News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2021-10-05 IL: Kunnanvaltuutettu kaatoi poimijoiden marjat ojaan

Started by Huppupelikaani, 07.10.2021, 11:24:16

Previous topic - Next topic

Huppupelikaani

Kunnanvaltuutettu kaatoi marjanpoimijoiden puolukat maahan

———

Thaimaasta tulleiden marjanpoimijoiden tukihenkilönä työskentelevä Pirkka Juntunen vei kaksi naispoimijaa marjaan viime keskiviikkona.

– He halusivat kovasti lähteä, mutta kummallakaan ei ollut autoa. Lupauduin heidät viemään ja sovittiin aika, jolloin haen heidät takaisin.

Tiinan MarjaKontilla työskentelevä Juntunen ajoi iltapäivän puolella hakemaan poimijat pois. Mutkan takana näkyi liikettä, mutta se ei ollut peräisin marjanpoimijoista.

– Näin pysäköidyn auton peräluukku auki. Vieressä oli rouva, joka hääräsi poimijoiden muovisäkkejä autonsa perään ja sanoi minulle vievänsä ne roskiin.

Juntunen huomasi naisen kaataneen kahden säkin marjasisällön tien viereiseen ojaan sillä välin, kun poimijat eivät itse olleen niiden luona. Nainen on Juntuselle tuttu Kangasniemen kunnanvaltuutettu.

———

– Rouva on sättinyt aikaisempinakin vuosina, kun sieltä viedään kaikkien vanhojen mökkiläisten marjat, Juntunen kertoo.

———

Il.fi 5.10.2021

Pikaisen salapoliisityön perusteella IL:n uutisen kuvassa oleva epäilty näyttää hyvin vahvasti demarivaltuutettu Tuula Vornaselta. Vrt. vaikka tämän uutisen kuvaan. Muut Kangasniemen valtuutetut eivät ns. sovi kuvaan.

Joko toimittajat ovat lähestyneet puoluejohtoa irtisanoutumiskysymyksillä, kuten jonkun PS-varavaltuutetun tapauksessa? :roll:

räsänen

QuotePikaisen salapoliisityön perusteella IL:n uutisen kuvassa oleva epäilty näyttää hyvin vahvasti demarivaltuutettu Tuula Vornaselta.

Kun Perussuomalainen valtuutettu tai varavaltuutettu käyttäytyy uutisen arvoisesti, edustajan ja puolueen nimi on otsikoissa kissan kokoisin kirjaimin että varmasti näkyy.

Kun kyseessä on punikkipuolueiden edustaja, lukija joutuu itse selvittämään törttöilijän puolukannan.

Päivystäville toimittelijoille tiedoksi, tämä on juuri sitä ihmisten eriarvoista kohtelua jota te sitten toisaalla kyynelsilmässä olette vastustamassa ja tuomitsemassa.

ikuturso

Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Faidros.

Mun mielestä nää marjanpoimijat on aivan helvetin hyviä mamuja, lähtevät heti kotimaihinsa nauttimaan masseistaan! 8)

---

Marjan/sienen poimiminen on verotonta  tuloa, joten hophop kaikki ählämit! Mitäh! eikö veroton tulo kay!? :o

Pizzeria jonka omistus vaihtuu järjestyksessä ja veroja ei makseta koska konkurssi, tuloton, ei omistusta...
Jos olisin tavarantoimittaja näille ravintoloille, niin vaatisin maksut heti tilille, tai käteisellä(rahanpesu!) :facepalm:
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Kim Evil-666

Quote from: Faidros. on 07.10.2021, 13:21:14
Mun mielestä nää marjanpoimijat on aivan helvetin hyviä mamuja, lähtevät heti kotimaihinsa nauttimaan masseistaan! 8

Näillä marjanpoimijoilla ei nyt kuitenkaan ole mitään tekemistä mamujen kanssa. He ovat nk. sopimustyöntekijöitä, jotka on rekrytoitu hommaansa ulkomailta kontrahdin ajaksi.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Viljami

Sehän on oikein demareiden geneettinen erityispiirre, että pitää estää muiden omalla työllään toimeentulo keinolla millä hyvänsä. Kumminkaan nämä marjanpoimijat eivät maksa yhteenkään liittoon jäsenmaksuja  ;)
For thirty years, Germans lectured Ukrainians about fascism. When fascism actually arrived, Germans funded it, and Ukrainians died fighting it - Timothy. D. Snyder

Kukkahatuton täti

Demareilla näitä raivarimummoja riittää. Taisi olla edellisten kuntavaalien aikaan kun demarien ehdokas, iäkäs naishenkilö, haukkui mamujen ahdistelemat nuoret tytöt "kaiken maailman pikkunartuiksi".

Kyseinen ehdokas oli siis eri kuin tämä marjojen kaataja.

Alaric

Based demarimummeli.

No, ehkä nyt ei tarvitse olla öykkäri, mutta joka tapauksessa Suomeen ei mielestäni pitäisi päästää näitä ulkomaalaisia marjanpoimijoita lainkaan tyhjentämään ihmisten asuintalojen ja mökkien lähimetsiä marjoista, roskaamaan ja tuhoamaan marjapaikkoja mm. riipimällä mustikoita varpuineen. Onneksi en ole itse vielä joutunut näistä kärsimään, mutta paljon omakohtaisia kokemuksia olen kuullut ja kuvia nähnyt siitä tuhosta ja paskasta mitä nämä jättävät jälkeensä.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Bronx Zoo

^Sama olisi viedä työllistämisrahalla Suomesta työttömiä metsureita banaaninpoimintahommiin Karibialle. Sato tulisi korjattua kyllä.
Trust me, I know what I'm doing