News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommakerho Haltiala 2021

Started by Martti Munne, 13.05.2021, 19:40:58

Previous topic - Next topic

Milloin?

la 5.6.
3 (30%)
la 12.6.
3 (30%)
la 19.6.
6 (60%)

Total Members Voted: 10

Voting closed: 27.05.2021, 23:44:19

Martti Munne

Keski-Uudenmaan kerhossa tuli puhetta Haltialasta, eikä tämän vuoden kerholle ollut vielä ketjua pystyssä. Avaan nyt ketjun, jos saataisiin mietittyä vaihtoehtoja miten ja milloin Haltialan kerho tänä kesänä järjestetään. En vielä laita äänestystä päivistä, mutta toivon, että tänä kesänä saataisiin järjestettyä kerho paikan päällä Haltialassa.
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

Miniluv

Pikaäänestys kehiin.

@Martti Munne
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Eino P. Keravalta

Quote from: Miniluv on 21.05.2021, 23:44:47
Pikaäänestys kehiin.

@Martti Munne

Pikaäänestyksen kehittämisen harkinnan lautakunnan alustava ja suuntaa-antava kokous voidaan perustaa ja nimetä, mikäli perustettavan komitean mietinnön asiantuntijalausunnot puoltavat tehtävän tutkimusta, jonka tavoitteena on alustaa mainitun hankkeen perusteiden tutkimuksen aloittamisen kehittämisen luonnostelemisen aloittamisen kaavailun hahmottelun valmistelun tutkimisen jäsenkehyksen luomisen aloittamisen kaavailua siinä kontekstissa, että aloitettaisiin tutkimustiedon kasaamisen keräämisen tutkimisen aloittamisen kaavailun hahmottamisen tutkimisen kohdentamisen aloittamisen jäsenvaliokuntien valitsemisen kuulemisen lakiluonnosten keräämisen alustavan pöytäkirjan kokoustamisen suunnittelemisen varajäsenten valitsemisten lakisääteinen pöytäkirjojen avaamisen tutkimustietojen esillesaattamisen lähdeluetteloiden julkisvaatimusten äänestämisen mahdollistamiseksi, mikäli mahdollista.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Eino P. Keravalta

No joo, vakavasti, mulle käy tavata koska vain viikonloppuna periaatteessa. Mutta luulen, että kovinkaan moni ei vielä ole valmis tapaamaan, joten pitäisikö katsoa lähempänä heinä- tai elokuuta? Mulle kyllä kävisi jo ensi torstai. Kahden jälkeen kuitenkin kun ei kehtaa töistä paljoa aikaisemminkaan lähteä.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lumina

Toivottavasti järjestyy tälle kesälle!

Itse en usko, että ennen vaaleja pystyn viikonloppuna irtaantumaan, joten kannatan ehdotuksista 19.6.

Miniluv

Voittanut päivä on la 19.6.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Lalli IsoTalo

— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Mitenkäs nää väistämissäännöt?

- Hiilis on saanut väkivaltafantasioinnista bänniä. Mua kohtaan. Kaksi kertaa.

- Brändiksen kanssa on oltu metsässä yhdessä, ja hauskaa oli, mutta nyt ollaan sukset ihan ristissä.

Mä voin väistää. Ei mitään ongelmaa. Olen soitellut näinä vuosina niille noille olen halunnut soitella, ja he ovat soitelleet takaisin.

— Missä N, siellä R

ikuturso

Tähän asti ollaan ainakin ne hetket kun itse olen ollut paikalla selvitty ilman mitään konflikteja.

Haltialamiitti on yksi niitä harvoja paikkoja, jossa ihminen saa olla oma itsensä. Ja kuten missä tahansa somessa, kasvokkain ei tulisi monestikaan sanottua niitä asioita mitä ihmiset nettiin kirjoittelevat.

Ei siellä ole pakko istua vierekkäin. Lääniä on.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Miniluv

Jos julistetaan joulurauhaa vastaava Haltialan rauha?

Lalli IsoTalo

Quote from: ikuturso on 12.06.2021, 09:34:15
Tähän asti ollaan ainakin ne hetket kun itse olen ollut paikalla selvitty ilman mitään konflikteja.

Haltialamiitti on yksi niitä harvoja paikkoja, jossa ihminen saa olla oma itsensä. Ja kuten missä tahansa somessa, kasvokkain ei tulisi monestikaan sanottua niitä asioita mitä ihmiset nettiin kirjoittelevat.

