News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Feissauskokemuksia

Started by rankka, 05.11.2009, 23:54:19

Previous topic - Next topic

rankka

Quote from: Timo Rainela on 30.11.2009, 20:15:11
Quote from: mökö on 30.11.2009, 19:41:14
Mökö ilmestyy paikalle .

Tulen tapaamiseen, hyvä idea.
Voitko kysyä veli Rankkaa, Itäkeskus, kannattajakorttien jakaminen kotikulmilla teitin kanssa kiinnostaa! Timo
En valitettavasti pääse tapaamiseen.
Mennään ihmeessä keräämään kortteja, ehdinkin jo mököltä kysyä ennenkuin äkkäsin nää viestit.  ;D
Sopiiko Timo ensi viikonloppuna?

Timo Rainela

Quote from: rankka on 01.12.2009, 00:14:23
Quote from: Timo Rainela on 30.11.2009, 20:15:11
Quote from: mökö on 30.11.2009, 19:41:14
Mökö ilmestyy paikalle .

Tulen tapaamiseen, hyvä idea.
Voitko kysyä veli Rankkaa, Itäkeskus, kannattajakorttien jakaminen kotikulmilla teitin kanssa kiinnostaa! Timo
En valitettavasti pääse tapaamiseen.
Mennään ihmeessä keräämään kortteja, ehdinkin jo mököltä kysyä ennenkuin äkkäsin nää viestit.  ;D

Sopiiko Timo ensi viikonloppuna?

Sopii mainiosti!!
Saatko Sinä tavaraa mukaan, minulla tulostin tökkää lopetusta.
Minun kaverit, Sami ja Mika veivät kaiken materiaalin, mitä Tapio lähetti.
Jani tulee perjantaina 4.12. lomille ja se on ensimmäinen mahdollisuus tulostaa matskua.
Mulla tulostin kaput ja odotan poitsun apuja.
BTV Tapsan kortit menivät meiän kimppasynttäreillä samantien jakeluun!!!
Täällä on Imatralaisia jannuja perheineen, jotka ovat maahanmuuttoa kyllikseen nähneet!!
HOMMA^^^ n eteen ja eteenpäin kulkien.
Timo Rainela

TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

rankka

Quote from: Timo Rainela on 01.12.2009, 05:01:31

Sopii mainiosti!!
Saan. Haen vain (taas) uuden mustepatruunan.
Laitan privaattia jahka olen saanut kaffen nieltyä.

Voiskos kiltti mode siirtää nää keräämisviestit tonne keräysketjuun? --> http://hommaforum.org/index.php/topic,17093.0.html
Saiskos otsikonnin vastaamaan nykyaikaa vielä? Esim. "Kannattajakorttien keräämistä feissaamalla" "Halukkaita jalkautumaan korttien keräämiseen?" tms.

E: Kiitos mode *ojentaa virtuaalikiljua pönikän*

Timo Rainela

Quote from: rankka on 01.12.2009, 12:02:48
Quote from: Timo Rainela on 01.12.2009, 05:01:31

Sopii mainiosti!!
Saan. Haen vain (taas) uuden mustepatruunan.
Laitan privaattia jahka olen saanut kaffen nieltyä.

Voiskos kiltti mode siirtää nää keräämisviestit tonne keräysketjuun? --> http://hommaforum.org/index.php/topic,17093.0.html
Saiskos otsikonnin vastaamaan nykyaikaa vielä? Esim. "Kannattajakorttien keräämistä feissaamalla" "Halukkaita jalkautumaan korttien keräämiseen?" tms.

