News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2020-02-13: Suomi on maailman 13. islamilaisin maa

Started by Emo, 13.02.2020, 13:27:41

Previous topic - Next topic

Emo

Tutkimus väittää: Suomi on maailman 13. islamilaisin maa – Koraanin opit toteutuvat täällä hyvin

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/286a3dfb-7592-4587-b2f1-e5e7f1571197

QuoteListauksessa mitataan maan taloutta, lainsäädäntöä ja hallintoa, poliittisia ja ihmisoikeuksia sekä kansainvälisiä suhteita. Se ei siis niinkään keskity islamin harjoittamiseen kuten rukoiluun tai uskonnon tunnustamiseen.

Listaus on kerännyt kosolti arvostelua osakseen. Indeksiä on arvosteltu muun muassa siitä, että se sivuuttaa täysin islamin viisi peruspilaria, jotka ovat uskontunnustus, rukous, paasto, almuvero ja pyhiinvaellus.

Arvostelijoiden mukaan "islamilaisella indeksillä" ei ole todellisuudessa mitään tekemistä islamin kanssa. Listaus voisi olla mikä tahansa lista, jossa katsotaan muun muassa hallinnon avoimuutta, ihmisoikeuksia, oikeuslaitosta ja taloutta.

Loppu juttu linkistä, mutta islamin pakkosyöttöä ja valkopesua osaltaan tämäkin uutinen on.

Moderaatio siirtäkööt vaikka Suomen islamisaatioketjuun, itse kokeilin että osaanko kännyklä aloittaa uuden.

Vaniljaihminen

Mistähän syystä mussemaat eivät itse ole erityisen islamislaisia? Dhimmien syytä vissiin.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Roope

Quote from: IltalehtiSe on Islamicity Indicesin mukaan jatkunut tähän pisteeseen saakka, missä imaameilla, hallitsijoilla, poliitikoilla, terroristeilla, instituutioilla, järjestöillä ja yksilöillä ei ole paljon tekemistä Koraanin oppien kanssa.

– Useimmissa muslimimaissa kansalla ei ole juurikaan sananvaltaa maansa hallintoon ja heiltä on kielletty keskustelu uskonnostaan ja sen tutkiminen, järjestö kertoo verkkosivuillaan.

Eli nyt esitetään viimein "tutkimukseen" perustuen faktana se ainainen huumoriheitto, jonka mukaan islamilla ei ole tekemistä islamin kanssa.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

ISO

Mitä enemmän maahantunkeutuville annetaan periksi, sitä enemmän niitä kannustetaan pitämään kiinni omasta kulttuuristaan.

Se on ikävä fakta, joka lopulta johtaa täydelliseen islamisoitumiseen, Ruotsi on tuossa jo todella pitkällä, ja Suomi tulee hyvää vauhtia perässä.

Ilmeisesti se on vihervasemmiston tarkoitus, saada yhteiskunta rikottua, ja sitten ottaa valta itselle.

Senpä vuoksi, pitää kaikin tavoin vastustaa niitten touhuja. Ei ne tästä maasta välitä, ne haluaa muuttaa Suomen persläveksi, jossa elellään kommunistisen utopian haihattelujen mukaisesti.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Alarik

Quote from: Emo on 13.02.2020, 13:27:41
Tutkimus väittää: Suomi on maailman 13. islamilaisin maa – Koraanin opit toteutuvat täällä hyvin
Voiko tähän vedota oikeudessa, jos puolustaa oikeuttaan kritisoida islamia ja Koraania?
Siis niinkuin että tuon tutkimuksen perusteella suomalaisen esittämä kritiikki on Koraania/islamia hyvin toteuttavan esittämää kritiikkiä kaikkia tekstien väärintulkitsijoita vastaan?
Vai onko tämä nollatutkimus perättömillä päätelmillä eli humpuukia.

Juffe

Quote from: Roope on 13.02.2020, 13:38:19
Quote from: IltalehtiSe on Islamicity Indicesin mukaan jatkunut tähän pisteeseen saakka, missä imaameilla, hallitsijoilla, poliitikoilla, terroristeilla, instituutioilla, järjestöillä ja yksilöillä ei ole paljon tekemistä Koraanin oppien kanssa.

– Useimmissa muslimimaissa kansalla ei ole juurikaan sananvaltaa maansa hallintoon ja heiltä on kielletty keskustelu uskonnostaan ja sen tutkiminen, järjestö kertoo verkkosivuillaan.

