News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Ozan Yanar: Julkisessa keskustelussa vaietaan rasismista

Started by Saide, 26.02.2017, 21:10:02

Previous topic - Next topic

Tapio Äyräväinen

Herra Yanarin putoaminen oli ainakin minulle erittäin iloinen ja mieluisa uutinen.

Sen verran olen tuon KP:n kanssa ottanut yhteen takavuosina.

Ukko hakeutui aina konfliktitilanteisiin ja jos joku uskalsi sanoa jotain vastaan, niin uhriutui.
Syytteli muun muassa Jussi Halla-ahoa kuukausikaupalla.

Meidän kaikkien onneksi ei mennyt enää läpi.

Mies voidaan unohtaa - case  closed.

Hamsteri

QuoteHerra Yanarin putoaminen oli ainakin minulle erittäin iloinen ja mieluisa uutinen.

Joo, tykkään jotenkin sen tilalle tulleesta arabista. Mielummin joku rasse-arabi kuin rasismista valittaja, jos näitä nyt on pakko valita neljän vuoden välein.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

simppali

15.4.2019 (lainaus us)

"Myös vihreiden nouseviin tähtiin luokiteltu Ozan Yanar putosi eduskunnasta. Hän keräsi 3 569 ääntä, mutta se ei riittänyt Helsingin vaalipiirissä.

Yanar sanoo olon olevan epätodellinen.

"Sanon suoraan. En olisi uskonut, että tippuisin eduskunnasta. Olin vetänyt niin lujaa nämä neljä vuotta. Lepäämättä, antamatta tarpeeksi aikaa läheisilleni. Jotenkin ajattelin, että kaikki työn määrä näkyy ja ihmiset olisivat tyytyväisiä siihen. Tein niin valtavasti töitä, että ihmettelin, miten muut edustajat ehtivät siivota työhuoneitaan siltä varalta, että tippuisivat. Minulla ei yksinkertaisesti ollut aikaa siihen", hän tilittää Facebookissa.

Yanar toteaa olevansa huolissaan vähemmistöjen asemasta ja ilmastonmuutoksesta.

"Olen tosi huolissani tulevan eduskunnan menosta varsinkin, kun näen miten maahanmuuttajavihamieliset saivat ääniä. Eniten olen huolissani siitä, että suuret puolueet tulevat näissä asioissa antamaan periksi."

Trendiparta mies päästettiin uudestaan ääneen, vaaleista on lähes puoli vuotta mutta Yanar ei vielläkään sisäistä, olevansa entinen kansanedustaja.

Jos normaali palkkatyöläinen saa yt-neuvottelun kautta ilmoituksen työsuhteen loppumisesta niin, harvalla on mahdollisuus itkeä ja inistä Yanarin läpätämän kaltaista tarinaa suuren nettilehden haastattelussa.
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.

Tapio Äyräväinen

Kurkatkaas pahuuttanne herra Yanarin esiintymistä tästä videosta.
Mukana on muitakin kovia nimiä, muun muassa Jari Leino ja muudan Husu.
Yanar alkaa heti ensimmäisessä puheenvuorossa veetuilla Leinolle.

Täältä pesee - eikä ole edes kovin pitkä.

https://www.youtube.com/watch?v=XzzSqAjFNiw

Kim Evil-666

Quote from: Tapio Äyräväinen on 27.08.2019, 22:39:06

Yanarin esiintyminen on sitä tuttua uhriutumisulinaa, mitä toteemeilta on tavattu nähdä jo ikuisuuksia. Heillä on ilmeinen tarve pyrkiä muuttamaan Suomi oman intresiryhmänsä temmellyskentäksi, jossa suomalaisuuden arvoilla pyyhitään persausta.

Olen katsellut kyseisen otatuksen useampaan otteeseen- ja huomionarvoista on mielestäni se, että herra Leino sanoo suoraan sen, mitä useimmat eivät tohdi sanoa, vaikka ovat itse asioista samaa mieltä.

Pointtini on se, että mikään ei tule muuttumaan, ennen kuin kaikki tahot sanovat Leinon tavoin suoraan ja rehellisesti sen, mitä ovat asioista mieltä. Nuiva voima tarvitsee joukkovoimaa. Hiljaisuus on myöntymisen merkki vallitsevalle hegemonialle- ja tämä pätee eritoten politiikan ryvettyneessä maailmassa.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Lalli IsoTalo

Quote from: Tapio Äyräväinen on 27.08.2019, 22:39:06

Vähän erikoinen kysymys juontajalta:
- "Jos tulet valituksi, mitä et pysty tekemään paremman ja yhdenvertaisemman Suomen luomiseksi?"

Jari:
"- En halua/pysty myötävaikuttamaan siihen, että Suomessa tulee aina olemaan sellaisia maahanmuuttajia, joilla ei ole kykyä ja halua sopeutua tänne, eikä elää ihmisten lailla täällä. Sille minä en mahda yhtään mitään."

Yanar:
- "En voi sille mitään, että Suomessa on tällaisia tyyppejä, jotka rinnastavat maahanmuuttajat eläimiin ..."

Jälkinäytös tästä: https://youtu.be/XzzSqAjFNiw?t=737

Husu estää Yazaria menemästä Jarin kimppuun. (vain audio, olin menossa kameran kanssa kysymään Veronikalta suostuisiko hän yhteishaastatteluun Jarin kanssa.)
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

simppali

Ihmisen ja koiran vertaaminen ei ole sopivaa, mutta fiktiossa voi olla?

Muutaman sadan metrin päässä asuu pieni uroskoira joka on aina valmis tappelemaan meidän koiran kanssa, mutta jos mahdollisuus tulee, niin pieni koira nostetaan syliin tai se lähtee karkuun.

