News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Ykkösen aamu-tv lauantaina 5.9

Started by JM-K, 03.09.2009, 18:46:30

Previous topic - Next topic

JM-K

Ykkösen aamu-tv, YLE TV1 09.05 - 10.00 
Kirsi Virtasen ja Ari Hurstin seurassa rennon railakkaasti viikonlopun viettoon.

Tulevana lauantaina keskustellaan maahanmuutosta. Keskustelemassa lakimies Husein Muhammed ja minä. Muistakaa laittaa herätyskellot soittamaan.

Ernst

Ei tarvitse, kun emmehän me netsit nuku koskaan.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Alpo

Quote from: JM-K on 03.09.2009, 18:46:30
Kirsi Virtasen ja Ari Hurstin seurassa rennon railakkaasti viikonlopun viettoon.

Tulevana lauantaina keskustellaan maahanmuutosta. Keskustelemassa lakimies Husein Muhammed ja minä. Muistakaa laittaa herätyskellot soittamaan.

No perskuta, vaikuttaa hyvältä. Pitääpä tsekkailla heti lauantaina päivällä Areenaa (kun ei telkkaria enää lukuisista syistä ole). Viitsisikö arvoisa Ketale päivittää Areena-linkin kaikkia kiinnostuneita varten heti avausviestiin sitten kun lähetys nettiin tulee.

JM-K

Quote from: Alpo on 03.09.2009, 19:03:03

No perskuta, vaikuttaa hyvältä. Pitääpä tsekkailla heti lauantaina päivällä Areenaa (kun ei telkkaria enää lukuisista syistä ole). Viitsisikö arvoisa Ketale päivittää Areena-linkin kaikkia kiinnostuneita varten heti avausviestiin sitten kun lähetys nettiin tulee.

Jep, jahka Helsingistä kotiudun. Voi mennä iltaan, riippuu vähän päivän muusta ohjelmasta. Sitä varmasti riittää.

pelle12

Muistathan sitten olla maltillinen! Siis älä unohda porvariston hillittyä charmia!

Hannu Niemi

No niin hienoa :)

Täytyypäs vähän mainostaa tuota lähetystä...

"ensisijaisesti hyysäreinä ja mokuttajina. Toissijaisesti ollaan Bilderbergin tahdottomia sätkynukkeja. Jos aikaa jää, niin toimitaan myös natottajina, kukkiksina, stalinisteina ja ek:n juoksupoikina."
Miska Rantanen kysymykseeni tiedonvälittäjä vai mielipidevaikuttaja

SK

Onkos tämä Husein Muhammed sama joka oli siinä Maahanmuuttoillassa? Taitaa olla seuraava mannekiini. Minusta olisi hyvä jos studioon tuotaisiin joku kunnon raiskaajaryöstäjämoniosaaja, eikä näitä mamulakimiehiä, jotka edustavat 0,00001% "varsinaisista" maahanmuuttajista, joita käytetään lähetyksissä keppihevosina.

Mutta anna palaa Juha! Katsomme kyllä, koska netsit eivät todellakaan nuku koskaan. Analyysit kirjoitetaan sitten 1130 mennessä.
"Jag känner mig isolerad där jag bor. Jag är inte rädd för andra asylsökande, men det känns otryggt att i mörker och kyla ta sig till en affär för att handla. Vi kan inte leva så här." - Iziogbe Adodo, från Nigeria

Hippo

Luotamme, että Ketale hoitaa taas kerran Homman mallikkkasti kotiin.

Hannu Niemi

QuoteOnkos tämä Husein Muhammed sama joka oli siinä Maahanmuuttoillassa? Taitaa olla seuraava mannekiini. Minusta olisi hyvä jos studioon tuotaisiin joku kunnon raiskaajaryöstäjämoniosaaja, eikä näitä mamulakimiehiä, jotka edustavat 0,00001% "varsinaisista" maahanmuuttajista, joita käytetään lähetyksissä keppihevosina.

Ei minun mielestäni, sitäpaitsi tuolla logiikalla sinne myös sitten pitäisi saada vastakeskustelijaksi joku lippispäinen, ladalla ajeleva ikisinkku. "Reiska" lempinimeltään oleva n.24 vuotias ajoneuvoasentaja jämijärveltä jonka harrastuksiin kuuluu tappeleminen lähibubissa, auton tuunaus ja 'mutiaisille vittuilu, ku ne vie kaikki akat'.  ;) :D ;D
"ensisijaisesti hyysäreinä ja mokuttajina. Toissijaisesti ollaan Bilderbergin tahdottomia sätkynukkeja. Jos aikaa jää, niin toimitaan myös natottajina, kukkiksina, stalinisteina ja ek:n juoksupoikina."
Miska Rantanen kysymykseeni tiedonvälittäjä vai mielipidevaikuttaja

mmm

Oon tv-rajoitteinen. Tuleeko urli jossain vaiheessa?
Eläköön Suomi ja Åland ja Sulo ja
brr..brr..brr...bruttokansantulo.

vilach

QuoteMuistakaa laittaa herätyskellot soittamaan.
parempi ajastaa digiboksi tallentamaan.

hxv

Mielenkiintoista. Muistaakseni tuo Husein on hieman maahanmuuttokriittinen, itse sopeutunut varsin hyvin Suomeen ja Suomen tapoihin mutta Demlan miehiä.

