News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Liity Homma ry:n kannatusjäseneksi

Started by Homma Admin, 15.10.2009, 12:30:43

Previous topic - Next topic

Matias Turkkila

Quote from: terrakotta on 06.01.2011, 21:02:17
Mikä Homma ry:llä on käytäntö jäsenmaksun mahdollisesti muuttuessa? Homma ry:n jäsenyys-sivulla sanotaan, että jäsenmaksu on 30 €, mutta tieto on mitä ilmeisimmin viime vuodelta, sillä ymmärtääkseni vuosikokousta, jossa jäsenmaksu päätetään, ei ole vielä tänä vuonna pidetty. Jos nyt maksan 30 € mutta maksua päätetään tämän vuoden vuosikokouksessa muuttaa, mitäs sitten? Vai onko vuosikokouksessa päätettävä jäsenmaksu seuraavalle vuodelle?

Vuosikokous pidetään vasta keväämmällä, mutta tämän hetken perspektiivistä voitaneen sanoa, että tuolla vanhalla jäsenmaksulla mentäneen jatkossakin.

kraula

Voisko muuten jossain, esim. tässä ketjussa, tiedottaa (vuositasolla?) että mitä kaikkea Homma ry:n varoilla on tehty/hankittu? Läpinäkyvyys voisi innostaa ihmisiä liittymään kannatusjäseniksi, kun kuulisi konkreettisesti mitä jäsenmaksuilla on saatu aikaan.

Tai en mä tiedä onko näistä jossain jo kerrottu, en seuraa foorumia kauheesti, enkä jaksa alkaa nyt selailemaan :) Itekin voin jutut tänne näpytellä kun mulla on noi laskut tossa, jos saan luvan.

Heikki Luoto

Laitoin eilen maksuun Homman kannatusjäsenyysmaksun. Uusien jäsenien kannattaa liittyä ja maksaa jäsenmaksu alkuvuodesta, jolloin vuoden 2011 jäsenyyden hinta per päivä on edullisimmillaan. ;)
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

MW

Mukana tänäkin vuonna. Kiitos ja anteeksi.

Maria Lohela

Homma on loistava tiedonvälityskanava, joten sitä on suorastaan ilo tukea kannatusjäsenmaksun muodossa. Toivottavasti ei siis jatkossakaan lopu luettava kesken!

Simon Elo

Kannatusjäsenmaksu suorastaan ilolla maksettu. Jatkakaa hyvää työtä, hompanssit! ;D

Kareliana-55

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eli vihdoinkin sain homman hoidetuksi;
laitoin kannatusmaksuni tulemaan koko tältä ajalta, jolloin olen saanut nauttia näistä HommaForumin antimista!,
ts vuodesta 2009, aina tähän saakka.

Malliin Urpilainen: "Tässä välissä haluan kiittää...":

Kiitos ylläpitäjille ja kaikille muillekin tekijöille ja osallistujille tästä mielenkiintoisesta "ilmiöstä",
jolla on jo selvästi yhteiskunnallistakin painoarvoa.

Huumori foorumilla on usein todella  ;D ;D ;D eli suorastaan naurettavaa!

Edit: sana vain
Juurillani seison - en paikoillani.

n.n.

Muistinpa, vähän viiveellä tosin.

Quote from: herra 4x on 11.02.2010, 01:23:27
Hyvä idea. Jokaiselle päivälle oma päivähommakummi. Pieni banneri tai muutaman sekunnin splashi etusivulle "tämän hommapäivän tarjoaa n.n.".
;D
"Jos olet aina ollut sitä mieltä, että sääntöjen tulee kohdella kaikkia samalla tavalla ja kaikkia tulisi arvioida samoilla kriteereillä, sinua olisi pidetty 60 vuotta sitten radikaalina, 30 vuotta sitten liberaalina, mutta tänä päivänä rasistina." -Thomas Sowell

kraula

Quote from: Kareliana-55 on 19.02.2011, 15:33:11
laitoin kannatusmaksuni tulemaan koko tältä ajalta, jolloin olen saanut nauttia näistä HommaForumin antimista!,
ts vuodesta 2009, aina tähän saakka.

Ja mä sitten hajoilen tällasiin kun teen kirjanpidon ;D No en mä valita, money is money is money.

sohvimummo

En rahojani anna mihinkään keräyksiin, mutta tässä saattaa nyt olla semmonen paikka, että täältäkin kukkaronnyörit löystyvät ;D Ensi eläkkeestäni laitan tililtä rahat tulemaan, ihan sen takia, kun kannatan kaikkinaista sananvappautta ja asijoitten ilmituloa, jota ei lehdistä aina saa.

En kuulu mihinkään puolueeseen ja äänestämässä käyn ja annan ääneni sille puolueelle, joka mielestäni minua eniten hyödyttää.

Jokkainen sen ymmärtää, ettei kaikki pelekästään vapaehtoisten ihmisten työllä hoijetuksi tule nämä tämmöiset foorumit. Kuopion eläkeläisissä en ole, mutta olempahan sitten homma-foorumissa ;D
Mulle oma kotomatu, allaskaappiin mahtuu vielä roskasankon ja biojäteastian taakse.

