News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Sanna Marinin julkisuuskuva ja mediatempaukset

Started by Nautiluseläin, 18.08.2020, 11:24:27

Previous topic - Next topic

Väestönvaihtaja

Quote from: ApuaHommmaan on 22.08.2022, 12:45:34
Quote from: Hae-won on 22.08.2022, 12:36:58
Quote from: Pakkanen on 22.08.2022, 12:24:05
Vieläköhän Marin vaivautuu jatkossakin esittää virallisissa esiintymisissä sievää pyhäkoulutyttöä pitämällä itseään prinsessamaisesti kiinni omasta kädestään tukka nätisti sivulle kiharrettuna? Kameran takaa kun löytyi ja kirjaimellisesti koko maailmalle paljastui ihan jotain muuta  ;D
Tuollainen biletys on aivan normaalia touhua eikä Marin koskaan ole mitään pyhäkoulutyttöä esittänytkään. Marinin biletys saa vaan enemmän huomiota asemansa vuoksi ja ehkä myös siksi, että 36-vuotiaana moni on jättänyt tuollaisen biletyksen taakseen. Ei kannata kuvitella liikoja naisten siveellisyydestä - ja tätä en sano mitään moraalisena tuomiona, vaan ihan vaan huomiona.

Mulle itelle Marinin biletys on sinänsä ihan se ja sama, mutta toki mietityttää miten Marin jaksaa hoitaa pääministerin pestiään, sillä itse en kyllä jaksaisi jos bilettäisin.
Ei nyt vaan pidä paikkaansa. Kovien huumeiden käyttö ei ole mallilla kaikkihan sitä käyttää. Sinulla voi olla tuollainen vääristynyt kuva, kun pyörit sellaisissa porukoissa.
Marinin kovien huumeiden käytöstä ei ole näyttöä. Energinen käytös kännissä ei todista huumeiden käyttöä.

En pyöri missään julkkispiireissä, mutta niissä piireissä erinäiset tajunnan laajentajat eivät varmasti ole harvinaisia herkkuja.

Pakkanen

Quote from: Pakkanen on 22.08.2022, 12:24:05
Vieläköhän Marin vaivautuu jatkossakin esittää virallisissa esiintymisissä sievää pyhäkoulutyttöä pitämällä itseään prinsessamaisesti kiinni omasta kädestään tukka nätisti sivulle kiharrettuna? Kameran takaa kun löytyi ja kirjaimellisesti koko maailmalle paljastui ihan jotain muuta  ;D
Tuollainen biletys on aivan normaalia touhua eikä Marin koskaan ole mitään pyhäkoulutyttöä esittänytkään. Marinin biletys saa vaan enemmän huomiota asemansa vuoksi ja ehkä myös siksi, että 36-vuotiaana moni on jättänyt tuollaisen biletyksen taakseen. Ei kannata kuvitella liikoja naisten siveellisyydestä - ja tätä en sano mitään moraalisena tuomiona, vaan ihan vaan huomiona.

Mulle itelle Marinin biletys on sinänsä ihan se ja sama, mutta toki mietityttää miten Marin jaksaa hoitaa pääministerin pestiään, sillä itse en kyllä jaksaisi jos bilettäisin.

Huomaatko miten annoit omien ennakkoluulojesi vaikuttaa luetunymmärtämiseesi. Vastailit minullr asioihin, josta en edes puhunut  ;D

Oletko eri mieltä siitä, että Marinin itseään kädestä pitäminen on osa rakennettua Marin-kulissia. Vai meinaatko että Sanna pitää itseään kädestä ihan muuten vaan ja itsekseenkin?

Sitä vaan, että paljastusvideoiden jälkeen se rakennettu julkisivu voi tuntua entistäkin väkinäisemmältä.

No tulevaisuus näyttää, näemmekö siveästi itseään kädestä kiinni pitävää Marinia jatkossakin. No tuskin ainakaan sentään sitä aitoa, vapaa-ajallaan haarat auki revittelevää irstailjaa, joka sinänsä sääli ;D

Väestönvaihtaja

Quote from: Pakkanen on 22.08.2022, 13:01:31
Huomaatko miten annoit omien ennakkoluulojesi vaikuttaa luetunymmärtämiseesi. Vastailit minullr asioihin, josta en edes puhunut  ;D

Oletko eri mieltä siitä, että Marinin itseään kädestä pitäminen on osa rakennettua Marin-kulissia. Vai meinaatko että Sanna pitää itseään kädestä ihan muuten vaan ja itsekseenkin?

Sitä vaan, että paljastusvideoiden jälkeen se rakennettu julkisivu voi tuntua entistäkin väkinäisemmältä.

No tulevaisuus näyttää, näemmekö siveästi itseään kädestä kiinni pitävää Marinia jatkossakin. No tuskin ainakaan sentään sitä vapaa-ajallaan haarat auki revittelevää  ;D
Ihmiset käyttäytyy erilaisissa tilaisuuksissa eri tavoin. Töissä asiakkaita tavatessa meno on erilaista kuin äijäporukassa kaljaa kitatessa. En minä ole koskaan ajatellut, että Marin yrittäisi esittää mitään pyhäkoulutyttöä.  Kyseessä on kuitenkin sama nainen, joka esiintyi korumainoksessa melko avonaisella kaula-aukolla.

