News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Ossi Tiihonen – ex-PS, ex-VKK, Vapauden Liitto

Started by Ossi Tiihonen, 15.07.2021, 11:16:04

Previous topic - Next topic

kgb

Persukeskustelulle on parempikin paikka, pidetään keskustelu otsikon mukaisena vaikka tekisikin mieli muistella vanhoja ja harrastaa persubashausta.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

justustr

Quote from: Bona on 18.12.2022, 08:23:25
Quote from: justustr on 17.12.2022, 20:08:38
Pikkulinnut laulaa, että Tiihosen ehdokas olisi Johan Bäckman. Tällä kertaa hevosmiesten toimisto on huhusta jopa suhteellisen varma  8)

Roskan suoltamisesi on ylittänyt sen rajan, jolloin kyse on enää vain puhtaasta valehtelusta.

Ei kai se nyt ihan roskaa kuitenkaan ole.

[tweet]1605272228903485440[/tweet]

Korhosta täytyy tosin sen verran opponoida, että hieman herättää hämmennystä miksi:
- Vapauden Liiton ehdokkaat kuten mm. Korhonen itse ovat panelisteja Bäckmanin Z-kanavan suurissa NATO keskusteluissa
- miksi Korhonen on yhdessä Putkosen ja Bäckmanin kanssa perustanut yhdistyksen nimeltä toimittajaliitto

vaikka siis VL ja Korhonen eivät tee kerta kaikkiaan mitään yhteistyötä Bäckmanin kanssa 8)

Paawo

Vuosien mittaan pidin Tiihosta teräväsanaisena pitkän linjan nuivistelijana sekä ilmastovouhotuskriitikkona - siltä pohjalta ikävä on ollut huomata äijän luisuminen jonnekin hörhökerhoon.
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

viisitoista

Quote from: Paawo on 21.12.2022, 10:14:26
Vuosien mittaan pidin Tiihosta teräväsanaisena pitkän linjan nuivistelijana sekä ilmastovouhotuskriitikkona - siltä pohjalta ikävä on ollut huomata äijän luisuminen jonnekin hörhökerhoon.

Minusta tuntuu siltä että kun ne ovat tuolle liukkaalle luiskalle joutuneet, niin sitten silkka ylpeys estää niitä astumasta siitä pois. Pakko jatkaa hörhöllä linjalla koska hävettäisi ikään kuin lopettaa kesken ja joutua maitojunalla kotiin.

Outo olio

Kehutaan kun on aihetta: youtubessa tuli mainos vastaan ja "Valtapuolueiden Vihreä Valehtelu" on hienosti hoksattu, sanailutaidetta. Video tuli siis maksettuna mainoksena muun videon jälkeen, enkä siis tarkoituksella katsonut VL:n videoita, mutta se on näköjään katsottavissa muutenkin:

https://www.youtube.com/watch?v=1zmKeZeDmfE
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

no future

Quote from: Outo olio on 29.12.2022, 23:48:25
Kehutaan kun on aihetta: youtubessa tuli mainos vastaan ja "Valtapuolueiden Vihreä Valehtelu" on hienosti hoksattu, sanailutaidetta. Video tuli siis maksettuna mainoksena muun videon jälkeen, enkä siis tarkoituksella katsonut VL:n videoita, mutta se on näköjään katsottavissa muutenkin:

Lähinnä toi kuulostaa MTK:n paniikkikampanjan otsikolta. Nerokasta...

Lalli IsoTalo

Quote from: no future on 30.12.2022, 17:06:05
Quote from: Outo olio on 29.12.2022, 23:48:25

Lähinnä toi kuulostaa MTK:n paniikkikampanjan otsikolta. Nerokasta...

Ideahan on mm. saada suvakit ärsyytymään ja kommentoimaan. Eli hyvin toimii! Any publicity ...
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

justustr

Paitsi että Vapauden Liiton suurimmat vastustajat eivät ole suvakkeja vaan nk. oikeita isänmaallisia. Siis niitä jotka näkee putinistit maanpettureina.

Se että putinistijengi nyt yrittää rakentaa jotain isänmaalliset vs vihervasemmisto asetelmaa, jossa he muka edustaisivat ensinmainittua, on läpinäkyvää kusetusta. Putinistien moraaliseen rappioon verrattuna mikä tahansa vihervasemmistilaisuus on niin pieni paha, että tuskin kannattaa edes mainita.

Alaric

Frederik lähtee Vapauden liiton listoille sitoutumattomaksi eduskuntavaaliehdokkaaksi.