Olehan Juha varuillasi lähetyksessä. Siellä saattaa olla ansoja 8)

JM-K

Husein Muhammed on erittäin asiallinen kaveri. Itse asiassa se olin minä itse, kuka häntä sinne ehdotti, kun toimittaja Virtanen kysyi ehdotuksia.

Odotukseni siitä, että vihdoinkin päästään asialliseen keskusteluun ja vuorovaikutukseen, ovat erittäin korkealla. Toki olen varautunut vaihtoehto Berttaankin, mutta tuskinpa siellä mitään Prässiklubia nähdään.

Lemmy

Sinä olet ännnn-tinen ketale ;)

Ei, Husein on sekä "varsinainen" että helvetin fiksu vaikkakin kukkahattusetä koska ihmisoikudet. Kysyppä onko sitten muslimeilla shariaoikudet ja ihmisillä ihmisoikudet kuten malesiassa? Eli muslimille saisi antaa myös eri rangaistuksen koska kultturi ja rasismi.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

hxv

Quote from: JM-K on 04.09.2009, 08:10:06
Husein Muhammed on erittäin asiallinen kaveri. Itse asiassa se olin minä itse, kuka häntä sinne ehdotti, kun toimittaja Virtanen kysyi ehdotuksia.

Odotukseni siitä, että vihdoinkin päästään asialliseen keskusteluun ja vuorovaikutukseen, ovat erittäin korkealla. Toki olen varautunut vaihtoehto Berttaankin, mutta tuskinpa siellä mitään Prässiklubia nähdään.

No tuo vaikuttaa oikein hyvältä, ajattelin että sinut oli sinne kutsuttu edustamaan sitä rasistista puolta...

mishrak

Hienoa. Toivottavasti nähdään asiallista argumentointia.
Pelkään kuitenkin, että aina kun päästään asiaan toimittajat keskeyttävät ja siirtyvät seuraavaan aiheeseen. Yleensähän näin tapahtuu eikä oikein mistään saada mitään irti. Tosin nyt vain kaksi keskustelijaa joten toivottavasti hyvä väittely tulossa. Valmistauduhan JM-K kunnolla  ;)

Mo

Mika

Olisi mieluummin kannattanut ehdottaa Ritva Viljasta, Khodr Chehabia, Ali Quassimia tai jotain muuta yhtä surkeaa tapausta. Husein Muhammed antaa mokuttajista liian järkevän ja maltillisen kuvan.  Katsotaan silti mielenkiinnolla.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

ihminen

Tänään aamutv:n uutisissa jo aloittivat pohjustuksen:

Maahanmuuttajat perustavat ahkerasti uusia pienyrityksiä.

;)

Uskaltaakohan sitä aloittaa lauantai aamua katsomalla ohjelmaa mamu asiasta, saattaa tuo verenpaine kohota taas sellaisiin lukemiin että toipuminen kestää pitkälle seuraavaan viikkoon.

Yksilö

En nähnyt, mutta oletan näiden pienyrittäjien tulevan jostain muualta kuin muslimimaista. Mutta samaan nippuunhan tässä yhteydessä kaikki laitetaan, luonnollisesti. Olisi kiva saada tästäkin aiheesta ihan puolueetonta dataa, mutta on ilmeisesti epäkorrektia tällaisista puhua :o
"Miksi näet rikan (neekeripusun) veljesi silmässä, mutta et näe malkaa (häpeämurhaa) omassa silmässäsi?"
Matti Palviainen- verkkousari

Harri Eerikäinen

Quote from: mishrak on 04.09.2009, 08:52:51
Hienoa. Toivottavasti nähdään asiallista argumentointia.
Pelkään kuitenkin, että aina kun päästään asiaan toimittajat keskeyttävät ja siirtyvät seuraavaan aiheeseen. Yleensähän näin tapahtuu eikä oikein mistään saada mitään irti. Tosin nyt vain kaksi keskustelijaa joten toivottavasti hyvä väittely tulossa. Valmistauduhan JM-K kunnolla  ;)

Et taida tuntea Juhaa :D. Ketale vetää kyllä homman kotiin, ja minun mielestäni on oikein hyvä, että toisena keskustelijana on edustamansa kansanryhmän valtavirrasta poikkeava Husein Muhammed. Uskon että myös somaliyhteisössä seurataan lähetystä, ja kun joka tapauksessa olemme tulevaisuudessa ainakin jo maassa laillisesti olevan somaliväestön kotouttamiskysymysten edessä, niin mikäpä olisi parempi päänavaus sille keskustelulle kuin heidän omista riveistään nousseen yksittäistapauksen esiin nostaminen?

