News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Kannattajakorttitilanne tässä ketjussa

Started by JM-K, 06.11.2009, 19:45:58

Previous topic - Next topic

Taavitsainen

Quote from: mökö on 23.12.2009, 14:00:23
Tapsalla on materiaalia ja Jari Leinoltakin löytynee, Tapio Äyräväiseltä voit yksityisviestillä tai sähköpostilla kysellä. Materiaalia postittavat kyllä tulemaan.
Mainiota, pitääpä jossain vaiheessa kysellä, tosin nyt näillä näkymin vuoden vaihteen jälkeen :)
Se on helpompi myydä tätä hanketta ihmisille kun on mahdollista jättää edes vihko per ruokakunta korttien lisäksi, saavat itse rauhassa tutustua.
Polta sillat jotka jätät taaksesi, sillä et voi koskaan tietää kuka voi seurata perässäsi.

JM-K

Kymmenen korttia lisää: 1372 kpl saldo nyt!

Muistakaa kerätä jouluna kaikilta mummeilta ja kummeilta kortit!

JM-K

1383 kpl korttia meikäläisellä. Kentällä jokunen sata. Tästä tulee kova juttu!

rankka

Quote from: JM-K on 29.12.2009, 10:34:45

Huomisen postissa lähtee täältä taas jokunen. :)
Kivempi muistaa sua vähän väliä, postimiehelläkin töitä.

SipuliSopuli

Quote from: JM-K on 29.12.2009, 10:34:45

Aivan mahtavaa! Tsemppiä teille ja itsekkin postittelen sitten kun saan kasan niitä kerättyä, koskas niiden viimeistään tulisi olla perillä?
http://www.fail2011.net - Hyväntahtoinen blogi missä kerätään risuja, ruusuja ja huomautuksia Muutokselle

Kalevi Soilander

Quote from: SipuliSopuli on 29.12.2009, 12:12:17

Aivan mahtavaa! Tsemppiä teille ja itsekkin postittelen sitten kun saan kasan niitä kerättyä, koskas niiden viimeistään tulisi olla perillä?

Ne pitää kaikki olla kerätty vuoden sisällä. Ensimmäiset on allekirjoitettu joskus lokakuun alkupuolella, joten periaatteessa syyskuun 2010 loppuun mennessä pitäisi olla kasassa.

Kannattaa kuitenkin tähdätä paljon aikaisemmaksi noiden kanssa, sillä mitä aikaisemmin saadaan puolue rekisteröityä, sitä aikaisemmin voidaan keskittyä muihin asioihin.

Eli pistä keräämäsi kortit vaan postiin heti kun mahdollista!
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

JM-K

Eilen paukahti sataset rikki eli 1401 kpl on nyt saldo! Täytettyjä kortteja on tietysti paljon maailmalla eli todellinen luku on paljon korkeampi. Laittakaahan tulemaan niitä meikäläiselle, niin pääsen ynnäilemään.

Jatketaan!

Harri Eerikäinen

Mulla näyttää tossa olevan 33 oikein täytettyä korttia ja 7 enemmän tai vähemmän epäonnistunutta. Tuon Turkuun.

JoKaGO

Quote from: JM-K on 04.01.2010, 14:02:44
Eilen paukahti sataset rikki eli 1401 kpl on nyt saldo! Täytettyjä kortteja on tietysti paljon maailmalla eli todellinen luku on paljon korkeampi. Laittakaahan tulemaan niitä meikäläiselle, niin pääsen ynnäilemään.

Jatketaan!

Vähän oon pettynyt. Uskoin maagisen 1500 menevän rikki jo vuodenvaihteessa.

Paraskin marisemaan nimim. neljä lähetettyä lappusta.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Veli Karimies

Itse aattelin kerätä vähintään sata. Ei tartte kun 50 meikäläistä niin kortit on kasassa.

PaulR

Taidat olla oikeassa. Heitän kerätyt takkaan ja avaan pleikkarin.  :-[

Iloveallpeople

Quote from: pn on 06.01.2010, 17:43:45
Quote from: JM-K on 04.01.2010, 14:02:44
Eilen paukahti sataset rikki eli 1401 kpl on nyt saldo!

Kortteja on siis kasassa surkeat 28 prosenttia. 72 % on edelleen tekemättä.

Olen kuin klapilla päähän lyöty, jos saatte kaikki 5000 kasaan. Vielä yllättyneempi olen, jos oikeusministeriö hyväksyy lappuset.

Lupaan lähettää sinulle yksityisviestin "Surprise!", jos/kun nuo molemmat tapahtumat toteutuvat.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

JM-K

Quote from: JoKaGO on 05.01.2010, 11:12:20

Vähän oon pettynyt. Uskoin maagisen 1500 menevän rikki jo vuodenvaihteessa.

Miten tämänkin nyt sitten ottaa, siis maagisen rajan ja vuodenvaihteen...

Porukka on nääs ollut pirun ahkerana. Kortteja on nyt 1594 kpl!!!1!!!, joten kyllä minun mielestäni voi ihan hyvällä omallatunnolla sanoa, että 1500 paukahti vuoden vaihtuessa rikki.

Erityiset kiitokset Hämeenlinnaan ja Parkanoon. Kovaa aherrusta maakunnissa näköjään!

Kortteja on kerätty nyt käytännössä kolme kuukautta, eli kuukausisaldo on noin 531 korttia keskimäärin. Tahti on erittäin hyvä!

Sen verran taidamme kyllä olla inhottavia kiusankappaleita, että mitäs jos vähän vielä kiristetään tahtia?!?!?