E: Kiitos mode *ojentaa virtuaalikiljua pönikän*

"Selittäjä Kekki" Sen verran uuvatti olen, että patruuna ilman apuja ei löydä paikkaansa ???
Kun poikani Jani laittaa sen paikalleen, ompi näppäinhakkaamissessiot, josta iskä ei selviä :roll:
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

rankka

Quote from: Timo Rainela on 01.12.2009, 17:58:03

"Selittäjä Kekki" Sen verran uuvatti olen, että patruuna ilman apuja ei löydä paikkaansa ???
Kun poikani Jani laittaa sen paikalleen, ompi näppäinhakkaamissessiot, josta iskä ei selviä :roll:
Niin siis kyl mä voin tuoda ihan kaiken tarvittavan matskun mukanani. Varustaudut vain parilla kynällä ja hyvällä mielellä. :)
No semmoinen kirjoitusalusta on hyvä ottaa matkaan, semmoisia ei ole itelläkään. 

mökö

Mulla on yks ylimääränen kirjoitusalusta. Sen saapi joka rohkenee porukkaan mukaan  ;)
sellaista se on, valssi suviyössä ilman housuja

Timo Rainela

Quote from: rankka on 01.12.2009, 18:06:02
Quote from: Timo Rainela on 01.12.2009, 17:58:03

Niin siis kyl mä voin tuoda ihan kaiken tarvittavan matskun mukanani. Varustaudut vain parilla kynällä ja hyvällä mielellä. :)
No semmoinen kirjoitusalusta on hyvä ottaa matkaan, semmoisia ei ole itelläkään.

Hyväl mielel ollaan tulossa, kirjoitusalusta katsotaan mukaan myös.
Kävin Viiskulmassa, tänään Annankadun tapaamiseen valmistaudutaan.

rankka

Quote from: Timo Rainela on 02.12.2009, 02:13:11
Hyväl mielel ollaan tulossa, kirjoitusalusta katsotaan mukaan myös.
Kävin Viiskulmassa, tänään Annankadun tapaamiseen valmistaudutaan.
Hienoa!
Otan nyt kiljua. Meni aamulla tietokone paskaksi, uuteen paloi XXX määrä €€€, vasta sain asennettua. Sallikaa siis minulle tämä. (ne €€€ on pois meidän white flightista)
Soitan vaikka huomenna? (jos muistan)  ;D
Muistan mä, nou hätä.

mökö

Huomenna 5 pvä siis toimintaa itäkeskuksessa, kiinnostaako jotakuta liittyä porukkaan. Yhteyttä voi ottaa minuun tai varmasti rankkaan myös.

rankka

Quote from: mökö on 04.12.2009, 16:18:04
Huomenna 5 pvä siis toimintaa itäkeskuksessa, kiinnostaako jotakuta liittyä porukkaan. Yhteyttä voi ottaa minuun tai varmasti rankkaan myös.
Kyllä voi myös minuun ottaa yhteyttä. :)
Se olisi jopa suotavaa, yhteydenotto siis. Kenelle tahansa meistä.

Sä menit sitten paljastamaan paikan jo, olin ite ajatellut harjoitella vielä tämän kerran nimeämättä paikkaa etukäteen, ihan vain anarkojen takia, joita saattaa paikalle harhautua. Myös saadaksemme riittävästi harjoitusta.
No se meni jo, ei haittaa. Olisin jokatapauksessa alkanut kertomaan Muutos saapuu itäkeskukseen tapahtuman jälkeen tähän ketjuun missä ja moneltako keräämistä tapahtuu.
Kerrottakoon tähän nyt se, että keräämistä on meidän osalta klo 16 eteenpäin.
Tulkaapa siis sankoin joukoin juttusille.

Kerron ketjuun taas tuntemuksia ulkoilusta. :)

mökö

Jeps, saapi tulla ihmettelemään sankoin joukoin. Senverran huomautan että olen melko pelottava joten ei pikkulapsia mukaan  ;D

rankka

Quote from: Tapio Arjo on 04.12.2009, 20:31:21
Onko se iso mies?
Ei kovinkaan. Ei kuitenkaan tuulen mukana lähe.
Sen luontonen vaa ettei tartte suututtaa.
Veljekset nyt aina kai vähä nahisteleetm. Vain pari kertaa olen meinannut paiskoa lusikkaa nurkkaan.
Tosin, heitin mä sitä vahingossa ( ;D) tikalla päähän.
Eri kokemuksia on varmaan melkosen moneen kirjaan jos haluis.

