News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Millainen on sinun uudenvuodenpuheesi suomalaisille?

Started by Lalli IsoTalo, 31.12.2018, 18:32:00

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Tämä siis ei ole puheesi hommalaisille, vaan tavallisille suomalaisille. Kuvittele, että pääset puhumaan sen tv:ssä.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Maija Poppanen

MiljonääriPlayboy

V1tun hölmöt: aiotte taas seuraavissa vaaleissa vaihtaa yhdet sosialistit (kepulit ja kokkulit) toisiin sosialisteihin (demukat) ja kuvittelette, että meno muuttuu jotenkin parempaan suuntaan? Katsokaa viimeisen neljänkymmenen vuoden historiaa ja miettikää vähän, helvetti.
PolPolle tiedoksi:
A) kaikki kirjoittamani on sarkasmia
B) Vous êtes des collaborateurs

Jorma M.

Tarttukaa aseisiin ja muodostakaa työttömien ja palkkatyöläisten soluja ja ryhmiä. 
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Tulevaisuus

Nauroimme ruotsalaisille, enää emme naura.

Golimar

Marseljeesin sanat kuvaisivat hyvin nykyaikaakin.

QuoteEdetkäämme, isänmaan lapset,
kunnian päivä on tullut!
Meitä vastaan hirmuvallan
verinen lippu on nostettu
verinen lippu on nostettu.
Kuuletteko konnuillamme
noitten villien sotilaiden huudon
jotka tulevat teidän syliinne asti
leikkaamaan poikienne ja kumppaneidenne kurkut
(Kertosäe)
Aseisiin kansalaiset!
Muodostakaa pataljoonanne!
Marssikaamme, marssikaamme!
kunnes epäpuhdas veri kastelee peltomme.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Marseljeesi#Sanat

korpisoturi

Koht ovat uuvatit elottomia ja älyttömiä. Syö Soini paljon pastaa ja paini yö omantuntosi kanssa.

Nuiva kansalainen

Ihanko oikeasti meinasitte äänestää sossut pääministeripuolueeksi? Saatanan tunarit.
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

simppali

Terve kansalaiset kansalaiselta.

Vihapuheen lietsonnan on loputtava,koska se määritelty rikokseksi sanoi pääministerimme, mitä muuta lopetetaan? Lopetetaanko normaali perhe-elämä ja päätä jännittämällä otetaan tilalle transquuirfeministi malli.

Jossa kaikki ovat nuhnukassa keskenään, paitsi naiset ja miehet, syntyvyydestä ollaan huolissaan, jos kolme tai neljä transpersoonaa hieroo vinkuloita yhteen, niin ehkä aikaisiksi tulee hyvä olo, mutta ei ensimmäistäkään lasta.

En halua kenestäkään mitään synnytyskonetta, ..kumi-jukkaa ja e pilleriä voivat kaikki käyttää tarpeensa mukaan, ja naisen oikeus omaan päätökseen abortista kuuluu vain naiselle, ei käärme Timo Soinille.

Sitten haluaisin ottaa aiheeksi herkän asian, maahamme tulemisen.

Ovet ovat olleet avoinna vuosia, jokainen tänne tullut taikamattolentäjä ja Alladinin taikaluolassa käynyt saa ensin hurmaavan pään silityksen,majapaikan ja dengejä taskuun..meno menee hurjemmaksi kun tulija on lojunut muutaman vuoden vastaanottokeskuksessa....mahdollisen oleskeluluvan myötä lävähtää se kuuluisa lottopotti, jota Suomalaiset jaagaavat elämänsä.

Maahan saapuneelle tulee kaikki..asunto, harkinnan varaisella toimeentulotuella kalustus kämppään ja totta kai ikuinen puhelimen sim.

Kansalainen kääntää päänsä pois ja ihmettelee nöyryyttä, miten kanssa kansalaiset suhtautuvat asiaan.

Varmaan muitakin epäkohtia on maamme täynnä, kuten poliitikkojen suoranainen valehtelu kansalaisille, mutta tällä puheella avaan puheet, puheella, en vihapuheella.
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.

Totuus EPT

Jos haluat muutosta maahanmuuttoon ja politiikkaan älä äänestä: Korporaatiokokkareita, Kepuleita, Sossuja, Kommareita, Virheitä, ärkoopeeta.

Vaan äänestä oikein.
Missä ******i siellä ongelma.

ikuturso

Oi alamaiset.

Te euroopan unionin orjat.

Te alemmuudentuntoiset parempien kyldyyrien nuoleskelijat.

Hankkikaa elämä jo tänä vuonna.

Äänestäkää perussuomalaisia!

