News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Muutos Goes Tampere

Started by Tapio Äyräväinen, 16.11.2009, 11:14:34

Previous topic - Next topic

Tapio Äyräväinen

Muutos 2011 järjestää ensimmäisen avoimen kansankokouksen Tampereen pääkirjastossa Metsossa, Pirkankatu 2.

Marjukka Kaakkola

Saisikohan sitä itsensä liikkeelle... onko täältä Hommasta paljonkin menijöitä?

Ammadeus

Oisko tarkempaa tietoa missä siellä Metsossa,on nääs iso talo.

Kami

Hmh. Minä olen muuttamassa hämäläisten huudiloelle viemään niiden naiset. Tiedä vaikka rupeisin stalkkaamaan näitä tapahtumia kiikarein, maastoutumisvälinein ja kiipeilykoukuin.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

Poitiers

"Älkää menkö Muumimaailmaan"

Niin, olisihan se noloa jos puolet vieraista olisi Tampereella ja toiset taas Naantalissa. ;) (Metso -kirjaston alakerrassa siis Muumilaakso)
Näillä usein luku- ja kirjoitustaidottomilla, ammatti- ja kielitaidottomilla maahanmuuttajilla ei ole mitään mahdollisuuksia Suomen työmarkkinoilla. He muodostavat kaiken aikaa kasvavan taakan veronmaksajille ja ovat myös otollisinta mahdollista maaperää näille islamilaisille ääriliikkeille.

rankka

Quote from: Valimo on 17.11.2009, 21:27:40
Olen menossa, mikäli olo ei tästä pahene.
(sikalentsu)
Ennakkoilmoituskin on pistetty menemään.

E: En mene yhtään mihinkään. Se kävi juuri selväksi.

Samuel Kielosto

Täältä Keski-Uudeltamaalta on tulossa ainakin meikäläinen ja muutama muu(mi). Tuo Muumilaakso on samassa rakennuksessa ja näyttää olevan lauantaina auki klo 10 – 18, eli siellä ehtii käydä joko ennen tai jälkeen muutoskekkereitä. Olen käynyt - suosittelen. Muistona on vielä vaimolle sieltä ostettu muumihuivi. Sokerina pohjalla: "Muumilaaksosta lähetetyt postikortit saavat Muumilaakson leiman."  :) http://inter9.tampere.fi/muumilaakso/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=1&Itemid=48
Nuivuus on rikkaus.

Iloveallpeople

Sen lisäksi, että tilaisuus on ilmainen ja Muumilaakso on ihan vieressä, säästät postimerkin verran rahaa, kun kannatuskortteja ei tarvitse lähettää postissa!!
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Kalevi Soilander

Quote from: rankka on 17.11.2009, 22:09:36
Quote from: Valimo on 17.11.2009, 21:27:40
Olen menossa, mikäli olo ei tästä pahene.
(sikalentsu)
Ennakkoilmoituskin on pistetty menemään.

Jos sulla on sikalentsu, niin älä viitsi meihin kaikkiin sitä tulla tartuttamaan! Loppuu Muutoksen teko lyhyeen.

Paranemisia vaan! Toivottavasti voit pian paremmin.

EDIT: Meitsi on tulossa.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

rankka

Quote from: Kalevi on 17.11.2009, 23:28:41
Jos sulla on sikalentsu, niin älä viitsi meihin kaikkiin sitä tulla tartuttamaan!
Relax.
Pari ekaa päivää on tartuntavaaran kannalta pahimmat kun pärskii jne.

Nyt ei tähän ketjuun asiasta enempää, paan privaattia.

Marjukka Kaakkola

Mites, onko lehdistön edustajia kutsuttu paikalle? Vai onko tilaisuuden luonne siihen soveliaskaan?

Miniluv

Muutos Goes Tampere -tapahtuman aikaan/jälkeen voi ilmoittautua paikalla olevalle Homman henkilökunnalle, ja todistamalla henkilöllisyyden päästä HommaForumin nimelliseksi jäseneksi.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Kari Kinnunen

Pahus, 21 päivä olen matkalla Werneck:stä Lübeckiin joten en pääse. Mahtaako seuraavalla viikolla joku päivä olla aktiviteettia Tampereella?

Olisi mukava jutustella kun olen kuitenkin pari kuukautta ollut 'baanalla'.