Jos Marinista jotain imagoa on yritetty luoda, niin se on nuorekkaan ja menevän naisen imago. Ei mikään urkuja soittamalla rentoutuva pyhäkoulutyttö. Mulle tuli aluksi jopa mieleen, että tää biletysvideokin ois tahalleen vuodettu imagon rakentamisen vuoksi. En tosin usko siihen enää.

räsänen

Olen ehkä konservatiivinen tässä asiassa mutta lähes neljäkymppinen nainen joka bailaa hajareisin, nylkyttää lantiotaan ja irvistelee hörypäissään (viina tai huume?) kameralle ei todellakaan ole mitään normaalia käytöstä. Voi tietysti olla että meillä on ihan eri käsitys juhlimisesta mutta tuo Marinin juhliminen sopii lapsenmielisille teineille jotka ottavat ensimmäisiä kosketuksiaan päihteisiin, mutta ei neljäkymppiselle pikkulapsen äidille. Saati sitten pääministerille. Siksi tuo herättää kysymyksiä mitä aineita he ovat nauttineet? En itse ole tuonikäisiä nähnyt noin lentävässä touhussa.

Penan kaveri Eki

Quote from: keskivertokaveri on 22.08.2022, 12:33:00
...
Nämä kuvakaappaukset näyttäisivät olevan siitä alkuperäisestä videosta. Esim tuossa
https://mobile.twitter.com/Terrrieri/status/1561034774634012673
noin ajankohdassa 1:05-1:07

Näin on. Kuvien OP tuli vastaan hieman myöhemmin:
[tweet]1561352703758008321[/tweet]

Epäilyttävin kohta tuossa on edelleen toi 20 euron seteli naikkosen kädessä. Siinä missä valkopesua harrastavat vihervasemmistotwiittajat ovat keksineet vaikka hur mycket selityksiä, miksi kotibileissä naisoletettu heiluttaa tanssiessa seteliä, niin minä keksin siihen vain yhden selityksen.

Katson illemmalla mitä Neural Enhancer osaa noita kuvia parantaa.

Yliksellä joku saanut kasattua listan rayharautio IG:n seuraajat:

https://ylilauta.org/satunnainen/130703890#188886117
"They were some bad people... I say hombres."

Lahti-Saloranta

Tuosta normaalista touhusta olen kyllä täysin eri mieltä. Minusta siinä on kyse paremminkin sekopäisestä mölisemisestä eikä uskoisi että kyseessä on aikuiset ihmiset. En kyllä oivalla sitäkään mitä hauskaa siinä on, hauskaahan kaiketi noissa bileissä tarkoitus oli pitää.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Titus

Quote from: Penan kaveri Eki on 22.08.2022, 13:13:40

ylikseltä:

QuoteSamu Haberin kokaiinituomiosta ja "nuuskapurkista" oli puhetta, niin arvatkaapa kuka on Haberin vakkaristylisti? Vesa Silver. Ja kuka on ottanut Silverin stailaamasta Haberista kuvia? Räyhä Rautio eli Janita Autio.

ihme, ettei täälläkin moneen kertaan esillä ollut tietokirjailijanistitär ole ollut mukana...
that's a bingo!

Väestönvaihtaja

Quote from: räsänen on 22.08.2022, 13:11:40
Olen ehkä konservatiivinen tässä asiassa mutta lähes neljäkymppinen nainen joka bailaa hajareisin, nylkyttää lantiotaan ja irvistelee hörypäissään (viina tai huume?) kameralle ei todellakaan ole mitään normaalia käytöstä. Voi tietysti olla että meillä on ihan eri käsitys juhlimisesta mutta tuo Marinin juhliminen sopii lapsenmielisille teineille jotka ottavat ensimmäisiä kosketuksiaan päihteisiin, mutta ei neljäkymppiselle pikkulapsen äidille. Saati sitten pääministerille. Siksi tuo herättää kysymyksiä mitä aineita he ovat nauttineet? En itse ole tuonikäisiä nähnyt noin lentävässä touhussa.
Joo, 36-vuotiaalle tuollainen on jo kenties vähän epätyypillistä käytöstä, mutta ei mitenkään täysin ennenkuulumatonta. Kyllä sitä vanhemmatkin ihmiset sekoilee kännissä.

Quote from: Lahti-Saloranta on 22.08.2022, 13:18:37

Tuosta normaalista touhusta olen kyllä täysin eri mieltä. Minusta siinä on kyse paremminkin sekopäisestä mölisemisestä eikä uskoisi että kyseessä on aikuiset ihmiset. En kyllä oivalla sitäkään mitä hauskaa siinä on, hauskaahan kaiketi noissa bileissä tarkoitus oli pitää.
Kännissä ihmisillä on tapana pitää sellaisia asioita hauskoina tai järkevinä, mitä he eivät selvinpäin pitäisi hauskoina tai fiksuina. Kyllä sitä itsekin kännissä on tullut tehtyä asioita, mitä en selvinpäin tekisi.

Shemeikka

Itselläni alkaa melkein käydä Sannaa sääliksi. Vanheneva ihminen, joka yrittää takertua nuoruuteensa, on surullinen näky.

Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

ApuaHommmaan

Onkos SDP:ssä muita vastaavia tapauksia, siis ilmeisen bile-Ilmarin lisäksi. En usko, että Sanna olisi uskaltanut lähteä yleisestä linjasta kovin jyrkästi eroon. Eli voisiko olla, että puoluejohdossa on suurempi aktiivikäyttäjien joukko? Jonka pohjalta Sanna sitten veti överiksi, kun liian avoimesti toimi.
Lisää rahaa kotouttamiseeni.