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Vaniljaihminen

Maailmassa on ongelmia, ne pitää ratkaista. Poliitikkojemme tehtävä on ratkaista nuo ongelmat ja ei, vallassa pysyminen ei ole riittävä sellainen ongelma. Suomen etua ei aja kukaan muu kuin suomalainen. Suomalainen ei ole kukaan muu kuin suomalainen. Ilman suomalaisia ei olisi Suomea. Kaikki ulkolaiset ovat ulkolaisia, eivät välttämättä yhtään huonompia tai parempia, mutta me olemme mansikoita ja he mustikoita. En toivota hyvää uutta vuotta, vaan parempaa uutta vuotta. Asioiden on aika jo parantua.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Supernuiva

Kansalaiset!

Älkää seuratko valtamediaa, vaan lähtekää illalla ulos rautatieasemille ja muihin vastaaviin paikkoihin katsomaan maailman menoa. Yllättykää, jos näkemänne ei vastaa teillä olevaa käsitystä asioiden nykytilasta.

Toimikaa, tehkää sellaisia valintoja ja äänestyspäätöksiä, joiden avulla Suomesta tulisi taas suomalaisille parempi paikka asua ja elää.

Peilatkaa tulevaisuuteen: laskekaa aikasarjoja, älkää unohtako sitä, että hyvin monet asiat ovat käytännössä ikuisesti peruuttamattomia - vaikka katumus iskisikin.

Kuluttajansuojalaissakaan ei ole yleistä palautusoikeutta, vaikka aivan liian moni teistä luulee sellaisen siinä olevan. Miksi te luulette, että asioita voidaan saada korjattua, vaikka olisi helpompaa estää tilanteen meneminen siihen pisteeseen, jossa korjaavia toimenpiteitä tarvitaan.

Sivistäkää itseänne, oppikaa ajattelemaan!

Alabama

Ehkä meistä vielä tulee Euroopan Venezuela. Toivoa on...  :)
^ johtuu ilmastonmuutoksesta.

Punaniska

"Oi Suomi, katso, Sinun päiväs koittaa
Yön uhka karkoitettu on karkoitetaan jo pois
Ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa
Kuin itse taivahan kansi sois
Yön vallat aamun valkeus jo voittaa
Sun päiväs koittaa, oi synnyinmaa

Oi nouse, Suomi, nosta korkealle
Pääs seppälöimä suurten muistojen
Oi nouse, Suomi, näytit näytät maailmalle
Sä että karkoitit karkoitat orjuuden"

Hyvin kevyellä modauksella Hymnin sanat.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Mika

"Viimeinen sammuttaa valot.  Vaikka ei silläkään kyllä ole mitään väliä...."
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Uuno Nuivanen

Quote from: Mika on 31.12.2018, 23:28:40
"Viimeinen sammuttaa valot.  Vaikka ei silläkään kyllä ole mitään väliä...."

Tuskin ne palavatkaan, koska ilmastonmuutoksen torjunta by Hoelmoelae.

törö

Mä päätin, että tänään voi julistaa tuo puhtaaksi kirjoittamista vaille valmiiksi toisen kerran, koska itsenäysyyspäivänä siihen jäi vielä kymmeniä sivuja silkkaa roskaa huonon aikataulun takia, ja vasta hetki sitten tuli täyteen 101 vuotta siitä, että muutkin valtiot suostuivat tunnustamaan Suomen itsenäiseksi.

https://drive.google.com/file/d/1yhGTgUNNX3XfqAih-i0qRzoqu-a-bL_P/view?usp=sharing

Paljon onnea vaan reppanat.

alussaolisana

Terve alamaiset!

Tässä suurvisiirinne Juho Petra. Käytiin tossa Petterin kanssa ottamassa pienet neuvoa antavat ennen tätä höpinää. Toivotan todella paskaa vuotta 2019 teille kaikille. Sitä se nimittäin tulee olemaan.

Ennen kuin menen siihen tarkemmin niin haluaisin vähän kertoa itsestäni. Minä olin sellanen kepuloiva insinööri ja oikeastaan ymmärsin vain omien bisneksieni päälle ja erityisesti tajusin niitten edistämisen paikallisten politiikkojen kanssa kaveeraamalla. Kunnes sitten nää pikkuhuijarit puhui mut mukaan the Puolueeseen. Osasin olla mielinkielin vähän joka suuntaan ja salata sen ettei mulla oo mitään sanottavaa ja huomasin yhtäkkiä olevani puolueen puheenjohtaja. Sit meille tulikin yllättävän paljon ääniä vaaleissa, ehkä siks kun esim. tuo Antti kilpailevasta saman puolueen haarasta on oikeesti vielä muakin ontompi, fraaseja suoltava reikäpää. Sit mä jumalauta huomasin että hei, musta on tullu valtakunnan pääministeri. Kavereitten kanssa, kun oltiin sitten mökillä juhlimassa, ne nauro että "Vittu, sähän oot meistä tyhmin!" "No niin oonkin, mut te ette nyt tajua, et se on osa tätä kuviota. Miettikää ny, Jykä, Alex, mä."