Että terve vaa velipoika, varmaan tunnistit mut nyt tästä viestistä, tiedän että seuraat Hommaa^^^. :) Ja vastaisit perkele joskus mun viesteihin.

Tämä viesti menköön tässä julki, kaikkien kauhisteltavaksi.
Nonni, tommosii ne hommalaiset on. Ja Muutoski on ihan perseestä.

Veli Karimies

Nämä nuoret poijjaat olkoon esimerkiksi meille kaikille.

rankka

Quote from: Veli on 04.12.2009, 20:57:17
Nämä nuoret poijjaat olkoon esimerkiksi meille kaikille.
Joo.

Hivenen myöhästyn klo 16, menee varmasti 16.30 ennenkuin olen paikalla.

E: Eerikäinen on paikalla ollut jo jonkin aikaa rupattelemassa ihmisten kanssa ja keräämässä.

Harri Eerikäinen

Just kotiuduin. Mun tekniikkani ja kalustoni vaatii vielä hiomista, mutta kuusi tuli tällä kerralla. Materiaalia meni moninkertainen määrä ihan halukkaasti vastaanotettuna samanmielisen keskustelun jälkeen, joten käyntikorttikokoinen flyeri on varmaan hyvä lisä materiaalisettiin.

Joku ständi pitää saada aikaiseksi ja/tai ne liivit. Nytkin jengi jäi katsomaan kun joku kirjoitti korttia; jos olisi ollut helposti yhdellä vilkaisulla hahmotettavissa mistä on kyse, olisi varmaan kuulijoita ja kirjoittajia tullut muutenkin kuin jokaista erikseen lähestymällä. Puhumiseen menee tällä pelillä kohtuuttomasti aikaa. Ihmisillä on kyllä halua vaikuttaa Muutoksen ajamiin asioihin, ja sitä voi hyödyntää hyvän sloganin kuvittamalla banderollilla tai vastaavalla varmaan paljon laajemmin kuin siviilikuteissa yksittäistapauksia(!) pyydystäen.

rankka

Quote from: Harri Eerikäinen on 05.12.2009, 15:34:47
Just kotiuduin. Mun tekniikkani ja kalustoni vaatii vielä hiomista, mutta kuusi tuli tällä kerralla. Materiaalia meni moninkertainen määrä ihan halukkaasti vastaanotettuna samanmielisen keskustelun jälkeen, joten käyntikorttikokoinen flyeri on varmaan hyvä lisä materiaalisettiin.

Joku ständi pitää saada aikaiseksi ja/tai ne liivit. Nytkin jengi jäi katsomaan kun joku kirjoitti korttia; jos olisi ollut helposti yhdellä vilkaisulla hahmotettavissa mistä on kyse, olisi varmaan kuulijoita ja kirjoittajia tullut muutenkin kuin jokaista erikseen lähestymällä. Puhumiseen menee tällä pelillä kohtuuttomasti aikaa. Ihmisillä on kyllä halua vaikuttaa Muutoksen ajamiin asioihin, ja sitä voi hyödyntää hyvän sloganin kuvittamalla banderollilla tai vastaavalla varmaan paljon laajemmin kuin siviilikuteissa yksittäistapauksia(!) pyydystäen.
6 on hyvä. :)
Kuten luurissa jo vähä ehittii höpistä niin ne liivit/vastaava näkyvyyden lisäämiseksi olisi hemmetin hyvä juttu.
Eikö ole aika työtä yksitellen niitä sieltä poimia? Vielä jos yksin on liikkeellä niin on kaksinverroin työtä. 2 kerääjää on melkein minimi, siinä toinen voi "pyydystää" niitä jotka vilkuilevat. Tämän huomasin viime vkl.

En pidä yhtään ulkoilua turhana, koska siinä saa levitettyä tietoa, joka on mielestäni vähintään yhtä tärkeää kuin saada nimiä alle tilanteessa. Kyllä ne nimet saadaan kasaan, sitä en epäile.
Elikkäs, tietoa pitää saada levitettyä lisää, ja sehän lisääntyy koko ajan. :)
Pohtikaamme näkyvyyttä siis. Näkyvyys=kortteja.