Pahani Julmu

Epäilyttävin kohta tuossa on edelleen toi 20 euron seteli naikkosen kädessä. Siinä missä valkopesua harrastavat vihervasemmistotwiittajat ovat keksineet vaikka hur mycket selityksiä, miksi kotibileissä naisoletettu heiluttaa tanssiessa seteliä, niin minä keksin siihen vain yhden selityksen.

Katson illemmalla mitä Neural Enhancer osaa noita kuvia parantaa.

Videolla näkyy, että se on ennemmin juomalasi tai tölkki.

Skeptikko

Jos noissa kolmessa kuvassa pitäisi näkyä setelin, niin minulle tulee ainakin äkkiseltään vaikutelma, että kyseessä olisi pikemminkin tölkki (mahdollisessti tavanomaista kapeampi - nk. energiajuoma?) tai ehkä lasi, kuin seteli. Yläreunan metallikiiltoinen osa voisi olla tölkin reuna. En kyllä olisi erityisen yllättynyt, jos osa videon väestä olisi huumeissa, kun käyttäytyminen on niin outoa aikuiselle tai suorastaan keski-ikäisille ihmisille, mutta arvelen ettei tuo olisi kuitenkaan seteli. Ja muistelen lukeneeni, että setelin käyttäminen jauhomaisten huumeiden imemiseen nenään olisi enemmän elokuvaklisee kuin tyypillinen tapa imuroida jauheet nenään, mutta voin olla väärässäkin.

PS, täällä väitetään kyllä seteleiden käyttämisen elokuvatyyliin olevan yleistä, joten ehkä muistikuvani on väärä:

Lab Chapter 7.4.2
http://people.whitman.edu/~dunnivfm/C_MS_Ebook/CH7/7_4_2.html

QuoteThis form of cocaine is taken into the body by snorting through the nasal cavity, allowing the drug to take effect quickly. The most common method for snorting cocaine involves rolling paper money to form a straw by which the cocaine can be sucked into the nose.

The most common currency used for snorting cocaine in the United States is the one-dollar bill. Once a bill is used to snort cocaine, it can then come into contact with other bills, transferring a small portion of the residual cocaine. This proliferation of trace amounts of cocaine has led previous studies to
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Puskistahuutelija

Tässä keskustelussa mennään varsin paljon sivuraiteille. Puhutaan juomisesta ja tanssimisesta, vaikka ne eivät ole koko jutun pihvi. Jutun pihvi on se, miten tämä kohu paljasti kaikille Marinin olevan hyväuskoinen hölmö sekä turvallisuusriski Suomelle ja suomalaisille.

Marin on 36-vuotias eli varsin nettinatiivi. Internet alkoi yleistyä juuri hänen ollessaan teini-iässä eli hänen pitäisi ymmärtää, miten se toimii ja miten se voi aiheuttaa ongelmia. Silti Marinin toiminta on kuin eläkeläisellä, joka saa internetissä hädin tuskin laskut maksettua. Ei vaan ymmärrä, mistä uhka voi tulla ja miten. Se on hälyttävä merkki itsessään.

Kansalaisia on pyydetty olemaan valppaana ja varuillaan, koska Nato-jäsenyyden ratifiointiprosessi on useissa maissa kesken ja Venäjän toiminta on muuttunut avoimen vihamieliseksi ja arvaamattomaksi. Nyt olemme kaikin mahdollisin tavoin ihan yhtä paha Venäjän näkökulmasta kuin muut Nato-maat, mutta ilman viidennen artiklan antamaa suojaa. Venäjän vakoilu ja tiedustelutoiminta on varmasti lisääntynyt Suomessa ja Supolla riittää töitä sen kanssa. Myös Kiinan vastaava toiminta on kasvanut ja he voivat vaihtaa saamiaan tiedustelutietojaan Venäjän kanssa.

Miten kansalaisia voi vaatia olemaan valppaana ja varuillaan jos maan pääministeri ei sitä tee vaan asettaa itsensä alttiiksi kiristykselle ja vaikuttamisyrityksille? Ja samalla asettaa koko kansakunnan vaaraan?

Pääministerin puhelimeen ei FSB, GRU tai SVR pysty tunkeutumaan ilman, että ovat fyysisessä kontaktissa siihen. Se on varmistettu valtioneuvoston tietoturvasta vastaavien toimesta. Sen sijaan he pystyvät tunkeutumaan puhelimeen käyttämällä hänen "ystäviään" välikätenä.

Jos olisin venäläinen tiedustelupalvelun agentti, alkaisin jo miettimään keinoja saada Marinin seurassa liikkuvien puhelimiin itsekseen laitteesta toiseen leviävä vakoiluohjelma tai jopa saada heidät itse hunaja-ansaan. Kompromat on Venäjän tiedustelupalveluiden vanha kikka, jota käytetään yhä ja se toimii edelleen koska ihminen ei ole vuosisadan aikana ratkaisevasti muuttunut. Nämä kikat avaisivat hyvin laajoja mahdollisuuksia Venäjälle vaikuttaa maamme päätöksentekoon ja kerätä salatuksi merkittyä tietoa mm. puolustusvoimien toiminnasta. Tai vielä pahempaa: odottavat rauhassa Suomen pääsemistä Natoon, järjestävät jonkun operaation jolla Marin saadaan jatkokaudelle pääministerinä ja onnistuvat saamaan käsiinsä Naton salaisia asiakirjoja. Siinä vaiheessa Marin ei ole uhka pelkästään Suomelle ja suomalaisille vaan  sotilasmahdeille ja ydinasevaltioille kuten Ranskalle, Britannialle ja Yhdysvalloille. Siinä vaiheessa voi olla, että Suomi lentää ulos Natosta kuin leppäkeihäs koska meille ei voida luottaa sotilasliiton arkaluontoisia ja salaisia dokumentteja.

Tästä päästään toiseen tärkeään asiaan. Kuinka moni Marinin "ystävistä" on sellainen oikeasti? Ovatko Olavi Uusivirta, Erin ja Von Hertzenin veljekset sellaisia, että heihin voi luottaa? He ovat tunnettuja julkisuuden henkilöitä ja heidän kohdalla ei tarvitse tehdä hirveän suurta pohjatyötä saadakseen paikannettua heidän olinpaikkansa. Olavi Uusivirta esimerkiksi esiintyy ensi perjantaina Tampere-festivaaleilla ja heti seuraavana päivänä Virroilla. Suurtapahtumat ovat vieläpä tiedustelutoiminnan kannalta ihanteellisia, koska agentit hukkuvat väkijoukkoon ja saavat siitä itselleen suojaa.

Lisäksi nämä "ystävät" pöllähtivät Marinin rinnalle pääministeriyden myötä. Tuskin yksikään hänen kanssaan juhliva julkkis on ollut hänen ystävä edes ennen eduskuntaan pääsemistä. Sinä päivänä, kun Marinista tulee irrelevantti, suurin osa näistä katoaa muualle. Ehkä jonkun toisen pääministerin rinnalle. Toivottavasti se pääministeri osaa edes varoa tällaisia uhkia ja ymmärtää näiden pintaliitäjien olevan hänen ympärillään vain koska hän on pääministeri.

n.n.

Quote from: Skeptikko on 22.08.2022, 14:19:49
Jos noissa kolmessa kuvassa pitäisi näkyä setelin, niin minulle tulee ainakin äkkiseltään vaikutelma, että kyseessä olisi pikemminkin tölkki (tai ehkä lasi) kuin seteli. Yläreunan metallikiiltoinen osa voisi olla tölkin reuna. En kyllä olisi erityisen yllättynyt, jos osa videon väestä olisi huumeissa, kun käyttäytyminen on niin outoa aikuiselle tai suorastaan keski-ikäisille ihmisille, mutta arvelen ettei tuo olisi kuitenkaan seteli. Ja muistelen lukeneeni, että setelin käyttäminen jauhomaisten huumeiden imemiseen nenään olisi enemmän elokuvaklisee kuin tyypillinen tapa imuroida jauheet nenään, mutta voin olla väärässäkin.

PS, täällä väitetään kyllä seteleiden käyttämisen elokuvatyyliin olevan yleistä, joten ehkä muistikuvani on väärä:

Lab Chapter 7.4.2
Setelipaperi on kohtuu kestävää verrattuna muihin helposti käsillä olevaan esim. vessapaperi, ja a4:sta, sanomalehteä joutuisi repimään. Ihminen on laiska ja käyttää sitä mitä  on helpoiten käsillä. Ja tuleehan siitä trendikin jossain kohtaa, samoja leffoja nekin katsovat.
"Jos olet aina ollut sitä mieltä, että sääntöjen tulee kohdella kaikkia samalla tavalla ja kaikkia tulisi arvioida samoilla kriteereillä, sinua olisi pidetty 60 vuotta sitten radikaalina, 30 vuotta sitten liberaalina, mutta tänä päivänä rasistina." -Thomas Sowell

duc

Quote from: Puskistahuutelija on 22.08.2022, 14:26:24
Tässä keskustelussa mennään varsin paljon sivuraiteille. Puhutaan juomisesta ja tanssimisesta, vaikka ne eivät ole koko jutun pihvi. Jutun pihvi on se, miten tämä kohu paljasti kaikille Marinin olevan hyväuskoinen hölmö sekä turvallisuusriski Suomelle ja suomalaisille.

- -

Sivuraiteella vauhti yhä kiihtyy. Nyt naiset julkaisevat bilevideoita myös Suomen ulkopuolella osoittaakseen tukea Suomen pääministerille, aivan kuin tämä olisi #metoo-kampanja:

Quote- -

Naiset ympäri maailman jakavat videoita aihetunnisteilla #solidaritywithsanna (solidaarisuutta Sannalle) #istandwithsanna (seison Sannan tukena). Videoiden naiset haluavat ottaa kantaa tanssimisen ja juhlimisen puolesta.

– Solidaarisuutta Sannalle. Tapahtuu meistä jokaiselle. Erittäin salainen, typerä, humalainen video minusta ja ystävistäni!!! Vuosin itse, kirjoittaa eräs Daily Mailin siteeraama nainen.

- -

Kiinnostaa ympäri maailman
Sanna Marinin bilevideokohu on herättänyt kiinnostusta ympäri maailman ja herättää edelleen, kuten Daily Mailin uutisesta ilmenee.

Myös Independent uutisoi Marinia tukevista tanssivideoista sunnuntaina, mutta nosti otsikkoon suomalaisten naisten tuen Marinille. - -

Ennen Daily Mailia tanskalainen lehti Alt jakoi tanskalaisten naisten tanssivideoita, joissa osoitetaan tukea Marinille.