Eli ennen mä en tienny mistään mitään, en historiasta, en ideologioista, en maailman tosiasiallisesta pahuudesta, mut nyt mä oon niinku valtakunnan ykkösmies kaikilla elämän alueilla. Voi vittu, ja tää kupla tuntuu vielä kantavan! Mä oon miettinyt, että se voi kyllä johtua siitä, että isot pojat Suomen ulkopuolelta pitää mua pystyssä. Jos mä en jotain tajua, eli melkein aina, niin mä annan asiantuntijoiden ohj... eiku neuvoo mua. Kaverit nauro, että "Etkö sää saatana tajuu, että nää Martin ja Oula ja Jaakko on kommunisteja ja kommunistit on aina vääristäneet kaiken, historian, juridiikan, käsitteet, KAIKEN. Niitten ideologia perustuu valahteluun." Minä siihen, että "Eikös tuo ole jo melkein vihapuhetta?"

No, palataanpa tähän aiheeseen. Teistä hyvin harva edes huomas, että me käytiin kaikilta salassa allekirjottamassa ihmiskunnan historian kaikkien aikojen suurin kusetus ja mullistavin sopimus. Me pidettiin se aika hyvin piilossa jopa Eduskunnalta ja meidän ohjauksessa oleva mediamme oli saanut tiukan käskyn olla kertomatta aiheesta sanaakaan. Vittu, "puolueeton media", hähähä! Varmuuden vakuudeks me sitten kerrottiin ettei se ole sopimus ollenkaan, vaan vittu "kompakti". Eihän suomenkielessä ole sellasta sanaa ollenkaan, paitsi mun vaimolla on sellanen kompakti kauppakassi kakkosautona. "Compact" on suomeksi "virallinen sopimus", mut eihän sitä kukaan huomannu, kun toimittajat on meidän taskussa. No, tää GCM tarkottaa oikeesti sitä, että kohta rupee tuleen Suomeen satoja tuhansia onnen onkijoita, joista jokainen saa suoraan rajalta kaikki oikeudet, mitä teillä ei kohta enää ole. Ja te jumalauta nukuitte, ja nukutte edelleen, kun tämä tehtiin. Teillä on siis vain yksi rooli tulevassa ja se on maksajan rooli. Te saatatte nyt ihmetellä, miks sitten vaikka Saksa meni allekirjoittamaan tällaisen itsemurhan. No, a) niinku Angela. Angela oli koko 70- ja 80-luvun DDRn kommunistisen puolueen aktiivi. Mitäs veikkaatte, missä se Angelan arvopohja oikeesti on? b) Saksassa ajateltiin, että tää sopimus sopivan moniselitteisenä antaa niille mahdollisuuden alkaa dumpata väkeä tyhmimpiin sopimusmaihin. Tiiättekö muuten mikä on maailman ainoa maa, joka ei ole herännyt tiukentamaan maahanmuuttopolitiikkaansa? Aivan oikein, sieltähän se tyhmin löyty.

Eikä tässä vielä kaikki. Tää GCM velvoittaa meidät muuttamaan lainsäädäntöämme niin, että kaikkinainen tämän sopimuksen ja sen seurausten arvostelu tulee olemaan rikos. Me kutsutaan sitä "vihapuheeksi". Sehän tarkoittaa sitä, että tästä maailman tappiin esim. pyrkimykset irrottautua ko. "ei juridisesti sitovasta kompaktista (Voi vittu, hähähä!) tulevat olemaan rikoksia. Tajuutteks te, se on siis tosiasiallinen vallankumous ja demokratian loppu, hähähä! Edes se, että Suomi lakkaa olemasta hyvinvointivaltio ei välttämättä lopeta ihmisvirtaa tänne, koska nehän on YKssa kaavailleet, että tänne mahtuu useita kymmeniä miljoonia ihmisiä ja nythän Suomi on tosiasiallisesti luovuttanut päätösvallan maahanmuutosta sekä YKlle että Herra ties kenelle.

