News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

No nyt se Hommakerho Hämeenlinna!

Started by Veli Karimies, 07.11.2009, 13:18:58

Previous topic - Next topic

Veli Karimies

Quote from: Osakesäästäjä(ei keinotte on 22.12.2009, 21:32:00pe 8 päivä voitaisiin pitää hommakerho, jossa mietittäisiin propaganda puolata.
Seuraavalla viikolla levitettäisiin propagandaa kaupungille ja su 16 jos saataisiin liivejä ja rekvisiittaa hämeenlinnaan niin voisimme kerätä kortteja samoiten seuraavana lauantaina
ilmoitelkaa jos käy ja kuulostaa järkevältä.

8.1 Olkaahan Hämeenlinnan aktiivit paikalla! Tuon kannattajakortteja taas kirjoitettavaksi, jos ette ole vielä niitä täyttäneet.

rankka

Quote from: Veli on 07.11.2009, 13:18:58
Ookkei eli jos sitä nyt järjestäisi ensimmäisen Hommakeron Hämeenlinnassakin. Ajattelin paikaksi keskustasta Voudin Kellaria Sibeliuksenkatu 3ssa, ellei sitten joku keksi parempaa paikkaa.. voi ehdotella tähän ketjuun.

Sovitaan vaikka alustavasti perjantaina 13.11 klo 17:00
Espoosta saattaa saapua vieraileva tähti.
Appi asuu Kalvolassa.
Yritän sovitella aikatauluun.

Veli Karimies

Nonii nyt hämeenlinnalaiset! Kyllä täälä enempi on tälläkin palstalla!

JM-K

Voisin joku perjantai poiketa teidän hommakerhossanne, on nääs muitakin asioita aina silloin tällöin Hämeenlinnassa. Pistäkäähän tänne tietoa aina, kun suunnittelette kerhoa. Kiitos ja jatketaan!

Hämeenlinnan Oraakkeli

rankka

Quote from: Veli on 07.11.2009, 13:18:58
Sovitaan vaikka alustavasti perjantaina 13.11 klo 17:00
Tuon päivän aikataulu selkisi juuri. En ehdi millään paikalle. Tai ehtisin, mutta vasta joskus 19-19.30 aikaan. Sittenkin saa lähteä ajamaan melkein samantien takaisin. Ei siis kuulosta omalta kohdaltani mielekkäältä.

E: Yksityisviestillä selitetty Velille ummet ja lammet kera huonojen selitysten. ;)

Veli Karimies

Mulle käy myös myöhemminkin. Mutta perjantai pitää olla päivä muuten menee jo seuraavalle viikolle.

Veli Karimies

Otan muuten pari kannattajakorttia mukaan sitten jos joku haluaa täytellä.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Tänään kuumetta 38,8 joten en pääse mukaan

Veli Karimies

Taitaa tulla sitten kahen miehen kerhonavajaiset ja sekin on epävarmaa.. :D

No minä olen sielä varmaankin kello kuudesta eteenpäin ja jos tunnin verran istun niin voi tulla moikkaamaan jos haluaa. :)

EDIT: No sanotaan vaikka, että pari tuntia voin sielä istua.

Dionysios

Voisin poiketa allekirjoittaan, mutta en työreissulta pääse kuin tod.näk vasta klo 21 aikaan.

Pikipoika

No mutta mitä mitä? Hommakerho nurkkapatrioottiseen pikkutuppukylään! Mähän olen heti mukana. (Ainoo vaan, että just tuolloin en pääse, siis 13.11.2009). Mutta jatkossa ollaan aivan varmasti messissä.
--- Kaikilla on oikeus mielipiteisiini ---

Veli Karimies

Lähden tästä palloilemaan kohti Voudin Kellaria.. jos joku saapuu paikalle niin kysykää vaikka tiskiltä Veliä.

Veli Karimies

Setä oli sielä niin ja niinkuin oletin ei ketään tullut paikalle ja yksimielisesti itseni kanssa päätimme, että ensi viikolla torstaina klo 18 on uusi miitinki.

