News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Suomalaisjoukkoja nyt Nato-operaatiossa Ukrainaan?

Started by Miniluv, 23.11.2024, 19:45:37

Previous topic - Next topic

Suomalaisjoukkoja nyt Ukrainaan

Kannatan
9 (24.3%)
Vastustan
24 (64.9%)
EOS
4 (10.8%)

Total Members Voted: 37

Voting closed: 30.11.2024, 19:45:37

Miniluv

Suomalaisjoukkoja nyt Nato-operaatiossa Ukrainaan?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Emo

Ei todellakaan suomalaisjoukkoja Ukrainaan vähäryssän puolelle isoryssää vastaan.
Ryssät sotikoot keskenään sotansa, me emme ole ryssiä.

Emo

Quote from: Uuno Nuivanen on 23.11.2024, 20:09:02
Ei niin kauan kuin sotaikäiset ukrainalais'miehet' löhöävät täällä Kelan täyshoidossa.

Jep. Nuo on palautettava Ukrainaan välittömästi.

Lalli IsoTalo

Ei niin kauan kuin sotaikäiset ukrainalais'miehet' löhöävät täällä Kelan täyshoidossa.

Kun Zeleski tuli pummaamaan meiltä hävittäjiä, totesimme että tarvitsemme ne itse. Pitäisin aika erikoisena, jos koneistamme emme voisi luopua, mutta ihmisistämme voisimme.

Jokainen NATOmaa huolehtii itse puolustuksestaan, ja auttaa muita siinä missä voi. Me olemme eturintamassa ja rajaa on 1300 km. Tarvitsemme itse kaikki miehemme ja naisemme. Takarintama menköön täydentämään.

Kategorinen ei täältä.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Tavan

Vastustan, mutta voimattomasti huokaillen. Autonomian viimeisestäkin elementistä on luovuttu NATO-jäsenyyden ja DCA-sopimuksen myötä.

Ja lisäksi tiedämme miten koiramaisesti suomalainen ulkopolitiikka suhtautuu kaikkeen länsivaltojen mielistelyyn.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Analyysi7

En ainakaan itse lähde paitsi kiväärillä pakotettuna. Reservistä erottu ja 5 päivän siviilipalvelus käyty.

Lasse

Tämä ketju kaipaisi elävöityäkseen halusta palavia Ukrainan puolesta karjuvia taistelijoita.

Anyone?

Quote from: Analyysi7 on 23.11.2024, 22:37:36
Reservistä erottu ja 5 päivän siviilipalvelus käyty.

Itse tuon kanssa olen kipuillut, koska FF, eli Suomi ensin, on minulle ykkönen. Olen pudonnut varareserviin, ja lisäksi sodanajan sijoitus oli pitkään jo se, mikä se on itse asiassa vielä nytkin, ja olisi ollut, vaikka olisin eronnut reservistä. En muuten tiedä, voiko varareservistä erota, ja jos ressuikää nostetaan, niin tehdäänkö se taannehtivasti, eli käsketäänkö meitä ikäraakkeja nousemaan takaisin riviin. (Häkkäselle uskon tosin kaiken olevan mahdollista. Paitsi puhdas Isänmaan etu.) Lisäksi yksi nimimerkki kertoi, ja minä uskoin, ettei kriisin ja sodan tullessa lainsäädännöstä tulla muutenkaan välittämään, vaan vallanpitäjien tahto tulee olemaan, millä mennään.

Se ettei natosta tehty kansanäänestystä on melkoinen vuotava haava vieläkin. Näin rapautetaan tosiasiassa kansalaistemme yhtenäisyyttä.

Reservistä eroaminen on laillinen, ja tepsivä tapa ilmoittaa tyytymättömyytensä asiainhoitoon tällä saralla, mutta kaipaisin jonkinlaista järjellistä (lue ei-kommunistista) katto-organisaatiota kanavoimaan protestiviesti.

Vaikkapa Vapaaehtoiset MaanPuolustajat...
NOVUS ORDO HOMMARUM

Lalli IsoTalo

Quote from: Lasse on 23.11.2024, 23:10:22
Se ettei natosta tehty kansanäänestystä on melkoinen vuotava haava vieläkin.

No eihän tässä maassa ole koskaan ennenkään mitään kansanäänestyksiä tehty. Ainoastaan pari erittäin kattavaa mielipidekyselyä.

Valtiokoneisto ei luota kansaan.  Koska kansa äänestää aina väärin.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Tabula Rasa

Lähinnä mitä joukkoja? jotain rauhanturva/sopimussotilaita? Senkun, työnsä valinneet. Reserviläisillä ei liene mitään asiaa ulkomaille sen enempää kuin nykyisilläkään intin kävijöillä. Jolleivat erikseen valitse sotilasuraa ja palkkaudu tehtäviin joissa tuo mahdollisuus sopparissa. En äänestänyt kun nuo eivät erotellut.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Karjala

Jep, jotain järkeä asiaan. Eikä vain maassamme olevat sotakuntoiset ukrainalaiset vaan myös muualla. Ei kannettu vesi kaivossa pysy, jos eivät itse halua auttaa itseään, vaikea siinä muiden kamalasti auttaa. Ukrainalaiset ja Ukraina joutuvat kärsimään maanmiestensä rintamakarkureista.

Täysin toinen asia on jos joku meikäläisistä menee omilla rahoillaan ja terveydellään taistelemaan, kuin että valtio käskyttää meitä vieraan maan sotiin.
⚪ 🔵 ⚪ Vetoomus HommaWikin puolesta 🇫🇮 🇫🇮 🇫🇮

🔗  Wiki.Hommaforum.org

Emo

Heh he, kukaan 'kyllä'-äänestäneistä ei ole vielä kehdannut tulla nikillään julki vaatimaan, että "menkää te jotkut muut suomalaiset kuolemaan Ukrainan puolesta".