Tosta YKsta muuten. Mä oon nyt sen verran päässy reissuun ja tapaileen kaikenlaisia valtionjohtajia, että mä oon tajunnu (elkää kertoko kellekään, kun tää ei oikein sovi viralliseen ideologiaan), että enemmistö maailman valtakunnista on aikamoisia ihmisyyden persreikiä. Ja nää valtiot ja ennenkaikkea niitten fuhrerit ajaa vaan omia etujaan, ei ne oikeesti jaa mitään yhteistä vastuuta yhtään mistään. Meille on aina toitotettu, että YK on suunnilleen hienointa, mitä on ja mehän ollaan täällä Suomessa vittu YK-uskovaisia, kun ollaan lapsesta asti juotu aamiaiseks sitä propagandaa. Tää GCM on YK-projekti, hähähä! Sama vitun YK esimerkiks käyttää Israelia verhona persreikävaltioiden ihmisoikeusrikkomuksille, kohdistaen teidänkin katseenne pois mm. 200 000 vuosittain tapettavan kristityn kohtalosta surkuttelemaan muslimien väärin keitettyä riisiä. No, tää GCM on siis kaikille maailman köyhille maille sopimus, josta ei voi kieltäytyä: oikeus muuttaa minne haluaa ja imeä kaikki hyvinvointi isäntäeliöltä niin pitkään kun sitä riittää. Sen jälkeen huomataankin, että ollaan uus enemmistö, joten ainakin ollaan vallassa, vaikkei rahaa enää ookaan. Musta tää koko kuvio on itse asiassa jatketta Venäjän vallankumoukselle ja se todellinen globaali proletariaatin diktatuuri tarkottaa tätä. En mä sitä ite tajunnu, vaan kaverit vittu mökillä kerto mulle.

Mennäänpä nyt kuitenkin oikeisiin ongelmiin. Nimittäin natsit ja se "vihapuhe". Meillä on täällä Suomessakin ihmisiä, jotka on alusta asti nähneet tän kusetuksen läpi. No, me vittu leimattiin ne vitun "puolueettomassa mediassa" populisteiksi, äärioikeistoksi ja natseiksi. Ja sehän meni läpi että heilahti, hähähä! Varmuuden vakuudeksi me tuettiin salaa Ruotsista ohjattuja natsilarppaajia ja varmistettiin, että ne on aina paikalla, kun nää ihan tavalliset, omilla aivoillaan ajattelevat, isänmaalliset ihmiset yrittää saada äänensä kuuluville. Viimeks me annettiin näitten pilottitakkien kantaa näitten edellämainittujen kulkueessa näyttävästi ihan oikeita natsilippuja niin pitkään, että varmaan koko valtakunta on ne nähnyt, sitten oikeella hetkellä annettiin poliisille käsky, että "Ottakaas ne liput pois, jos vaikka saatas kunnon käsirysyt aikaseks." Se ei menny ihan huipputavalla, mut toimi silti, hähähä! Kattokaas, me ollaan kaikkialla, oikeuslaitoksessa tekemässä näitä vihapuheoikeusmurhia, poliisin päällystössä puhumassa paskaa, päätoimittajina salailemassa kaikkea mitä esim. Euroopassa tapahtuu ja levittämässä silmitöntä persuvihaa jne. Ja jos joku luulee, että minä suurvisiirinä johdan tätä operaatiota, niin vittu en. Mä olen pelkkä helvetin pahantahtoisen kansaivälisen eliitin sätkynukke, saatana. Mut ne maksaa siitä, hähähä! Jykäkin lähti "tärkeäks" (my ass, hähähä!) mieheks Eeuuhun.

Tosiaan, tään ihan tosiasiallisen Euroopan kansojen kulttuurisen kansanmurhan vastustajina on suomalaisessa poliittisessa kentässä vain yksi tekijä, Persut. Kaikki muut kuuluu the Puolueeseen, hähähä! No, vittu me ostettiin Soini, joka ei alunperinkään tajunnu tästä hommasta muuta, kuin että EUssa on jotain ihan vitun mätää. Nythän se on sitten aktiivisesti unohtanu senkin, hähähä! Veivattiin sitten tää täysin outo ja juridisesti arveluttava Persujen tiputtaminen hallituksesta että varmaan saatas GCM läpi. Ja sehän vittu meni läpi ilman minkäänlaista kitkaa. Lähetettiin Mykkänen sinne Marrakeshiin. Ei se vittu ees tienny, mitä se on lähössä hyväksymään. Näytettiin sille se kohta, että "ei velvoita juridisesti", mutta jätettiin näyttämättä, että "velvoittaa muuttamaan lainsäädäntöä niin, että sitten velvoittaa juridisesti", hähähä!