BBC:n toimittajan Megha Mohanin jakama kooste Marinia tukevista tanssivideoista oli saanut maanantaina puoli kahdelta yli 88 000 tykkäystä.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f277124f-0d3a-4fa3-ab2e-71a3f34474bd

Lihavointi minun.

Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Vainoharha, että patriarkaatti kieltää naisilta tanssimisen ja viinan juonnin.
ὕβρις, νέμεσις, και κριτική 'häpäisy, kosto ja tuomio'

Memento mori 'Muista kuolevaisuutesi'

Skeptikko

Quote from: ApuaHommmaan on 22.08.2022, 13:04:59
Toinen on lakitekninen. Eli ei ole selkeää lain edessä kestävää riittävää näyttöä siitä, ettäkö Sanna Marin olisi käyttänyt huumeita.

Rosa Meriläisen kohdallahan kahteen kertaan julkisesti huumeidenkäytön tunnustaminen ei edes riittänyt oikeudelle:

Rosa Meriläinen tunnusti kannabiskokeilun
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000065168.html

Quote- Sekä itse teko että sen tunnustaminen julkisuudessa oli todella tyhmää, Hassi kommentoi.

Meriläinen tunnusti huumekokeilunsa sekä tuoreimmassa Image-lehdessä että eilisiltaisissa MTV3:n uutisissa.

Oikeus hylkäsi Rosa Meriläisen huumesyytteen
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/oikeus-hylkasi-rosa-merilaisen-huumesyytteen/1999462

QuoteHelsingin käräjäoikeuden mukaan harkitsemattomat puheet tiedotusvälineissä eivät riittäneet näytöksi Rosa Meriläisen huumejutussa.

Helsingin käräjäoikeus hylkäsi vihreiden kansanedustaja Rosa Meriläiseen kohdistetun huumerikossyytteen. Meriläistä syytettiin huumausaineen käyttörikoksesta, kun hän oli itse kertonut pilven poltosta Image-lehden ja MTV3:n uutisten haastattelussa. Käräjäoikeuden mukaan ne eivät kuitenkaan riittäneet näytöksi, kun Meriläinen oli kiistänyt huumeiden käytön niin poliisikuulusteluissa kuin oikeudessakin.
...
Kansanedustajan puolustus myönsi, että Meriläinen oli kertonut huumeidenkäytöstä Image-lehdessä ja MTV3:n uutisten haastattelussa. Perovuon mukaan tiedotusvälineille annetulla haastattelulla ei ole rikosoikeudellista merkitystä.

- Tässä ei ole poliisikuulustelujen tapaan ruksattu sitä kohtaa, että on puhuttu täysissä sielun ja ruumiin voimissa.
...
Puolustus kiisti syytteen myös aiheettomana, mikä käytännössä siis tarkoittaa sitä, että Meriläinen valehteli haastatteluissa. Puolustus antoi käräjäoikeudelle myös eduskunnan lääkärin allekirjoittaman lausunnon, jonka mukaan Meriläinen kärsi työuupumuksesta ja masennuksesta.

- Päämieheni on haastatteluja antaessaan ollut sairas, eikä ole punninnut sanojaan. Haastatteluilla ei siitäkään syystä ole näyttöarvoa, Perovuo sanoi.

MTV3:n uutisten haastattelussa Meriläinen kertoo, että häntä pyörryttää ja hän menee polvilleen.

Quote from: migri on 22.08.2022, 08:37:27
Ei ole hauskojen kuvien ketju mutta tällaiset kirjoitukset saattavat olla totta kun ajattelee Marinin persoonaa. Laitetaan silti yksi hauskakin kuva mukaan

Kannattaa huomata, että ylimmässä kuvakaappauksessa näkyvä vuosi on 2021 eli selvästi ennen tätä nyt tullutta bileskandaalia edeltävältä ajalta. Kuten itsekin kerroin, niin olen törmännyt jo useampi kuukausi sitten vastaavantyylisiin väitteisiin. Eli selvästikään nämä juorut siitä, että Sanna olisi liikkunut seurueessa missä on käytetty huumeita, eivät ole vasta nyt keksittyjä, vaan niillä on ainakin vähän pidempää historiaa. Tämä siis ottamatta kantaa juorujen todenperäisyyteen.

PS, eräs henkilö, jonka väitetään esiintyneen Sannan skandaalivideolla, on kirjoittanut somessa tällaista: "kolaa menee (oikeesti) #tietäjättietää". Viittaako sana kola mahdollisesti kokaiiniin vai mihin? Ainakin huumeslangisanaston mukaan kola-sana voi tarkoittaa kokaiinia:

Liite:Huumeslangi – Wikisanakirja
https://fi.wiktionary.org/wiki/Liite:Huumeslangi

Quotekokaiini
    kokis, kokkeli, koksu, kola, jeejou, spägä, Coca-Cola, Pepsi, viivotin, ylis, yläkerta. Kts. kokaiini
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

vihapuhegeneraattori

Quote from: duc on 22.08.2022, 14:30:54
Sivuraiteella vauhti yhä kiihtyy. Nyt naiset julkaisevat bilevideoita myös Suomen ulkopuolella osoittaakseen tukea Suomen pääministerille, aivan kuin tämä olisi #metoo-kampanja:

Quote- -

Naiset ympäri maailman jakavat videoita aihetunnisteilla #solidaritywithsanna (solidaarisuutta Sannalle) #istandwithsanna (seison Sannan tukena). Videoiden naiset haluavat ottaa kantaa tanssimisen ja juhlimisen puolesta.

