News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Oletko PS:n jäsen?

Started by Lalli IsoTalo, 06.03.2024, 11:41:10

Previous topic - Next topic

Oletko PS:n jäsen?

Olen, ja olen ollut tarpeeksi kauan
13 (25.5%)
Olen, mutta en tarpeeksi kauan
6 (11.8%)
En osaa sanoa
3 (5.9%)
Olin, en ole enää
4 (7.8%)
En ole ikinä ollut
26 (51%)
Muu, mikä 1
1 (2%)
Muu, mikä 2
1 (2%)

Total Members Voted: 51

Lalli IsoTalo

Jeps,

En ole ikinä ollut minkään puolueen jäsen, mutta olen yrittänyt auttaa auttamiskelpoisia puolueellisia.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Skeptikko

Mihin tämä tarpeeksi kauan oikein viittaa? Tai miten asia määritellään? Ei tarpeeksi kauan, jotta olisi ehtinyt vaikuttamaan esimerkiksi puoluekokousten äänestyksissä linjaan? Liian kauan, että on ehtinyt jo kyllästyä? Vai mitä tässä oikein tavoitellaan?
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Lasse

Vastasin olen, mutten vielä tarpeeksi kauan, vaikka viime aikoina on tuntunut, että kohta riittää.

Tämän vuoden menin maksamaan, kuin joku ääliö sai triggeröitymään, että pidän släbärin vielä takataskussa, toistaiseksi, josko valoa vielä näkyisi...
NOVUS ORDO HOMMARUM

Eino P. Keravalta

En ole koskaan ollut PS:n jäsen enkä luultavasti tule koskaan olemaankaan.

Silti olen tehnyt pienimuotoista vapaaehtoistyötä kyseisen puolueen hyväksi. Koska tällä hetkellä parempaakaan ei ole, jos ihmisoikeuksia ajatellaan meidän näkökulmastamme ja miksi emme ajattelisi, koska me olemme me. Muut saavat hoitaa omat asiansa omalla kustannuksellaan.

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Karjala

⚪ 🔵 ⚪ Vetoomus HommaWikin puolesta 🇫🇮 🇫🇮 🇫🇮

🔗  Wiki.Hommaforum.org

Puskistahuutelija

En ole enkä ole ollut minkään poliittisen liikkeen jäsen. Minulle perussuomalaiset on vain väline saavuttaa maahanmuuton osalta niitä asioita, mitä mikään muu puolue ei aja eikä pidä tärkeinä. Kun ne asiat on saatu maaliin, voin äänestää jotain muuta puoluetta.

Jorma M.

Vaihtoehdoissa ei ole täysin sopivaa vaihtoehtoa, mutta:

- 2011 lähtien olen ollut
- 2015-17 meinasin erota.
- 2017-23 ihmettelin kuinka hyvin kävikään etten eronnut 2015-17. Kannatin meininkiä
- 2013 hallitusneuvotteluista lähtien eroaminen on houkutellut yhä enemmän

Kai elättelen, vieläkin, alitajunnassa jonkin "suurenmoisen persujen peliliikkeen" paljastumista, mutta päivä päivältä näyttää siltä että loikkaan viimeistään eurovaaleissa 2024.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Näkkileipä

En ole ikinä ollut, mutta olen monesti harkinnut asiaa, koska edelleen vain Persut ovat lähimpänä minun poliittista näkemyksiäni. Enkä voisi edes harkita liittymistä joihinkin muihin puolueisiin.

Vaikka en kuulu Perussuomalaisiin, niin siitä huolimatta olen aina äänestänyt heitä.

Lalli IsoTalo

Quote from: Skeptikko on 06.03.2024, 13:27:37
Mihin tämä tarpeeksi kauan oikein viittaa? Tai miten asia määritellään?

Jokainen saa määritellä asian itse.  :)
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Reich

Olen äänestänyt persuja kaikissa eduskuntavaaleissa 2007 lähtien ja pienimuotoisesti sponsoroinut joitain ehdokkaita, mutta puolueen jäseneksi liityn vasta jos lähtisin mukaan vaaliehdokkaaksi (hyvin epätodennäköistä koska haluan käyttää vapaa-aikani fiksummin).
"Me ei tosiaan olla ainoastaan pala Eurooppaa,
vaan jotain kaunista, jota ei koskaan myydä saa."

Paawo

Liityin puolueeseen heti kun näin Soinin seisovan erostaan ilmoittavien ryhmässä. :)
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10