News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Sinimusta Liike puoluerekisteriin 16.6.22 pois rekisteristä 23.4.24

Started by Alaric, 31.01.2021, 01:39:59

Previous topic - Next topic

Veturinainen

Quote from: Emo on 26.05.2021, 23:51:21
Kyllä tästä kymmenen kannatusilmon päivävauhtiakin puolue tulee ... Huoli pois kaikilta!

Mutta 7 kannatusilmon päivävauhdilla ei tule. Vauhti taantuu tuonne 0-5 ilmon tienoille ilman aktivointeja.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Emo

Quote from: Veturinainen on 27.05.2021, 08:45:43
Kyllä tästä kymmenen kannatusilmon päivävauhtiakin puolue tulee ... Huoli pois kaikilta!

Mutta 7 kannatusilmon päivävauhdilla ei tule. Vauhti taantuu tuonne 0-5 ilmon tienoille ilman aktivointeja.

No sille ei sitten voi mitään jos niin käy, viime kädessä ihan se ja sama sillä 100 vuoden kuluttua EU on joka tapauksessa kumossa  ja matut nuijittu Euroopasta helkettiin tai ainakin omalle paikalleen.
Ulkomaisista rikollisjengeistä balkanilaiset ovat sitkeitä, mutta somppu- ja arabijengit ovat pelkkää harrastelijasakkia. Ne ovat tottuneet kaikessa tukeutumaan sossutäteihin, toisin kuin Balkanin miehet.

Että tulkoon yksi tai kymmenen ilmoa/päivä, ihan sama, sillä sota tulee Eurooppaan varmasti.

viisitoista

Quote from: Emo on 27.05.2021, 10:35:13

No sille ei sitten voi mitään jos niin käy, viime kädessä ihan se ja sama sillä 100 vuoden kuluttua EU on joka tapauksessa kumossa  ja matut nuijittu Euroopasta helkettiin tai ainakin omalle paikalleen.
Ulkomaisista rikollisjengeistä balkanilaiset ovat sitkeitä, mutta somppu- ja arabijengit ovat pelkkää harrastelijasakkia. Ne ovat tottuneet kaikessa tukeutumaan sossutäteihin, toisin kuin Balkanin miehet.

Että tulkoon yksi tai kymmenen ilmoa/päivä, ihan sama, sillä sota tulee Eurooppaan varmasti.

Tämä kiukuttelu ei muuta sitä tosiasiaa että nykytahdilla sinimustat ei saa kylliksi kannatusta kasaan.

P

No sille ei sitten voi mitään jos niin käy,

No voihan. Siis niitä kannatusilmoituksia voi kerätä aktiivisesti. Esim. perinnekommarit niitä keräävät ihan kovalla jalkatyöllä ja ovat saaneet puolueitaan rekisteriin.

Tai siis, jos kiinnostusta työhön on? Toki, jos kiinnostus on lomailuun ja oletus homman joutuvan itsestään... Niin totta, "sille ei sitten mitään voi..."
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

viisitoista

Jos sinimustat epäonnistuu tässä keruussa (mitä en itse asiassa toivo; haluaisin persujen saavan jonkin hyvän kirittäjän, vaikka heitä itse tuenkin), niin se osoittaa Kurun ja kumppaneiden olevan juuri sellaisia laiskoja sivustahuutelijoita joillaisiksi heidän persuvastustajansa ovat heitä sanoneet; osataan vain kritisoida muiden tekemistä, muttei saada itse mitään aikaiseksi.

Julleht

Quote from: viisitoista on 27.05.2021, 17:14:26
Jos sinimustat epäonnistuu tässä keruussa (mitä en itse asiassa toivo; haluaisin persujen saavan jonkin hyvän kirittäjän, vaikka heitä itse tuenkin), niin se osoittaa Kurun ja kumppaneiden olevan juuri sellaisia laiskoja sivustahuutelijoita joillaisiksi heidän persuvastustajansa ovat heitä sanoneet; osataan vain kritisoida muiden tekemistä, muttei saada itse mitään aikaiseksi.