Semmosta.

https://vapaudenliitto.fi/reetu-rajayttaa-ilkka-frederik-sysimetsa-vapauden-liiton-ehdokkaaksi/ (4.1.2023)

QuoteREETU RÄJÄYTTÄÄ! ILKKA 'FREDERIK' SYSIMETSÄ VAPAUDEN LIITON EHDOKKAAKSI!

Vapauden liiton puoluehallitus on nimennyt Ilkka 'Frederik' Sysimetsän sitoutumattomaksi ehdokkaaksi vuoden 2023 eduskuntavaaleihin Uudenmaan vaalipiiriin. Tervetuloa Vapauden liiton eduskuntavaaliehdokkaaksi ja mukaan Vapauden liiton toimintaan!

Tämä maa vaatii muutoksen – eduskunnassa loisiva sakki on vaihdettava! Korjattavaa on paljon:

- Eroon eurosta ja tilalle vaikka rinnakkaisvaluutta!
- Suomen päätäntävaltaa on annettu liikaa Saksalle, Ranskalle ja muille etelän vetelille. Otetaan valta takaisin Suomeen! Ei liittovaltiolle!
- Vanhuksille oikeus ihmisarvoiseen elämään – panostetaan vanhustenhoitoon siellä missä he haluavat asua. Eikä vanhuksia saa erottaa toisistaan!
- Rikoksista tuomitut maahanmuuttajat välittömästi ulos maasta!
- Pakkoruotsi pois – kieliin valinnanvapaus!
- Isopalkkaisten valtion omistamien yritysten johdon palkat leikkuriin!
- Kansa palelee pimeässä kun sähköyhtiöt kuppaavat viimeiset rahat – niille erityisvero!
- Kojamot ja muut ammattiliittojen koiraslohet myös verolle!
- Nuorten saatava myös elää – kuten Reetu – reteesti, rehellisesti ja rakastavasti!
- Turve takaisin! Hiilinielut helvettiin!
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Paawo

Reetu saattaa oikein erinomaisella tuurilla varmistaa Tiihosen itsensä läpimenoa, kyllä julkkisehdokas imagoineen aina muutamia satoja ääniä kerää vaikka vaalitilaisuuksissa mitään puhumatta vain kädenpuristuksia jakaisi.

Lähinnä kuitenkin kilpailee muiden convoy-protestiäänihiihtäjien tavoittelemista äänistä joita leijonakoruiset persvakosedät turuilla ja toreilla aullisti lupailevat mikäli ei satu suunniteltua raskaampaa kaljoittelua vaalipäivän alle.

On se harmi ettei Soinin Timppa ole suosiotaan mittauttamassa, voisikin olla tiukka taistelu äänistä tiedossa.  :facepalm:
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

aged

Frederik sai persuna yli 1000 ääntä, Muutoksen ehdokkaana 77. Jos yltää tuohon 77 nytkin, niin pääseehän sillä melkein vapauden liiton ääniharavaksi.

Hippo

Vapauden liiton ehdokas Yazka Jani tekee karmeita paljastuksia. Lapsille laitetaan mm. siankärsiä sekä heistä otetaan sisäelimiä ja loppuruumis puristetaan timanteiksi. Ei olisi uskonut, että tällaistakin tapahtuu.
https://twitter.com/jarho_jan/status/1611563437355671554?s=20&t=hfS3qCNigM5MzaXc_IlD5g

Lasse

Quote from: Hippo on 09.01.2023, 19:58:12
Vapauden liiton ehdokas Yazka Jani tekee karmeita paljastuksia. Lapsille laitetaan mm. siankärsiä sekä heistä otetaan sisäelimiä ja loppuruumis puristetaan timanteiksi. Ei olisi uskonut, että tällaistakin tapahtuu.
https://twitter.com/jarho_jan/status/1611563437355671554?s=20&t=hfS3qCNigM5MzaXc_IlD5g

Ajattelin huomenaamulla nauttia lautasellisen kaurapuuroa.

Taidanpa varmuuden vuoksi vaan paistaa pari skrebaa ja peksua vierelle....
NOVUS ORDO HOMMARUM

viisitoista

Tämä on änkyrämäistä "toisinajattelua" kaikkein huonoimmillaan - sitä vain automaattisen refleksiivisesti "ajatellaan toisin" kuin mitä valtavirta ajattelee, vaikka kuinka typeriä. Tuloksena on tällaisia katkeroituneita nurkassa istuvia ja itsekseen manailevia hyypiöitä jotka on täysin vieraantuneita siitä mitä ns. normaalit ihmiset ajattelee.

