News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Tuukka Kurulle kenkää PS-nuorista

Started by Beenari, 14.04.2018, 02:37:52

Previous topic - Next topic

Vaikuttaako Tuukka Kurun potkiminen pois PS-nuorista perussuomalaisten kannatukseen?

Erottaminen lisää persujen kannatusta.
40 (13.1%)
Erottaminen ei vaikuta persujen kannatukseen.
187 (61.1%)
Erottaminen vähentää persujen kannatusta.
79 (25.8%)

Total Members Voted: 306

Voting closed: 14.05.2018, 10:15:48

Tavan

Quote from: Hohtava Mamma on 14.04.2018, 12:25:12
Nyt näyttää siltä, että PS on liian rotuliberaali puolue osalle sen jäsenistä ja nuivista ylipäätään. Onneksi Suomessa on kokoontumis- ja mielipiteenvapaus ja puolueen tai muun kerhotoiminnan saa laittaa vapaasti pystyyn.

Toivon vilpittömästi, että etnonationalistit ja muuta valkoihofanit saavat rivinsä suoriksi ja perustavat oman kerhonsa. Tekevät siitä juuri niin radikaalin kuin haluavat ja saavat tuoda agendansa vapaasti julki.

Lupaan seurata mielenkiinnolla miten homma etenee.

Puhut kuin takavuosien Timppa halla-aholaisista, mutatis mutandis. Ehkä parin vaalikauden päästä edessä on uusi poliittisen kodin palaminen?
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Tavis

Quote from: K.L.O on 14.04.2018, 11:38:04
Tuukka twiittaa:

[tweet]985071173364080640[/tweet]

Jos sivuutetaan kysymys siitä, pitääkö järjestön sivuuttaa jonkin jäsenyyspäätöksen seikkoja siitä syystä, että ovat saattaneet tulla tietoon jonkin väärän tahon lävitse, en tiedä onko mielekästä ihan oma-aloitteisesti palkita vastapuolta tuomalla julki viitteitä ja arvioita siitä, että heidän kampanjointinsa nimen omaan tuotti hedelmää.

zzz

Toivon vilpittömästi, että etnonationalistit ja muuta valkoihofanit saavat rivinsä suoriksi ja perustavat oman kerhonsa. Tekevät siitä juuri niin radikaalin kuin haluavat ja saavat tuoda agendansa vapaasti julki.

Oletko jonkin etnisen vähemmistön jäsen, vai miksi sinusta on niin hirveää, jos Suomi säilyisi suomalaisten kansallisvaltiona? Miten "etnonationalismi" on "valkoihofanitusta"? Ihan samalla tavalla se on "etnonationalismia", jos kurdit haluavat oman kansallisvaltion, tai japanilaiset. Onko se hirveää radikaalia hörhöilyä?

Lasse

Quote from: reservin herra on 14.04.2018, 11:52:08
jopa saamelaiset saavat kyytiä.

Jep jep.

[tweet]983625044730368001[/tweet]
NOVUS ORDO HOMMARUM

J. Lannan haamu

Kenties maailman tunnetuin kulttuuriteoreetikko tutki erittäin laajasti eri kulttuurien ominaispiirteitä ja dimensioita. Laitan tähän graafeja jotka osoittavat kuinka valtavista kulttuurillisista eroista on kysymys esim. pohjoismaalaisten ja kolmansien maiden kulttuurien välillä.

Kaikista huvittavinta on se, että näitä pystyi itse ennen hahmottamaan ja määrittelemään herran nettisivuilla, mutta ainakaan itse en enää löytänyt tätä sivua johon pystyi laittamaan oman maan ja vieraan toiseuden maan.

Olkaa hyvät!

Onko se kulttuurinationalismia, jos haluaa ettei vieraan maan oudot ja poikkeavat arvot kohtaa ja törmää oman kanssa?

p.s. Ruotsissa ja Tanskassa esim. tuo maskuliinisuus-indeksi on törkeän alhainen, se on yksi syy miksi kolmannen maailman vuohiteknikot valloittavat nuo maat helpommin. On toki paljon muitakin kulttuurillisia nimittäjiä mutta tuossa ovat mm. valtaetäisyys, individualismi vs. kollektiivisuus, maskuliinisuus vs. feminiinisyys sekä epävarmuuden välttäminen.

Mulla on näistä tosi paljon mielenkiintoista tietoa jos joku haluaa kuulla tai lukea, erinomaisesti määritelty esim. kuinka maskuliinisuus on määritelty yhteiskunnassa jne jne jne.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Lalli IsoTalo

Minua hiukkasen häiritsee tämä samaa tavoitetta edistävien tahojen nokittelu täällä Hommalla. Olen itse auttanut kaikkia haittamaahanmuuttoa vastustavien tahojen toimintaa, mukaan lukien Matias Turkkila ja Jari Leino.

En ole koskaan ollut Muutoksen tai PS:n jäsen.

Toivoisin, että jokainen täällä voisi ottaa asiat vähemmän henkilökohtaisesti, ja enemmän siten, että muodostamme yhdessä voittamattoman rintaman, kun sen aika tulee.

Älkäämme polttako toistemme siltoja.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Uuno Nuivanen

Quote from: Viljam Nyman on 14.04.2018, 11:53:20
https://www.kansalainen.fi/tuukka-kuru-erotettu-ps-nuorista/

Tässä uutisessa esitetään hieman väärä tieto, minua ei varsinaisesti erotettu, sillä vaan uhattiin ja lopulta päätettiin hemmetin myöhään eilisiltana ettei erotetakkaan. Oli muutenkin ärsyttänyt tuo meno ja cuckulointi PS-nuorissa joten erosin itse.

