News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kansanedustajaehdokkaat ja avustajat, kohdatkaa toisenne täällä

Started by Lalli IsoTalo, 07.08.2021, 13:27:28

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Jeps,

Nythän tilanne on se, että kuten muinaiset kreikkalaiset totesivat, vain idiootit eivät osallistu politiikkaan. Joka siis on yhteisten asioiden hoitamista.

Monet meistä - kuten minä - eivät halua naamaansa julkisuuteen. Tietenkään.

Jos haluat avustaa paikallisia poliitikkoja hyväntekeväisyytenä, tai toivot tiimiisi paikallisia palkattomia avustajia, niin ilmoittaudu tänne.

Jos et avustajana tiedä ketä avustaisit, niin paikallisia avustettavia saattaisi löytyä täältä.

^^^

Olen avustanut suurta osaa kansallismielisen skenen oleellista nimistä, useista eri puolueista, joko Lallina tai täysin nimettömänä. Olen kokenut sen sekä kiitollisena että hyödyllisenä duunina. T
^^^

Auta sinä anonyyminä heitä, jotka tuonne paskaskeneen lähtevät puolustamaan kansallisia etujamme. Kerran neljässä vuodessa ei luulisi keneltäkään olevan liikaa vaadittu.  :P

EDIT: otsikon sössitty vuosiluku poistettu  :P
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Mangustin

2014? Onko tässä semmoinen paluu tulevaisuuteen -reissu tarjolla?

Olen niin messissä! Jabba v*ttuun 2014, Hallis kotiin Brysselistä sisäministeriksi Sipilän hallitukseen, pysäytetään läpsyttelyvyöry 2015, laitetaan vedonlyönti vetämään Trumpin puolesta ja ostetaan säkillinen Bitcoineja!   8)

Edit: Jahas, Lalli ei ollutkaan keksinyt aikakonetta. No voin mä flaijereita jakaa silti.