News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hommakerho Haltiala 2019

Started by Miniluv, 31.03.2019, 19:27:14

Previous topic - Next topic

Alitse itsellesi sopivat viikonloput Haltialan tapaamiselle

La 8.6.2019
13 (38.2%)
La 15.6.2019
21 (61.8%)
La 6.7.2019
10 (29.4%)

Total Members Voted: 34

Voting closed: 30.04.2019, 19:27:14

dothefake

Maltilliset oksentajat ry.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

JDwg

Käväisin mestoilla katsomassa tiluksia.
Grilli ja vihapuhepenkit ovat edelleen olevan tallessa.
Talouselämä 11.5.2013:
Terrorismiin liittyvien riskihenkilöiden kasvu johtuu Supon mukaan maahanmuutosta, ghettoutumisesta, toisen mamusukupolven ongelmien syvenemisestä,Suomessa oleskelevien henkilöiden radikalisoitumisesta sekä konfliktialueilla väkivaltaiseen toimintaan osallistuvien henkilöiden palaamisesta Suomeen

ikuturso

Quote from: mannym on 21.04.2019, 21:24:55
Niin joo, on olemassa mahdollisuus että joudun jättämään väliin, riippuen siitä kuinka tuo muksu tahtoo maailmaan saapua. 28 päivä kesäkuuta on laskettu ja lapanen voi ilmestyä koska vaan. Toivotaan kuitenkin että poitsu ymmärtää isin menon tärkeyden ja tulee vasta haltialan jälkeen.

Ota rouva mukaan. Jos hetki koittaa, niin varataan vati, lämmintä vettä ja paljon pyyhkeitä mukaan. Niin se elokuvissakin menee.

Kerätään Tabulalle se kolehti, niin se laittaa vähän epiduraalia porisemaan.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Hiilivety

Hei! Pitäisiköhän minunkin käydä täällä! Parissa asiassa ainakin voitan kaikki hommalaiset: eniten arpia ja eniten tappelun jälkiä! 30 vuotta kamppailulajeja huipputasolla on tehnyt tehtävänsä!

Haluaisin tavata ainakin Alaricin, Pullervon, Elemosinan ja Brandiksen :)
"...voimme jatkaa eteenpäin merkittävistä yhteisistä saavutuksista huolimatta." ~ Brandis

Pullervo

^ Kannattaa varoa, mitä toivoo. Tuo voi vielä toteutuakin. ;)

Mutta on siellä sitten toki parempaakin seuraa tarjolla...  :P

Aukusti Jylhä

Jaa. Nyt näyttää aika mahdolliselta.

Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Miniluv

Quote from: dothefake on 21.04.2019, 21:51:48

Yhdistyksen kokoontumisesta jää helposti paha maku suuhun.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

alussaolisana

Quote from: dothefake on 21.04.2019, 21:51:48

Ei tarvita kuin yksi oksennus väärään aikaan ja paikkaan, niin media ja Antti Rinne leimaavat yhdistyksen äärioksentajiksi. Ja tämä riippumatta siitä, onko oksennus lainkaan "maltillisten" aikaansaannos.
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

Hiilivety

Quote from: Pullervo on 26.04.2019, 22:03:52
^ Kannattaa varoa, mitä toivoo. Tuo voi vielä toteutuakin. ;)

Mutta on siellä sitten toki parempaakin seuraa tarjolla...  :P

Täältä tullaan.. :)
"...voimme jatkaa eteenpäin merkittävistä yhteisistä saavutuksista huolimatta." ~ Brandis

mannym

Näin se varmistui että tuotannolliset ja taloudelliset syyt, estävät haltialan reissun. Tuotannolliset siksi että seuraavat viikonloput kuten tämäkin kuluu töissä. Taloudelliset siksi että rahan takia sinne töihin mennään.

Käytännössä hakemaan hieman puskuria tulevaa isyyslomaa varten. Viimeksi kun kela hoiti isyysrahat ne tulivat tilille muutama viikko isyysloman jälkeen.

"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

dothefake

Hiukan tarkempaa perhesuunnittelua jatkossa, kiitos!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

mannym

Kyl se lisääntyminen tähän päättyy
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

duc

Viikko aikaa ja nyt harkitsen vakavasti, huvittaako minua lähteä Savosta sinne ollenkaan. Yksi mätä omena pilaa ihmisen mielessä helposti koko korin, vaikka de facto niin ei olekaan. Viikko miettimisaikaa. Saa nähdä miten käy.
ὕβρις, νέμεσις, και κριτική 'häpäisy, kosto ja tuomio'

Memento mori 'Muista kuolevaisuutesi'

Tabula Rasa

Quote from: duc on 07.06.2019, 11:52:29
Viikko aikaa ja nyt harkitsen vakavasti, huvittaako minua lähteä Savosta sinne ollenkaan. Yksi mätä omena pilaa ihmisen mielessä helposti koko korin, vaikka de facto niin ei olekaan. Viikko miettimisaikaa. Saa nähdä miten käy.

Mistäs täältä lähdössä? Jos omalla kaaralla, niin voisin harkita kyytiin hyppäämistä.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

duc

Näillä näkymin en ole lähdössä Haltialaan.
ὕβρις, νέμεσις, και κριτική 'häpäisy, kosto ja tuomio'

Memento mori 'Muista kuolevaisuutesi'

hulaq

Taidan laittaa kakarat ja vaimon mökille viikonlopuks ja tulla rällästään sinne. Taksilla jos ei muuten? Mites @kgb voisit antaa kyydin ja saada se vanha 30€ velkoja käteen ;D
Iudex illius ero

Tabula Rasa

Quote from: duc on 07.06.2019, 13:28:50
Näillä näkymin en ole lähdössä Haltialaan.