– Solidaarisuutta Sannalle. Tapahtuu meistä jokaiselle. Erittäin salainen, typerä, humalainen video minusta ja ystävistäni!!! Vuosin itse, kirjoittaa eräs Daily Mailin siteeraama nainen.

Varmaan pitäs tehdä Tiktok video itsekkin. Käsikirjoitus:

Mies pöydän takana, pöydällä 5-6 kiloa jotain valkoista jauhetta.
Mies läväyttää pärstälukemansa suoraan jauhekasaan, nostaa sitten katseensa suoraan kameraan ja sanoo:
"I stand with Sanna!"

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Melbac

Quote from: n.n. on 22.08.2022, 14:28:36
Quote from: Skeptikko on 22.08.2022, 14:19:49
Jos noissa kolmessa kuvassa pitäisi näkyä setelin, niin minulle tulee ainakin äkkiseltään vaikutelma, että kyseessä olisi pikemminkin tölkki (tai ehkä lasi) kuin seteli. Yläreunan metallikiiltoinen osa voisi olla tölkin reuna. En kyllä olisi erityisen yllättynyt, jos osa videon väestä olisi huumeissa, kun käyttäytyminen on niin outoa aikuiselle tai suorastaan keski-ikäisille ihmisille, mutta arvelen ettei tuo olisi kuitenkaan seteli. Ja muistelen lukeneeni, että setelin käyttäminen jauhomaisten huumeiden imemiseen nenään olisi enemmän elokuvaklisee kuin tyypillinen tapa imuroida jauheet nenään, mutta voin olla väärässäkin.

Lab Chapter 7.4.2
Setelipaperi on kohtuu kestävää verrattuna muihin helposti käsillä olevaan esim. vessapaperi, ja a4:sta, sanomalehteä joutuisi repimään. Ihminen on laiska ja käyttää sitä mitä  on helpoiten käsillä. Ja tuleehan siitä trendikin jossain kohtaa, samoja leffoja nekin katsovat.
Setelipaperi on itseasiassa puuvillan/lumpun ja paperimassan sekoitusta johon on sekoitettu erillaisia kemikaaleja jonka takia on kestävämpiä kuin "normaalit" paperit.Dollarin seteleissä on käsittääkseni paljon pieniä pitoisuuksia eri huumeita(kokaiinia ainakin?) joka kertoo että niillä on ostettu eri huumausaineita,samaa juttua ei käsittääkseni ole euron seteleissä.Helsingissä ainakin pystytään katsomaan jätevesilaitoksen kautta miten paljon porukka käyttää aineita ja noi pystyy kai katsomaan miten paljon porukka käyttää eri aineita ihan kaupunginosittain.Nykyään jos saat esim kaupasta vaihtorahana seteleitä voit hyvinkin saada seteleitä jossa on jotain kokaiini yms jäänteitä ainakin helsingissä.

Tomatoface

Näitä lapsellisia biletyskuvia alkaa tulvia jo ihan ammattimaisilla some-alustoillakin. Uskomatonta miten tällaiset tapahtumat saavat sopulilaumat vauhkoiksi.

No nyt on taas hyvä aika tehdä kevätsiivousta näilläkin alustoilla..
O tempora, o mores!

Unown1

Puskistahuutelijan viestiin kommentoisin, että erittäin hyvin huudeltu sieltä puskista. Pääministeriltä aivan helvetin taulapäistä toimintaa pyöriä bilejulkkisten pulveribileissä, joista julkaistaan "yksityisiä videoita" 100 hengen "yksityisryhmään" ja esittää sitten yllättynyttä ja surullista kun nämä videot vuotavat julkisuuteen. Kompromat-kulmaan vielä lisäisin että noissa kokkelipiireissä on myös järjestäytynyt rikollisuus väistämättä lähellä, kun ei noita tomusokereita alepastakaan haeta.

Skeptikko

Quote from: Skeptikko on 22.08.2022, 14:33:08
PS, eräs henkilö, jonka väitetään esiintyneen Sannan skandaalivideolla, on kirjoittanut somessa tällaista: "kolaa menee (oikeesti) #tietäjättietää". Viittaako sana kola mahdollisesti kokaiiniin vai mihin? Ainakin huumeslangisanaston mukaan kola-sana voi tarkoittaa kokaiinia:

Liitteenä on vielä kuva tästä. Kuvasta poistettu bilekuva sekä piilotettu kommentoijien henkilöllisyys. Mielenkiintoisesti kommenteissa mainitaan myös nk. poppers.

Poppers – Wikipedia
https://fi.wikipedia.org/wiki/Poppers

QuotePoppers (englannin kielen sanasta pop, 'poksahtaa') on yhteisnimitys joukolle alkyylinitriittejä, joita käytetään pääosin päihteinä ja tehostamaan seksuaalista kokemusta. Alkyylinitriittien suosio tanssilattioilla on säilynyt 1970-luvun diskoista 1990-luvun rave-tapahtumiin.

PS, Instagram-linkki johtaa nyt Page not found -ilmoitukseen. Eli ilmeisesti postaus on poistettu juuri.

