News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Joukkotappelu Kotkan meripäivillä

Started by Riukulehto, 27.07.2018, 10:32:06

Previous topic - Next topic

Maija Poppanen

Quote from: Uuno Nuivanen on 27.07.2018, 16:31:42
Eikö nuo kebukioskikähinät ole useimmiten kurdien käsialaa? Niitähän on vetelehtinyt maassamme niin kauan, että varmaan suurin osa jo kansalaisia.

Mä oon hieman huono vastaan tohon, kun tein suurimman osan duunista syys-talvisesongilla. Osittain hiukan eri tyypit toimii kesällä. Talvella enimmäkseen kai afgoja ja intialaisia - ja lähinnä rättiä ja jotain fanikamaa kauppaavat.

Kyl noistakin varmaan iso osa kansalaisuuden jo omaa.

Mut siis ihan tosissaan samanlaisia kahinoita on ollut ihan kantiksillakin. On tainnut meitsin isäpuoli ollu useamman kerran putkassa rähinöinnistä - nimenomaan toista kauppiasta kohtaan - ja ykskin niin nykyään symppiksen näköinen vanha patu istui oikeutta toisen puodin päälle ajamisesta. Oli kuulemma hänen paikallaan - ja sopuun sen siirtämisestä ei päästy  :)

Maija Poppanen

Mä vaivauduin jopa naamakirjan markkinakauppiasryhmään kyyläämään, oisko jotain juorua asiasta - mut ei sielläkään ollut muuta, kuin "varma" tieto, et ei ollu kantiksista kyse...