News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Muutos 2011 mukana kansalaisuuslakimuutosta koskevalla lausuntokierroksella

Started by JM-K, 06.11.2009, 10:02:14

Previous topic - Next topic

JM-K

Sisäasiainministeriön ylitarkastaja Sonja Hämäläisen esityksestä Muutos 2011 ry antaa lausunnon kansalaisuuslakia koskevista muutoksista. Julkaisemme lausunnon myös täällä heti sen valmistuttua.

Ylitarkastaja Hämäläinen kirjoittaa minulle näin:

Hei,
Ja kiitos aktiivisuudestasi kansalaiskeskustelussa. Jos haluatte laatia lausunnon kansalaisuuslain muuttamisesta, voitte toimittaa sen minulle ja sisäasiainministeriön kirjaamoon esimerkiksi adressin yhteydessä tai muutoin. Olen nyt lähdössä työmatkalle ja seuraavan kerran tavoitettavissa ensi viikon tiistaina. Ystävällisin terveisin, Sonja Hämäläinen"

Hienoa, että tällä kertaa saadaan mukaan myös ainakin yksi kansalaisjärjestö, joka ei taloudellisesti hyödy kiihtyvästä maahanmuutosta tai siihen olennaisesti liittyvistä erilaisista liiketoiminnan muodoista.

Homma on hurjassa nousukiidossa!

Jouko

Quote from: JM-K on 06.11.2009, 10:02:14
Sisäasiainministeriön ylitarkastaja Sonja Hämäläisen esityksestä Muutos 2011 ry antaa lausunnon kansalaisuuslakia koskevista muutoksista. Julkaisemme lausunnon myös täällä heti sen valmistuttua.

Ylitarkastaja Hämäläinen kirjoittaa minulle näin:

Hei,
Ja kiitos aktiivisuudestasi kansalaiskeskustelussa. Jos haluatte laatia lausunnon kansalaisuuslain muuttamisesta, voitte toimittaa sen minulle ja sisäasiainministeriön kirjaamoon esimerkiksi adressin yhteydessä tai muutoin. Olen nyt lähdössä työmatkalle ja seuraavan kerran tavoitettavissa ensi viikon tiistaina. Ystävällisin terveisin, Sonja Hämäläinen"

Hienoa, että tällä kertaa saadaan mukaan myös ainakin yksi kansalaisjärjestö, joka ei taloudellisesti hyödy kiihtyvästä maahanmuutosta tai siihen olennaisesti liittyvistä erilaisista liiketoiminnan muodoista.

Homma on hurjassa nousukiidossa!

Mainiota. Pysykäämme herkkänä ajan hermolla ja lyökäämme jatkuvasti rumpua asian puolesta! ;)

Voisin sanoa että pieni "kaupallisuus" olisi paikallaan Homman markkinoinnin tiimoilta. Vähän kuten tässä Nenäpäivässä. Vähättelemättä sitä on ajamamme asia kuitenkin suomalaisten itsensä kannalta tärkeä. Joitakin julkkiksia kehiin mainostamaan. Varmaan itse Reetu voisi suostua. Tietääkseni kaikkein nuivistisin julkkis. ;D
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito