News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Juho Eerola eduskuntaan 2019

Started by IDA, 10.10.2018, 22:49:57

Previous topic - Next topic

Hamsteri

Nyt kaikki äänestämään Juhoa tai Anttia, jos sinne Kaakkoon vaikka jäisi pari SUOMALAISTA kaupunkia, kun Helsinki on lopullisesti pilattu. Voi olla, että tulee kasvua valkopaosta myöhemmin.

(Ne pari Kouvolan Tsernobyl rakennusta kannattaa vetää matalaksi. Kotkan akvaarioon kandee panostaa. Jengi tykkää, kun akvaario ja ainoa kaikki Suomen kalat akvaario maailmassa).
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

IDA

Kiitokset kaikille! Pakko myöntää, että todella hieno tulos. Koetetaan nyt kuitenkin vielä lauantai-iltaan asti eläytyä todellisen ja ikuisen Kuninkaamme kärsimyksiin. Näillä mennään.
qui non est mecum adversum me est

Juho Eerola

Kiitokset tosiaan tännekin.

Emo

Quote from: Juho Eerola on 21.04.2019, 11:02:49

Ja nyt sitten aseman ja kuukausiliksan vastapainoksi rohkeutta, ääntä ja avoimuutta sellaisen politiikan tekemiseen, mistä täältä saa kiitokset.
Harjaaja on ollut poissa jo kaksi vuotta joten nyt pitäisi uskaltaa, enää mitään varoaikaa tarvitse elää koska Minä ei tule takaisin.

Sinun tekemisistä olen itse ollut tyytyväinen musavideoihisi, mutta kun sinä et ole viihdetaiteilija niin se ei ole ollut riittävästi. Näköjään sinullakin on opetuslapsesi ketkä uskollisesti äänestävät, itse olisin pistänyt kaikki PS-kansanedustajat vaihtoon.

Ja kaikille hommalaisille keiden mielestä menin liian pitkälle: annoin vain palautetta kansanedustajalle.
Pitääkö senkin jo olla kivapuhetta?

Faidros.

Quote from: Emo on 21.04.2019, 11:34:47
Quote from: Juho Eerola on 21.04.2019, 11:02:49

Ja nyt sitten aseman ja kuukausiliksan vastapainoksi rohkeutta, ääntä ja avoimuutta sellaisen politiikan tekemiseen, mistä täältä saa kiitokset.
Harjaaja on ollut poissa jo kaksi vuotta joten nyt pitäisi uskaltaa, enää mitään varoaikaa tarvitse elää koska Minä ei tule takaisin.

Sinun tekemisistä olen itse ollut tyytyväinen musavideoihisi, mutta kun sinä et ole viihdetaiteilija niin se ei ole ollut riittävästi. Näköjään sinullakin on opetuslapsesi ketkä uskollisesti äänestävät, itse olisin pistänyt kaikki PS-kansanedustajat vaihtoon.

Ja kaikille hommalaisille keiden mielestä menin liian pitkälle: annoin vain palautetta kansanedustajalle.
Pitääkö senkin jo olla kivapuhetta?

WTF, Emo! Nyt olet kyllä vetänyt vähän liikaa pääsiäismunia! :facepalm:
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Emo

Quote from: Faidros. on 21.04.2019, 11:37:31

WTF, Emo! Nyt olet kyllä vetänyt vähän liikaa pääsiäismunia! :facepalm:

Suurin osa on vielä syömättä, ostin eilen lisää.

Joo todellakin olisin odottanut syksyllä 2015 ainakin Nuivan Vaalimanifestin allekirjoittaneilta Eerolalta, Immoselta ja Lohelalta jotain, edes jotain reaktiota, ei kuulunut juuri mitään. Immonen jossain vaiheessa yritti, Eerolan en muista edes yrittäneen. Lohela  :D

Kansanedustaja ei saa olla harjattavissa, mutta nyt harjaaja on poissa. Se toivottavasti näkyy ryhdikkäänä nuivana politiikkana ja lausuntoina, jotka takuuvarmasti saavat julkisuutta eli minäkin niistä kuulen.