Jatketaanpa!!!

bumpum

Moi,JM-K.
Nyt vasta aloitellaan, tsemppiä.
Katotaan mitä Joensuun Tammimarkkinoilta on tuliaisii...

terv
bumpum

JM-K

Quote from: bumpum on 08.01.2010, 23:25:18
Moi,JM-K.
Nyt vasta aloitellaan, tsemppiä.
Katotaan mitä Joensuun Tammimarkkinoilta on tuliaisii...

terv
bumpum

Hyvä meininki! Yritän tässä kevään mittaan piipahtaa siellä Joensuussa. Voisin ottaa hotellista huoneen ja jäädä sinne vähän hommakerhoilemaan. Palataan asiaan!

Veli Karimies

Quote from: JM-K on 08.01.2010, 22:53:45

Porukka on nääs ollut pirun ahkerana. Kortteja on nyt 1594 kpl!!!1!!!, joten kyllä minun mielestäni voi ihan hyvällä omallatunnolla sanoa, että 1500 paukahti vuoden vaihtuessa rikki.

Erityiset kiitokset Hämeenlinnaan ja Parkanoon. Kovaa aherrusta maakunnissa näköjään!

Kortteja on kerätty nyt käytännössä kolme kuukautta, eli kuukausisaldo on noin 531 korttia keskimäärin. Tahti on erittäin hyvä!

Sen verran taidamme kyllä olla inhottavia kiusankappaleita, että mitäs jos vähän vielä kiristetään tahtia?!?!?

Jatketaanpa!!!

Oot mulle oluen velkaa. :) Siis siitä veikkauksesta, että kortteja rupee rapisemaan vuodenvaihteen jälkeen.

EDIT: Ja hämeenlinnasta paukahtaa ihan jumalaton määrä lisää kuhan meikäläinen pääsee vihdoin irti! Tässä jo jonkin aikaa kerätty intoa.

JM-K

Quote from: Veli on 08.01.2010, 23:43:05
Quote from: JM-K on 08.01.2010, 22:53:45

Jatketaanpa!!!

Oot mulle oluen velkaa. :) Siis siitä veikkauksesta, että kortteja rupee rapisemaan vuodenvaihteen jälkeen.

EDIT: Ja hämeenlinnasta paukahtaa ihan jumalaton määrä lisää kuhan meikäläinen pääsee vihdoin irti! Tässä jo jonkin aikaa kerätty intoa.

Perskeles, jos näin on sovittu, niin laitan vaikka kaksi!

JM-K

Taas on vähän kerätty: saldo 1613 kpl eli melkein kolmasosa urakasta tehty jo (32.3%). Sitten päästään itse asiaan eli vaalityöhön. Aijai, namia tulee olemaan!!!

Jatketaan!

Mika.H

Quote from: JM-K on 10.01.2010, 16:33:22
Taas on vähän kerätty: saldo 1613 kpl eli melkein kolmasosa urakasta tehty jo (32.3%). Sitten päästään itse asiaan eli vaalityöhön. Aijai, namia tulee olemaan!!!

Jatketaan!

kun nyt kiellettiin arvioimasta suomen talouden tilaa niin arvioidaan nyt sitten koska 5000 paukahtaa...

se on vapuksi kasassa...

nimimerkillä: minä TIEDÄN...;)

zemppiä!
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

bumpum

Eiköhän se 5000 kpl täyty jo Pääsiäisenä American car showssa Hellsinkissä.

Lentomestari

Ne ketkä ei ole korttia/kortteja vielä kerännyt on pidettävä kiirettä, muuten jää paitsi historiallisesta tilaisuudesta olla mukana kunnon talkoissa.

JM-K

Naapurit siinä poikkesivat vähän asioista juttelemassa, kahvipaketin ja 7 korttia toivat samalla. Pitää vissiin alkaa juomaan kahvia.

Eli 1620 kpl kokonaissaldo.

rankka

Quote from: JNC on 11.01.2010, 00:12:09
Onko Pasi Viherahon kortti jo saapunut? Hienoa, että vaikutusvaltaiset tahot ilmaisevat tukensa muutokselle.
Ei niitä tietoja kaiketi levitellä ..

Kaikki tuki ja kannatus lienee tervetullutta :)

PaulR

Tänään tulikin ahkeroitua. 11 korttia. Meidän tarvitsee Veli varmaan vetää rima korkeammalle, tai loppuu hommat kesken?  ;)

Viikonlopusta Turkuun hakemaan ystäviltä, tuttavilta ja entisiltä kylänmiehiltä aimo satsi.

Topelius

Jiri Keronen

Quote from: PaulR on 11.01.2010, 14:03:11
Viikonlopusta Turkuun hakemaan ystäviltä, tuttavilta ja entisiltä kylänmiehiltä aimo satsi.

Mainosta myös Muutos Tulee Turkuun -tapahtumaa!
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

PaulR

lauantai 23.1.2010 klo 12–15 voimassa?

Kannattajakortin täyttö on toki hyvä, mutta aina parempi, jos saisi jätkät innostumaan hankkeesta ja keräämään niitä itse.

Eli mainostetaan ja soitellaan perään.

geige

JM-K

Quote from: Topelius on 11.01.2010, 14:45:05
Yleisön pyynnöstä (vai oliko se käsky?):

(http://img20.imageshack.us/img20/3315/muutos2.th.jpg)

Perskeles, tuo onkin hieno idis tehdä tuollainen käppyrä!

Jiri Keronen

Quote from: PaulR on 11.01.2010, 15:44:59
lauantai 23.1.2010 klo 12–15 voimassa?

Kyllä. Paikka on Tammi II, Puutarhakatu 21.

Quotemilloin oulussa?

Oulun tapahtuman päivämäärä päätettänee Turun tapahtuman jälkeen olevasta hallituksen kokouksessa.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini