News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Martta-palstalla kysytään: Miten aiotte seuraavissa vaaleissa äänestää?

Started by Tinden, 13.09.2009, 01:22:12

Previous topic - Next topic

Tinden

Kävin marttaliiton keskustelupalstalla, Siellä oli ketju, jossa pohdittiin tulevia vaaleja.

http://www.martat.fi/keskustelu/keskustelunurkka/?E33061M=5&x33061=135236406

Jos jollain palstalaisella on tuttuja, jotka kirjottavat marttapalstalle, niin vinkkiä voisi sinne laittaa Muutoksesta. Keskustelupalsta vaatii siis kirjautumisen, jos haluaa olla mukana keskuteluissa.

Tooheys

Quote from: Tinden on 13.09.2009, 01:22:12
Kävin marttaliiton keskustelupalstalla, Siellä oli ketju, jossa pohdittiin tulevia vaaleja.

http://www.martat.fi/keskustelu/keskustelunurkka/?E33061M=5&x33061=135236406

Jos jollain palstalaisella on tuttuja, jotka kirjottavat marttapalstalle, niin vinkkiä voisi sinne laittaa Muutoksesta. Keskustelupalsta vaatii siis kirjautumisen, jos haluaa olla mukana keskuteluissa.

No offence, mutta miksi sinä kävit Marttaliiton keskustelupalstalla? Hyvähän se tietenkin on Homman kannalta levittää tietoa monilla eri foorumeilla.
"Olet suvaitsevainen, avarakatseinen, mut naurat tavallista ihmistä." -Jana - Pauliina

Tinden

Siellä on joskus ihan mielenkiintoisia kysymyksiä ja niihin järkeviä vastauksia. Niitä on ihan hauska lukea, vaikka jotain pesuongelmaa ja ongelmaratkaisuja.

Mutta sitten siellä on paljonkin sellaista aika älytöntä ja lapsllista riitelyä, ettei sellaista ainakaan minä jaksa lukea.

Normaalisti tuolla palstalla kun ei politiikata keskustella lainkaan, eikä kai uskonnostakaan, niin tuon politiikka-ketjun bongasin heti. Siksi laitoin tänne linkin.

pelle12

Kaikilla palstoilla kannattaa tehdä Hommaa mainostavaa agit-proppia. Jos ei saa linkkiä postittaa, pelkkä nimen mainitseminen riittää. Osaavathan useimmat googlettaa.

pw

Quote from: pelle12 on 13.09.2009, 09:45:32
Kaikilla palstoilla kannattaa tehdä Hommaa mainostavaa agit-proppia. Jos ei saa linkkiä postittaa, pelkkä nimen mainitseminen riittää. Osaavathan useimmat googlettaa.

Olen toista mieltä. Yhden viestin mainostajat tuottavat mainostamalleen asialle enemmän haittaa kuin hyötyä. Sellaiset koetaan spämmäreinä ja forumilaisten ensireaktio on torjuva. Jos minä uutena tulokkaana mainostaisin täällä vaikkapa sosialistiliiton sivuja niin moniko teistä ryntäisi lukemaan niitä? Entäpä jos mainostamisen tekisi Jussi Halla-aho?

Eli en suosittele rekisteröitymistä marttaliiton sivuille Hommaa mainostamaan.

Jussi Halla-aho

Quote from: pw on 13.09.2009, 10:10:14
Quote from: pelle12 on 13.09.2009, 09:45:32

Olen toista mieltä. Yhden viestin mainostajat tuottavat mainostamalleen asialle enemmän haittaa kuin hyötyä. Sellaiset koetaan spämmäreinä ja forumilaisten ensireaktio on torjuva. Jos minä uutena tulokkaana mainostaisin täällä vaikkapa sosialistiliiton sivuja niin moniko teistä ryntäisi lukemaan niitä? Entäpä jos mainostamisen tekisi Jussi Halla-aho?

Eli en suosittele rekisteröitymistä marttaliiton sivuille Hommaa mainostamaan.

Tämä on erittäin totta. Pakkosyöttäminen vie ruokahalun.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Huscarl

Kaupankäyntiin perehtyneet tietävät, että tuputtaminen ei toimi koskaan. Me kaikki tiedämme, kuinka ärsyttävää on kun puhelinmyyjä aloittaa liturgiansa, tai kun kadulla amnestyn rastatukat kävelevät kohti keräyslippaineen. Ihmisten mielenkiinto herätetään hienovaraisuudella. Muutospuolue kannattaa mainita mieluummin kautta rantain, esim. pohtimalla eri puoluevaihtoehtoja samassa viestissä: "Demarit plaa plaa.. toisaalta persut plaa plaa... ja sitten on vielä tämä uusi joutsenpuolue, mikä vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta." Ja sitten vaihtaa aihetta nopeasti. Ihmisten on ensin itse haluttava saada asioista selvää, ennen kuin voivat ottaa tietoa vastaan.

Ammadeus

Martat ovat yllättävän nuivia,sinne vaan mukaan toimintaryhmään ;)

Homma Admin

Alunperinhän Tinden ei ehdottanutkaan, että kenenkään pitäisi varta vasten rekisteröityä Marttapalstalle väkisin tuputtamaan yhtään mitään, vaan:

Jos jollain palstalaisella on tuttuja, jotka kirjottavat marttapalstalle, niin vinkkiä voisi sinne laittaa Muutoksesta.

Ernst

Quote from: Homma Admin on 14.09.2009, 12:35:30
Alunperinhän Tinden ei ehdottanutkaan, että kenenkään pitäisi varta vasten rekisteröityä Marttapalstalle väkisin tuputtamaan yhtään mitään, vaan:

Jos jollain palstalaisella on tuttuja, jotka kirjottavat marttapalstalle, niin vinkkiä voisi sinne laittaa Muutoksesta.

Henkilökontaktit ovat parasta vaalityöaluetta ja kontakteissa hyvä tilannetaju + suhteellisuudentaju.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

JR

Hah veljet ja veijarit, minä olem marttaliiton jäsen, vaimo maksaa jäsenmaksun. Perusmartat ovat erittäin selväjärkistä väkeä, mutta eivätpä taida juuri netissä roikkua. Vaimo taitaa juuri olla marttojen kokouksessa, voipi olla, että se kokousväki äänestää enimmäkseen Kepua.

Ammadeus

Onko totta että Marttojen militanttisiipi suunnittelee jotain puolue tohinaa?

JR

Martat taitavat olla kovin epäsotaisaa väkeä, enkä muutenkaan usko heidän olevan minkäänvertaa kiinnostuneita politiikasta. Monet yhdistykset välttävät politiikkaa, kuin ruttoa, mikä useimmiten on ihan viisasta.
Joku juttu taisi olla, missä Martat on värvätty opettamaan maahanmuuttajille ruuanlaittoa, pitääkin kysyä vaimolta.

reino

Quote from: Ulkopuolinen on 15.09.2009, 12:40:17
Quote from: JR on 14.09.2009, 19:45:27
Martat taitavat olla kovin epäsotaisaa väkeä, enkä muutenkaan usko heidän olevan minkäänvertaa kiinnostuneita politiikasta.

Sitten meillä on kyllä aika erilaiset näkemykset. Minä olen nimittäin luullut, että martat ovat keskimäärin aika kiinnostuneita perhe-elämästä, lapsista, tulevaisuudesta, noihin liittyen koulutuksesta ja kasvatuksesta, taloudesta ja vaikka mistä muusta. Olen kuvitellut, että marttojen parissa lähes mikä tahansa sellainen, missä käytäntö ja elämä kohtaa, on ainakin jotakuta kiinnostava asia.

Jos olen ollut yhtään oikeassa niin sitten voisi aika johdonmukaisesti päätellä, että marttakuvioissa ainakin koulutuspolitiikka, väestö- ja perhepolitiikka, sosiaalipolitiikka, terveydenhuoltopolitiikka, oikeuspolitiikka, talouspolitiikka kaikilla tasoillaan ja muutama muukin politiikan osa-alue olisi aika lähellä hyvin monien marttojen kiinnostuksen kohteita ja sydäntä.

Itse väittäisin, että juuri kaikenmaailman sotaisat (sosiaalisessa, kommunikatiivisessa, poliittisessa, turvallisuuspoliittisessa jne. merkityksessä) henkilöt ja ryhmät eivät ole kiinnostuneita politiikasta, koska politiikka on yhteisten asioiden hoitamista eikä vaahtoamista. Martathan ovat juuri asioiden hoitamiseen paneutuvia henkilöitä, jotka näkevät erityistä vaivaa kohottaakseen kykyään hoitaa itselleen tärkeitä asioita. Sotaisat tyypit taas leikkivät omia minäminäminä -hiekkalaatikkoleikkejään hoksaamatta koskaan edes sen vertaa että ensin pitäisi oppia tekemään ja sitten tehdä sen sijaan että vain komennetaan asia aikaansaaduksi.

Ne sotaiset tyypit tappelevat viidettä vuotta nokkimajärjestystä ja perustavat kuudetta uutta yhdistystä tai puoluetta siinä vaiheessa kun marttojen tapaiset aikaansaajat ovat hoitaneet jonkun jutun 40 kertaa ilman isompaa hälinää.

No mutta äläs perkule! Tuohan on hienoa.

Sinä kun olet tuollainen vähän ulkopuolinen näissä meidän sisäänpäinlämpiävissä kuvioissa, joissa sotaiset tyypit tappelevat viidettä vuotta nokkimajärjestystä, niin voisitko sinä ottaa tämän asian hoitaaksesi?

Soittaisit vaikka Martoille, että laittavat jutut kuntoon.  ;D

Ammadeus

Voiskos sitä olla "sotaisa tyyppi" vaahdota ja myös koittaa hoitaa yhteisiä asioita?
Tuleeko mieleen ketään sellaista?
Onko saanut kannatusta vai sotkettu suohon?

Voi Martta :D

reino

Entä jos sottaiset tyypit liittyvät yhteen Marttojen kanssa ja perustavat Militanttien Milffien Marttojen Maailmanneuvoston Puolueen (Sotta-MMMMP)?

(Menkää ny joku sinne marttapalstalle ja pistäkää vähän äänestysvinkkiä... ;) )

Ammadeus

Jumanskeudana,jäbä lietsoo Marttoja kumoukselliseen toimintaan! :o