News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Eräs tapa vedättää somen avulla.

Started by Punaniska, 15.06.2018, 18:15:48

Previous topic - Next topic

Punaniska

Olen jokusen kerran tätä miettinyt;

Olen henkilö X ja minulla on kunnianhimoa ja agenda Y. Oleen verkostoitunut samanhenkisten kanssa.

Koska minulla on kunnianhimoa, on julkisuus oiva väline työkaluna, tavoittelen sitten itselleni nimeä mistä syystä hyvänsä.

Erittäin myyvä tapa saada itselleni julkisuutta on draama, jossa olen uhrina ja jossa pahat ihmiset käyvät kimppuuni. Siitä saa myötätuntoa ja positiviivista mainetta ja mökin mummokin päivittelee maailman menoa: miten ne nyt tuollai?

Siispä teen jutun tai lausun argumentin, joka provosoi, ja itsessään saattaa saada julkisuutta ja normaalijärkisen ihmisen leukaperiä kireämmälle.

Normaalijärkisiltä saattaa tulla tuohtunutta palautetta, mutta se ei riitä. Pitää saada kunnon vihaa, väkivaltaa ja kohulööppejä.

Mulla ja kavereillani on kymmenen s-postiosoitetta, tyyliin AH666, Isä[email protected] jne. Jos meitä on 10 ihmistä, joilla 10 s-postia, niin se on 100 osoa.

Sovimme sitten, että lähetämme mulle vihapostia tyyliin kuolesaatananpaska ym.

Ja Da-Daa! mulla on 100 todellista törkyä sisältävää "vihaviestiä", joista pääsee avautumaan mediassa, soittelemaan poliisille ja hankkimaan nimeä, myötätuntoa ja säälipsteitä.

Ja mökin mummo päivittelee, että kuinka kauheita ihmisiä nuo toiset ovatkaan.

Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Saturnalia

Sanoisin että tuo on ollut monilla tahoilla käytössä jo pitkään. Uhrius on pyhää, mikään temppu ei ole liian likainen jos sillä pääsee uhriksi.
Tämmöinen yhteiskunta meillä nyt on. Maailman täyttymiseen uhreista ei ole oikein muuta keinoa kuin opettaa jälleen ihmiset häpeämään.
Se on tapa viestittää, ettei jokin toiminta ole hyväksyttyä. Ennen ajateltiin, että uhriksi joutuminen on häpeällistä. Jotain, mistä ei kannattanut kertoa.
Kyllä, siinä menee lapsia pesuveden mukana, mutta hyvillä asioilla on aina hintansa. Yleensä se hinta on sitä saavutettua hyvää pienempi pahuus.

Liberaalit luulevat, että hyvän voi saavuttaa antamatta pahalle pikkusormea. Fail. Pyrkimys pahuudesta täysin tislattuun hyvyyteen muuttuu aina totalitarismiksi, eli pahuudeksi. Liberalismin häijyimpiä puolia on juuri tämä: se saa ihmiset uskomaan että hyvällä ei ole hintaa. Ennen sellaiseen uskovaa kutsuttiin naiiviksi ääliöksi. Hyvällä on aina hinta. Mitä mukavammaksi haluamme sosiaalisen ilmapiirimme, sitä suurempi hinta siitä on maksettava ja se maksu tapahtuu päästämällä paha itsen sisään. Että tietää sen olevan sisällä, ja ymmärtää sen olevan maksu hyvästä.

Jotkut uskonnot ovat opettaneet tätä tuhansia vuosia, mutta asiaa ei ole tarpeen teologisoida, sitä voidaan käsitellä ihan filosofisesti myös.
Jos ihminen ei laske pirua porstuaansa, niin ei sinne sisälle löydä rakkauskaan. Sitten on maailma täynnä lumihiutaleita. Ei ihmisen paha tarvitse olla, mutta myöntää olevansa paha. Siinä on se idea. Silloin maailma alkaa muuttua hyväksi. Ne funtsi tätä joskus aika kauan sitten. Elivät ehkä savimajoissa, mutta ei ne mitään idiootteja olleet. Tällainen vähän "deeper view" :D

Ei tässä somesta ole kysymys, raudasta, vika on käyttäjän softapuolella.

K.L.O

Quote from: Punaniska on 15.06.2018, 18:15:48
Olen jokusen kerran tätä miettinyt;

Olen henkilö X ja minulla on kunnianhimoa ja agenda Y. Oleen verkostoitunut samanhenkisten kanssa.
...
Sovimme sitten, että lähetämme mulle vihapostia tyyliin kuolesaatananpaska ym.
Ja Da-Daa! mulla on 100 todellista törkyä sisältävää "vihaviestiä", joista pääsee avautumaan mediassa, soittelemaan poliisille ja hankkimaan nimeä, myötätuntoa ja säälipsteitä.
Ja mökin mummo päivittelee, että kuinka kauheita ihmisiä nuo toiset ovatkaan.