Eli nyt esitetään viimein "tutkimukseen" perustuen faktana se ainainen huumoriheitto, jonka mukaan islamilla ei ole tekemistä islamin kanssa.

Taitaa olla läheistä sukua sen väitteen kanssa, että kommunismista ei saisi vetää johtopäätöksiä sen perusteella mitä tapahtui kommunistisissa maissa, koska nämä eivät toteuttaneet "oikeaa" kommunismia.

sancai

Islam on kuin sosialismi. Kommunistien julistamat ihanteet toteutuvat parhaiten kapitalismissa. Tasa-arvoa, työläisten hyvinvointia ja ihmisoikeuksia julistava aate toteutuu aina köyhyytenä, kurjuutena, sortona ja äärimmäisenä epätasa-arvoisuutena. Paska aate.

J.M

Tämä kertomukseni tosielämästä sopinee hyvin tähän ketjuun.

Tänään minulle soitti eräs henkilö, joka on parasta aikaa suorittamassa varusmiespalvelustaan. Sain puhelun aikana melkeinpä raivokohtauksen. En siksi, että kyseinen henkilö soitti minulle. Vaan siksi mitä hän kertoi. Nimittäin Suomen puolustusvoimat ovat laittaneet täyden dhimmivaihteen päälle nyt ramadanin aikana; muslimivarusmiesten ei tarvitse päivänvalon aikana tehdä mitään, mitä eivät halua. Kantisjantterit esimerkiksi pystyttävät metsässä hiki hatussa telttaa, niin muslimin ei tarvitse pitää teltan narusta kiinni, jos hän ei tahdo. Joku oli kuulemma tällaista pyytänyt, niin muslimi oli valittanut kantahenkilökunnalle "kiusaamisesta", eikä ollut tarvinnut osallistua. Näin hän minulle kertoi. Oli siellä kuulemma yksi muslimi ollut, joka oli johonkin toiseen harjoitukseen tms. osallistunut.

Hiljaisuus alkaa kasarmilla klo 22, niin kuin silloin ennen wanhaan. Silloin muslimeilla alkaa syömähetki, joka suoritetaan siis siihen kellonaikaan tuvassa. Maiskutus on kuulemma valtaisa ja kestää pitkään ja hartaasti. Tähän ruokailuelämykseen saattaa sisältyä puhelimesta soitettu ählykielinen joiku, joka lienee monelle joukkoliikennevälinettä käyttäneelle tuttu. Ja korvanappeja ei kuulemma löydy.

Kaikki armeijan tietävät käyneet osaavat suhteuttaa nämä erivapaudet omiin varusmiesaikoihin ja miettiä, mitä olisi tapahtunut, jos olisi kieltäytynyt palveluksesta jonkun 1500 vuotta sitten eläneen huru-ukon takia. Paitsi että, näiden ei ole tarvinnut kieltäytyä, eikä pyytää erityiskohtelua, vaan vapautus on annettu niille vapaaehtoisesti.

Oli ko. henkilöllä muitakin esimerkkejä kunniakansalaisten käytöksestä myös ramadanin ajan ulkopuolelta, siis sitä normaalia kunniakansalaisten käytöstä; oikeuksien vaatimista ilman, että haluaa vastuuta. Sanoin hänelle, että on kova jantteri jos löytää vielä loppuajaksi motivaatiota palvelukseen kun saa tuollaista p@$kaa todistaa.

Suomen dhimmivoimat. Kyllä saatana saa taas hävetä, niin kuin joikui Timo Rautiainen tänään korvanappiin Spotifyssä, vaikka olen kyseisen kappaleen laittanut estolistalle >:(

Muoks: ajatusvirhe
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

-PPT-

Silloin kun varusmiehet komennettiin kantamaan maahantunkeutujien laukkuja niin  en ole vieläkään varma että oliko kyse siitä että joillakin on niin surkea tilannetaju että he eivät ymmärrä miten huonolta ja tyhmältä tuo näyttää vai oliko ylipäänsä tarkoituskin vittuilla ja nöyryyttää.

Joka ikisessä kulttuurissa toisten ihmisten laukkujen kantaminen on alamaisuuden merkki mutta tuollaista nöyryyttämistä yleensä harjoittaa valloittajat eikä omat.

