News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Kimmo Veijalainen (ps) ehdolla Helsingissä! Kaikki riemuitkaa!

Started by Kimmo Veijalainen, 10.02.2021, 00:29:01

Previous topic - Next topic

Kimmo Veijalainen

Hei kaikki.
Jos olette Helsingissä, voitte äänestää Kimmoa.
Menen omalla jutulla eli olen se ehdokas ampujien puolella.

Kaikissa aiheissa joista minulla ei ole tarpeeksi tietoa aion defaulttina olla täysin eri mieltä kuin vihreät.
(Malmiteemassa minulla on oma lehmä ojassa, en halua naapuriini tuhansia loisijoita lisää)

https://vaalit.perussuomalaiset.fi/kuntavaalit/ehdokas/kimmo-veijalainen

QuoteKristillisiä arvoja kannattava ateisti, liberaali konservatiivi. Ikuinen optimisti ja parantumaton kapitalisti.
Suomalainen mies.

Yksi poikalapsi.

Perheellinen.

Insinöörikoulutus.

IT-alalla.

Koiraihminen mutta perheenjäsenenä maailman paras kissa.

Pitää pyssyistä, yksityisautoilusta, urheiluammunnasta, metsästyksestä, keskioluesta ja liharuoasta.

1
Ampumaratatilanne kuntoon
Helsinkiläisille on mahdollistettava kansainvälisen tason vaatimuksiin venyvä, toiminnallisille lajeille soveltuva ampumaurheilukeskus sekä pitkän matkan (1-2km) kiväärirata lyhyen ajomatkan päässä.

2
Tulonsiirrot minimoitava
Helsingin houkuttelevuus elatusautomaattina on hävitettävä poistamalla kaikki ei-pakolliset tuet ja palvelut ja toteuttamalla kaikki pakolliset tuet ja palvelut minimitasolla.

3
Malmin lentokenttä
Ilmailu symboloi vapautta. Malmin lentokenttä on pelastettava ja kentän lentotoiminta turvattava.

Vähän jeesiä eli vaaliteemoja ym. esille.

Kimmo Veijalainen

Saamme numerot reilun viikon päästä.
Jos olet Helsingissä, ei tarvitse etsiä kauempaa - Kimmo muuttaa kaiken .. ööö... vähemmän paskaksi?

Sloganini on "Soijavapaa vaihtoehto" koska se kattaa kaiken.

Anyways

Brandis

Juuri tämä karnevaalimeininki on ainakin sitä mitä itse vastustan. Onko sinulla jotakin sisältöä antaa osaksi vaalikampanjaasi? Tiedätkö miten huonolta saat juuri nyt näyttämään ne ps-kannattajat, jotka ovat tukeneet varauksettomasti perussuomalaistoimijoita vaatimatta mitään laatua vastineeksi? Laadulla tarkoitan edes aukikirjattua ohjelmaa, mitä aikoo edesauttaa poliittisessa toiminnassaan. Jotakin, johon äänestäjät voivat samaistua. Jotakin taetta toiminnastasi ja aatteistasi, arvoistasi.

Mene syvälle, mitä sinä kannatat ja mitä sinä vastustat. Yksilöllinen näkökulma/spin katsotaan eduksesi.

Kimmo Veijalainen

Quote from: Brandis on 08.05.2021, 19:53:02
Mene syvälle, mitä sinä kannatat ja mitä sinä vastustat. Yksilöllinen näkökulma/spin katsotaan eduksesi.

Kannatan kivoja asioita kuten vapauksia ja vastustan ikäviä asioita kuten veroja ja kyttäystä.
Uneton yö, tein bannerin kuitenkin.
Älä ole ankeistaja, olen hyvis.