PS2, Murha.infolla hyvä huomio:

Sanna Marin kokoomaketju - Sivu 124 - MURHA.INFO
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?p=1340044#p1340044

Quote"Mä tein ne linkut", videolla kohdassa 0:41 kun miesoletettu sanoo Voi vittu.

https://mobile.twitter.com/Terrrieri/status/1561034774634012673

Linkut | Urbaani Sanakirja
https://urbaanisanakirja.com/word/linkut/

QuoteLinkut

Nuuskattavan huumeen käyttöannos.
Nautitaan joko viivana pöydältä jolloin käyttäjä on niin sanotusti linkussa tai suoraan linkkuveitsen eli taittoveitsen kärjeltä

Pistä linkut
Vedän linkut

Pöhisijä

Kalle Palander ja Henry Aflecht ovat avanneet suunsa:
[tweet]1561480644672233473[/tweet]

Lalli IsoTalo

Quote from: Pöhisijä on 22.08.2022, 15:56:06
Quote from: Kalle Palander, https://twitter.com/i/status/1561455121468657664
"Ei jumalauta mitä porukkaa oikeesti!  **ttu mitä kokaiiniääliöitä! ... Miten sä voit pyöriä pääministerin pestillä tollaisten ihmisten kanssa?
Palander jatkaa vielä, että oikeassa maailmassa käynnykät [ja kamerat] jätetään bailuhuoneen ulkopuolelle, eikä kuvia oteta [saati sitten julkisesti levitetä].

Joka päivä tulee vähintään yksi niitti lisää Marinin uran arkkuun, ja puolustelijat alkavat vaikuttaa entistä idioottisemmilta. Montako päivää tätä vielä jatkuu, ennenkuin koko himmeli rysähtää kasaan?
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Skeptikko

Ville Niinistö puuttui Marinin imagonrakennukseen – konkaripoliitikon mukaan pääministeri pääsee poliittisessa keskustelussa liian helpolla
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/ville-niinisto-puuttui-marinin-imagonrakennukseen-konkaripoliitikon-mukaan-paaministeri-paasee-poliittisessa-keskustelussa-liian-helpolla/

QuoteNIINISTÖN MUKAAN pääministeriä koskevissa kohuissa olennaista ei ole enää se politiikka, jota hän ajaa, vaan keskustelu pyörii siinä viestinnässä ja kuvasta, mikä hänestä välittyy. Niinistön mukaan poliittisessa keskustelussa Marin pääsee aivan liian helpolla, erityisesti edistyksellisestä poliittisesta suunnasta.

– En voi välttää ajatusta, että tämä on myös ollut taitavan Marinin sosiaalista mediaa ja uuden ajan viestintää painottavan imagonrakennuksen tavoite. Kun näyttää koko olemuksellaan edustavan edistyksellistä politiikkaa, ei tarvitse tehdä sitä, ja silti välttää kritiikin, Niinistö huomauttaa.

Niinistön mukaan pääministeri on tehnyt itsestään identiteettipoliittisen ikonin ja sosiaalisen median kulttuurisodan johtajan, vaikka itse taitavasti välttää tällaisia sanamuotoja. Samalla hän tukee luonto- ja ilmastopolitiikassa keskustan ministereitä ja vetää perusteollisuusdemarin linjaa.

Lalli IsoTalo

Quote from: Skeptikko on 22.08.2022, 16:28:55
Ville Niinistö puuttui Marinin imagonrakennukseen – konkaripoliitikon mukaan pääministeri pääsee poliittisessa keskustelussa liian helpolla

Vihreiden Ville Niinistö kalastelemassa SDP:n ääniä.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

P

Quote from: Lalli IsoTalo on 22.08.2022, 16:31:39
Quote from: Skeptikko on 22.08.2022, 16:28:55

Vihreiden Ville Niinistö kalastelemassa SDP:n ääniä.

Ovat jo haistaneet veren. Ja Niinistön analyysi on osin aika osuvaa. Marinin ja hänen faniensa selittelyt alkavat olla yhä huonompia...

Video: Marin ei voi tehdä virhettä... ;)
https://v.ylilauta.org/94/bf/94bfb7c592c10656.mp4
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

P

Quote from: Lalli IsoTalo on 22.08.2022, 16:09:23
Quote from: Pöhisijä on 22.08.2022, 15:56:06
Quote from: Kalle Palander, https://twitter.com/i/status/1561455121468657664
"Ei jumalauta mitä porukkaa oikeesti!  **ttu mitä kokaiiniääliöitä! ... Miten sä voit pyöriä pääministerin pestillä tollaisten ihmisten kanssa?
Palander jatkaa vielä, että oikeassa maailmassa käynnykät [ja kamerat] jätetään bailuhuoneen ulkopuolelle, eikä kuvia oteta [saati sitten julkisesti levitetä].

Joka päivä tulee vähintään yksi niitti lisää Marinin uran arkkuun, ja puolustelijat alkavat vaikuttaa entistä idioottisemmilta. Montako päivää tätä vielä jatkuu, ennenkuin koko himmeli rysähtää kasaan?

Voi olla, että vielä tästä selviää, mutta ei voi itselleen mitään ja vetää uudet bileet, joissa puhelin hukkuu ja b-julkimot vitsailevat nuuskapurkista ja tulee pyöräyttäneeksi jonkun baarin VIPissä parit sylikanssit liikaa? Loppuu se tuki SDP:ssäkin, kun meno ei muutu lupauksista huolimatta?

Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Pöhisijä

Huomasin juuri, että jauhojengi katosi Twitterin trendaavista, aika mielenkiintoista jos sensuroitu nyt kun nuo ylempänä olevat videot leviää.

