News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2009-09-01 Timo Soinilta VHM-retoriikkaa

Started by Martel, 01.09.2009, 18:17:16

Previous topic - Next topic

Martel

Soini VHM/VHN-linjoilla blogissaan.

"Oikeus Kanarian saarten lomaan

Tupakointi on kielletty ravintoloissa. Jotkut haluavat kieltää tupakoinnin kokonaan.

Turkistarhaus on sallittu, mutta lobbaus sen kieltämiseksi käy ankarana. Mitä jos tämä lobbaus onnistuisi? Suomen valvotut olosuhteet vaihtuisivat Kiinan valvomattomiin olosuhteisiin.

Vegaanit eivät syö lihaa. Siitä on lyhyt matka vaatimukseen lihansyönnin kieltämiseksi. Ympäristöperustein tietenkin.

Vihreät keräävät sakkomaksuja lentämisestä. Vähemmän tavallinen duunari otsonikerrosta lentämällä on ohentanut, kun feministikonferensseissa mailmalla matkannut vihreä " älykkö ".

Minusta duunarilla on oikeus Kanariansaarten lomaan, kun hän itse matkansa maksaa.
Turha on syyllistää maamme varttuneita naisia sähkön tuhlauksesta, koska he ovat aikanaan parsineet ja passanneet tarpeeksi.

Kaiken maailman ns. vaihtoehtohiipparit puhuvat aina oikeuksistaan, eivätkä tunne velvollisuuksia.

Entäs jos enemmistö heräisi? Lihansyöjät, heteroseksuaalit, armeijan käyneet miehet, avioliitossa olevat naiset jne nousevat barrikaadeille, että nyt minä asetan itseni etusijalle
.

Herranen aika sitä paheksunnan tulvaa; ilmastonmuutos, ilmastonmuutos, ilmastonmuutos... se käy nykyisin syyksi kaikkeen mikä pitää kieltää.
----
Pitkän linjan Perussuomalainen valtuutettu soitti ja kysyi mitä mieltä olen foliohattujen puoluehankkeesta? Sanoin, että kaikilla on oikeus yrittää. Aivan kuten duunarilla on oikeus matkustaa Kanarian saarille."

Jesse Ikälumi

QuotePitkän linjan Perussuomalainen valtuutettu soitti ja kysyi mitä mieltä olen foliohattujen puoluehankkeesta? Sanoin, että kaikilla on oikeus yrittää. Aivan kuten duunarilla on oikeus matkustaa Kanarian saarille."

Huomatkaa, että tuo foliohattuviittaus ei ole peräisin Soinin suusta.
I will never be a memory.

Teemu Lahtinen

Quote from: Jesse Ikälumi on 01.09.2009, 18:19:53
Huomatkaa, että tuo foliohattuviittaus ei ole peräisin Soinin suusta.

Niin ja ainoa tiedossani oleva puoluetta vaihtava on todistetusti käyttänyt foliohattua ;)

hxv

Tuo ilmastonmuutoshysteria on kieltämättä käsittämätöntä. Nykymallilla se vain syö EU:n ja erityisesti Suomen kilpailukykyä ja siirtää tuplana päästöt toisaalle. Mitä muutospuolue on mieltä tuosta?

apexi

Quote from: hxv on 01.09.2009, 18:40:30
Tuo ilmastonmuutoshysteria on kieltämättä käsittämätöntä. Nykymallilla se vain syö EU:n ja erityisesti Suomen kilpailukykyä ja siirtää tuplana päästöt toisaalle. Mitä muutospuolue on mieltä tuosta?

Kiinaa ja USA:ta ei paljoa päästöt kiinnosta ja Kiina pystyykin tuottamaan paljon halvemmalla tavaraa. Ei siinä paljoa naurata, vaikka kuinka Eurooppalainen tuote on valmistettu puhtaammin, kun kiinalaiset myyvät samaa tuotetta puoleen hintaan. Ei ole mukavaa asustella, vaikka on puhdas luonto, kun ei ole rahaa yhtään ja kaikki tuotanto on viety Kiinaan.

Oleellista olisi siis, että myös Kiina ja USA lähtevät mukaan ilmastoleikkiin.
"See computers are racist because they make them too hard to use. They need to make them easy like TV, so people in the community can have good jobs. Computers are made by whites and chinese, and they don't like it when we try to get ahead."
-Rakim, Oakland.

EL SID

Quote from: Martel on 01.09.2009, 18:17:16
Soini VHM/VHN-linjoilla blogissaan.

"Oikeus Kanarian saarten lomaan

Tupakointi on kielletty ravintoloissa. Jotkut haluavat kieltää tupakoinnin kokonaan.

Turkistarhaus on sallittu, mutta lobbaus sen kieltämiseksi käy ankarana. Mitä jos tämä lobbaus onnistuisi? Suomen valvotut olosuhteet vaihtuisivat Kiinan valvomattomiin olosuhteisiin.

Vegaanit eivät syö lihaa. Siitä on lyhyt matka vaatimukseen lihansyönnin kieltämiseksi. Ympäristöperustein tietenkin.

Vihreät keräävät sakkomaksuja lentämisestä. Vähemmän tavallinen duunari otsonikerrosta lentämällä on ohentanut, kun feministikonferensseissa mailmalla matkannut vihreä " älykkö ".

Minusta duunarilla on oikeus Kanariansaarten lomaan, kun hän itse matkansa maksaa.
Turha on syyllistää maamme varttuneita naisia sähkön tuhlauksesta, koska he ovat aikanaan parsineet ja passanneet tarpeeksi.

Kaiken maailman ns. vaihtoehtohiipparit puhuvat aina oikeuksistaan, eivätkä tunne velvollisuuksia.

Entäs jos enemmistö heräisi? Lihansyöjät, heteroseksuaalit, armeijan käyneet miehet, avioliitossa olevat naiset jne nousevat barrikaadeille, että nyt minä asetan itseni etusijalle
.

Herranen aika sitä paheksunnan tulvaa; ilmastonmuutos, ilmastonmuutos, ilmastonmuutos... se käy nykyisin syyksi kaikkeen mikä pitää kieltää.
----
Pitkän linjan Perussuomalainen valtuutettu soitti ja kysyi mitä mieltä olen foliohattujen puoluehankkeesta? Sanoin, että kaikilla on oikeus yrittää. Aivan kuten duunarilla on oikeus matkustaa Kanarian saarille."

soini osoittaa jälleen, miksi hän pärjää.