Nyt juoksen housuihin ja lähden Harrin jälkilämpöön.  

PaulR

Helvetin hienoa, että hommaan on syntynyt tietty innostus. Hauskaa puuhaahan tämä onkin, kun sen oikein ottaa.  :)

mökö

Quote from: Harri Eerikäinen on 05.12.2009, 15:34:47

Liivit tulee 13 pvä Leino on ne luvannut toimittaa paikalle. 6 korttia helkkarin hyvä saavutus. Ständi jatkossa hyvä idea, osa porukasta vois päivystää ständillä ja osa liikkua ihmisten parissa. Lisää väkeä pitäisi saada masinoitua keräysporukkaan, näkyvyys on nyt tärkeää.

rankka

Jäsen mökölle taas isoa hanskaa tästä suunnasta. Oli oikein kiva ulkoilu. :)

Allekirjoitettuja kortteja saimme vain muutamia tällä kertaa, hiukan myöhään oltiin liikenteessä.

Materiaalia jaoimme paljon,enemmän kuin viimeksi. Multa meni parisenkymmentä JM-K pärställä varustettua postikorttia, missä osoite ja postimerkki paikoillaan. Niitä en jakanut ihan tosta noin vaa ohikulkijoille, kovasti paljon halusivat lähettää ne. Enimpään osaan meinaan tarjosin ensin semmoisen kätsyn kyhäelmän1, missä 2-puoleinen tiivistelmä, täyttöohje ja kannattajakortti, kun niitä halusivat kotiinsa täytettäväksi. Yleensä tuommoisen tapahtuman loppumetrillä kaivoinkin postimerkillä varustetun kortin ja sanoin että tässä olisi kuule maksutkin maksettu. ;)
Sanottakoon se että nuita kyhäelmiä1 mukanani oli noin 30+ ja ne meni kaikki halukkaille, toivotaan että niistä 1/10 osa löytä tiensä perille, se olisi onnistuminen sen suhteen.
Paljon sai taas suuta pieksää, mikäs siinä, ihmiset oli kivoja, ja jutun juurta riitti aina mamuinvaasiosta-synnytyssairaalaan.  :)
Eräs hassu mies oli siinä chicos-kahvilassa, missä kävimme jakamassa matskun keskenämme ensin, jotain Hampuri-rikkaus-monimuotoisuus-tulee hyvin keskenään toimeen-ei ongelmia läppää se heitti. Meinasin revetä. No, jokaiselle suotakoon mielipiteensä, en mä sitä kiellä.

Ei ihan hirveesti kantiksia näkynyt enään siihen aikaan. Enempi kuin puolet oli jotain muuta kansallisuutta, tai erittäin hyvin monta kertaa piipahtanut solariumissa.

Quote from: mökö on 05.12.2009, 15:57:44
Liivit tulee 13 pvä Leino on ne luvannut toimittaa paikalle.[...] Ständi jatkossa hyvä idea, osa porukasta vois päivystää ständillä ja osa liikkua ihmisten parissa. Lisää väkeä pitäisi saada masinoitua keräysporukkaan, näkyvyys on nyt tärkeää.
Tähän ei mitään lisättävää.
Komppaan niin että kelpuuttaisivat Dimmu Borgirin rumpaliksi.

Vapaaehtoisia siis kaivataan.

E: 13.12 päivästä on jo alustavasti sovittu jonkin verran minun ja mökön kanssa. Käsitin että myös Harri olisi tulossa. Palaamme astialle vielä.

mökö

Juu, montaa korttia ei tullut mutta mikä oli hienoa niin erään toisen puolueen jäsen kirjoitti kortin  :)

Jyri Suominen

Naantalissa Ukko-Pekka nimisessä kaupassa kaksi esitettä jotain rajaa turvapaikanhakuun ja free money.. -esite poistuivat kuudentena (6) päivänä pois kaupan ilmoitustaululta.
Seuraavana päivänä ne oli uudestaan seinällä, katson kuinka kauan tämä seuraava kierros kestää :)

Joku ei ilmeisesti tykännyt, muualla Naantalissa esitteet ovat pysyneet ainakin viime tarkastus kierroksen jälkeen.