Ei se rehellisyyden nimissä nyt aivan noin voi mennä. Siellä on ainakin mittavan ohjelman ja rekisteröitymisprosessin verran nähty vaivaa, mikä ei tosiaan mikään triviaali homma ole, oli tavoitteista mitä mieltä tahansa. Projektin suosiota tämä kyllä voi mitata, suuntaan tai toiseen, mutta yrityksestä ja itse tekemisestä ei ole näyttänyt jäävän kiinni. Vaihtoehdon luomista on selvästi yritetty, mitä ei kaikista huutelijoista voi sanoa.
The road to wisdom? Well, it's plain
And simple to express:
Err
and err
and err again,
but less
and less
and less.

Jaska Pankkaaja

Kun Piho on kerran mainittu niin onko hänet jo värvätty SM joukkoihin/rintamaan?
Jouko keräisi loput laput vaikka yksin! Retkipöytä ja -tuoli, termari kahvia ja si_oituspaikasi joku minkä ohi seniil seniorit taapertavat tauotta. Kortteja tippuu taatusti tasaiseen tahtiin joka päivä..
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

P

Quote from: Jaska Pankkaaja on 27.05.2021, 17:33:04
Kun Piho on kerran mainittu niin onko hänet jo värvätty SM joukkoihin/rintamaan?
Jouko keräisi loput laput vaikka yksin! Retkipöytä ja -tuoli, termari kahvia ja si_oituspaikasi joku minkä ohi seniil seniorit taapertavat tauotta. Kortteja tippuu taatusti tasaiseen tahtiin joka päivä..

Jep. Samalla tavalla ne perinnekommaritkin kerää ne lappunsa. Aktiivisella työllä.
Istuskelemalla kotona odottelemassa, että kannatusilmoitukset itsekseen tippuvat netissä, voi keräyksestä tulla tiukka... määräaikaa vastaan. Kesällä ihmisillä on kaikenlaista muuta asiaa kuin miettiä politiikkaa, jos lapunkerääjät eivät jalkaudu ihmisten keskuuteen.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.

Uuno Nuivanen

Piho lähtee varmasti mukaan, kunhan hänelle luvataan Sinimustan Liikkeen presidenttiehdokkus. Voitto nimittäin olisi varma; eikö jossain profetiassa ennustettu Pihon valittavan Tasavallan Presidentiksi, joka mm. palauttaa Karjalan.

P

Quote from: Uuno Nuivanen on 27.05.2021, 19:10:54

Piho lähtee varmasti mukaan, kunhan hänelle luvataan Sinimustan Liikkeen presidenttiehdokkus. Voitto nimittäin olisi varma; eikö jossain profetiassa ennustettu Pihon valittavan Tasavallan Presidentiksi, joka mm. palauttaa Karjalan.

Tuleeko mukana myös Salla ja Petsamo? Ja bonarina Repola ja Porajärvi?  ;D

Emo

Quote from: viisitoista on 27.05.2021, 14:50:13

Tämä kiukuttelu ei muuta sitä tosiasiaa että nykytahdilla sinimustat ei saa kylliksi kannatusta kasaan.

Mikä vitun kiukuttelu? Odotan sotaa innolla.

viisitoista

Quote from: Emo on 27.05.2021, 19:33:58

Kiukuttelua on se että tylsän proosallisten tehtävien kuten korttien keräämisen sijaan keskittyy sotafantasioihin. Ei haluta tehdä läksyjä, mielummin haluaa leikkiä.

Emo

Quote from: viisitoista on 27.05.2021, 20:11:01

Kiukuttelua on se että tylsän proosallisten tehtävien kuten korttien keräämisen sijaan keskittyy sotafantasioihin. Ei haluta tehdä läksyjä, mielummin haluaa leikkiä.

Pitäisikö minun siis kerätä SML:lle kortteja?

En usko sodan olevan fantasia, historiaa kun katsoo niin pikemminkin se on fakta.

jarno Alander

Kaikella kunnioituksella: en usko että tiedät paljoakaan siitä, miten nimien keräys on suunniteltu toteuttaa ja kuinka paljon aikaa ja vaivaa siihen aiotaan panostaa, ja on jo panostettu.

"Sotafantasioille" lällättelyn sijaan kutsuisin sinut kiinnittämään huomiota siihen, miten yhä useampi vaikuttaa kokevan että aika on ajamassa itse kannattamasi etnoneutraalin passinationalismin ohi.
Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

viisitoista

Quote from: jarno Alander on 27.05.2021, 20:38:03

Kaikella kunnioituksella: en usko että tiedät paljoakaan siitä, miten nimien keräys on suunniteltu toteuttaa ja kuinka paljon aikaa ja vaivaa siihen aiotaan panostaa, ja on jo panostettu.