Hippo

Mites muutos meni Tampereelle? Ei päässyt paikalle kun oli pojan jääkiekkopeli. Ehkä taas jonain toisena kertana.

dothefake

Hyvin oli kuulemma mennyt, lupasivat tiedottaa heti, kun mahdollista.
Tupa täynnä!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Taavitsainen

No mutta sehän meni hienosti  ;D
Jännä että ei ollut ketään huutelemassa kadulla ulkopuolella, melkeinpä puoliksi odotin että sentään joku olisi ollut keuhkoamassa jostain...

edit: ens kerralla voisi olla vaikka pikkaisen isompi sali, tuli vähän lämmin tuolla porukan määrällä tänään :P
edit 2: ois myös varmaan auttanut jos olisin älynnyt ilmoittautua niinkuin varmasti pari muutakin  ;D ;D
Polta sillat jotka jätät taaksesi, sillä et voi koskaan tietää kuka voi seurata perässäsi.

kgb

Kukaan ei uskaltanut tulla mun ja Eerikäisen kanssa eturiviin  ;D

Hyvä tilaisuus oli, kiitos kaikille osallistuneille!
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

JM-K

Jep, kiitos minunkin puolestani! Tilaisuus meni yli odotusten, ensi kuussa sitten vuorossa Helsinki.

Tässä öyhötysvapaassa tilaisuudessamme oli väkeä noin 50-55 hlöä eli pirtti oli täynnä.

Laitetaan tarkempaa raporttia sitten vaikka huomenna, kohta lähden Hommakerhoon.

Julmuri

Hieno tilaisuus oli! Ainakin oma uskoni asiaamme vahvistui entisestään. Harmi kun piti itse ajaa heti tilaisuuden jälkeen takaisin Hesaan anopin juhliin. Erityisesti jäi mieleen erään vuosaarelaisen opetusalan ihmisen kertomus turvattomuuden tunteesta. Negatiivisena voidaan mainita erään kansantaiteilijan pitkähköt puheenvuorot, vaikka olivat yllättävänkin vähän asiattomia.

Helsingissä sitten uudestaan! Tulen paikalle.

Tooheys

Laittakaa linkkejä jos tapahtuma on noteerattu jossain mediassa. Itse kuulin uutisen tapahtumasta radio Tampereen uutisissa puolen päivän aikaan.
"Olet suvaitsevainen, avarakatseinen, mut naurat tavallista ihmistä." -Jana - Pauliina

Kyuu Eturautti

"Natseja puolustava yrittäjä" - sometotuus.
Blogini Pirkan blogeissa

Kalevi Soilander

Quote from: Kyuu Eturautti on 22.11.2009, 02:05:49
Tuossapa absoluuttinen totuuteni - http://aamulehdenblogit.ning.com/profiles/blogs/muutoksen-tuulia-metsossa

(eli siis mietteitä tapahtumasta)

Olipas muuten hyvä kirjoitus, kiitos. Tuo linkki kannattaa antaa jokaiselle, jonka haluaa tietävän asiasta lisää.

Ja tuossa analyysissa oli myös monta asiaa, joita Muutoksessa tosiaan kannattaa pohtia.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Ernst

Quote from: JM-K on 21.11.2009, 18:34:41
Jep, kiitos minunkin puolestani! Tilaisuus meni yli odotusten, ensi kuussa sitten vuorossa Helsinki.

Helsinkiin voisin tulla.

...first we take Manhattan.
Then we take Berlin...
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

JM-K

Jep, todella hienosti meni eilinen, niin itse varsinainen tilaisuus kuin myöhemmin illalla pidetty hommakerhokin.

Eilisen hienoin juttu oli luonnollisesti se kannattajakorttipotti, joka saatiin kasaaan: kaiken kaikkiaan kortteja tuli eilen yhteensä 182 kappaletta, yhteissaldo nyt siis 726 kpl!

Erityismaininta ja kultainen kerääjämurmeli -mitali timanttisella neulalla lähtee Herra J:lle Ylöjärven Metsäkylään. Tämä jo Halla-ahon korttikampanjassa kunnostautunut nuori herra on kerännyt jo "vaatimattomat" 86 kannattajakorttia. Ja lähti eilen tilaisuudesta suoraan Turkuun, mitäs muuta kuin keräämään kannattajakortteja!

Olen saanut paljon yhteydenottoa koskien erästä tilaisuudessa mukana ollutta henkilöä. Yhteydenottojen sävy ja sisältö on ollut pääsääntöisesti se, että kyseinen henkilö häiritsi tilaisuutta ja antoi oudon kuvan Muutos 2011:ta.

