News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Suomenruotsalaisuus suhteessa kulttuurirelatevismiin.. Suhteessa Islamiin

Started by Paavom, 08.10.2009, 00:17:08

Previous topic - Next topic

Paavom

Hei ystävät!

Ensimmäinen puroni täällä ;) Jokihan jo virtaa..

Minua on aina suuresti ihmetyttänyt suomenruotsalaisten tapa sahata oksaamme.
Siis toimimalla typerän liberaalisti.

Olen miettinyt viimeiset pari vuotta kuumeisesti että "Mikä vitun agenda on suomenruotsalaisilla Islamilaistaa tätä maata?".
Tää kait on se bottom line itse kullakin ;)

Itse olen yhdessä suurimmassa asvalttiyrityksessä tutustunut suomenruotsalaisen eliitin jälkipolveen (koska haluavat laittaa lapsensa "oikeisiin töihin" että todellisuus on .. no mitä on)..

No Paljastuksia.. Kaveri (ja itse asiassa heitä on ollut monta) oli huipputyyppi..
Niinkuin suomenruotsalaiset ovat kaikenkaikkiaan.. Ehkä varaa olla.

Kulttuurirelatevismi. Tai Kulttuuri. relatevismi.

"Kaikki kulttuurit ovat yhdenmukaisia".

Joko näkyy suhde suomenruotsalaisuuteen?

RKP:n doktriinin (näemmä) mukaan kaikkien tullee olla samanarvoisia, riippumatta kulttuurista. Myös tullee muistaa tosi (kaunis) arvo solidaarisuudesta, ihmisyydestä, humanismiuudesta (Eurooppa.. Ei Venäjä).

RKP on puun ja kuoren välissä. RKP joutuu kuollessaan (kuoleva puolue.. Kuinka --paradoksaalinen-- solidaarisuus osuu yhteen tilastojen kanssa ks. viite bottomline).

RKP:n huvittavuus on se että se on toisaalla fundamentalisti ja toisaalla ääriliberalisti..
Ja kaiken lisäksi Ruotsalainen Kansan Puolue (siis Ruotsalainen) ei tunnista, että me, Suomalaiset osaamme ajatella myös.

Itse olen kiertänyt maailmaa paljon. Junalla mennyt Thaimaahan Suomesta (mitä nyt lentänyt Kunmingistä Chiangmaihin).

Kiitos että eriytyitte (en tiedä onko sana mut fakit :) meidät venäläisistä, mutta me olemme jo suomalaisia. Suomi on suomalaisten.

"Toinen kotimainen" Eli saame? Mikä niistä? Inarin saame?

RKP:n toiminta vain johdonmukaistaa kaavaa että "Suomalaiset ovat idiootteja".

Mille viranomaiselle voin ilmoittautua vankilaan?

Paavo Metsäluoma.

P.S. Saan kenkää tästä OIKEASTI.
Valtiomiestaidon tärkein tehtävä on ehkäistävissä olevien ongelmien torjuminen ennalta.

(Enoch Powell, Iso-britannia, puhe 20.04.1968)

Paavom

Ainiin. Se bottomline taisi jäädä laittamatta.

En oikolue tekstejäni. Sori. Meidänlaisillemme se vain on johdonmukainen murha.. Itse -sellainen ;).

Ne ihmiset jotka lukevat tämän, tietänevät quotit jo. jättäydyn.

Ystäväni aikoinaan sanoi että:

"Idea IT-alalla ei ole se että opiskelet sitä koulussa. Täydentävyyttä voit hakea."

"Jos joudut opiskelemaan perusteita.. Ala ei ole sinua varten." Taitanee oikeasti osua moneen alaan. It on monimutkaisin.

Bill Gates säätiöittää/on säätiöittänyt valtaosan omaisuudestaan (toivottavasti ei kukkais..).. Kuka/mikä pystyy parempaan?

Vapaus/tasa-arvo.. Inhimillisyys.. Terve järki.. Rakkaus, ja mahdollisuus osoittaa rakkautta koska ja missä ja miksi haluaa. On se omaa sukupuolta tai vastakkaista sukupuolta.