Lalli IsoTalo

Ei liity VKK:hon vaan sen ehdokkaan selostukseen. Otan kantaa vain tähän, en mihinkään muuhun.

Quote from: Hippo on 09.01.2023, 19:58:12... loppuruumis puristetaan timanteiksi.https://twitter.com/jarho_jan/status/1611563437355671554?s=20&t=hfS3qCNigM5MzaXc_IlD5g

Quote from: https://www.businessinsider.com/turn-human-ashes-diamonds-carbon-algordanza-2017-7?r=US&IR=TDead people and pets are being forged into sparkling blue diamonds — here's how
Dave Mosher | Jul 26, 2017

When a person dies, cremation is an increasingly popular option.
...
But instead of storing a loved one's cremains in an urn or sprinkling them outside, a growing number of bereaved consumers are doing something more adventurous: forging the ashes into diamonds.

This is possible because carbon is the second-most-abundant atomic element in the human body, and diamonds are made of crystallized carbon.
...
Algordanza's prices start at $3,000 for a 0.3 carat diamond.

Tarkempi prosessiselotus linkissä.
— Missä N, siellä R

Vesa Heimo

Jos Tiihosen Osku haluaa tällaisia ehdokkaita, niin onnea Oskulle. Varmaan hyvä puolue asiakysymyksissä tulossa. Ja varmasti varteenotettava sen lisäksi.
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Hämeenlinnan Oraakkeli

No ainakin vetävät hörhöilyn niin yli että on jo taidetta. Vastaavaa sakkia enemmänkin mukaan niin voisivatten ruveta tekemää juutuuppivideoilla rahaa.

justustr

Yazka on kyllä eittämättä sakein Q-hönö, johon itse olen internetissä törmännyt ja olen sentään seuraillut useampaakin ulkomaista Q-kanavaa niin twitterissä kuin facessa. Tässä skenessä tuo on luonnollisesti meriitti ja veikkaankin että Yazka saa vaaleissa ihan kunnioitettavan äänisaaliin. Voi olla jopa skenen kärjessä useamman sadan äänen saaliilla.

Yazka on luonnollisesti myös fanaattinen zörkki. Haastiksia löytyy useammastakin Z-kanavan lähestyksestä. Jännä juttu muuten että jos koko länsimainen järjestelmä on läpimätä ja vaalit kusetusta niin silti tykätään lähteä ehdolle. Herää kysymys, että saako siitä ehdolle lähdöstä kenties fyrkkaa jostain?

Lalli IsoTalo

Quote from: justustr on 10.01.2023, 17:17:32Yazka on kyllä eittämättä sakein Q-hönö, johon itse olen internetissä törmännyt ...

Miksi olla kädenlämpöistä tiskivettä, joita mahtuu tiu tusinaan, kun voi olla #1?

Quote from: justustr on 10.01.2023, 17:17:32
Yazka on luonnollisesti myös fanaattinen zörkki.

Näin olen kuullut, mutta en ole ollut niin kiinnostunut, että olisin löytänyt autenttisia lausuntoja. Olisiko sinulla @justustr sitaatteja tästä asiasta? Olen kuitenkin jonkin verran kiinnostunut.  :P
— Missä N, siellä R

kgb

Se, että joku hörhöilee youtubessa ei tarkoita sitä, että offtopichörhöilyä voi jatkaa täällä.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

justustr

Quote from: Lalli IsoTalo on 10.01.2023, 18:04:15
Quote from: justustr on 10.01.2023, 17:17:32Yazka on kyllä eittämättä sakein Q-hönö, johon itse olen internetissä törmännyt ...

Miksi olla kädenlämpöistä tiskivettä, joita mahtuu tiu tusinaan, kun voi olla #1?

Quote from: justustr on 10.01.2023, 17:17:32
Yazka on luonnollisesti myös fanaattinen zörkki.

