News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kansalainen - avustajia etsitään

Started by PSa, 26.08.2017, 22:27:44

Previous topic - Next topic

PSa

Verkkomedia Kansalainen on kotimainen ja kansalliskonservatiivinen julkaisu, kuten varmaan on jo tullut kohtalaisen selväksi :-)

Haemme avustajia.

Jos koet tarvetta rymytä kulttuurisodan etulinjassa ja tehdä vihervasemmistolaisten, ääliöliberaalien ja globalistien aatemaailmojen tolkuttomuutta tunnetuksi suurelle yleisölle ja koet, että kirjoituksesi kieliasu on semantiikaltaan kunnossa, ota rohkeasti yhteyttä toimitus(at)kansalainen.fi.

Julkaisemamme tekstit ovat joko käännösartikkeleita tai omia. Voit suunnata kirjoituksesi omien vahvuuksiesi ja toiveiden mukaan.

Verkkomedia Kansalainen

Mehud

Julkaistaanko kyseisessä mediassa juttuja myös nimimerkeillä, jos sisältö on kelvollista?
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Supernuiva

Quote from: Mehud on 26.08.2017, 23:51:49
Julkaistaanko kyseisessä mediassa juttuja myös nimimerkeillä, jos sisältö on kelvollista?

Kaiketi kirjoituksia voisi julkaista myös keksityllä nimellä. Olihan esimerkiksi Kekkonen aikoinaan Pekka Peitsi, jos muistan oikein.

Mehud

Quote from: Supernuiva on 27.08.2017, 00:02:13
Quote from: Mehud on 26.08.2017, 23:51:49

Kaiketi kirjoituksia voisi julkaista myös keksityllä nimellä. Olihan esimerkiksi Kekkonen aikoinaan Pekka Peitsi, jos muistan oikein.

Muistat oikein, se en kuitenkaan ollut minä!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

PSa

Kansalaisen toimittajien yhtenä tavoitteena on tulla ulos omilla kasvoilla, mutta Lukijan kirjeenä julkaistaan myös nimimerkillä.

nollatoleranssi

Ainakin hommasuosiota varmaan saisi, jos @Roope tekisi uutisointi/tilastokatsauksia ja @Eino P. Keravalta tekisi väliajoin oman kolumninsa maailman menosta.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Tuomas Tähti

Uutissivusto Kansalainen on vuosien varrella julkaissut muutaman uutisen minun poliittisesta toiminnastani ja julkaisutoiminnastani. Jonkin aikaa sitten huomasin yllätyksekseni, että kaikki ne uutiset on poistettu Kansalaisen sivustolta ilman mitään näkyvää syytä.

Olen kysynyt Kansalaisen toimitukselta sekä sähköpostitse että sosiaalisessa mediassa, miksi minun toimintaani liittyvät uutiset on poistettu. En ole saanut minkäänlaista vastausta.