Niin, nää Persut. Ollaan onnistuttu demonisoimaan ne niin tehokkaasti, että ei oo vittu minkäänlaista pelkoa, että vielä estäisivät tulevan kansainvaelluksen Hölmölään. Kukapa teistä nyt haluais olla rasistien ja natsien kanssa missään tekemisissä, hähähä! Nähkääs, teistä vittu vieläkin liian iso osa uskoo, että tää meidän omistama media olis puolueeton ja että YLE ja Hesari välittää tietoa. Ei oo vittu ikiaikoihin välittäny, hähähä!

Paljon olis vielä kerrottavaa, rakkaat orjat, mutta palataan lyhyesti tähän loppuun siis vuoteen 2019. Kunhan suvi taas koittaa, niin alotellaan tää kansanvaihto sitten ihan tosissaan. Me ollaankin jo sisäpiirin bisnesnilkkien kanssa mietitty, mitä kaikkee vokkien lisäks saadaan pakkomyytyä veronmaksajille. Voi vittu, että sitä muuten riittää ja voitot on tähtitieteelliset, hähähä! Nääs tää 2015 kusetus oli oikeesti vaan harjotus tulevaa varten. Hyvinhän sekin oli organisoitu, saatiin jengi liikkeelle eri puolilta maailmaa ja vittu kerrottiin teille, että spontaanistihan ne nyt karkuun hätäänsä lähtivät. Ja te vittu uskoitte, että porukka ihan sattumalta lähtee Irakista ja Afganistanista samaan aikaan vaeltaan, hähähä! Minäkin paljastin puheellani, että tiedän tän kaiken etukäteen, mutta kun oli käsketty mediaa vetään sovittua linjaa, niin ei hälytyskellot kilkanneet aivopestyissä päissä, hähähä!

Eli vaikka mä nyt tässä toivottelisin teille mitä vaan, niin odotettavissa on todella paska vuosi 2019. Mutta muistakaa, jos valitatte, saattaapi tuleva vihapuhelainsäädäntö vääntää naamanne hyvinkin nopeasti väkinäiseen hymyyn samalla, kun näette elämänne kurjistuvan kaikilla yhteiskunnallisilla mittareilla. Ei mulla muuta.

Onks mikki pois päältä? Nyt lähetään Petterin kanssa vetään konjakit ja ihan helvetin kalliit sikarit.
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

Tsuudi

@alussaolisana
Kyllä repesin. Aikanaan naureskeltiin punttiskeneen sijoittuvia mä, Testo ja Raudo tarinoita. Hyvin on teksti samantyylistä satiiria.
"Mä, Testo ja Raudo ministereinä"....
"Hyvä pystykorva on parempi kuin huono nainen."

Vaniljaihminen

Mbähähähää..! 2019, man! Bileet jatkuu!

Mbähähähää... Fuck you Trump.

(yleisön mylvintää)

Fuck you, Laura Huhtasaari

(kovempaa mylvintää)

Fuck you - J. H. A. !!

(yleisö ekstaasissa)

Mutta muistakaa ilmastotalkoot, sukupuolivähemmistöt ja maahanmuuttajat! Muistakaa valkoisen miehen taakka, tasa-arvo ja kivapuhe! Älkääkä antako pelolle valtaa! Ja käyttäkää kondoomia!

Mutta muuten, TEKNOT TÄYSILLE, nyt bailataaaaa.... Uuuu! Uuuu! Uuuu! Ihanaa leijonat ihanaa, vaikka tekee kipeää ei haittaa!
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

ikuturso

Quote from: törö on 01.01.2019, 00:00:06
Mä päätin, että tänään voi julistaa tuo puhtaaksi kirjoittamista vaille valmiiksi toisen kerran, koska itsenäysyyspäivänä siihen jäi vielä kymmeniä sivuja silkkaa roskaa huonon aikataulun takia, ja vasta hetki sitten tuli täyteen 101 vuotta siitä, että muutkin valtiot suostuivat tunnustamaan Suomen itsenäiseksi.

https://drive.google.com/file/d/1yhGTgUNNX3XfqAih-i0qRzoqu-a-bL_P/view?usp=sharing

Paljon onnea vaan reppanat.

Kauheasti sivuja tuossa jäsenen @törö "kalastaja-autistin valssissa". Aloin lukea ja kohta oma aivokudos rakensi tästä katajaisesta kansastamme mallin:
Suomalaisista on 60% juntteja, 10% narsisteja ja 30% hyödyllisiä idiootteja.
Tieto ja ymmärrys on junteilla ja narsisteilla. Kuitenkin narsistit ovat niitä jotka haluavat kuninkaaksi ja juntit mieluummin vetäytyvät sivuun. Koska narsisti ei saa junteista kokoon omaa hoviaan, narsisti muodostaa hovinsa hyödyllisistä idiooteista. Nyt maata hallitsevat siis narsistit ja näitä hännystelevät hyödylliset idiootit. Jytky sai aikanaan juntit vaaliuurnille, mutta koska se ei auttanut, juntit jatkavat vetäytymistään.