Kyseessä on tamperelainen videotaiteilija Seppo Lehto. Mielestäni Seppo käyttäytyi aivan asiallisesti, vaikkakin jouduin muutaman kerran häntä hoputtamaan, että hän menisi puheenvuoroissaan suoraan asiaan. Seppo oli ihan yleisönä muun yleisön joukossa ja edusti itseään, ei yhdistystämme. Seppo ei edes ole yhdistyksemme jäsen.

Hän vastaa luonnollisesti itse sanomisistaan, en minä eikä kukaan muukaan yhdistyksestämme.

Pari yhteydenottajaa oli sitä mieltä, että minun olisi pitänyt poistaa Seppo tilaisuudesta. En poistanut enkä poista jatkossakaan. Tilaisuus oli avoin ja kaikki olivat sinne tervetulleita. Seppo ei mielestäni häirinnyt ketään läsnäolollaan, käytöksellään tai puheenvuoroillaan. Toki hän käytti itselleen tyypillistä sanavarastoa, mutta tuskinpa kukaan hänen jutuistaan nyt pois tolaltaan meni. Jos meni, niin aika pienestä sitten menee.

Seposta pääsenkin jouhevasti toiseen asiaan, josta minua infottiin tänään: olisikohan ollut kyseessä Kauppalehden foorumi tms., jossa joku sekopää (raging bull tms.) nillittää minusta ja Seppo Lehdosta.

Hän on nyt haastanut minut johonkin epämääräiseen "henkien mittelöön". Kyseiselle henkilölle tiedoksi - hän kuulemma lukee hommafoorumia - kolme asiaa: 1. minua ei kiinnosta piipityksesi, 2.hanki itsellesi apua, ennen kuin menet pahemmin sekaisin ja 3. en kirjoita millekään saitille nimimerkeillä. Kirjoitan vain ja ainoastaan omalla nimelläni. Aina.

Taavitsainen

Olen siinä mielessä samaa mieltä että seppo puhui ihan ok, vaikkakin olisi ehkä olisi saanut asettaa pointtinsa eritavoin, eri sanoin.
jännä sinäänsä, kuten jo miehelle itsekkin sanoin eilen, että olin saanut ihan erilaisen kuvan miehestä bloginsa kautta ja median kautta. Ei sillä ollu sarvia päässä :P
Polta sillat jotka jätät taaksesi, sillä et voi koskaan tietää kuka voi seurata perässäsi.

Julmuri

Quote from:  JM-Kolisikohan ollut kyseessä Kauppalehden foorumi tms., jossa joku sekopää (raging bull tms.) nillittää minusta ja Seppo Lehdosta.

Nimim. Raging Bull on luullut minun KL:n foorumilla käyttämääni "muuttolintu1" nimimerkkiä sinuksi. Olen kyllä alusta asti tehnyt selväksi, että en ole Muutos 2011:n edustaja vaan kannattaja. Nimim. RB on sekoillut kl:ssä aiemminkin mm. välillä hän on halunnut tappaa palestiinalaiset ja välillä taas juutalaiset. Mies (?) on selvästikkin avun tarpeessa.

herra 4x

Quote from: Jari Leino on 22.11.2009, 14:16:29
Eilen oli hyvä päivä.

Antaa uskoa tulevaisuuteen.

Muutokselle on kysyntää.

Siuron mummot ja Pispalan duunarit ovat meidän puolellamme. Me emme voi hävitä.

Tyylilaji Soinia, ei, no Leinoa.

Sori, oli pakko. Viimeisessä kappaleessa on kaksi virkettä. Tyylivirhe!

(Tää oli huumoria. Hieno homma että tilaisuus oli menestys.)
Rakkaudesta lajiin.

kgb

Kyllähän Seppo aika runsaasti äänessä oli, mutta mielestäni mitään tärkeää ei silti näyttänyt jäävän sanomatta. Puheenvuoroja jakaessa ohitit Sepon jos muitakin halukkaita kommentoijia oli tarjolla. Aikaa olisi ehkä saanut olla vähän enemmänkin, nyt tuntui siltä että päästiin vasta alkuun kun jo piti lopettaa.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Esa N.

Quote from: Jari Leino on 22.11.2009, 17:07:55
Jatkuu kuukauden päästä Helsingissä!

Tulkaahan joskus Kuopioonkin :)
There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009