Maxwell Smart

Nopea ihminen kun olen, niin sain jo nyt maksetuksi tämän vuoden jäsenmaksun.
Tämä nosto muistutukseksi muille mattimyöhäisille, ja uusille hommalaisille jotka eivät ehkä tienneet tällaisesta supertarjouksesta.
Vaivaisella kolmellakympillä Homma koko vuodeksi!

isomaha

Quote from: Maxwell Smart on 22.05.2011, 13:21:54
Vaivaisella kolmellakympillä Homma koko vuodeksi!

Ajatella, vuosimaksu 15 kertaa halvempi kuin Hesarin tilaus, ja takuulla 15x asiallisempaa lukemista ;D

Täytynee itsekin maksaa, ihan vaikka taas Vihreiden kiusaksi.

karvaranne

Nyt meni hermot suvistuttujen hommavihamielisiin Facebook-päivityksiin. Kannatusmaksu maksettu.

romppis

Maksettu, jätetään pari lomaviinipulloa hakematta ;)

l'uomo normale

Maksoin vasta nyt, DNS palvelunestohyökkäyksen kunniaksi. Lopullinen tekijä olivat tämänpäiväisen paperi-Hesarin kaksi mielipidekirjoitusta, joissa vaadittiin irtisanoutumista Hommaforumista. En käsitä, miten hysteerisiksi ihmiset voivat mennä yhden nettifoorumin takia. Nyt en pelkästään haaskaa elämääni netissä, vaan myös konkreettisesti olen tukemassa Pimeyden Voimia, suurta ja mahtavaa Hommaforumia
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Possumi

Maksoin sadannen viestin kunniaksi.

Siperiassa tavataan. ;D

Qman

ropo annettu, ja heti helpottaa.

Goman

Häpeällä tunnustan että maksoin vuoden 2011 kannatusjäsenyyden vasta tänään.

Vetoan kuitenkin siihen, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Nummisuutari

Maksoin just ja yritin tarjota niin et se ois ens vuotta koskien.. aina etujen perässä..  :-\

No kympin kuus loppuvuos jos pyyntö ei mee läpi. Hieno kuuluu porukkaa.
Myrskyn jälkeen ei välttämättä tule poutasää.

Sakari

Tästä kannatusjäsenyysmaksusta pitäisi laittaa vuodenvaihteessa aina muistutus. Kun nyt vasta muistin tämänkin. Maksan aina näin hyvään asiaan.
Ooh lalaa...

ikki

Voisi toimia hyvänä motivaattorina maksaa alkuvuonna jo, koska jos kokous ehtii olla ja maksu kasvaa, joutuu maksamaan enemmän. Alkuvuonna jos maksaa, saattaa selvitä halvemmalla :p

Mut joo, liityin määki nyt. Joskus sitä vain on hidas.

ajuha

Vaikka 2008, tänne nytkähdin, niin, "penninlatia", en ole ennen tätä päivää Hommalle antanut, ilmeisesti tajuntani saavutti tason; edes banaanitkaan eivät ole ilmaisia, joten kannatan Hommaa, siitä säädetyllä maksulla.

EWP147

Kannatusjäsenmaksu maksettu vuodelle 2012.

Muistakaa muutkin, ei tämä ilman rahaa toimi.
Tilinumero on 580013-2216863 ja maksu 30€. Tarkistakaa tuo numero vielä ketjun alusta ettei tullut näppäilyvirhettä.

Ainakin Miniluville voisitte tilinhaltijat tarjota hyvän illallisen.
Elämän kärsimysten summa on vakio

Emo

^ Miniluv on näköjään kaikkien lemppari  :)

Itse olin J-kylän Pöllöwaarissa taannoin, kun siellä oli paljon pikkujouluporukoita, ja tuon tuosta jäin tuijottamaan jotain sopivan ikäistä miestä miettien "onkohan tuo Miniluv"?  ;D No, heillä oli kyllä ruokaa edessään ja loppuillasta riittävästi juomaakin, mutta ilman muuta koko modeporukka syötetään jos jossain vaan tunnistetaan!!!

TheJ

Vuosi pääs vaihtumaan ja varmaan taas pitäisi näppäillä verkkopankkiin vähän Epäilyttävän Oloisia tilinumeroita, olisko vahvistusta sille näyttääkö tämänkin vuoden kannatusjäsenmaksu olevan 30€?

Kimmo Pirkkala

No hitto, onpas kumma että näinkin aktiiviselta ja äveriäältä hommahöpöttelijältä on jäänyt tämä huomaamatta. Asia paikattu heti paikalla vuodelle 2012.

monokultturisti

Maksettu neljännen kerran, eli vuodelle 2012.
Voisin kuvitella, että muslimien uskoa islamin oikeellisuuteen vahvistaa suurestikin se, että länsimaalaisten itsepetoksellista suhtautumista islamiin ei pysty järjellä selittämään. Sen on siis oltava Allahin johdatusta.

MW

Kiitos muistutuksesta. Jäsen MW kiittää kuluneesta vuodesta, ja kantaa vaatimattoman kortensa kekoon.

Tuomas Tähti

Kannatusjäsenyys maksettu juuri äsken vuodelle 2012.

Qman

maksettu 2012 myös, ei millään meinaa muistaa ajoissa