Narsistit saattavat olla älykkäitä, mutta koska heidän valta-asemansa perustuu hyödyllisiin idiootteihin, heidän vaaliteemansa vallan huipulle käsittävät vain idealistisia aatteita kuten rajoittamattomat ihmisoikeudet, rajattomat tuuli- ja aurinkoresurssit töpselisähkön ilmaiseen tuotantoon ja rajoittamattomat rahavarat, joista riittää kaikille. Juntit näkevät kuplan läpi, mutta äänestävät hyödylliset idiootit elävät tuolla kuplassa ja kutsuvat ystävänsä ilmastonmuutoksesta kärsivistä kolmansista maistakin nauttimaan ilmaisesta terveydenhoidosta ja asumisesta hölmölässä.

Jotkut junteista kokoavat huopansa ja tuohikonttinsa ja lähtevät niska hiessä tekemään töitä junttien etujen ajamiseksi ihan maalaisjärkisin argumentein. Näiden jaksaminen on kuitenkin rajallista, koska kunnianhimo puuttuu ja junttien saaminen rintamaksi on uskomattoman raskasta työtä. Hyödyllisten idioottien kannatusta ei saa maalaisjärjellä. Pitää olla unelmaa unelman perään. Siksi vaikka suurin osa kansasta on maalaisjärkistä, tuntuu päivittäin, että päätökset tehdään kansan tahdon vastaisesti ja torille ryntää laulamaan hyödyllisten idioottien marssirivistöt kuvitellen olevansa "enemmistö".

Rakkaat kansalaiset. Puheeni osoitan teille junteille. Ymmärtäkää tämä asetelma ja käyttäkää ääntänne. TE olette enemmistö. TEILLÄ on valta jos TE haluatte niin. Trump ja Brexit osoittavat, että kun juntit kertovat tahtonsa, alkavat kuplat puhkeilla ja narsistijohtajien hovit kaatua. TE voitte sen tehdä.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

kriittinen_ajattelija

Kansalaiset...

Ottakaa ne vitun kädet sieltä taskusta jo ja tehkää maailmasta parempi paikka omilla toimillanne. Kukaan ei tule asioita tekemään puolestanne ja jos ei koita niin ei voita.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Maalaistollo

Kansalaiset!

Meille on valehdeltu, meitä on johdettu harhaan. Meidän kärsivällisyyttämme ja hyväntahtoisuuttamme on häikäilemättä käytetty hyväksi. Tämän kaiken seurauksena suomalainen yhteiskunta on vaarassa muuttua joksikin sellaiseksi, mitä tuskin kukaan meistä haluaa itselleen tai jälkipolvilleen.

Niin lehdistö kuin Yleisradiokin ovat jo vuosien ajan suoltaneet kaikkea aina osatotuuksista suoranaisiin emävalheisiin. He puhuvat vastuullisesta mediasta ja sitten tuputtavat mielipidemuokkausta näkökulmaltaan vinoutuneiden uutisten kautta. Melkein kaikki valtamedian anti on poliittisesti värittynyttä viherpunaista sotkua, joka pyrkii selittämään mustan valkoiseksi ja velat saataviksi.

Päättäjämme ajavat meitä kuilun partaalle kuin sopulilaumaa. Ahneuden ja typeryyden iljettävä yhdistelmä saa ministerit ja kansanedustajat toimimaan kansan edun vastaisesti. Meidän etumme vastaisesti. Äänestimme valtaan ihmisiä, joille annoimme luottamuksemme; he pettivät meidät pahanpäiväisesti. He eivät lopeta luottamuksemme väärinkäyttöä, vaan ottavat kaiken irti minkä vain saavat.

Meidän yhteisiä rahojamme tuhlataan surutta mitä mielettömimpiin hankkeisiin. Virheitä ei myönnetä, eikä vastuuta oteta mistään. Koulutusta leikataan sieltä sun täältä, terveydenhuolto ja tieverkko jätetään retuperälle. Poliisilla ei riitä voimavaroja perustehtäviensä hoitamiseen, mutta rahaa kyllä on kansalaisten mielipiteiden valvomiseen internetissä. Kaduilla kulkee ulkomaalaisia, joista kukaan ei tiedä mitään. Partakaapumiehet puuhaavat "rukoushuoneiden" teipattujen ikkunoiden takana, eikä sinne ole asiaa ulkopuolisilla. Murhaajat, raiskaajat, terroristit ja sotarikolliset elävät mukavasti meidän kustannuksellamme - kenties uusia hirmutekoja suunnitellen. Meitä käytetään säälittä hyväksi, meidän vahingoksemme.