Näin olen kuullut, mutta en ole ollut niin kiinnostunut, että olisin löytänyt autenttisia lausuntoja. Olisiko sinulla @justustr sitaatteja tästä asiasta? Olen kuitenkin jonkin verran kiinnostunut.  :P

Tänne ei saa linkata tokentube-lähetyksiä, jossa on kaikki Yazkan merirosvoradiot, mutta youtubea saa, joten tässä Bäckmanin Z-kanavalla Yazka keskustelemassa Donbassin vapautuksesta: https://youtu.be/r5PnLpOolqE?t=4069

- Venäjä ei ole hyökännyt mihinkään vaan kaikki on lännen lavastamaa kusetusta
- Ukrainassa on käynnissä rauhanturvaoperaatio, jossa puhdistetaan Ukrainasta bioaselaboratorioita
- sotahullu NATO haluaa vallata Venäjän
- Turkin ja Erdoganin tärkeä rooli NATO:n hajottajana ja Suomen NATO-jäsenyyden estäjänä
jne.

Yhdestä asiasta annan Yazkalle propsit: hän ei esitä muuta kuin on ja sanoo suoraan olevansa QAnon aktiivi ja noudattavansa tarkasti Q-teorioita.

Itse kun seuraan jonkun verran Q-rintamaa niin voin vahvistaa Yazkan sanat. Hän ei juurikaan keksi teorioita itse vaan ottaa ne "ylhäältä". Esimerkiksi miljoonien maan alla vankeudessa pidettävien ja raiskattujen lasten sisäelimistä tiivistetyt timantit, prosessin jätteistä tuotetut elintarvikkeet(kuinka moni muuten tietää että esim. Heinzin ketsuppi on lasten sisäelimistä tuotettua tahnaa?) ja erilaisten lääketieteelliset kokeet (esim. siankärsän istuttaminen lapsen naamaan) ovat aivan uusinta hottia Q-rintamalla.

[tweet]1611563437355671554[/tweet]

justustr

Kylläpäs taas poliittinen someaktiivisuuteni palkittiin 8)

Nimittäin merirosvoradiossa Yazkan vieraana bioresonanssitutkija Marjo Urbanski. Urbanski puhuu juuri samoista asioista kuin itse Ossi Tiihonen eli nanopartikkelien tarttumisesta rokotetuista rokottamattomiin sekä piikkiproteiinien tappavuudesta. Mutta toisin kuin Ossilla ja muilla Q-julistajilla, Marjolla on tarjota ongelmaan toimiva lääke.

Tarvitaan vain Zapperi ja pari desiä aamuvirtsaa. Zapperi on siis laite, jolla aamukusi resonoidaan biorytmeihin. Oikein resonoitu virtsa ei kuulemma maistu edes hullummalta ja sen voi hyvin kiskaista vaikka aamupuuron kylkiäisenä 👍

Zapperin saa nyt Marjon lafkasta tarjoushintaan 285,- (muistelisin että laitteen hinta on normaalisti pitkälti yli 300€ eli tarjous on huomattava)

Yazka on itse käyttänyt Zapperia 25 vuotta menestyksellä ja kertoo miten laitteella voi hoitaa paljon muitakin sairauksia kuin rokotteista aiheutuvia. Moni on kuulemma noussut Zapperilla resonoidulla virtsalla lähes kuoleman porteilta  👏   

Itse niin toivoisin näkeväni Yazkan vapaudenliiton vaalitapahtumissa hieman kuivahkon Ossin sijaan. Esimerkiksi pienpuoluetenttiin Yazka olisi entisenä toimittajana juuri oikea valinta 8) 

Swen OF Sweden

Quote from: justustr on 07.02.2023, 22:13:26
Esimerkiksi pienpuoluetenttiin Yazka olisi entisenä toimittajana juuri oikea valinta 8)

Yazka on yksi törkeimmistä suomen kielen köyhdyttäjistä ja mädättäjistä.
Koko uransa aikana Yazka on keskittynyt määrätietoisesti vääntämään suomea joksikin muuksi sekasikiöksi.
Yazka on Vihollinen suomen kielelle 8)
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

Intermarium

Nimittäin merirosvoradiossa Yazkan vieraana bioresonanssitutkija Marjo Urbanski. Urbanski puhuu juuri samoista asioista kuin itse Ossi Tiihonen eli nanopartikkelien tarttumisesta rokotetuista rokottamattomiin sekä piikkiproteiinien tappavuudesta. Mutta toisin kuin Ossilla ja muilla Q-julistajilla, Marjolla on tarjota ongelmaan toimiva lääke.