"Sotafantasioille" lällättelyn sijaan kutsuisin sinut kiinnittämään huomiota siihen, miten yhä useampi vaikuttaa kokevan että aika on ajamassa itse kannattamasi etnoneutraalin passinationalismin ohi.

Minä en kannata mitään "passinationalismia," olen itse asiassa maltillinen etnonationalisti. Mutta kiukuttelevat äksyilijät haluavat vain murista muille, ottamatta selvää siitä mitä muut itse asiassa kannattavat.

Tuommoisella kuplameiningillä ei hankita uusia kannattajia.

viisitoista

Quote from: Emo on 27.05.2021, 20:37:19

Pitäisikö minun siis kerätä SML:lle kortteja?

Kyllä. Jos kerta heidän kannattajansa olet.

justustr

Uusien korttien saaminen muuttuu koko ajan vaikeammaksi. Kun löysät on kerätty pois, niin jokaisen uuden kortin eteen pitää nähdä vaivaa.

Uuvattiketjun historiasta voi käydä muistelemassa miten vaikeaa korttien saaminen voi pahimmillaan olla. Uuvateilla meni homma tiukille vaikka puoluekuvatuksessa oli 18 kansanedustajaa ja 5 ministeriä. Viimeisten satojen korttien kanssa ne sai taistella viikkoja. Tosin uuvateilla taisi olla hiukan henki ja motivaatio hakusessa ja leijonan osan korteista keräsikin silloinen uusi vaihtoehto ryhmän puheenjohtaja valtiomies elo yksin ;D

Valtiomiestä voi kritisoida monesta mutta sitkeyttä tältä ei puuttunut. Siinä vähän mallia Kurulle  8)

P

Quote from: justustr on 27.05.2021, 22:29:54
. Tosin uuvateilla taisi olla hiukan henki ja motivaatio hakusessa ja leijonan osan korteista keräsikin silloinen uusi vaihtoehto ryhmän puheenjohtaja valtiomies elo yksin ;D

Valtiomiestä voi kritisoida monesta mutta sitkeyttä tältä ei puuttunut. Siinä vähän mallia Kurulle  8)

Ja aika näpäkästi ne Mäki-ketelän täällä organisoiman valitsijayhdistyksen keräyksen kortit kerättiin, kun Halla-aho jätettiin Soinin toimesta ehdokkuudetta.

Tai Muutos 2011 kannatuskortit. Mutta kaikissa niissä käytettiin jalkatyötä.

https://wiki.hommaforum.org/wiki/Juha_M%C3%A4ki-Ketel%C3%A4

"Mäki-Ketelä tuli alun perin tunnetuksi perustaessaan adressin, joka vaati uuden ulkomaalaislain hylkäämistä. Adressi keräsi lähes 30 000 nimeä,[3] ja Mäki-Ketelä luovutti sen eduskuntaan 13. helmikuuta 2009.[4] Laki kuitenkin hyväksyttiin 25. helmikuuta 2009.[3]

Mäki-Ketelä oli Jussi Halla-ahon valitsijayhdistyksen vaaliasiamiehenä eurovaaleissa 2009. Valitsijayhdistys keräsi lähes 3700 nimeä eli reilusti enemmän kuin se 2000, joka eurovaaliehdokkaan valitsijayhdistyksen perustamiseksi vaaditaan. Halla-aho ei kuitenkaan lähtenyt eurovaaliehdokkaaksi, jottei maahanmuuttokriittinen liike hajoaisi.
------
Vuonna 2009 Mäki-Ketelä perusti Muutos 2011 -nimisen poliittisen yhdistyksen, joka pääsi puoluerekisteriin 8. lokakuuta 2010."

kgb

Kielitieteelliset knoppailut voi hoitaa jossain muualla.

JM-K:lla oli myös tapana aliraportoida korttikeräyksen kulku, jotta mahdollisen huonomman hetken osuessa voisi antaa positiivisia uutisia. Tämä ei enää sähköisen kannatusilmoituksen kanssa niin helposti onnistu.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Shemeikka

Sinimustilla paukkui sataset. 2301 korttia kasassa. Kyllä siitä rekisteröity puolue tulee ennen määräaika. Puoliväli häämöttää jo.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

jarno Alander

Quote from: viisitoista on 27.05.2021, 21:18:26

Minä en kannata mitään "passinationalismia," olen itse asiassa maltillinen etnonationalisti. Mutta kiukuttelevat äksyilijät haluavat vain murista muille, ottamatta selvää siitä mitä muut itse asiassa kannattavat.

Olet ilmoittanut tässä ketjussa seuraavaa:

Quotehaluaisin persujen saavan jonkin hyvän kirittäjän, vaikka heitä itse tuenkin

Minulla on siis jonkinlainen käsitys siitä, mitä kannatat. Vaikka eräät haluavatkin teeskennellä, etteivät ymmärrä.
Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

Veikko

Quote from: antero on 22.05.2021, 21:11:26
Quote from: Veikko on 22.05.2021, 16:15:49Nimitieto voi olla huono juttu lumihiutaleille ja niillekin kivenmurikoille, jotka ovat riippuvaisia lumihiutalemaisista työnantajista. Mutta asian hyvä kääntöpuoli on, että jokainen nettiallekirjoittaja pannaan ainakin vähäiselle kokeelle isänmaallisuutensa ja kansalaisrohkeutensa määrästä. Riittääkö se siihen, että sinulla on tarpeeksi kanttia sanoa, että "kannatan demokratiaa".
Etnonasseporukan puolueprojektilla ei ole mitään tekemistä "kannatan demokratiaa"-kantin kanssa.

Toki jos enemmistö suomalaisista jossain vaiheessa kannattaa etnonasseilua, niin siinä vaiheessa tilanne onkin päinvastainen, ja demokratia todellakin jyrää.

On mitä suurimmassa määrin demokratiaa suoda poliittinen vaikutusmahdollisuus mille tahansa yleisen poliittisen konsensuksen haastavalle poliittiselle liikkeelle, jonka tavoitteet ovat yhteiskunnallisesti edes jotenkin hyväksyttäviä. Tai jopa osittain kannatettavia.

Vaatimus kaikkien puolueiden tavoitteiden ja periaatteiden samankaltaisuudesta tai siitä, että enemmistö suomalaisista on puolueen linjan takana - tai tässä tapauksessa, uudesta puolueesta puhuen: jo valmiiksi, etukäteen, puolueen linjan takana - on mahdollisimman kaukana länsimaisen demokratian peruskäsitteistä ja enemmänkin muistuttaa neuvostoaikaista käsitettä kansandemokratiasta, joissa oli valittavana vain yksi aate ja yksi puolue.

Ja mitä uuteen, vasta perustettavaan puolueeseen tulee, niin miten muuten se voi mitata hyväksyttävyyttään ja kannatettavuuttaan suomalaisten keskuudessa kuin kannattajakortteja keräämällä ja, mahdollisesti puolueeksi päässeenä, vapaissa vaaleissa? Tämä juuri on demokratiaa, esteet tälle ja tämän kehityksen paheksuminen on jotain aivan muuta.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Alaric

No niin, josko olisi pihoilun aika jälleen ;)

Hitaanpuoleisesti on kertynyt tässä viime aikoina kannatusilmoituksia netissä, mutta kyllähän tuo keräys silti eteenpäin menee.

Nyt näyttäisi puoluerekisteri.fi -palvelussa määrä olevan 2 330 ja tähän kun lisätään ne aiemmin ilmoitetut 20 paperista kannattajakorttia, niin ollaan luvussa 2 350. Tämä on 47 % vaaditusta määrästä eli puolivälikin alkaa jo hiljalleen häämöttää.