Näin ei tarvitse olla. Meillä on valta ja vapaus valita toisin. Käyttäkäämme tänä vuonna valtaamme ja valitkaamme päättäjiksi ihmisiä, jotka haluavat Suomen ja suomalaisten parasta muutenkin kuin vaalipuheissa. Vielä on aikaa kääntää kehitys terveempään suuntaan, mutta aika käy vähiin. Älkää epäröikö, älkää viivytelkö. Äänestäkää perussuomalaisia eduskuntavaaleissa.

Jotain tuontapaisia ehkä höpöttelisin. Yleisönä siis tavalliset potaattinoukat, eikä mädätystä vastaan rokotetut hompanssit. Tosin viimeinen kappale pätee täälläkin - kaikki äänestämään. Joka asiasta ei tarvitse olla samaa mieltä keskenämme tai persujen kanssa, kunhan ymmärrämme että mädätys on pysäytettävä ja äänestämme sen mukaan.

Taikaseinä

Joo, tota, yks kaks, (koputa sormella mikrofonia) hei onks tää mikki hei niinku päällä, hei tietääks joku?

Selaa muistiinpanopapereitasi, pudota vähintään yksi arkki ja ala lukea monotonisella äänellä kuin puhelinluetteloa

Joo, tota, moro nyt vaan sitten kaikille, eli välkommen om boord medbörjäret, damen och härrör, eli samma pä svenska.

Joo elikkäs se olis taas yks vuosi menny ja uus tulossa, on se vaan huikeeta miten tää aika niinku menee. Mut hei, ennen ku aletaan dokaan, niin jos mä ekana pitäsin teille tämmösen pikku puheen. Ny kattokaas kävi silleen et ketään muuta ei saatu tänne jutteleen.

Mä tota aattelin ekaks et kun tää maahanmuuttoasia on nykyään niinku kovasti pinnalla, niin vois jutskaa siitä muutaman sanan. Elikkä...
(tässä vaiheessa anarkistit sekä Antifa alkaa mölisemään ja on ihan sama vaikka vain liikuttaisit huuliasi ja teeskentelisit puhuvasi. Ei kukaan kuule eikä varsinkaan kuuntele mitään kuitenkaan.)

(Kun äärivasemmisto väsyy, eli noin vartin päästä, jatka puhetta)

...eli niinku mummiälest tää nykynen media maassamme on ku jostaki ihme Pohjos-Koreasta karannu. On se vähä ihme homma, et mun tarvii sanoo teille suomalaisille et hei menkää nettii ja käykää tsiigaa mitä kaikkee muualla maailmassa tapahtuu, tai käykää vaikka ihan itte paikan päällä. Eiks je? Rinkka selkään, fillari alle ja menox sano Annie Lennox.

Et silleen. Mut hei, ei ruveta murehtiin liikaa, vaan kun ny täs on bileet menossa niin tehdään ku noi keskisormee heiluttelevat mustiin pukeutuneet huppupäät ja otetaan vaikka muutama kalja.

(Väistä jos joku anarkisti heittää sinua oluttölkillä. Käy poimimassa hylsy talteen, siitä saa 15 senttiä.)
Sit voidaan vaikka laulaa eka Abban Happy New Year ja sit toi nimensä puolesta nykypäivään sopiva Työn orjat sorron yöstä nouskaa, tai vaikka samaan aikaan molemmat, ei tää ny niin nökönuukaa oo. Kilpailkaa vaikka kuka laulaa kovempaa.

Mut joo, sit lopuks ihan vaan ystävällisenä vinkkinä et toi dokaaminen kannattaa sit kumminki lopettaa ja mieluummin ruveta ravaamaan baarien sijaan punttisalilla. (Väistä taas anarkistien heittämiä tölkkejä. Muista pantti!) Et ku jos kerran on kovat ajat tulossa, niin se meinaa sitä et ajat rupee koviks, tai jotain tommosta, eli kantsii mieluummin käydä treenaamassa ja purkamassa paha mieli raudan nosteluun kun tuhota itteensä viinalla ja röökillä. (Muista väistää, muista pantti.)

Että tämmöstä. Ei muuta ku oikeen hyvää uutta vuotta kaikille sukupuolille sekä sukupuolettomille ja metsän eläimille!