Ei siellä ole pakko istua vierekkäin. Lääniä on.

-i-

Pitäisi vain tietää, että otanko mukaan faijalta perimädin Coltin, vai riittääkö kirves.

Kaikki sellainen paskanpuhuminen, että "ei se sitä tarkoittanut" voidaan lukea poliisiraporteista myöhemmin.
— Missä N, siellä R

hulaq

Jaa, nolis kakarat ja parempi menossa taas sillo mökille.

Pitäisköhän tulla riehuun ja räyhään. Taas.
Iudex illius ero

Faidros.

Quote from: Miniluv on 12.06.2021, 13:28:59
Jos julistetaan joulurauhaa vastaava Haltialan rauha?

Haltialan murha? Etnonasset hyökkää kimppuun piikkilangalla päällystetyin pesäpallomailoin! :o ;D

Viitsivitsi. Jos ensikertalainen ilmestyy paikalle prätkällä, tunnistanko t(m)eidät käsivarsinauhoista, vai mistä?
Mihin aikaan? Onko siellä ketään yön yli(onko se edes mahdollista)?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

ikuturso

Yöpymistä alueella on harrastettu, mutta paikan isännät ovat tämän sittemmin kieltäneet. Läheisellä parkkipaikalla on ollut kymenlaaksolaisilla asuntovaunu ja joku on nukkunut autossakin. Joku puun alla ja joku jossain alueen katoksissa.

Itse olen laskenut olut/2h max ja siihen lisätyllä pienellä turvamarginaalilla ajanut yötä vasten kotiin.

AInakin tähän asti hommalaiset on tunnistanut siitä, että joukossa on kaikennäköistä väkeä, jotka ovat ystävällisiä toisilleen. Kukin on saanut olla oma itsensä, kuka on tullut juustokakun kanssa, kuka grillihiilien tai puiden kanssa, kuka kitaran kanssa ja kuka vaaleanpunaisessa nahkatakissa. Kerran saatiin jopa joltain mamuporukalta niiltä yli jääneet grillihiilet tai jotain.

Ja sitten on tietty se salainen käsimerkki, jota kukaan ei tiedä, koska se on salainen.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Miniluv

Hommapinssejä saattaa näkyä. Itse en pääse, ikävä kyllä.

Mäyräkoira

Voi olla jopa mahdollista, että tulen paikalle. Selvinpäin toki. Olen vähän mukavampi selvinpäin. Minut tunnistaa kauhavalaisesta puukko helavyöstä.
"Republikaaninen puolue on kuollut."

-Jari Himanen, sekä myös moni muu.

Fahrenheit

Quote from: ikuturso on 15.06.2021, 13:15:52

Itse olen laskenut olut/2h max ja siihen lisätyllä pienellä turvamarginaalilla ajanut yötä vasten kotiin.

Kokemuksia, toimiiko?
https://promilless.fi/
Quote from: ämpee on 21.05.2022, 17:58:22
... uutta pandemiaa ei nähtävästi kannata ryhtyä odottelemaan.
Apinarokko leviää vasta oireiden alkamisen jälkeen, eikä oireettomista kuten tuttu koronamme.
Roisketartunta on mahdollinen, mutta aerosolitartunta nähtävästi ei.

Eino P. Keravalta

Quote from: Fahrenheit on 15.06.2021, 20:45:22
Quote from: ikuturso on 15.06.2021, 13:15:52

Kokemuksia, toimiiko?
https://promilless.fi/

En tiedä, mutta oma metodini on se, että olen ensin ryypännyt kolme kuukautta ja sitten ollut kaksi kuukautta täysin selvänä. Sitten kun olen puhaltanut alkometriin, niin nollat on tullu. Toimii.

Mäyräkoira

^ Kaksi kuukautta.. Voi herranjumala.. voiko se olla edes mahdollista?? Kuullostaa kyllä ufojutulta.  ;D mitähän kilmisterin lemmykin tohon sanoisi, jos eläisi.

Mäyräkoira

Moneltako siellä haltialassa tavataan olla?

Lalli IsoTalo

Quote from: Mäyräkoira on 18.06.2021, 21:09:05
Moneltako siellä haltialassa tavataan olla?

