News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Kannunvalantaa Ruotsin ja Suomen sotilaallisesta yhteistyöstä

Started by kelloseppä, 14.03.2019, 12:06:34

Previous topic - Next topic

kelloseppä

Toisesta kejusta bongattua:

Quote from: Ronald on 14.03.2019, 01:08:44
Quote from: simppali on 14.03.2019, 00:33:14
Mihin ihmeeseen Suomi tarvitsee ruotsin alas ajettuja puolustusvoimia? Grippeneihin?.

Minulla on jonkin verran armeija taustaa, ja olen nähnyt kelta"sinissä verkkareissa voimistelevia ruotsalaisia sotilaita, pitkät hiukset tuulessa hulmuten, käsi kädessä juosten.

Puolustusyhteistyö on sanahelinää, varmaan ruotsalaisilla on teknisesti parempaa materiaalia, mutta oikeeseen sotaan ei ruotsalaisista ole.

Heidän ilmavoimien huoltohenkilöstö meidän koneiden tukena ja heidän kaikki lentokentät

Altistaisiko Ruotsi Gotlannin Venäjän miehitykselle ja teollisuus- ja asutuskeskittymänsä Venäjän ohjusiskujen kohteeksi vain sen vuoksi, että haluavat auttaa Ruotsin maaperällä suoritettavalla tekisellä tuella Venäjän sotatoimien kohteeksi joutuneita Suomen ilmavoimia?

Eivätköhän ruotsalaiset ajattelisi tällakin kertaa ahtaasti vain ja ainoastaan omaa etuaan?

Niin minä tekisin, jos olisin ruotsalainen.