Eurooppalaiset arvot. Historia. Yhteisöllisyys Eurooppalaisina. Euraasia.. Jopa. Koska se on tarve, siellä.. Aasiassa.

Tosi rönsyilevää.. Sori.

P.S. Oli uskomatonta katsoa Madridissa Julius Caesaria silmistä silmiin. Laihaposkinen ja määrätietoinen.

P.P.S. Nykytaide on suora. Kansallistaide.. Historiallinen taide.. Ei-moderni -taide.. On jana. Alku ja loppu. Meille kyettävissä näkemään.. Kokeile. Louvre ja Hermitage 70%.

-- Paavo
Valtiomiestaidon tärkein tehtävä on ehkäistävissä olevien ongelmien torjuminen ennalta.

(Enoch Powell, Iso-britannia, puhe 20.04.1968)

turha jätkä

Quote from: Paavom on 08.10.2009, 00:17:08
Minua on aina suuresti ihmetyttänyt suomenruotsalaisten tapa sahata oksaamme.
Siis toimimalla typerän liberaalisti.

Vaihtoehtoinen teoria, ihan hatusta vedetty: Ehkäpä ainakin joillakin (naispuolisilla) RKP- poliitikoilla mokutusta motivoi halu tehdä pesäeroa toisen maailmansodan aikaiseen politiikkaan. Silloista toimintaa karjalaisten suhteen jotenkin omituisesti korvataan ultraliberaalilla kaikki saa tulla -metodilla. Halutaan kantaa sitä vastuuta pakolaisista ja korvata näin isien pahat teot.

Jiri Keronen

Minullakin on yksi teoria.

Nimittäin tarkkaan ottaen suomenruotsalaiset eivät pyri islamistamaan Suomea, vaan sitä pyrkii tekemään RKP. Hallituksella on yhteinen mokutuslinja ja heillä on varmasti myös motiivit toimia, kuten he toimivat. RKP on ollut hallituksessa iät ja ajat, ja hallituspaikkansa varmistamiseksi sen oli nytkin toimittava, kuten hallitus haluaa, ja ryhtyä ajamaan niitä asioita, jotka ovat hallituksen agendalistalla. Kokoomus ja Keskusta ovat yhtä "islamisointihaluisia" kuin RKP, mutta koska RKP on pieni puolue ja sille on siunautunut Astrid "Unikeko" Thors sekä maahanmuutto- ja Eurooppa-ministerin kyseenalainen salkku, vaikuttaa RKP pinnalta katsoen muita hallituspuolueita (paitsi ehkä vihreitä) mokutustahtoisemmalta.

EDIT: Meikästä mokutus, kulttuurirelativismi ja islamisaation edistäminen ei ole millään tavalla liberaalia toimintaa. Seuraukset ja menetelmät ovat samat kuin natseilla ja kommunisteilla, eikä kukaan sano natseja tai kommunisteja liberaaleiksi.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

jupeli

Minullakin on yksi teoria.
Saattaa Suoi taloudelliseen kaakokseen ajamalla teollisuutta nurin (Nallukka)
ja päästämällä hallitsemattomasti maahnmuuttajia Suomeen ja nimen omaan muslimeja
(Astrid ja RKP).

Kun Suomessa on täydellinen kaaos, tyhjennetään Ahvenanmaa liioista mamuista ja suomalaisista ja sinne perustetaan suomenruoitsalaisten unelmavaltio kaikkine sen ympärillä olevine saarineen (saaristoreitti Kustavi-Ahvenanmaa)

Pohjanmaan läntiset saaristokunnat mukana (järjetön kielipoliittinen kuntaliitostoiminta/RKP)

Kun Suomi on kaaoksessa niin Lipposille ja muille on varattu paikka unelmalandiassa.

Millä kaikki tehdään?
No tietenkin suomalaisten kansallisvarojen vuosisatoja jatkuneen kuppauksen tuottamilla sadoilla ja taas sadoilla miljardeilla.

Pankaa paremmaksi!