Kiireisimmät tulevat keskipäivällä, suurin osa varmaan loppuiltapäivästä-alkuillasta.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Ennakkoilmoittautumisia on paljon vähemmän kuin 2 vuotta sitten. Ensikertalaisia pitkämatkalaisia varten olisi hyvä tietää ketä on tulossa huomenna. Ei varsinaiselta kansanpaljoudelta näytä nyt.
— Missä N, siellä R

Mäyräkoira

No minä. On toki muitakin tulossa, ainakin yksärien perusteella...

Elemosina

Tänä vuonna jää väliin, ehdin sopia muuta tälle päivälle.
Hauskaa Haltialaa, muistakaa nesteyttää riittävästi ;D
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Eino P. Keravalta

Saatanhan siellä poiketa, jos mahdollista. Tosin myöhään en ole kun Tikkurilan juna-asema on nykyisin sellainen puukkoneekereiden pesä.

mannym

Tänään sain viestin tästä ja kyselyn. Mennyt ihan ohi Haltiala. Vietän lastenvahtina koko päivän ja yritän vaihtaa autoon takatukivarren. Jää välistä tänä(kin) vuonna...

Pitäkäätten hauskaa siellä!
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Lumina

Olen tulossa joskus iltapäivällä, kun muut velvollisuudet on hoidettu.

Martti Munne

Olen alkupäivän Herttoniemessä Kiuas-kustannuksen kirjamyyjäisissä ja tulen sieltä suoraan Haltialaan jossain vaiheessa.
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Lumina

Miltäs Haltialassa näyttää? Veikkaan, että aurinkoinen ilma ja lämmintä. Ei varmaan tarvitse villahousuja pukea! 

Onko porukkaa vielä saapunut paikalle?

Mäyräkoira

Täällä ollaan. Mä ja Eikka. Hopi hopi.

ikuturso

Onkohan siellä ketään kolmen tunnin päästä, jos nyt söisi ja sitten lähtisi ajelemaan täältä kahden tunnin ajomatkan päästä sinne?

-i-

Martti Munne

Lähden nyt Haltialaan päin

Lumina

Quote from: ikuturso on 19.06.2021, 15:08:49
Onkohan siellä ketään kolmen tunnin päästä, jos nyt söisi ja sitten lähtisi ajelemaan täältä kahden tunnin ajomatkan päästä sinne?

-i-

Tänne vain. Eino sanoi olevansa.

F1nka

Tottelematon tieto aktivismissa

Laura

Kiitoksia taas seurasta, ens vuonna uusiks 😎

Mäyräkoira

Aiwan. Katkaisi mukavasti arjen. Oli mukava tavata hommalaisia. Kannatti lähteä vähän kauempaa ekskursioreissulle.

ikuturso

Tänään tapahtui omituinen juttu.

Tapasin taas kaksi uutta netsiä.

Miten se on mahdollista? Meitähän piti olla vain kaksikymmentä.

-i-

ikuturso

Quote from: Laura on 19.06.2021, 21:31:46
Kiitoksia taas seurasta, ens vuonna uusiks 😎

Sä muistit sun salasanasi!!1!!1

-i-

Eino P. Keravalta

Kiitokset niille, jotka osallistuivat.

Kiitokset myös heille, jotka yrittivät osallistua, mutta eivät kyenneet.

Ja muistoissamme ovat myös he, jotka menehtyivät yrittäessään osallistua.

Pitkänmatkalaisille spessu thanx also  :)

mmm

Kerran miitissä käyneenä, minua hämmensi enimmäkseen se tosiasia, että Einon tukka on avatarinsa veroinen :)
Toivon mukaan pääsen seuraavalla kerralla mukaan.
Eläköön Suomi ja Åland ja Sulo ja
brr..brr..brr...bruttokansantulo.

Tabula Rasa

Hmm, mistä vantaajoki alkaa, jos joskus kaljakelluisi haltialan kohdille ajoissa...
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

ikuturso

Sieltähän se lähtee Hausjärven Erkylänjärvestä. Jos jollain kumiankalla lähdet kelluskelemaan, voi olla, että joudut muutamalla kosken korvalla keräämään vähän rohkeutta.

Keravanjoki käy myös, koska yhtyvät siinä Haltialan alapuolella, ja virtaus on varsin maltillinen siinä.

Hassua. Juuri siinä Haltialan laiturilla istuskellessa mietin, missä kohtaa jokea kaljakellunta tapahtuu ja että pitäisikö Haltialaan joskus tulla kajakilla.

-i-