Vaikka Suomen armeija ei varmasti ole pahimmasta päästä sen suhteen mitä seurauksia on käskyjen noudattamatta jättämisestä niin silti kun herra isoherra käskee varusmiestä kantamaan Ahmedin laukun niin taatusti yksikään varusmies ei sano että kanna kuule ihan itse.

J.M

Quote from: -PPT- on 11.05.2020, 16:34:52
Vaikka Suomen armeija ei varmasti ole pahimmasta päästä sen suhteen mitä seurauksia on käskyjen noudattamatta jättämisestä niin silti kun herra isoherra käskee varusmiestä kantamaan Ahmedin laukun niin taatusti yksikään varusmies ei sano että kanna kuule ihan itse.

Tämähän se. Ei 19-20-vuotias minä olisi ajatellutkaan kieltäytyä komennoista, jotka tulivat armeijahierakiassa minua ylempää, vaikka kaikki ei tietenkään miellyttänyt. Ja niin toimii epäilemättä suurin osa sen ikäisistä. Nykyinen minä kyllä sanoisi, että kantaa kapteeni ihan itse ja laittaa minut vaikka linnaan, jos siltä tuntuu. Tai voin vastaavasti käydä Lapinjärvellä kurssin, jonka jälkeen en ota kapteenien tai everstien käskyjä vastaan edes muodollisesti.

Minulle on tullut uutta tietoa tuon aiemman kirjoitukseni jälkeen, mutta ko. henkilön toivomuksesta en kerro niitä edes täällä Hommalla ennen kuin hänen palveluksensa on loppunut (hän tietää että kirjoitan Hommalle ja myös nikkini, ei ollut pahoillaan aiemmasta kirjoituksestani). Mutta voin sanoa siitä, mitä olen kuullut sen verran -ja sanoin tämän myös henkilölle itselleen-, että jos asiat eskaloituvat riittävästi, minä vien sotilaspassini esikuntaan vaikka henkilökohtaisesti, enkä tue suomalaisvastaista organisaatiota. Organisaatiota, jonka palveluksessa olin aikoinaan ja olin ylpeä siitä, ja joka on muuttunut jopa siitä aikakaudesta irvikuvakseen, vaikka siihenKIN aikaan, kuten ehkä joka aikakaudella, hämmästeltiin kurin lipsumista.

Tuosta laukunkantoepisodista vielä. Se oli farssi suomalaisen sotilaan kannalta. Ja käyhän tuo vihervasemmistolaiseen maailmankuvaan hienosti, että nöyryytetään nuorta miestä armeijassa ja samalla kenties tapetaan isänmaallisuus ja innostus Suomen puolustukseen. Vaikka monilla saattaakin tulla päinvastainen reaktio.
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Jaska Pankkaaja

Quote from: J.M on 11.05.2020, 17:37:56
Tuosta laukunkantoepisodista vielä. Se oli farssi suomalaisen sotilaan kannalta. Ja käyhän tuo vihervasemmistolaiseen maailmankuvaan hienosti, että nöyryytetään nuorta miestä armeijassa ja samalla kenties tapetaan isänmaallisuus ja innostus Suomen puolustukseen. Vaikka monilla saattaakin tulla päinvastainen reaktio.

Juuri näin! Tähän laukunkantoon huipentuu sitten nuoren miehen "mikko mallikas" elämä. Lastentarhantätit, naisopet peruskoulussa, mieletön joka tuutista tulviva MTVneekerijutkutus ja ehkä jopa oma äitinkin naiseneuro on 80 centtiä hölöpölötyksineen ja avioerokaunoineen. Ei ihme että niin moni tavissuomalainen poika syrjäytyy. Kaulapartainen työtön pillereitä napsiva läski ei yksinkertaisesti kykene työhön tai saamaan naista  :-\ ja onkin oiva niin korskean kokoomuspoliitikon kuin selkokommunistinkin ivan kohde. Tukiaismaajussikin voi naureskella läskille, mikäs on naureskellessa kun EU maxaa isoja tukijaisia ja mettää myyntiin kun pitää autoa vaihtaa, kaikki on siis hyvin vaikka vinttikomerossa runkkaa yksi samanlainen lisää. On tämä nähty, ei tosin mun perheessä.