Käykääpä jeesaamassa kansallismielinen puolueprojekti maaliin saakka tuolla: https://puoluerekisteri.fi/puolue/26

Kannatusilmoituksen tekemiseen ei mene kuin maksimissaan minuutin verran aikaa :)
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Alaric

Sinimusta Liike julkaisi muutama päivä sitten kirjoituksen, jossa selvennetään puolueprojektin kielteisiä kantoja Euroopan unioniin ja nykyisiin ylikansallisiin liittoihin ylipäätään.

https://twitter.com/SinimustaLiike/status/1398311524972830720

[tweet]1398311524972830720[/tweet]

https://sinimustaliike.fi/uutiset/sinimusta-liike-ja-eu/ (27.5.2021)

QuoteSinimusta Liike ja EU

Sinimusta Liike on avoimesti EU-vastainen ryhmä, joka kannattaa Suomen eroamista niin unionista, kuin myös ETA-alueesta, valuuttaliitosta sekä vapaan liikkuvuuden alueesta. Tästä linjauksesta huolimatta liikkeemme ei kategorisesti vastusta eurooppalaisten kansojen keskinäistä yhteistyötä, ja kannattaakin monen kansallismielisen liikkeen tavoin vapaiden eurooppalaisten kansojen yhdistymistä Euroopan ulkopuolisia suurvaltoja vastaan erityisesti puolustuspoliittisissa kysymyksissä.

Liikkeemme johdonmukainen EU-vastaisuus perustuu EU:n liberaalidemokraattiseen luonteeseen, joka ei anna mahdollisuutta eurooppalaisten kansojen olemassaololle. EU on perustamisestaan lähtien luotu nationalistisen politiikan vastavoimaksi, korostaen yksilönvapauksia, progressiivisia arvoja ja federalismia kansallisten kotimaiden kustannuksella. Ne jäsenmaat, jotka ovat yrittäneet suojella oman maansa väestörakennetta värillisiltä muuttoaalloilta, ovat joutuneet toistuvasti EU-päättäjien hampaisiin.

Jokaisen onkin hyvä hahmottaa se tosiasia, ettei EU ole ainoastaan mekaaninen tulonsiirtomekanismi, vaan suurempi poliittinen unelma, jonka tarkoituksena on saattaa kaikki eurooppalaiset ja Turkin pitkään jatkuneista jäsenyyskeskusteluista päätellen myös ei-eurooppalaiset kansat yhteisen hallintajärjestelmän alaisuuteen. Unioni käyttää tunnuksenaan Yhdysvaltojen tapaan tähtilippua ja sen "kansallislaulu" on Oodi ilolle. EU:n komissio on allekirjoittanut juutalaisjärjestö IHRA:n läpipoliittisen tulkinnan antisemitismistä, jonka lisäksi EU suhtautuu niin kutsuttuun holokaustidenialismiin hyvin kielteisesti, vaatien jatkuvasti tiukennuksia jäsenmaidensa vihapuhelainsäädäntöön. Frans Timmermans, EU-komission varapresidentti, on todennut, että Eurooppa tulee väistämättä olemaan monimuotoinen ja monikulttuurisuuden vastustaminen on ainoastaan kohtalon uhmaamista. IamEuropean -nimeä kantavan kampanjan mukaan nationalismi, eli valkoisten kansojen itsenäiset kansallisvaltiot, ovat uhka koko Euroopalle, jonka lisäksi ne voivat ajaa koko maanosan kohti sen historian synkimpiä hetkiään. Nämä "synkimmät hetket" viittaavat tietenkin toiseen maailmansotaan ja holokaustiin, jonka perustalle koko EU onkin rakennettu. Tämä taustaideologia on myös merkittävin yksittäinen syy sille, miksi kaikkien eurooppalaisten nationalistien tulisi vastustaa EU:n olemassaoloa.

EU:n motto "moninaisuudessaan yhtenäinen" kätkee sisäänsä merkittävän ongelman. Jotta toisistaan poikkeavat maat voisivat olla yhtenäisiä, niistä tulee myös yrittää luoda yhtenäisiä. Tätä yhtenäisyyttä yritetään tällä hetkellä luoda "eurooppalaisilla arvoilla", jotka ovat käytännössä toisen maailmansodan jälkeen henkisesti pahiten kuohittujen valtioiden liberaaleja arvoja. Samat maat myös avasivat ensimmäisenä ovensa värilliselle siirtolaisuudelle toisen maailmansodan jälkeen.

Kun itäisen Euroopan käytännössä täysin valkoiset yhteiskunnat liittyivät unioniin 2000-luvun alussa, kaksi toisistaan poikkeavaa maailmaa kohtasi toisensa. Saksan ja Ranskan kaltaiset yhteiskunnat olivat väestöllisessä kehityksessä jo siinä pisteessä, että suurkaupunkien nuorista ikäluokista enemmistö muodostui värillisistä muukalaisista, toisin kuin itäisessä Euroopassa, joka oli jäänyt kokonaan tämän väestökehityksen ulkopuolelle.

Maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvat itäisen Euroopan maat on monien EU-päättäjien suulla tuomittu "epäeurooppalaisiksi", siinä missä näiden päättäjien omat läntiset kansat ovat jäämässä vähemmistöksi omissa kotimaissaan. Jokaisen olisikin hyvä pohtia sitä, kuinka eurooppalaisia voivat todellisuudessa olla sen kaltaiset arvot, jotka rakentuvat täysin ei-eurooppalaiselle väestölle.

Kansallismielisten on hyvä muistaa se, että EU on toisen maailmansodan voittajavaltioiden tavoin nationalismin vastainen poliittinen yhtymä. Se ei tunnusta kansojen itsemääräämisoikeutta, saati niiden toisistaan poikkeavia päämääriä ja elämäntapoja. NATO:n ja Neuvostoliiton henkisen perillisen tavoin EU näkee yksittäiset kansalaiset ainoastaan taloudellisina resursseina, joilla ei ole ryhmäsidonnaisuuksia, omaa äidinkieltä, omaa uskontoa, omaa verenperintöä, saati omaa kotimaata, jota yksilön tulisi tarvittaessa puolustaa. Yhdysvaltojen ja Venäjän tavoin myös EU mieltää valkoisen nationalismin suurimmaksi uhkakuvakseen, ja kyseinen kolmikko juhlistaakin vuosittain eurooppalaisten kansallisten hallintojen kukistumista Voiton päivän jälkimainingeissa.

EU ei ole muutettavissa sisältä päin nationalistisemmaksi, sillä sitä ei ole rakennettu kansallisten arvojen perustalle. Jotta eurooppalaiset kansat voisivat kukoistaa, niiden tulee ensin irtautua niistä ylikansallisista liitoista, jotka eivät tunnusta kyseisten kansojen kansallista itsemääräämisoikeutta. Tämä tarkoittaa EU-eron lisäksi irtautumista Naton ja Venäjän vaikutuspiiristä, sekä niiden korvaamista uudella eurooppalaisella yhteistyöelimellä, jonka pääasiallisena tarkoituksena olisi torjua kehitysmaiden ylijäämäväestön synnyttämää muuttopainetta sekä tarjota tarvittava sotilaallinen kompetenssi värillisen maailman nousevia suurvaltoja, kuten esimerkiksi Kiinaa vastaan.

Sinimusta Liike

27.05.2021
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Tavan

Upea, suorastaan täydellinen EU-ohjelma! @Jussi Halla-aho käyhän ottamassa mallia! Sinimustat tuskin liikaa suuttuvat, jos persut kopioivat suoraan tuon agendan ja ajatusmaailman.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Liqua

Puoliväli häämöttää. Vähän odotin että tämä olisi kuukaudessa tai parissa viikossa täynnä ylilaudalta saatavien korttien turvin mutta vaikuttaa tyrehtyneen nyt se lähde. (Arvioisin että ylikseltä tuli ainakin 800-1000 nimeä) Suosittelen että kaikki jotka eivät uskalla tietokoneelta poistua menisivät jonnekin facen päiväkänniryhmiin, jodeliin, suomi24, vauva.fi jne markkinoimaan tätä. Myös selvästi vasemmistolaiset alustat ovat hyviä, koska useat vassarit ovat sanoneet täyttäneensä kortin koska haluavat hajottaa persujen ääniä. Suurin kannattajamäärä tulee tietenkin kesäkiertueelta johon Tuukka taisi viitata aiemmin ketjussa.
Allekirjoita Sinimustan Liikkeen kannattajakortti: https://puoluerekisteri.fi/puolue/26

viisitoista

Nyt on sitten korttien tulo kokonaan lakannut. Sanon vaan että liikettä perseeseen sinimustat, mikäli aiotte selviytyä. Älkääkä itkekö epäreiluudesta meille jotka eivät teitä ehkä suoraan kannata, mutta eivät myöskään haluaisi nähdä teidän tulevan maitojunalla takaisin:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Maitojuna

Vaeltaja

Quote from: Liqua on 06.06.2021, 04:26:10
Vähän odotin että tämä olisi kuukaudessa tai parissa viikossa täynnä ylilaudalta saatavien korttien turvin mutta vaikuttaa tyrehtyneen nyt se lähde.