Raision isossa K-kaupassa esite jotain rajaa on ainakin vielä pysynyt.

Niitä Muutos 2011 esitteitä ja viittauksia outoon maahanmuuttopolitiikkaan herättäisi toivoa enemmän kuin nuo homman.. nicillä olevat, ainakin 2011 vaaleja odotellessa ;)
Niitä on täälläpäin luvattu kyhäillä, eli täytyy vain odotella.

Varsinais-Suomen vaalipiirin Muutos 2011 ehdokkaana eduskuntaan.
PAM 2010-2014 Edustajiston varajäsen.
JSN yleisön edustaja ehdokas.

rankka

Quote from: JSuominen on 11.12.2009, 20:27:49
Naantalissa Ukko-Pekka nimisessä kaupassa kaksi esitettä jotain rajaa turvapaikanhakuun ja free money.. -esite poistuivat kuudentena (6) päivänä pois kaupan ilmoitustaululta.
Seuraavana päivänä ne oli uudestaan seinällä, katson kuinka kauan tämä seuraava kierros kestää :)

Joku ei ilmeisesti tykännyt, muualla Naantalissa esitteet ovat pysyneet ainakin viime tarkastus kierroksen jälkeen.
Pidä pintasi. Joistakin paikoista ne lähtee aika äkäseen pois.  
Itsekkin tässä viime aikoina kolmen riisin verran levittänyt infoa.  ;D
On siis levitetty. Siitä ehkä 1/3 osa Homman jutskia, loput Muutosta.

Yritetääs pitää tätä ketjua jotenkin edes liittyen otsikkoon kuiteskin. :)

Seuraava keräyshän meillä on suunniteltu Muutos päiväksi, eli sunnuntaina 13.12, paikkana itäkeskus. Kellonajasta ei ole mitään hajua, veikkaisin tuohon kokouksen jälkeen, elikkäs n.klo.15 eteenpäin ollaan paikalla ihmisten joukossa.
Myös ehkä ennen kokousta 11.30 aikoihin saattaa olla pyörimistä ihmisten seassa, voi kyllä olla ettei ole aikaa siinä.
Paikalla ainakin "mökö" sekä minä. Harrin kanssa ollut myös puhetta, ja mikäli suht laho pääni muistelee oikein niin myös hän onpi joukossamme.

Tervetuloa keskustelemaan ja kortteja täyttämään!

E: Korjattu aika, 16-->15

PaulR

Bussimatka Tre-Hml. Pari korttia.  ;D

mökö

Quote from: PaulR on 12.12.2009, 14:10:48
Bussimatka Tre-Hml. Pari korttia.  ;D
Hienoa, pienistä puroista syntyy suuri virta, kyllä ne viistuhatta tulee kasaan.  :)  Huomenna väkeä itäkeskukseen keräämään kortteja, minä ja rankka ollaan ainakin liikkeellä, näkyvyyttä tarvitaan joten lisämiehitys tervetullutta.

PaulR

Mulla on muuta, mutta laittakaa kunnon esitys pystyyn!  ;)

rankka

Nohniin, että sillälailla, jaa että millä lailla??

Mukava oli käydä katsomassa livenä ÄIJIÄ vaikkei siitä mulle irronnut mitään.
Mr.Tapio tietääkin sen kun sanoin ettei taida uutta mulle tipahdella kokouksessa.
Olenko siis perillä?
Ja missä?
Valhassa?

Josta johtuen mulla ei ole varmaan mitään kysyttävää.
Olisi tosin pitänyt aukasta pää siinä kohtaa kun the PÄÄLLIKKÖ kysyi että olisiko kerääjilla jotain sanottavaa. No, en halunnut kameraan.
Hetki sen jälkeen tuli mieleen kehottaa muitakin rohkeasti julkituomaan tätä sanomaa. Sanoma nimittäin ei ole ollenkaan huono.
Samoja tuntemuksia on hyvin monilla ihmisillä.  