Armeija voisi olla taas miesten koulu pienellä sosiaalipuolen lisäosaamisella ja kaikkein tärkeintä olisi pistää sinne taas melkein koko ikäluokka, miehistymään ja saamaan valmiuksia elämään jos ei muuta.

Kouluterveydenhoitoonkin voisi panostaa huoattavasti lisää, tästä ne rahat tulisivat kyllä takaisin, ja vaikka pakkoliikuntaa kaulaparroille  :D
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Maastamuuttaja

Tämä tervetullut uutinen vahvistaa maamme asemaa Maailman Onnellisempina Maana. Toivottavasti Ohisalo ja kumppanit kannattajineen onnistuvat säilyttämään maamme onnellisuuden hävittämällä halla-ahonaisuuden joka kylästä, kaupungista ja ennen kaikkea eduskunnasta. Tukea tälle toiminnalle on odotettavissa mm. entiseltä Salon nimismieheltä, joka on joutunut turhaan odottamaan tehokasta katumusta eri lailla ajattelevalta Halla-aholta.

Liechtenstein

Quote from: Vaniljaihminen on 13.02.2020, 13:35:14
Mistähän syystä mussemaat eivät itse ole erityisen islamislaisia? Dhimmien syytä vissiin.

Mielenkiintoinen kysymys. Jos varsinaisessa muhamettilaismaassa esimerkiksi työntekijä haluaisi pitää rukoustauon työn lomassa, se ei välttämättä onnistu. Näissä maissa saattaa työnantaja näyttää äkkiä ovea työntekijälle tämänkaltaisissa tapauksissa.

Länsi-Euroopan maissa, joihin Suomikin kuuluu, työnantaja sen sijaan säpsähtää ja suostuu älyttömiin temppuiluihin moniosaajan alkaessa lapsellisesti kiukutella. Onko se syyllisyyttä siirtomaaherruudesta? Jos näin, Suomenhan ei tarvitse tuntea. Ja vaikka kaikissa muissa maailman maissa perseiltäisiin, tarvitseeko Suomen?

Nanfung

Quote from: J.M on 02.05.2020, 22:24:50
Tämä kertomukseni tosielämästä sopinee hyvin tähän ketjuun.

Minun on pakko tunnustaa, etten ole missään päässyt niin helpolla, kun palvelin 11 kk Suomen raskaassa vuonna 1963, eli laivastossa.
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

Uuno Nuivanen

^ Sillä tavalla sitä elättävään yhteiskuntaan sopeudutaan, kouluttaudutaan ja tullaan sen tuottaviksi jäseniksi sekä huippuosaajiksi.

-PPT-

Ai tänään ramadan päättyy? Eikös tuo tarkoita sitä että heillä on isot juhlat jolloin ei paljon sosiaalisesti turvavälitetä?

Lucce

Muslimeille tai kenelläkään muulle ryhmälle EI aleta jakamaan täällä mitään erivapauksia tai katsomaan sormien läpi
Asioita  . Se peli LOPPUU  heti alkuunsa.  Jokainen jolle tämä ei käy niin voi pakata tavaransa ja muuttaa muualle.
KAIKKI lähtevät samalta viivalta ja KUKA  tahansa saa saman TUOMION

Emo

Quote from: Lucce on 23.05.2020, 10:20:22
Muslimeille tai kenelläkään muulle ryhmälle EI aleta jakamaan täällä mitään erivapauksia tai katsomaan sormien läpi
Asioita  . Se peli LOPPUU  heti alkuunsa.  Jokainen jolle tämä ei käy niin voi pakata tavaransa ja muuttaa muualle.
KAIKKI lähtevät samalta viivalta ja KUKA  tahansa saa saman TUOMION

Olet oikeassa.
Ählämeiden erivapaudet Suomessa kieltää Suomen perustuslaki.

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731

Quote6 §

Yhdenvertaisuus
Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.

Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.

...

Sitten voidaan tietty jappasta ja vatuloida siitä mikä on "hyväksyttävä peruste", mutta Suomen kantasuomalaisena kansalaisena minulle ja minua perustuslain mukaisesti eduskunnassa edustavalle edustajalleni ei ole hyväksyttävä syy, että ilman erivapauksia tuontisyöttiläät alkavat normaalin kulttuuriinsa ja uskontoonsa liittyvän kaulojenkatkonnan, lastenraiskaamisen ym. lisäksi vielä polttamaan autojakin.