News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Jehovan todistajat yrittävät saada ihmiset hylkäämään moraalittomat tapansa

Started by paukuttaja, 15.06.2019, 14:25:25

Previous topic - Next topic

paukuttaja

Aamulehti 15.6.2019. Saattaa olla maksumuurin takana.

https://www.aamulehti.fi/a/f94a0d53-8732-49c5-af55-e38c61b28bf6?c=1526538978775

Yhdensortin monikultturismia tämäkin. Henkilöt kokevat olevansa parempia kun lukevat raamattua:

QuoteÄänestämisen sijaan he kokevat olevansa muuten hyödyksi yhteiskunnalle.

– Ihmiset, jotka ottavat vastaan Raamatun arvot, muuttuvat, ja heistä tulee parempia kansalaisia,Helena Hämäläinen sanoo.

Ovatko Hämäläiset itse parempia kansalaisia – kunnollisia ja kirkasotsaisia, joka noudattavat kaikkia sääntöjä, eivätkä koskaan lipeä kaidalta polulta?

– Emme me mitään ihmeihmisiä ole. Kyllä mekin virheitä teemme, Helena Hämäläinen sanoo, mutta ei keksi sopivaa esimerkkiä.

Mutta sitten tekevät osa-aikatyötä jotta ehtivät hyödyttää omaa sidosryhmäänsä, eivät muita. Kunnon moraalisäteilyä.

QuoteHelena Hämäläinen ja Ari Hämäläinen tekevät osa-aikatyötä, jotta ehtivät käyttää 70 tuntia kuukaudessa Jehovan todistajien vapaaehtoistyöhön. Pienellä budjetilla elävä pariskunta ei istu baareissa ja kokkaa ruokansa enimmäkseen itse.
F.U.B.A.R

alussaolisana

Ylivoimainen enemmistö suomalaisista pariskunnista ei istu baareissa ja kokkaa ruokansa itse. Pieni budjetti on myös erittäin yleistä.
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

no enpä tiedä

Näitä ympäripyöreitä uskotaan, uskotaan ja "minä nyt vaan olen muita parempi" juttuja jaksetaan kyllä julkaista. Todella syvällistä, kun tämä porukka ei näköjään tee virheitä uskonnossa tai elämässä. Mutta lainauksista päätellen eivät tunnu tekevän yhtään mitään. Onneksi juttu on maksumuurin takana. En halua tietää.

Missä on ne jutut esimerkiksi muita paremmista urheiluvalmentajista, jotka lupaavat Jeesuksen vastaanottamisen sydämeen parantavan urheilusuorituksia jopa 20%?

Näitäkin henkilöitä kyllä löytyy keskustelufoorumeilta.
Median on turha itkeä, jos kuluttajat eivät halua maksaa turhanpäiväisestä lässytyksestä  :facepalm:.

Supernuiva

Vastaavia uutisia lienee nyt ollut muissakin kotimaisissa sanomalehdissä? Jostain syystä lähes samalla sisällöllä laadittu artikkeli on julkaistu useissa muissa lehdissä.

newspeak

Quote from: Supernuiva on 15.06.2019, 20:34:00
Vastaavia uutisia lienee nyt ollut muissakin kotimaisissa sanomalehdissä? Jostain syystä lähes samalla sisällöllä laadittu artikkeli on julkaistu useissa muissa lehdissä.

Kuten aloituksen linkinkin kautta selviää, jehovilla on ajankohtainen kokoontuminen:

QuoteTampereen Messu- ja Urheilukeskukseen kokoontuu tänä viikonloppuna ryhmä ihmisiä, jolle moni on avannut ovensa, mutta harva päästänyt kynnyksen yli.
https://www.aamulehti.fi/a/f94a0d53-8732-49c5-af55-e38c61b28bf6?c=1526538978775

Tarkemmin heillä on tuolla siis aluekonventti.

Luin tuon Aamulehden haastattelun. Normijehovilta vaikuttaisivat kulttinsa kanssa.