Asiaan,
ei hirveesti jaksettu pebaa pyöritellä tällä kertaa mestoilla, varmaan tunti, tulos oli siitä huolimatta hyvä. Liivit oli hemmetin hyvä. Roimasti lisää näkyvyyttä.
Jokainen sai käsittääkseni muutamia kortteja, ja BONUKSENA se kauppias jota olin lämmitellyt jo parina aikaisempana ulkoilulla, halusi kortteja reilu kymmenen, annoin varmuudeksi riittävästi yli.
Kertoi nuivista vanhemmista ihmisistä, jotka haluavat kirjoittaa kortteja. Sanoi että kaikki varmasti täytetään.
Huomauttaisin tähän sen että olen lämmittänyt kyseistä kauppiasta jo pari viikkoa, joten uskon hänen sanaansa, etenkin kun hän itse poistui kaupastaan (taas) ulkopihalle erikseen kyselemään näitä kortteja.

Tästä yritettäisiin jatkaa, tarvitsisin yhden vapaaehtoisen lisää joukkoon. Ensi sunnuntaina, kauppakeskus Sellossa n.klo 14 eteenpäin.
Paikalla tällä tietämyksellä minä ja mökö.
Yksi ainakin lisää siis.
HOP HOP

Ps. Sanottakoon nyt itseriittoisuuden vuoksi että kymmenkunta korttia oli lopullinen päivän saldo. Niistä kuitenkin vain kaksi itiksestä, johtuen varmasti pitkälti siitä että keskustelin vanhemman herrasmiehen kanssa varmasti 20-30minsaa.
Paljon oli asiaa vanhemmalla herrasmiehellä, ja asiaahan pitää kuunnella ja kertoa myös?

Palaan astialle taas. :)

Harri Eerikäinen

Jahas, sä olitkin jo täällä avannut ensi viikonloppua, mä äsken tuolla "kannattakorttitilanne"-ketjussa. Kyllä mulle Sellokin passaa. Otetaan kontaktia.

rankka

Quote from: Harri Eerikäinen on 14.12.2009, 10:08:06
Jahas, sä olitkin jo täällä avannut ensi viikonloppua, mä äsken tuolla "kannattakorttitilanne"-ketjussa. Kyllä mulle Sellokin passaa. Otetaan kontaktia.

Toisesta ketjusta Harrilta:

Myös Helsingissä on tarkoitus lähteä liikkeelle ensi viikonloppuna, 19:s lauantaina tai 20:s sunnuntaina; molemmatkin päivät voidaan vetää jos intoa riittää. Rankka, Mökö ja muut ovat jo tietä raivanneet.

Mulla on yksi Kissapedon joutsenlakanoista jalkoineen, käyntikorttikokoisia esitteitä, kolmet liivit ja ainakin pari kirjoitusalustaa sekä kannattajakortteja. Itäkeskuksessa voitaisiin vielä ainakin kerran kerätä, sitten voidaan miettiä Vuosaarta, Malmia, Kontulaa ym. ja tietysti ihan keskustaakin.

Mun puolesta sopii vaikka heitetään itiksessä kerta vielä, tällä erää.
Jos paiskataan lauantaina itiksessä ja sunnuntaina Sellossa? Muutama tunti kerrallaan on melko sopiva aika ainakin minulle. Sen aikaa jaksaa helposti pyöriä vaikka päällään, riippuen säästä. 

Me ehdittiin "mökön" kanssa jo siinä keräyksen jälkeen kiljulla käydessämme suunnitella hiukan tuota Selloa, lähinnä pohdittiin että oisko se itis tällä kertaa siinä, ja koittaisimme toista mestaa vaihtelun vuoksi. Kävin vielä kotiinpäin liikkuessani hiukan katsomassa Sellolla, vaikuttaisi hyvältä paikalta. Ainakin ihmisiä siinä liikkuu.

Mutta tosiaan, mun puolesta voidaan heittää vaikka kumpanakin päivänä.
Haluja riittää. :)

Mul on itelle liivit, kirjoitusalusta ja tarvittavaa matskuakin vielä.

Kappas, Muutoksen jäsenhakulomake lähti juuri. 
On se aika härkä toi rankka.