Loistava idea, saanko provikat jos pidän rahastus-chattia, kun striimaat lukien niitä postejasi.

Varo sitten niitä mökinmummoja, jotka tulevat väkisin lohduttelemaan.

Tabula Rasa

Perus falseflag nykytekniikkaan sovitettuna. Ongelmana on vain että pitäisi kaivaa lähettäjät esiin ja todistaa kusetus ennen kuin voisi varmasti sanoa.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

no future

Tällähän saa vielä rahat pois kaikenmaailman peräkammarin väkivaltafantasioita elätteleviltä nettomaksavilta uunotettavilta. Ja suvakkihegemonia kiittää kaksinverroin.

VilleJ

Tässä on vielä se, että ainakaan minä en ole nähnyt vielä ensimmäistäkään screenshottia yhdeltäkään suvakilta, jossa olisi ollut muuta kuin perus kritiikkiä. En ole kyllä aktiivisesti seurannut, voi johtua siitä.
Mutta vaikka joku uhkaus-screenshotti joskus olisikin näyttää, niin kyllä tuo falseflag on lähtökohtaisesti uskottavampi kuin että joku olisi oikeasti uhkaillut.
Jos niitä uhkauksia tulisi, niin paras vastaisku olisi laittaa ne näytille koko kansalle.

Impi Waara

Quote from: Ville Jaako on 15.06.2018, 23:56:37
Tässä on vielä se, että ainakaan minä en ole nähnyt vielä ensimmäistäkään screenshottia yhdeltäkään suvakilta, jossa olisi ollut muuta kuin perus kritiikkiä. En ole kyllä aktiivisesti seurannut, voi johtua siitä.
Mutta vaikka joku uhkaus-screenshotti joskus olisikin näyttää, niin kyllä tuo falseflag on lähtökohtaisesti uskottavampi kuin että joku olisi oikeasti uhkaillut.
Jos niitä uhkauksia tulisi, niin paras vastaisku olisi laittaa ne näytille koko kansalle.

Minulla on aavistus, että ei tarvitse odottaa kauan. Kristallipalloni näytti jo trailerin tästä. Tällä kertaa ei ole kyse edes false flag.
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

migri

Kun luin otsikon niin ennen klikkausta mielessäni jo taistelivat Härkönen ja Husu kumpaa avaus koskee vai onko Valtteri taas jäänyt jossain ilman kyytiä.

Tätä on vihervasemmiston elämä. Vedättämistä ja uhriutumista.
I haven't seen democrats this mad since Republicans freed their slaves.
"Just because you're offended, doesn't mean you're right" - Ricky Gervais

Skeptikko

Quote from: Tabula Rasa on 15.06.2018, 23:21:23
Perus falseflag nykytekniikkaan sovitettuna. Ongelmana on vain että pitäisi kaivaa lähettäjät esiin ja todistaa kusetus ennen kuin voisi varmasti sanoa.

Eräs kirjailijatarhan tässä joitain vuosia sitten kärähti somessa levittelemästään raiskausyritysväitteestään, kun väitteet eivät kestäneet lähempää tarkastelua ja tarina vaan jatkoi mutatoitumistaan aina kun huomattiin, ettei aiemmat väitteet (kuten muka netin kautta tehdy rikosilmoitus ja sen katoaminen) voineet pitää paikkaansa.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Tabula Rasa

Quote from: Skeptikko on 16.06.2018, 10:03:33
Quote from: Tabula Rasa on 15.06.2018, 23:21:23

Eräs kirjailijatarhan tässä joitain vuosia sitten kärähti somessa levittelemästään raiskausyritysväitteestään, kun väitteet eivät kestäneet lähempää tarkastelua ja tarina vaan jatkoi mutatoitumistaan aina kun huomattiin, ettei aiemmat väitteet (kuten muka netin kautta tehdy rikosilmoitus ja sen katoaminen) voineet pitää paikkaansa.

Njooh, ja alpakkakausti jatkaa tätä samaa sarjaa. Ja siitä on vahva näyttö.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Paawo

Kaikenlaisia viestiketjujahan on äärimmäisen helppo tehdä wa ja fb viestisovelluksilla ja sitten kuvakaappausten kanssa huorata julkisuutta omalle minälle ja säälipisteitä ja yleistä sympatisointia unelmalle oman kuplansa agendalle.