MacGyver

Tuoreita uutisia ohjelmaan, kuinka rahaa käytetään Suomessa;

"Omaishoidon tukia nakerretaan taantuman takia"
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/09/omaishoidon_tukia_nakerretaan_taantuman_takia_976248.html

Rajamäki;
" Ei ole mitään järkeä, että käytämme jopa 600-800 miljoonaa euroa EU:n ulkopuolisten maiden kansalaisten kouluttamiseen..."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009090410188615_uu.shtml

Kettu2

Itsekkään en omista televisiota mutta ilmeisesti anywheretv.fistä näkee suorana, rekisteröitymällä ilmaiseksi. En tosin itse ole vielä testannut palvelua, joten en tiedä onko siinä jonkinlainen viive tms.

http://www.anywheretv.fi/Login.aspx

JT

Quote from: Mika on 04.09.2009, 08:59:20

Olisi mieluummin kannattanut ehdottaa Ritva Viljasta, Khodr Chehabia, Ali Quassimia tai jotain muuta yhtä surkeaa tapausta. Husein Muhammed antaa mokuttajista liian järkevän ja maltillisen kuvan.  Katsotaan silti mielenkiinnolla.

Ainahan Huseinilta voi kysäistä, että paljonko teitä lakimiehiä siellä vähemmistövaltuutetun konttorissa olikaan töissä, ja millaista liksaa ne maksaa teille. Ja että teettekö ihan oikeitakin töitä siellä?
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

matkamasentaja

Toivottavasti siellä ei ole ketään "änntisiä" sotkemassa vaan todella keskustellaankin.

Harri Eerikäinen

Quote from: Femakko on 04.09.2009, 11:41:11
Quote from: Harri Eerikäinen on 04.09.2009, 10:01:34
minun mielestäni on oikein hyvä, että toisena keskustelijana on edustamansa kansanryhmän valtavirrasta poikkeava Husein Muhammed. Uskon että myös somaliyhteisössä seurataan lähetystä, ja kun joka tapauksessa olemme tulevaisuudessa ainakin jo maassa laillisesti olevan somaliväestön kotouttamiskysymysten edessä, niin mikäpä olisi parempi päänavaus sille keskustelulle kuin heidän omista riveistään nousseen yksittäistapauksen esiin nostaminen?

Muhammed on kylläkin maallistunut irakilainen (muistaakseni kurdi)

Näin siinä käy kun rasistisesti toimii pelkkien nimestä syntyneiden mielleyhtymien varassa...

jumahul

Quote from: ihminen on 04.09.2009, 09:12:03
Tänään aamutv:n uutisissa jo aloittivat pohjustuksen:

Maahanmuuttajat perustavat ahkerasti uusia pienyrityksiä.

;)

Uskaltaakohan sitä aloittaa lauantai aamua katsomalla ohjelmaa mamu asiasta, saattaa tuo verenpaine kohota taas sellaisiin lukemiin että toipuminen kestää pitkälle seuraavaan viikkoon.

Itse asiassa jo torstai-iltana oli puoli ysin uutisissa juttu Japanin äärioikeiston kapinoinnista sekä Urheiluruudussa "rasisti on reppana" -insertti.

JM-K

Olen havaitsevinani aika ajoin lievää paniikkimielialaa huomisen telkkariohjelman tiimoilta. Itse en odota lainkaan mitään Prässiklubin tyyliistä huutoa vaan asiallista keskustelua. Toivottavasti tämä katkelma toimittaja Virtasen meilistä rauhoittaa kaikki skeptikkoja:

"Aiheena on maahanmuutto. Toimittaja ei juuri osallistu keskusteluun, vaan toivomme että studiovieraat itse vievät asioita eteenpäin. Jos on tarvis, toimittaja puuttuu asiattomuuksiin ja tarvittaessa vie myös keskustelua eteenpäin. Elävää ja asiallista keskustelua!"

Huscarl

Mun mielestä on nimenomaan hyvä, että siellä on kerrankin vähän fiksumpi keskustelija vastassa. Kuvitelkaa nyt joku Lefa sinne, sehän terrorisoisi keskustelun niin, että toimittaja joutuisi koko ajan keskeyttelemään. Ja vaikka sympatiapisteet menisivätkin uhkaavanoloiselle ystävällemme, niin keskustelusta ei taaskaan kerran tulisi yhtään mitään. On jo aikakin, että molempia puolia edustaa asialliset keskustelijat.

Machine Head

Quote from: JM-K on 04.09.2009, 15:19:52
Olen havaitsevinani aika ajoin lievää paniikkimielialaa huomisen telkkariohjelman tiimoilta. Itse en odota lainkaan mitään Prässiklubin tyyliistä huutoa vaan asiallista keskustelua. Toivottavasti tämä katkelma toimittaja Virtasen meilistä rauhoittaa kaikki skeptikkoja:

"Aiheena on maahanmuutto. Toimittaja ei juuri osallistu keskusteluun, vaan toivomme että studiovieraat itse vievät asioita eteenpäin. Jos on tarvis, toimittaja puuttuu asiattomuuksiin ja tarvittaessa vie myös keskustelua eteenpäin. Elävää ja asiallista keskustelua!"

Mahtaako olla sama antisemitisti-Virtanen joka tehtailee Israel-vastaisia kolumneja?