Yanar elää pienen koiran elämää, on kauhea vimma hyökätä mutta kun hyökkäykseen tarvittavat ominaisuudet on äänestetty pois viime eduskuntavaaleissa,  jäljelle jää pelkkä räkyttäminen ja itsesäälissä kieriskely, sekä pakeneminen "väärin äänestetty olette rasisteja" huppuun.

Eiköhän Ohisalo järjestä Yanarille jonkun sylipaikan jostain valtion instanssista.

Lalli IsoTalo

Quote from: Kim Evil-666 on 27.08.2019, 22:57:49
Yanarin esiintyminen on sitä tuttua uhriutumisulinaa, mitä toteemeilta on tavattu nähdä jo ikuisuuksia. Heillä on ilmeinen tarve pyrkiä muuttamaan Suomi oman intresiryhmänsä temmellyskentäksi, jossa suomalaisuuden arvoilla pyyhitään persausta.

... Leino sanoo suoraan sen, mitä useimmat eivät tohdi sanoa, vaikka ovat itse asioista samaa mieltä.

Pointtini on se, että mikään ei tule muuttumaan, ennen kuin kaikki tahot sanovat Leinon tavoin suoraan ja rehellisesti sen, mitä ovat asioista mieltä.

Kun katselin tuon videon taas pitkästä aikaa, niin huomasin, että samat feikkisuvakkiudet ovat edelleen voimissaan kuin 2011, ja ne ovat jopa laajentuneet perinteisten puolueiden keikkaohjelmistoon.

Mutta palatakseni aiheeseen, tuosta tilaisuudesta lähtien Yanar on silittänyt minua erittäin pahasti vastakarvaan, koska käytös on juuri siitä tyypillistä ylimielistä muslimikäytöstä, johon olen valittavasti törmännyt ennenkin Suomessa ja ulkomailla.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

simppali

Yanarin ulosanti perustuu feministien vihaamaan mies kuvaan, oman egon korostamiseen.

Vaikka Yanar puhuu kauniisti maahanmuuttajista ja oletetusta rasismista niin nuo puheet eivät enään kelpaa.

Yanar on olevinaan ateisti..mutta mies on täynnä islaminuskoon viittaavaa olemusta joka ei nyt 2019 eduskuntavaaleissa sytyttänyt viher-liikkeen femakoita, annan neuvon Yarille; tunnustaudu lgps-seksuaaliksi, muuta Aral vuorelle äläkä inise.

Palaa uutena ihmisenä sitten ..tai vaikka et palaisi, niin olisimme _____ tähän voi keksiä sanan.  (vinkki helpottuneita).

ps.  siinä vaiheessa kun minulla meni sekaisin kaikki nykyiset seksuaalivähemmistöt ja nesteytetty maakaasu (LNG) niin olen laitellut vaan kaikenlaisia kirjainyhdistelmiä ..joten lgps on aivan etulohkosta tempaistu.

Ernst

Quote from: Nuiva kansalainen on 27.08.2019, 18:17:27
Quote from: törö on 27.08.2019, 17:22:15
Ei se mitään keikahtanut vaan jäi pois muodista.  Näissä vaaleissa olisi kannattanut olla nainen, mutta jää se feminismikin vielä pois muodista.

Kuka tietää, ehkä Yanar onkin seuraavissa vaaleissa naisena ehdolla vihreiden listalla.

Niin, hänkin on meidän muiden lailla vain miesoletettu, ja tiedätte propagandasta, että sukupuolia ei oikeasti ole - ne ovat vain sosiaalisia konstruktioita ja vanhentuneen diskurssin tuloksia. Biologia nyt hiukan hannaa vastaan..

Juttuun palatakseni: Göksu on hiukan koominen, kun sanoo julkisessa keskustelussa vaiettavan rasismista - sen verran paljon hän on itse suuressa salissa ja mediassa siitä paasannut, että en ainakaan minä kaipaa enempää.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

newspeak

Vihreillä on kova kilpailu eduskuntapaikoista etenkin Helsingissä, eikä suurehko henkilökohtainen äänisaaliskaan siis takaa läpimenoa. Tuskin Yanarin tippumiseen sen suurempia syitä oli. Ehkä ehdokaslista on seuraavissa kuntavaaleissa sitten suosiollisempi.

Roope2

Quote from: simppali on 27.08.2019, 23:10:56

Eiköhän Ohisalo järjestä Yanarille jonkun sylipaikan jostain valtion instanssista.

Eipä "asiantuntemus" kelvannut edes kenenkään ministerin esikuntaan.
"Koulussa menestyminen on vain siitä kiinni, kuinka paljon ja miten teet töitä. Oma asenne vaikuttaa tosi paljon."

Maryam Imtiaz, Pakistanista 13-vuotiaana Suomeen muuttanut Aalto-yliopiston opiskelija

Ernst

Quote from: DuPont on 27.08.2019, 20:07:07

Ehdin ennen sulkemista lukea. 90% kommentoijista oli sitä mieltä, että rasismiuikutus meni liian pitkälle ja jaanarin naama/käytös alkoi ärsyttää.

Ketäpä moinen ei ärsyttäisi. Dandy, valitus, poseeraus, perustyytymätön ilme, tietty takakireys, yliyritys, keskeneräinen koulutus, asiantuntijaksi itsensä ylentäminen, täysi totisuus eikä huumorin hiventäkään. Noilla eväillä ei valtiomiesura aukene.

Göksu-on-ihku -äänestäjiä ei ollut riittävästi.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)