Harri Eerikäinen

Soittelin päivällä Itäkeskuksen eräälle mm. promootiopaikoista ja tapahtumista vastaavalle markkinointiasistentille varmistuakseni että esim. joutsenlipun tai muun näkyvän huomiohärpättimen pystytys ja koko korttien kerääminen sujuu oikeaoppisesti. Kuulin heillä olevan sellaisen käytännön, että politiikkaan liittyvää toimintaa, mukaanlukien kannattajakorttien kerääminen, saa tehdä vain vaalien alla, ja joulun alla lauletaan joululauluja eikä muuta.

En ihan purematta niele tuota linjausta, eli että kiinteistön edustaja voisi päättää mitä minä siellä puhun ja kenelle, tai mitä pidän päälläni, mutta nyt en ehdi vääntää ylempien kanssa kun on treeniä ja muuta. Jos joku haluaa markkinointiassistentin sijaan kysyä vaikkapa kiinteistöpäälliköltä tai toimitusjohtajalta, niin tuoltahan http://www.itakeskuskauppakeskus.fi/?name=kauppakeskus&lang=fi nekin löytyvät. Mutta jos, niin pieteetillä pojjaat, tai sitten mä selvitän viikolla.

Mulla on se edellinenkin sananvapausasia vielä eduskunnan oikeusasiamiehellä, ratkennee alkuvuodesta...

rankka

Quote from: Harri Eerikäinen on 14.12.2009, 15:33:05
Soittelin päivällä Itäkeskuksen eräälle mm. promootiopaikoista ja tapahtumista vastaavalle markkinointiasistentille varmistuakseni että esim. joutsenlipun tai muun näkyvän huomiohärpättimen pystytys ja koko korttien kerääminen sujuu oikeaoppisesti. Kuulin heillä olevan sellaisen käytännön, että politiikkaan liittyvää toimintaa, mukaanlukien kannattajakorttien kerääminen, saa tehdä vain vaalien alla, ja joulun alla lauletaan joululauluja eikä muuta.

Ohhoh!
Ymmärrän tämän jos kyseessä on sisätila, mutta en niele minäkään sitä etteikö siinä ulkona voisi feissailla ihan rauhassa. 
Ei siellä ihmisiä olla ahdistelemassa tai kiusaamassa.
Sen vielä pystyn ymmärtämään jos halutaan estää "joutsenlipun tai muun näkyvän huomiohärpättimen pystytys".
Meidän tapamme kerätä on ollut hyvin pienimuotoista ja lähes huomaamatonta.
Ei siellä karjuta sata lasissa Muutosta.
Kertaakaan en ole huomannut että minulla tai mököllä olisi ollut edes vaahtoa suupielessä.

En ihan purematta niele tuota linjausta, eli että kiinteistön edustaja voisi päättää mitä minä siellä puhun ja kenelle, tai mitä pidän päälläni, mutta nyt en ehdi vääntää ylempien kanssa kun on treeniä ja muuta. Jos joku haluaa markkinointiassistentin sijaan kysyä vaikkapa kiinteistöpäälliköltä tai toimitusjohtajalta, niin tuoltahan http://www.itakeskuskauppakeskus.fi/?name=kauppakeskus&lang=fi nekin löytyvät. Mutta jos, niin pieteetillä pojjaat, tai sitten mä selvitän viikolla.

Mun kannalta,
paremmin kirjoittavana/puhuvana niin hoida sä tuo kysely.

Selvisi se juuri että lauantain aikataulu olisi aika tiukka minulle.
Pääsisin paikalle vasta n. klo 16.30, siis mihin tahansa paikalle, ja se 2h olisi aikaa, koska saunavuoro meillä klo.19.30 ja sitä en halua missata.
Sen kuitenkin huomasimme mökön kanssa yksi lauantai että se on jo liian myöhäistä.
Joten kannaltani ei liene juuri järkeä alkaa rynnimään.
Sunnuntai on täysin vapaata aikaa, mutta ennen puoltapäiväähän ei kannata olla liikkeellä minkään kauppakeskuksen liepeillä.