News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

EK pyytää ideoita turvapaikan saaneiden halpatyöläisten kotouttamiseksi

Started by Veturinainen, 28.08.2018, 12:38:13

Previous topic - Next topic

Archaeopteryx

On outoa, että maahanmuuttajan työllistymisessä apuna pitäisi olla työnantajat, kunnat, valtio, yksityiset ja yhteisölliset järjestöt sekä kansalaiset. Oikeastaan siis koko yhteiskunta on vastuussa kouluttamattoman, luku- ja kirjoitustaidottoman Abdin työllistymisestä - paitsi Abdi itse.

Kun kantiksella on vaikeuksia työllistyä, annetaan ohje ilmoittautua netissä ja etsiä töitä itse. Jos hakeminen on hankaloitunut jostain syystä ja epäonnistuu, kuristetaan vähän tukia. Kyllä Jorman ja Sirpan pitäisi pystyä itsekin...

Fiftari

Tuet pois, pelkkä ruoka ja majoitus. Etuuksia saa työllä. Siinähän kotoutuu.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

kivimies

Quote from: Uuno Nuivanen on 28.08.2018, 15:23:59

Silti innostus mamujen haalintaan ei ole lainkaan laimennut. 'Niistä edellisistä ei ollut mihinkään, mutta kyllä seuraavista varmaan on!'   :facepalm:
Niin, EK:n täytyisi pikemminkin vaatia maahanmuuton vähentämistä, kunnes kotouttamisessa onnistutaan.
Sen sijaan vaativat maahanmuuton lisäämistä, koska "huoltosuhdetta ja työvoimapulaa pitää paikata".

Eino P. Keravalta

Vakavasti puhuen ainoa keino kehitysmaalaisten kotouttamiseen on heidän geeniensä vähittäinen vaihtaminen.

Toisinsanoen on harjoitettava rodunjalostusta, missä eurooppalainen mies luovuttaa spermaa kehitysmaalaiselle naiselle ja naisen jälkeläisille. Näin muutamassa sukupolvessa tapahtuu kotoutuminen.

Muuta keinoa ei ole.

Olen pahoillani.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kni

Eikös ne voisi mennä EK:hon töihin? EK:lla olisi varmasti mahdollisuus hakea jotakin työllistämistukeakin, joten EK:n suomalaiset työntekijät voisivat vaikka tehdä lyhyempää työpäivää täydellä palkalla ja jättää raskaimmat ja vaikeimmat työt turvapaikanhakijoille.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Jorma M.

EK:n pääkonttoriin ja hallituspuolueiden kansanedustajien avustajiksi. TES:n mukaan.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Eisernes Kreuz

Quote from: Kni on 28.08.2018, 16:52:52
Eikös ne voisi mennä EK:hon töihin? EK:lla olisi varmasti mahdollisuus hakea jotakin työllistämistukeakin, joten EK:n suomalaiset työntekijät voisivat vaikka tehdä lyhyempää työpäivää täydellä palkalla ja jättää raskaimmat ja vaikeimmat työt turvapaikanhakijoille.

Kyllä, ja koska EK ja sen eurooppalaiset liittolaiset nimenomaan vaativat halpatyövoiman tuonnin lisäämistä, niin nyt herroilla vuorineuvoksilla olisi hieno tilaisuus osoittaa ihmisarvon jakamattomuus ja yhteinen arvopohja sekä kustantaa koko touhu omasta pussistaan.

Lieksan malli on kuitenkin se, jonka mukaan todellisuudessa mennään.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

mannym

Maaseutu tyhjenee, melko lailla lääniä on vailla asutusta. Annetaan kaksi vaihtoehtoa turvikselle. Vasemmassa kädessä on lentoliput kotiin, jonne voi kotiutua. Oikeassa kädessä saha, kirves, kuokka ja bussilippu perähikiälle jonne saa mennä omalle tontille kotoutumaan. Enempää ei yhteiskunnan tarvitse tehdä ihmisten kotoutumisen eteen, joko kotoudut itse kohdemaahasi tai kotiudut pois kohdemaasta.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Jaska Pankkaaja

Ensiksi EK:n korkeat herrat voisi pistää pihalle sieltä Palacesta jättipalkoilla loisimasta ja ottaa tlalle POC-ihmisiä. Kuka tahansa osaa väännellä naamaa ja kertoa että suomessa on liian korkeat palkat, pitkät lomat, eläkkeet jne. Jopa lukutaidoton kaapumamma lukutaitohaasteinen naisoletettu. Heitä saisi puolella palkalla töihin joten taikinanaamat ulos vaikka ikkunasta, linnunpaskaan niitä voikin verrata.
Toiseksi miksi vitussan joku harmaa vinkuläski asuu ämmänsä kanssa komeassa asunnossa kun POC ihmisét ja Muslimit asuvat ahtaasti 5 h + k kerrostaloasunnoissa? :o Omaisuuden konfiskointi POC ihmisille olisi enemmän kuin oikeudenmukaista!!!!1

Tässä parit tipsit.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

idiot_narcissist

Quote from: mannym on 28.08.2018, 17:22:34
Maaseutu tyhjenee, melko lailla lääniä on vailla asutusta. Annetaan kaksi vaihtoehtoa turvikselle. Vasemmassa kädessä on lentoliput kotiin, jonne voi kotiutua. Oikeassa kädessä saha, kirves, kuokka ja bussilippu perähikiälle jonne saa mennä omalle tontille kotoutumaan. Enempää ei yhteiskunnan tarvitse tehdä ihmisten kotoutumisen eteen, joko kotoudut itse kohdemaahasi tai kotiudut pois kohdemaasta.

Pakolaisia ei tarvitse kotouttaa. Odottakoot pakolaisleirillä, kunnes kotimaan olot mahdollistavat paluun. Tämähän pakolaisjärjestelmän tarkoitus on, eikö...?

Uuno Nuivanen

Tapelkoon ne tappelunsa ja selvittäköön välinsä siellä paikan päällä. Nykyäänhän sekä 'vainotut' että 'vainoajat' päätyvät samaan kerrostaloon Hölmölään, ikuiseen syytinkiin.

Perttu Ahonen

Turvapaikan saaneille vinkki. Hanki koulutus josta hyötyä kotimaassasi, jota palaat jälleen rakentamaan heti, kun  mahdollista. Eli EK:lle tutun monopolipelin mukaan, palaa vuorollasi takaisin lähtöruutuun.

EK:n väestönvaihto koukkunokille ja maahanmuuttoteollisen kompleksin haaskalinnuille monopoliteeman mukaisesti: mene suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta.

pienivalkeapupu

Quote from: Jorma M. on 28.08.2018, 16:55:53

EK:n pääkonttoriin ja hallituspuolueiden kansanedustajien avustajiksi. TES:n mukaan.
Ehkä mamut on ylikoulutettuja noihin virkoihin?
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."