Kuin myös. Kunhan teoretiseeraan.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Brandis

Quote from: duc on 07.06.2019, 11:52:29Viikko aikaa ja nyt harkitsen vakavasti, huvittaako minua lähteä Savosta sinne ollenkaan. Yksi mätä omena pilaa ihmisen mielessä helposti koko korin, vaikka de facto niin ei olekaan. Viikko miettimisaikaa. Saa nähdä miten käy.

Niin tiedän miltä sinusta tuntuu. Viikko sitten olin samoissa tunnelmissa forumin suhteen.

Ei saa luovuttaa ja lannistua; minä olin onnellinen ja kiitollinen sinusta ja työstäsi yhteisen asian eteen etenkin ennen ek-vaaleja, jolloin kirjoitit paljon asiaa uskontojen ja arvojen yhteentörmäyksistä. Hyödynsit tietotaitoasi silloin parhaalla mahdollisella tavalla käytäntöön. Kerron kiitokseni nyt tässä siltä varalta, ettet Haltialaan ensi viikon viikonloppuna ennätä, vähän odotin, että saan kertoa tämän sinulle siellä.

Hiilivety

Quote from: duc on 07.06.2019, 11:52:29

Onneksi en tiedä kuka se mätä omena on eikä sellaista kuulu etukäteen miettiäkään. Korkeintaan seuraavana päivänä krapulassa voi kukin harrastaa itsekritiikkiä, jos katsoo aiheelliseksi :)

Hiilivety

Niin, minut tunnistaa sitten siitä, että olen pitkä, tumma ja leveäharteinen ja jaan karkkijuomaa ainakin viidelle ensimmäiselle ja ehkä myös rommia, koska minulla on rahaa  ;) Niin että... mä niinku oon sitte siellä...  :)

Brandis

^ Haha..

Tulet ihan omana itsenäsi. Kiva nähdä ja tutustua!

Eino P. Keravalta

Pyrin siellä käymään minäkin. Puolen päivän aikaan on menoa, mutta jos sinne ehtisi joskus kolmen aikoihin. Tai vähän jälkeen, jos viitsii hiukset värjätä  :roll:
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Hiilivety

^ Minä en ole kyllä ikinä hiuksia värjännyt. Sen sijaan leikkasin ne joka puolelta kuuden millin mittaisiksi jokin aika sitten. En mä kyllä tiedä onko sen sitten niin hyvä kuin profiilikuvasi Bart Simpson -tyyli  :-\

Eino P. Keravalta

Quote from: Hiilivety on 08.06.2019, 15:12:02
^ Minä en ole kyllä ikinä hiuksia värjännyt. Sen sijaan leikkasin ne joka puolelta kuuden millin mittaisiksi jokin aika sitten. En mä kyllä tiedä onko sen sitten niin hyvä kuin profiilikuvasi Bart Simpson -tyyli  :-\

Ei minun 'kampaukseni' ole hyvä. Se on vähän sellainen lievästi punk-henkinen. Joskus tukka roikkuu vähän silmillä, joskus se on pystyssä, joskus muuten vain sekaisin. Tykkään aiheuttaa pientä pahennusta ja tukka on yksi keino kertoa, että olen syrjäy oman tien kulkija ja tyylitajut luova persoona  :)

Mutta vähät minusta, ketä muita on tulossa? Tulkaahan paikalle isolla köörillä, aina on hauska tutustua  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Hiilivety

Niin, ja varokaa sitten: olen aivan saatanan kova kaveri, vaikka näytän ihan tavalliselta jätkältä :)

ikuturso

Kyllähän sinne pitää tulla.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Kari Kinnunen

Onkos siellä miten parkkipaikkoja. Eli saako veturin parkkiin. Ja saako parkkipaikalla yöpyä?

hulaq

Quote from: Kari Kinnunen on 08.06.2019, 20:57:49
Onkos siellä miten parkkipaikkoja. Eli saako veturin parkkiin. Ja saako parkkipaikalla yöpyä?

Jaa-a ja jaa-a.
Iudex illius ero

Kari Kinnunen

Niin siis tarkoitin lähinnä omistavan tahon suhtautumista. Epäilen, etten ole moottriajoneuvo kunnossa tapaamisen jälkeen. Joten mietin saako kulkevan konttorin, tuon rekkamiehen hotellin pysäköidä yöpymistarkoituksella.¨

Asia ei aina ole ihan selkeä.

JDwg

Quote from: Kari Kinnunen on 08.06.2019, 22:00:45
Niin siis tarkoitin lähinnä omistavan tahon suhtautumista. Epäilen, etten ole moottriajoneuvo kunnossa tapaamisen jälkeen. Joten mietin saako kulkevan konttorin, tuon rekkamiehen hotellin pysäköidä yöpymistarkoituksella.¨

Asia ei aina ole ihan selkeä.
Pienen matkan päässä on toinen parkkialue jonka vieressä on kävelysilta tammistoon. Muistaakseni joku hommalaimen yöpyi siellä asuntovaunussaan muutama vuosi sitten meetingissä
Talouselämä 11.5.2013:
Terrorismiin liittyvien riskihenkilöiden kasvu johtuu Supon mukaan maahanmuutosta, ghettoutumisesta, toisen mamusukupolven ongelmien syvenemisestä,Suomessa oleskelevien henkilöiden radikalisoitumisesta sekä konfliktialueilla väkivaltaiseen toimintaan osallistuvien henkilöiden palaamisesta Suomeen