Seiska myös uutisoinut videosta, mutta ei uskalla mainita huumeista mitään.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kysyisin-milta-maistui-rouvan-kaula-Kalle-Palanderilta-hurja-kuitti-Sanna-Marinin-ja-Olavi
Mediapersoona Aleksi Valavuoren, 43, Twitch-kanavalle striimatussa videossa Kalle sanoo, ettei hän välitä ollenkaan, paljonko pääministeri juhlii ja juo alkoholia.
Hän kuitenkin ihmettelee syvästi porukkaa, jossa Sanna viettää aikaansa.
- Miten vittu se voi olla tollasessa jengissä? Voi jumalauta, mitä porukkaa! alpinisti kiehahtaa.
Kalle myös kertoo, että hänen tuntemansa ihminen viettää aikaa samojen ihmisten kanssa kuin pääministeri.
- Turhempia ihmisiä ei ole, ex-urheilija tuhahtaa.
Kalle ja Aleksi keskustelevat myös Sannan ja artisti Olavi Uusivirran, 39, kanssakäymisestä kohutulla baarivideolla, jolla Olavi oletettavasti suutelee pääministerin.
- Kyllä mä soittaisin sille (Uusivirralle) ja kysyisin, miltä maistui rouvan kaula, Kalle naurahtaa.

ikuturso

Tuo kolme blondia-kuva mielestäni.  Kahdessa ekassa kuvassa näyttäisi RedBull-tölkiltä ja kolmannessa lonkerotölkiltä. Jompa kumpa veikkaan,  jota videorenderöinti on vähän levittänyt tai kaventanut. Ote on myös sellainen,  millä pidetään tölkistä kiinni.

Nenää pyyhkäisevä sormi voisi olla sellainen "jälkipyyhkäisy" kun on imaistu kallista ainetta nokkaan,  ettei siitä murukaan valu hukkaan. Niin ainakin leffoissa tekevät.  Viivan vetäisyn jälkeen kämmenpohja tai -selkä nekun alle ja niisk.

Yliksen salapoliisiketjussa on tosiaan Autio ja Silver (vesku69 kadonnut instatili, jola seurasi räyhärautiota) on yhdistetty katiskavyyhdessä kärähtäneeseen Samu Haberiin,  jonka valokuvaaja ja stylisti he ovat jo pitkän ajan takaa.

Haber kärähti tarjottuaan jollekulle "nuuskaa". Tämä kertoi, ettei käytä ja Haber oli avannut nuuskapurkin,  jossa oli valkoista jauhetta pussissa. Yliksellä tiesivät,  että kokkelin kuljetus nuuskapurkeissa on ihan yleistä. Se Tinni teki parvekkeella sen nuuskarasiatempun.

Tästä tuli mieleen,  että bileissä oli pääosin jotain 25-35 ikäisiä naisia. Kuinka yleistä nuuskan käyttö on tuon ikäisten naisten keskuudessa? Tunnen paljon miehiä, jotka ovat aina biitti huulessa,  mutta en osaa nimeyä yhtään lähipiirissä olevaa nuuskaa käyttävää naista. Olen ehkä joskus nähnyt jonkun naisen ottavan tarjotun pussinuuskan huuleen...

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Skeptikko

Quote from: ApuaHommmaan on 22.08.2022, 14:15:20
Onkos SDP:ssä muita vastaavia tapauksia, siis ilmeisen bile-Ilmarin lisäksi. En usko, että Sanna olisi uskaltanut lähteä yleisestä linjasta kovin jyrkästi eroon.

Ilmeisesti ensimmäisena iltana on ainakin osan iltaa ollut Nasima Razmyar seurueessa mukana tai ainakin, että bileitä olisi pidetty Nasiman parvekkeella:

Näin Sanna Marin biletti kahden viikonlopun ajan: ensin ryyppyjuhlat Nasiman kotona, sitten ministeriautolla baariin – loppuhuipennus Flow'ssa
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Nain-Sanna-Marin-biletti-kahden-viikonlopun-ajan-ensin-ryyppyjuhlat-Nasiman-kotona-sitten

QuotePääministeri Sanna Marinin kuuma biletysvideo herätti hämmennystä senkin vuoksi, ettei pääministeri ensin tarkalleen kertonut, milloin se oli kuvattu. Bilekohu sakeni entisestään, kun pääministeri liehui ympäri pääkaupunkia erilaisissa seurueissa, eri aikoina, kahden viikonlopun ajan.

Ensimmäinen ilta

Perjantaina 5. elokuuta Lauttasaaren lähiörauhaan tuli pienoinen särö, kun naapurustoon kuului meteliä parvekebileistä.

Pian lauttasaarelaiset huomasivat, että juhlijat olivat valtakunnan ykköskermaa.

Bileet pidettiin Helsingin apulaispormestari Nasima Razmyarin (sd.) parvekkeella, ja paikalla oli myös pääministeri Sanna Marin.
...
Noin kello 22 aikoihin seurue siirtyi kahdella eri autolla yksityisbileisiin. Sanna hyppäsi ministerin virka-autoon Marko Björsin, Ilmari Nurmisen ja hänen seuralaisensa kanssa.
....
- Lopulta he päätyivät yksityisbileiden kautta ravintola Babyloniin, Seiskalle kerrotaan.

Babylonissa Sanna herätti huomiota, sillä hän lipitti samppanjaa sisällä aurinkolasit päässään.

Yrittikö Sanna aurinkolaseilla kenties välttää sen, että ihmiset tunnistaisivat kuka hän on?