Jääpää

Quote from: Veli on 14.11.2009, 01:23:51
Setä oli sielä niin ja niinkuin oletin ei ketään tullut paikalle ja yksimielisesti itseni kanssa päätimme, että ensi viikolla torstaina klo 18 on uusi miitinki.
sortsi, kortin ( ajo) kuva näyttää nuoruus päiviltä liikaa näköseltäs, en voi luoksesi tulla, ja olenkinkin liikaa kinkin nääskin, mutta heivaa ittes Ukko Metsoon, niin huurat siä mun kanssa, järjestys sääntöjen vastaisesti, kolmee sekunttia netto, paskasen vasta lauseen tolle för änkyrälle(rf), mitä oikeesti muumia toi meinaa..viralliset kielet..Mäki-Katala saa suorittaa vaikka udmurdin virallisen kielikokeen hyväksyttävästi läpi, mutta toi för änkyrä(rf) aiheuttaa mulle ja kannatuskorteille  pienen loven, ei tuu nimee, jos  sen piti olla Muutos ja Se( Det) alkaa för änkyräks.. ja kaikki muu on noin kohrallaan, miettiis ny, saa ja voi se olla muuminsvenskaksikin, mutta jos peli sanoo, että Suomen VIRALLISET kielet on nää, niin heippa/ hei på dej...ja mää aattelin herättyäni perustaa sen aseellisen siiven M-11.. no joo, miettiis ny kerran, mulla hurreja vastaan mitään, mutta pakkoruohti ja rikkaus, det är samma det..och lik som..
Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

Veli Karimies

Quote from: moniosaaja on 14.11.2009, 02:17:21
Quote from: Veli on 14.11.2009, 01:23:51
sortsi, kortin ( ajo) kuva näyttää nuoruus päiviltä liikaa näköseltäs, en voi luoksesi tulla, ja olenkinkin liikaa kinkin nääskin, mutta heivaa ittes Ukko Metsoon, niin huurat siä mun kanssa, järjestys sääntöjen vastaisesti, kolmee sekunttia netto, paskasen vasta lauseen tolle för änkyrälle(rf), mitä oikeesti muumia toi meinaa..viralliset kielet..Mäki-Katala saa suorittaa vaikka udmurdin virallisen kielikokeen hyväksyttävästi läpi, mutta toi för änkyrä(rf) aiheuttaa mulle ja kannatuskorteille  pienen loven, ei tuu nimee, jos  sen piti olla Muutos ja Se( Det) alkaa för änkyräks.. ja kaikki muu on noin kohrallaan, miettiis ny, saa ja voi se olla muuminsvenskaksikin, mutta jos peli sanoo, että Suomen VIRALLISET kielet on nää, niin heippa/ hei på dej...ja mää aattelin herättyäni perustaa sen aseellisen siiven M-11.. no joo, miettiis ny kerran, mulla hurreja vastaan mitään, mutta pakkoruohti ja rikkaus, det är samma det..och lik som..

No ens kerralla sitten :)

Veli Karimies

Joo täytyy vissii ite skipata tuo huominen, sen verran heikko olo että parempi vissii mennä töitten jälkeen suoraan kotiin lepäämään. Mutta menkää te pojat vain niin tulen itse sitten ensikerralla :P

tjuguskegg

Veli Karimies

Tää viikko pitää ainakin skipata, mutta ens viikolla sitten? Perjantaina? :)

tjuguskegg

Hmm...Täytyy katsoa...Eiköhän tyttöystävä päästä lasilliselle tai parille hyvän asian nimissä  ;D

Veli Karimies

Quote from: Osakesäästäjä(ei keinotte on 22.12.2009, 21:32:00
Quote from: Veli on 22.12.2009, 17:56:11
Ja niille jotka Hämeenlinnasta huutelee, menkää sinne kadulle vaan ihan rohkeesti vaikka yksinään, ei siinä mitään ryhmää tartte. Nyt tuo tammikuun alku näyttää meikäläisen kohdalta todennäköisimmältä.
Operaatio hämeenlinnan voisi käynnistää vaikka näin
pe 8 päivä voitaisiin pitää hommakerho, jossa mietittäisiin propaganda puolata.
Seuraavalla viikolla levitettäisiin propagandaa kaupungille ja su 16 jos saataisiin liivejä ja rekvisiittaa hämeenlinnaan niin voisimme kerätä kortteja samoiten seuraavana lauantaina
ilmoitelkaa jos käy ja kuulostaa järkevältä.

Toisesta ketjusta poimittua. Sopii minulle.

Veli Karimies

Ja ku ne kädet kerta käy siinä näppäimistöllä niin sitten imoittaudutaan! :)

Veli Karimies

Jaa nii tosiaan se kellonaika. Vaikka kuuden aikoihin?