehdyt valebloginsa todellakin melkoista saastaa, josta pitääkin tulla seuraamuksia.
Bears on a Submarine

Nikopol

Olen huomannut, että osa Vihreistä yhdistää väärin Jussin ja kansantaiteilija S.Lehdon kirjoituksia. 

Voisiko joku tosiaan kertoa, mitä Eva Biaudet on tehnyt ansaitakseen sellaisen kohtalon?

Tuotahan ne ovat jo tehneet vaaleista asti. Ainoa oikea tapa toimia on vastata kerran, samalla tavalla kuin on vastannut ennenkin, ja sitten kysyä eikö haastattelija ymmärtänyt vastausta. Sitten vain kylmästi siirtyy seuraavaan aiheeseen. Minkä pitäisi kai olla maahanmuutto eikä vanha, poistettu ja jo käsitelty kirjoitus.

Jos Vyshinski jatkaa, voi aina marssia ulos. Nythän media jahtaa Jussia kameroiden eteen, ei päinvastoin. Salmenilta voi odottaa sinnikästä räksytystä. Jos ei saa suunvuoroa, voi sanoa suoraan kameralle: jos haluat tietää mitä ajattelen, lue blogia. Stallari laskee housuunsa raivosta kun sen käskee kylmän rauhallisena pitää mediansa ja tunkkinsa. Ymmärtääpä että hearts and minds-osastolla valta on vaihtunut (internetille siis).

Lykkyä!
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

Kullervo Kalervonpoika

Ei mitään. Otetaanpa kysymys uudestaan:
QuoteVoisiko joku tosiaan kertoa, mitä Eva Biaudet on tehnyt?

Lähdetään nyt vaikka kaiken muun puuhastelun kruunanneesta lausunnosta.

Eva Biaudetin kohdalla Suomen kansaa on kohdannut sellainen onni, että hänet on saatu työnnettyä sellaiseen virkaan Suomen ulkopuolellem josta käsin hän ei pysty yksinään aivan hirveästi aiheuttamaan vahinkoa. Mutta kyllä hän saa sitä vahinkoa - ja aivopieruja - edelleen aikaiseksi.

Hän oleskelee nykyisin Wienissä ja työskentelee Euroopan turvallisuus- ja yhteistyöjärjestö Etyjin ihmiskaupan vastaisen erityisedustajana.

Hän on ilmeisesti ymmärtänyt virkansa ja toimenkuvansa täysin väärin, koska hänen mielestään Eurooppaan tulleiden paperittomien siirtolaisten asema pitäisi laillistaa.

Näin ihmiskaupan vastainen erityisedustaja haluaa laillistaa ihmiskaupan ja ruokkia sitä lisää. ::)

Sellainen Eva...
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Spesialisti

Quote from: Kalervo on 06.02.2009, 15:38:40

Minä taas toivon, että Pressiklubissa voitaisiin vihdoin keskustella maahanmuutosta ja Suomen tulevaisuudesta, eikä siitä mitä joku on tai ei ole sanonut joskus pari vuotta sitten. Varsinkin kun siitä, mitä joku on tai ei ole sanonut pari vuotta sitten, on jo keskusteltu monta kuukautta, jolloin voi olettaa ettei asia eräille selkene vaikka siitä keskustelisi kolme lisää.

Vasemmistolla ei ole mitään aikomusta keskustella maahanmuutosta. He haluavat vain teurastaa väärinajattelijat. Tämän illan keskusteluun ei ole valmistauduttu vastapuolen osalta rakentavassa hengessä, vaan sotataktiikka on hiottu äärimmilleen.

Pöllämystynyt

Harmi vain, että muu maailma joutuu kärsimään näistä Sirnöistä ja Lehdoista ja kuulemaan heidän älyttömistä kiistoistaan. Häpeäisivät edes vähän! Lehto lienee syyntakeeton, mutta tuo Sirnö käyttää häikäilemättömästi hyväkseen hänen aatettaan natsikorttina, ja hyökkää sillä ihmisyyden ja alkuperäiskansojen puolustajien silmille.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

vilach

juuri katsoin tämän jutun.
minusta siellä valehdeltiin törkeästi ja vääristettiin asioita.
sanottiin, että häiriköinti tapahtuu henkilöihin, jotka toimivat suvaitsevaisuuden puolesta.
se on törkeää valehtelua.
häiriköntiä todellisuudessa tapahtuu tässä tapauksessa törkeitä maanpettureita kohtaan.

katsoiko joku jutun "Nostaako rasismi päätään taantuman aikaan?" eilen aamutv:ssä?
oliko siellä valehtelua ja asioiden vääristelyä?
minä en katsonut.
minä itse eilen illalla ylen ohjelmaoppaassa huomasin tämän jutun.

reino

Vähän offtopikkina, mutta kylläpäs meitä nauratti, kun muinoin pidettiin Hommakokousta Kaksien Kasvojen alakerrassa, ja yläkerrassa aivan meidän yläpuolellamme istuivat Sirnö ja Katariina "homomarski" Lillqvist.

Pystyimme vastustamaan kiusausta mennä juttusille. Itse asiassa ei tehnyt tiukkaakaan.  ;D

Lemmy

Quote from: kmruuskaJa sinusta Sirnö on se jolla on eniten syytä häpeään?
Tyhmäin ihmisten tulee hävetä eniten.

Avrelivs

Quote from: kmruuska on 06.02.2009, 18:04:43
Lehto tehtailee törkyblogin Sirnöstä. Sirnö hermostuu ja pelästyy asiasta. Alibi kirjoittaa asiasta jutun jonka joku ymmärtää väärin viittaavan Halla-ahoon ja tuohtuneena avaa Hommaan ketjun. Ketjussa nimimerkki "Jouko" kirjoittaa kuinka Sirnö vain haluaa tulla raiskatuksi, muttei kelpaa edes raiskaajille. Ja sinusta Sirnö on se jolla on eniten syytä häpeään?

Tuoda, tuoda, kyllähän tässä Pöllämystynyt pöllämystyy hieman liikaa. ;D Elikäs komppaan tässä tapauksessa kmruuskaa. Eiköhän se ole Sepi itse jolle tässä kuuluu suurin häpeä, oli miehen motiivi aivan mikä hyvänsä. Toisten nimissä kun nyt vaan ei prkl pidä tehdä mitään halventavia blogeja, kuten Sepi toistuvasti tekee.
Bears on a Submarine

Lemmy

Toisaalta suurempi häpeä on sillä, joka Sepin taidepläjäyksiä aidoiksi luulee.

jiipik

Quote from: Lemmy on 07.02.2009, 02:34:31
Toisaalta suurempi häpeä on sillä, joka Sepin taidepläjäyksiä aidoiksi luulee.

Toisaalta .... Sepi = Supo ... Kenen kanssa Sepi/Supo ei ole samaa mieltä = natsi ... näinhän se menee ...