News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Sisäministeri kiittää, ja vetää poliittiset pointsit kotiin. -Helppoa

Started by Peltipaita, 20.07.2018, 00:12:32

Previous topic - Next topic

Peltipaita

QuoteSisäministeri Kai Mykkänen (kok.) kiittää Pyhärannan metsäpaloa sammuttavia pelastajia ja vapaaehtoisia urakoinnista vaativissa olossuhteissa.

Pyhärannan metsäpaloa sammutetaan edelleen ja sammutustyöt jatkuvat läpi yön.

Mykkänen esitti Twitterissä kiitokset kaikille noin 200 henkilölle, jotka ovat olleet mukana sammutustöissä ja toivotti voimia pelastajille.
https://yle.fi/uutiset/3-10314147
Näin helppoa se on kun osaa. Minäkin olisin voinut kiittää hienosta työstä, mutta eihän se ole mitään siihen verrattuna että Sisäministeri kiittää.
Enkä minä olisi edes älynnyt kiittää, ellei Sisäministeri olisi näyttänyt esimerkkiä.
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

Aukusti Jylhä

Onneksi on YLE.

Muuten olisimme aivan totaalisessa ajatuspimennossa.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

ämpee

Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Ernst

Quote from: ämpee on 20.07.2018, 07:46:03
"Aivan ensiksi haluan kiittää..."

Miten reagoi metsänsammutuksessa väsynyt sisäministerin kiitokseen?
"No nyt ei vituta enää yhtään!"
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

räsänen

Sori OT.

Onko muutkin huomanneet että Mykkänen on ihan samasta puusta veistetty kuin Orpokin. Siis yleisilmeeltään. Molemmilla on samanlainen pelokas pälyilevä katse josta ensimmäinen sana joka minulle tulee mieleen on "selkärangaton". Helppo ohjailla ja käskyttää sille taholle joka heidät on nostanut valtaan.

Punaniska

Quote from: räsänen on 20.07.2018, 09:26:14
Sori OT.

Onko muutkin huomanneet että Mykkänen on ihan samasta puusta veistetty kuin Orpokin. Siis yleisilmeeltään. Molemmilla on samanlainen pelokas pälyilevä katse josta ensimmäinen sana joka minulle tulee mieleen on "selkärangaton". Helppo ohjailla ja käskyttää sille taholle joka heidät on nostanut valtaan.

Jos olisit itse teh pik boss, niin millaisen hepun itse haluaisit käskyläiseksesi? Pik bossina ainakin mulle Mykkänen ja Orpo kelpaisivat hyvin.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

N. O. Hääppönen

Sori OT.

tyhjä hiha
"Jos sukupuolitietoinen budjetointi erkaantuu sekä feministisistä kansalaisyhteiskunnan toimijoista että feministisestä tiedosta, se on vaarassa muodostua tekniseksi hyvän hallinnon käytännöksi, jonka suhde sukupuolittuneisiin yhteiskunnallisiin valtarakenteisiin on ohut."

– THL 23.3.2020

ämpee

Quote from: N. O. Hääppönen on 20.07.2018, 19:21:05
Sori OT.

tyhjä hiha

Tyhjä katse.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."