News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Journalistipalkinto housuunpaskojalle

Started by valkobandiitti, 15.03.2019, 12:20:06

Previous topic - Next topic

valkobandiitti

Suomen kuvalehden Vappu Kaarenoja palkittiin varmaan ihan ansioista. Kaikki varmaan muistavat ylioppilaslehden journalistisen merkkiteon, kaksi naistoimittajaa paskoivat housuihinsa bussissa ja tekijät siitä jutun lehteen.
Molemmat pääsivät sittemmin töihin Nyt-liitteen kopioon Suomen Kuvalehteen tekemään huippujournalismia.
Ekologia on valjastettu poliittisten tavoitteiden ajamiseen, ja vihreyden ytimessä on vasemmistolainen, kapitalismin vastainen politiikka, jolla halutaan lopulta rajoittaa yksilön vapautta.

Firtu Fakkari

Mua vituttaa yli kaiken se, etteivät henkiseltä tasoltaan kakarat edes saaneet minkäänlaisia korvausvaatimuksia silloin bussin sotkemisesta.
Nyt tai joskus toiste.

dothefake

Huippujournalisteja, samaa tavaraa tulee molemmista päistä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Pentecost

Tämä on jotenkin niin surullista, etten tiedä mitä tähän sanoisi...

Tulee mieleen oikea journalismi ja journalistiset sisällöt. Sisältöä tässä nyt ei ollut edes pas**n vertaa...eiku...olikin just sen verran.

Edesmennyt Erkki Toivanen oli suuri idolini toimittajana. Sivistynyt, eurooppalainen sanan positiivisessa merkityksessä, laajasti pohtiva, ammattitaitoinen, hyvinpukeutunut sekä ilmaisultaan kielitaitoinen. Lisäksi hän ei ollut vasemmistoon kallellaan, mikä oli varmaankin yksi syy hakeutua muualle YLEn tiloista. Seksuaalista suuntautumistaankaan hän ei koskaan hieronut kenenkään naamaan vaan piti yksityiselämänsä omanaan.

Ollaan valovuosien päässä hänestä tässä tapauksessa.

KKO:n tuomio
A:n käyttämissä ilmaisuissa on kysymys niin sanotuista arvoarvostelmista, joiden osalta ei lähtökohtaisesti ole mielekästä puhua lausuman totuudellisuudesta.

EwithAllinPoe

Minun vaatimaton juttunenäni haistaa tässä sellaisen seikan, että ehkä housuunpaskojatoimittajilla oli vain "hyvä" valmentaja/sponsori??
Sydänmesi kuuluu minulle.

valkobandiitti

Quote from: Vilmariina Mesivirta on 15.03.2019, 14:53:41
Minun vaatimaton juttunenäni haistaa tässä sellaisen seikan, että ehkä housuunpaskojatoimittajilla oli vain "hyvä" valmentaja/sponsori??

Minä puolestani veikkaan että ovat antaneet pesää päätoimittajalle.
Ekologia on valjastettu poliittisten tavoitteiden ajamiseen, ja vihreyden ytimessä on vasemmistolainen, kapitalismin vastainen politiikka, jolla halutaan lopulta rajoittaa yksilön vapautta.

Rauno Murju

Onko tämä housuunsa sontinut yli-ikäinen pissis tehnyt jotain muutakin journalistityötä, kuin raportoinut tekemisistään jossain samanmielisten valtaamassa toverikunnan julkaisussa?

Vaniljaihminen

Tuo journalistigaalan olemassaolo pelkästään on viesti siitä, että Suomen mediaa johdetaan ulkomailta (Bonnier corp). Suomi on kuitenkin niin pieni maa, että tuollainen imelyyksien latominen olisi omilla varoilla johdettuna pelkkää varainhukkaa. Tulee mieleen aivan jokin Jyrki Video Awards, jonka pelkkä kuvaaminen oli työläs urakka, koska yleisöä oli niin vähän. Journalistigaalan ei Suomessa missään tapauksessa pitäisi olla televisio-ohjelma, sillä päälleliimatun itsekehuskelun välittymiseltä ei mitenkään voi välttyä. Gaalassa on ainoastaan nähtävillä se, kuinka feikkiä meininkiä uutisten tekeminen on ja ainoa hyvä puoli siinä on, että sen voi jokainen todeta omin silmin.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."