Ja nyt tää jätkä lähtee vessaan, meinaa jo tulla huonot housuun. Eihän toi mikki oo enää päällä?
Hysteeristen kukkahattutätien kuoro esittää:

"..eii natseja Helsinkiiin, eii natseja miihinkäään..."

:flowerhat:  :flowerhat:  :flowerhat:  :flowerhat:  :flowerhat:  :flowerhat:   :flowerhat:   :flowerhat:  ???  :flowerhat:   :flowerhat:   :flowerhat:

Kim Evil-666

Kansalaiset...

Puheeni on lyhyt, mutta ytimekäs.

Me ollaan hävitty tää peli... Ja tiiätteks te mitä!? Se on aivan teiän omaa syytä. Hyödyllisen idiootin virkaa on toimittanut lähes koko kansakunta. Etteks te osaa lukea, tai ymmärrä kuulemaanne. Teitä on hoonattu kakkoseen oikein huolella. GCM ja pidot paranee, muahaha.

Pää, polvet, peppu, varpaat, *tirsk*. Siis etteks te tajunnu tätäkään kusetusta?!

Parranpäristelijöitä lappaa ovista ja ikkunoista. Silti te äänestätte yhä niitä, jotka ovat koko sotkun saaneet aikaiseksi ja yhä sotkuisammaksi käy. 90 pinnaa kansalaisista äänestää oman onnensa tuhoajia, suomalaisen maaperän paskojia. Sääliksi käy se 10 pinnaa, kaikki muut ansaitsevat, mitä tuleman pitää. Opetelkaa uimaan! Älkää sitten tulevaisuudessa iniskö ja älkääkä missään nimessä pyytäkö apuja niiltä 10 pinnaisilta...ei nimittäin heru...ei vähääkään. Minun taisteluni käydään 10 pinnalaisten puolesta, muut voivat puolestani painua helvettiin.

Demokratia on kuollut.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

l'uomo normale

Ystävät, toverit; veljet ja sisaret.

Jokaisella teistä ja meistä on tai on ollut mahdollisuus hankkia akateeminen loppututkinto ja siisti sisäduuni jostain virastosta, jossa kollegat ja esimiehet on 99,9%sesti valkoisia, eikä tummia tai minkään sortin aasialaisia näy kuin kafeteria-, vartiointi-, vahtimestari-, tai siivouspalveluja tuottamassa. Jos on oikein kyvykäs voi saada hankittua asunnon tai jopa oman talon Kalliosta, Vallilasta, Kumpulasta, Käpylästä, Toukolasta, Pakilasta tai Eirasta tai Kruununhaasta tms; eli siellä missä afrot ja arabit vain siivoavat ja paistavat pizzaa ja laskevat kaljaa. Kannattaa olla hyvä ja suvaitsevainen koulutettu ihminen, joka voi rakastaa kehitysmaamatuja niin paljon ettei hänen tarvitse olla niitten kanssa missään tekemisissä yhtä tai kahta "setä tuomoa" tai tuomotarta lukuunottamatta.

Rasistit ovat köyhiä, tyhmiä, rumia ja kouluttamattomia. He joutuvat asumaan samoissa lähiöissä arabineekerien kanssa; kilpailemaan samoista asunnoista, työpaikoista, sosiaalisista tulonsiirroista ja julkisista palveluista kehitysmaa- ja Itä-Eurooppamatujen kanssa. Rasistien lapset käyvät samoja kouluja matujen lasten kanssa ja pariutuvat afroarabimatujen lasten kanssa ja saavat mulattiäpäriä, joiden tulevaisuus on olla parempien ihmisten palvelijoita suorittavan työn tekijöinä. Ei kannata olla rasisti, rasisti on tyhh-mää!

Jos et rasisti naista muuten saa, niin koeta onneasi nigeriattarien ja muiden afrikattarien kanssa, niitä ei tarvitse edes mennä hakemaan kuten kotimaatstaan kuten thaikkunaisia. Afrottarilla on mutkaton suhtautuminen pariutumiskysymyksissä kunhan massia löytyy valkoiselta osapuolelta.

Lopuksi, miksi uutta vuotta pitäisi juhlia valkoisen miehen kalenterin mukaan?  Ajanlaskujärjestelmiä on maailman eri kulttuureilla useita, miksi gregoriaarinen kalenteri olisi niistä muka paras? Pitäisi elää moniarvoisesti useiden kalenterien mukaan ja samalla siirtyä yhteen uskomusneutraaliin kalenteriin siinä ohella. Loppu valkoisille etuoikeuksille ja kristinuskon suosimiselle!

Tuokoon Pakkasukko teille ensi sesonkina runsaasti lahjoja, jos ei jo tänä vuonna kerennyt tuoda!
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.