Ei kai nyt kukaan pidä ylilautaa vakavana vaihtoehtona korttien keräilyyn? Se on kuitenkin pääasiassa lasten ja nuorten hupailufoorumi.

Faidros.

Arlan tuotteille vaaditaan boikottia vain koska johtoryhmän jäsen kannattaa sinimustia.  :facepalm:

Arlan tuotteille vaaditaan boikottia Sami Kilpeläisen sinimusta-yhteyksien vuoksi - Arla puolustaa: "Hänen poliittiset näkemyksensä eivät ole millään tavoin heijastuneet hänen työskentelyynsä Arlalla"
Politiikka 08.06.2021
Rasmus Montonen
Poliitikko ja Arlan Suomen johtoryhmän jäsen Sami Kilpeläinen poseeraa sosiaalisessa mediassa päällään sinimusta pipo, jonka koettiin tukevan äärioikeistolaista Sinimustaa liikettä.

Arla Suomen johtoryhmässä hankintajohtajana toimiva Sami Kilpeläinen on joutunut hankalan kohun keskiöön.

Sosiaalisessa mediassa on kiertänyt viime päivinä kuva kansalaispuolueen puheenjohtajana toimivasta Sami Kilpeläisestä, joka on aiheuttanut kiivasta keskustelua.

Kuvassa Kilpeläinen poseeraa yhdessä Piia Kattelus-Kilpeläisen kanssa talvisissa maisemissa. Molemmilla on päässään sinimustat pipot. Sinimusta vaatetus on tavallisesti yhdistetty Sinimustaan liikkeeseen, jonka tavoitteisiin kuuluvat mm. etnisesti yhtenäinen Suomi. Sinimustat värit ovat yhdistettävissä myös 1930-luvun alkupuolella toimineeseen äärioikeistolaiseen Lapuanliikkeeseen.

Kilpeläinen toimii Arla Suomen johtoryhmässä hankintajohtajana. Sosiaalisessa mediassa useat ihmiset ovat uhanneet Arlaa boikotilla. Arlan viestintäjohtaja Sirpa Rinne puolusti Kilpeläistä twitterissä. Maaseudun Tulevaisuus tavoitteli Sami Kilpeläistä puhelimitse. Kilpeläinen ei vastannut lehden yhteydenottopyyntöihin

Arlan henkilöstöjohtaja Maija Tantere kommentoi kohua Maaseudun Tulevaisuudelle:

"Olemme keskustelleet asiasta asiallisessa hengessä. Keskustelut ovat työnantajan ja työntekijän välisiä."

Tantereen mukaan asiaa on käsitelty Arlalla sisäisesti ja asianomaisen kanssa on keskusteltu julkaistusta kuvasta.

"Keskustelemme asianosaisten ja koko henkilöstömme kanssa lisää eettisistä ohjeistamme ja toimintaperiaatteistamme Sami Kilpeläinen on tehnyt Arla Suomessa pitkän uran hankintajohtajan tehtävässä. Hänen poliittiset näkemyksensä eivät ole millään tavoin heijastuneet hänen työskentelyynsä Arlalla."

Maija Tanner kertoo, että Arlalla tuetaan henkilökunnan poliittista aktiivisuutta.

"Olemme yrityksenä poliittisesti sitoutumaton ja pidämme tästä arvosta kiinni. Tunnistamme, että olemme erilaisia ja kiinnostuksen kohteet vaihtelevat liittyivät ne sitten urheiluun, vapaaehtoistyöhön, politiikkaan tai muuhun itselle tärkeään asiaan. Henkilöstön vapaa-ajan toiminta on heidän omaa aikaansa ja työnsä ulkopuolella jokainen vastaa itse sanoistaan ja teoistaan."

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.1431499
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Emo

^ Eikös ihmisen syrjiminen poliittisen mielipiteensä vuoksi ole länsimaisessa oikeusvaltiossa yhtä kiellettyä, kuin syrjiminen uskonnon tai rodun vuoksi?

Kohtapuoliin on 50% kannattajakorteista kasassa.