Niin kauan kun poliisitutkintaan ei kausti mene on se ja sama mitä kuulijoilleen ja tsemppaajilleen omassa runkkuringissä väittää. Kukaan ei oikeasti tiedä ajoiko se bussi oikeasti ohi vai katsoiko se vihaiselta vaikuttanut kuulapää sittenkin muualle, vai mistä pörröinen pöllölapsi kannonnokkaan putosi. Ellei ole niin fiksusti luotu kausti ettei ristikkäisille havainnoille ole mahdollisuutta.  :facepalm:
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

Skeptikko

Quote from: Paawo on 16.06.2018, 11:56:31
Niin kauan kun poliisitutkintaan ei kausti mene on se ja sama mitä kuulijoilleen ja tsemppaajilleen omassa runkkuringissä väittää. Kukaan ei oikeasti tiedä ajoiko se bussi oikeasti ohi vai katsoiko se vihaiselta vaikuttanut kuulapää sittenkin muualle, vai mistä pörröinen pöllölapsi kannonnokkaan putosi. Ellei ole niin fiksusti luotu kausti ettei ristikkäisille havainnoille ole mahdollisuutta.  :facepalm:

Eräs uhkausten kohteeksi joutumisesta säännöllisesti julkisuudessa uliseva toimittelijatarhan on muuten kieltäytynyt tekemästä rikosilmoitusta saamistaan uhkauksista "omista syistään". Väkisinkin herää epäilys, että mahtaakohan osa näistä väitetyistä uhkauksista olla lähipiirin false flag -operaatioita, joiden paljastumista poliisitutkinnassa pelätään...
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

kotivinkki

Ahneita ovat tietyt toimittajat. Olen niin daiju etten osaa liittää tänne kuvakaappausta Rebekka Härkösen twitteristä mutta siellä Tuomas Murajakin jo ilmoittaa odottavansa Aron oikeudenkäynnin loppuun ja pistänee sitten töpinäksi. Eihän tästä tule loppua kun toimittajat rahankiilto silmissä nostaa juttuja "vihapuheesta".

Varmaan ovat saaneet törkyviestejäkin mutta nämä ei todennäköisesti kestä yhtään aiheellista kritiikkiäkään. Kaikki on vaan vihapuhetta vaikka itse suoltavat sitä minkä ehtivät.  >:(

N. O. Hääppönen

Kuka kehtaa väittää että nämä tarinat eivät olisi tosia, vaan näpytelty huomion haku mielessä   :flowerhat:

Hyi sellaista  >:(

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156438337013781&id=609998780

EDIT: Feispuuk on näköjään Härkösen kohdalla tästä rikki, ei yhdistä linkki enää  :o
"Jos sukupuolitietoinen budjetointi erkaantuu sekä feministisistä kansalaisyhteiskunnan toimijoista että feministisestä tiedosta, se on vaarassa muodostua tekniseksi hyvän hallinnon käytännöksi, jonka suhde sukupuolittuneisiin yhteiskunnallisiin valtarakenteisiin on ohut."

– THL 23.3.2020

Tabula Rasa

Quote from: N. O. Hääppönen on 16.06.2018, 16:43:03
Kuka kehtaa väittää että nämä tarinat eivät olisi tosia, vaan näpytelty huomion haku mielessä   :flowerhat:

Hyi sellaista  >:(

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156438337013781&id=609998780

Äärimmäisen kovaa mielipidevaikuttamista jossa mikään totuus ei tule kohtaamaan viralliseksi julistettua ''todellisuutta''.

newspeak

Kun "Toimittajat ilman rajoja" julkaisee tiedotteensa sananvapauden tilasta maailman eri maissa, voidaankin sitten kauhistella sananvapauden tilaa Suomessa - olkootkin että yhä ollaan paremmasta päästä ja monessa muussa maassa toimittajan henki ei paljoa paina.

Roope

Quote from: N. O. Hääppönen on 16.06.2018, 16:43:03

"Pliis, kertokaa toimittajiin ja viranomaisiin MV-oikeusprosessin aikana kohdistuvasta uhkaamisesta ja muista rikoksista."

Tsot, tsot. Kuten suomalainen valtamedia on linjannut terrorismioikeudenkäynnin uutisoinnin yhteydessä, rikoksesta ei saa puhua ennen oikeudelta saatua langettavaa tuomiota, mielellään lainvoimaista sellaista.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Katmandu

Tästä on jo ennakkotapaus, jossa "Julus Lokka" -nimellä lähetettiin uhkaus Petteri Orpolle. Yahoo-sähköpostin takana ollutta henkilöä ei koskaan edes yritetty selvittää, mutta Junes Lokan kotiin tehtiin kotietsintä, jossa löytyi hamppukasvi (apua, hirveää!!!).

Junes Lokan nimissä esiintynyt uhkaaja ei siis saanut mitään tuomiota valenimellä tehdystä uhkauksesta. Tätä siis tapahtuu nyt jo.