Tarvitaan vain Zapperi ja pari desiä aamuvirtsaa. Zapperi on siis laite, jolla aamukusi resonoidaan biorytmeihin. Oikein resonoitu virtsa ei kuulemma maistu edes hullummalta ja sen voi hyvin kiskaista vaikka aamupuuron kylkiäisenä 👍

Zapperin saa nyt Marjon lafkasta tarjoushintaan 285,- (muistelisin että laitteen hinta on normaalisti pitkälti yli 300€ eli tarjous on huomattava)

Yazka on itse käyttänyt Zapperia 25 vuotta menestyksellä ja kertoo miten laitteella voi hoitaa paljon muitakin sairauksia kuin rokotteista aiheutuvia. Moni on kuulemma noussut Zapperilla resonoidulla virtsalla lähes kuoleman porteilta  👏   

Itse niin toivoisin näkeväni Yazkan vapaudenliiton vaalitapahtumissa hieman kuivahkon Ossin sijaan. Esimerkiksi pienpuoluetenttiin Yazka olisi entisenä toimittajana juuri oikea valinta 8)

Tässäpä oiva juomavinkki Vapauden liiton vaalivalvojaisiiin. Ei tarvitse tuhlata rahaa kalliisiin kuohujuomiin, vaan jos yksikin ehdokas pääsee läpi, voidaan skoolata kusella ;D

Lalli IsoTalo

Yazka.

Menee vähän ohi otsikon, mutta näinköhän jossain Yazkan puolustaneen Putinin hyökkäystä Ukrainaan? En enää löytänyt linkkiä asiaan. Ehkä luulen omiani. Jonkin verran kiinnistaa.
— Missä N, siellä R

Lasse

Vieläkö kannattaa maksaa PS:n jäsenmaksu, kerta omat fundeeraukset ovat suunnilleen 1:1 liitetyn kuvan kanssa?

Toisaalta kusenjuontikaan ei oikein innostaisi...

NOVUS ORDO HOMMARUM

Huolestunut Kansalainen

Vähän off-topic mutta jos virtsan pyörteistää niin onko vaikutus vielä parempi? Entä jos kytkee itsensä maadoitusrannekkeella patteriin?

Aina välillä ihmetyttää että nämäkin ihmiset saavat äänestää, ja vaikka perustaa puolueen. Joka väittää että suomessa ei sanan tai poliittisen ilmaisun vapautta ole, katsokaa tätä porukkaa.
Mursu: "Siis vertaatko ihan tosissasi sitä, että amerikkalaiset lopettivat toisen maailmansodan atomipommeilla säästäen siten satojen tuhansien elämän siihen, että natsit murhasivat miljoonia juutalaisia ja valloittivat noin kymmenen itsenäistä valtiota?"
Kekkeruusi: "Kyllä se on täysin oikeudenmukainen näkemys."

-PPT-

Quote from: Hippo on 10.02.2023, 20:16:37
Yleisellä tasolla pohdin, että miksi tuo hörhösektori poikkeuksetta kaatuu jäsentenvälisiin otteluihin. Hörhöilyyn sisäänrakennettu ominaisuus?

Liian monta suurta neroa liian pienissä puolueissa. Jokainen neroista kokee itsensä kohtalon sanelemaksi johtajaksi.

Yleensä nämä pienpuoluehankkeet lässähtävät kun vaaleissa matematiikan pyöristyssääntöä pitää rikkoa ettei puolueen ääniosuus yhden desimaalin tarkkuudella sentään ole 0,0 vaan 0,1%.

Arvoton

Viime ja toissa vuosikymmenellä Bätmänin pääomatulot olivat vuosittain 30 000-50 000 euroa.

Onko isänsä Erkki Bäckman ½-hurri? Luulin, että suomalainen.

l'uomo normale

Quote from: -PPT- on 10.02.2023, 21:16:12
Quote from: Hippo on 10.02.2023, 20:16:37
Yleisellä tasolla pohdin, että miksi tuo hörhösektori poikkeuksetta kaatuu jäsentenvälisiin otteluihin. Hörhöilyyn sisäänrakennettu ominaisuus?

Liian monta suurta neroa liian pienissä puolueissa. Jokainen neroista kokee itsensä kohtalon sanelemaksi johtajaksi.

Yleensä nämä pienpuoluehankkeet lässähtävät kun vaaleissa matematiikan pyöristyssääntöä pitää rikkoa ettei puolueen ääniosuus yhden desimaalin tarkkuudella sentään ole 0,0 vaan 0,1%.

+ Alan uskoa puolelta ja toiselta lähetettyihin myyriin, jotka usein ovat onnistuneet huolehtimaan ettei homma toimi pitemmän päälle.

Voimakas ja vaikutusvaltainen radikaalin kansallismielinen liike ei ole tahojen etu
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.