No niin, jäppinen erosi siis itse, kun PS ei ole tarpeeksi nazi. Mitä tästä kohkaamaan. Halliksella tuskin oli mitään tekemistä asian kanssa.

Miniluv

Quote from: Lalli IsoTalo on 14.04.2018, 12:38:29
Toivoisin, että jokainen täällä voisi ottaa asiat vähemmän henkilökohtaisesti, ja enemmän siten, että muodostamme yhdessä voittamattoman rintaman, kun sen aika tulee.

Kohti Lopullista Voittoa Voittamattoman RintamanTM riveissä!

Ööh... eikun... ääh... :P ??? :D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

guest14928

Quote from: Uuno Nuivanen on 14.04.2018, 12:40:22
Quote from: Viljam Nyman on 14.04.2018, 11:53:20
https://www.kansalainen.fi/tuukka-kuru-erotettu-ps-nuorista/

Tässä uutisessa esitetään hieman väärä tieto, minua ei varsinaisesti erotettu, sillä vaan uhattiin ja lopulta päätettiin hemmetin myöhään eilisiltana ettei erotetakkaan. Oli muutenkin ärsyttänyt tuo meno ja cuckulointi PS-nuorissa joten erosin itse.

No niin, jäppinen erosi siis itse, kun PS ei ole tarpeeksi nazi. Mitä tästä kohkaamaan. Halliksella tuskin oli mitään tekemistä asian kanssa.

En ole natsi, sillä en halua esim vammaisia uuniin. Tai ketään muutakaan. Olen vain sitä mieltä että suomalaisuus on todettavissa geenitestillä eikä se ole ilmoitus/kokemisasia. Mitä Halla-ahoon tulee niin tietty henkilö nuorisojärjestössä oli tilannut Halla-aholta nootteja koskien järjestön sisäisiä jakolinjoja, ilmeisesti vaientaakseen esimerkiksi keskustelun suomalaisuuden määritelmästä. Halla-aho oli myös ottanut yhteyttä henkilökohtaisesti tiettyihin jäseniin.

foobar

Quote from: zzz on 14.04.2018, 12:34:19

Oletko jonkin etnisen vähemmistön jäsen, vai miksi sinusta on niin hirveää, jos Suomi säilyisi suomalaisten kansallisvaltiona? Miten "etnonationalismi" on "valkoihofanitusta"? Ihan samalla tavalla se on "etnonationalismia", jos kurdit haluavat oman kansallisvaltion, tai japanilaiset. Onko se hirveää radikaalia hörhöilyä?

Fiksu "etnonationalisti" raamittaisi tavoitteidensa kuvauksessa etnisyyden poliittisen vaikutusalueen ja sen rajat varsin läpikotaisin. Varsinkin jos fanittaa uusnatsien tekstejä. "Onko väärin että haluaa pitää Suomen suomalaisten kansallisvaltiona" -argumentointi ei valitettavasti lainkaan puhdista kaikenlaisia epäilyksiä jotka vähemmän suoraan myötämielisesti "etnonationalismiin" suhtautuvien päähän voivat ihan perustellustikin nousta. Jos etnisyyttä pidetään keskeisenä henkilön ominaisuutena omassa ideaaliyhteiskunnassa, on oltava valmis selittämään sen osallisuus siihen yhteiskuntaan varsin läpikotaisin. Natseilla on - vaikka joidenkin tuntuu olevan vaikeaa sitä ymmärtää - ihan perustellusti huono maine ja on varsin luontevaa odottaa proaktiivisia selityksiä siitä miksi esim. tätä aatetta ei pitäisi samaistaa heidän näkemyksiinsä...
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Lalli IsoTalo

Quote from: Uuno Nuivanen on 14.04.2018, 12:40:22

Eri tyyppi, näin ymmärsin.
— Missä N, siellä R

zzz

Quote from: Tuukka Kuru on 14.04.2018, 11:59:10Tuukka Sauli Johannes Kuru päivitti tilansa.
1. maaliskuuta 2017

"Puolueemme [Perussuomalaiset] sääntöjen §4 pykälän mukaisesti "Puoluehallitus päättää jäsenhakemuksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä vapaan harkintansa mukaan". Puoluehallitus on tätä harkintaa Teidän osaltanne käyttänyt ja hylännyt jäsenhakemuksenne. Puoluehallitus ei perustele päätöksiään."

Puolueeseen on kyllä suhteellisen vaikea päästä sisään, jos kerta Juho Eerolan ja Olli Immosen suositukset eivät paina minkään vertaa. En myöskään ole ainoa Halla-ahon kannattaja, jonka hakemus on viime aikoina mennyt silppuriin.

Nuivien hakijoiden kannattaakin tästä eteenpäin laittaa perusteluksi vaikkapa tuulivoima ja lepakot, sillä kansallismielisyydellä ei näytä juuri nyt olevan kovinkaan suurta kysyntää.

Korostus oma.

Pitäisikö Homman salonkikelpoisten sentristien mielestä myös Juho Eerola ja Olli Immonen potkia puolueesta?

junakohtaus

Quote from: Lalli IsoTalo on 14.04.2018, 12:38:29
Minua hiukkasen häiritsee tämä samaa tavoitetta edistävien tahojen nokittelu täällä Hommalla. Olen itse auttanut kaikkia haittamaahanmuuttoa vastustavien tahojen toimintaa, mukaan lukien Matias Turkkila ja Jari Leino.

En ole koskaan ollut Muutoksen tai PS:n jäsen.

Älkäämme polttako toistemme siltoja.

Itsehän en koskaan ole aktiivisesti vastustanut kuin natsien inklusoimista tähän puuhaan mukaan. Olen myös riippumatta henkilökohtaisista mielipiteistäni fasilitoinut vähän jokaisen mahdollisuutta tehdä asioille mitä hyväksi katsoo. Skenessä pyörii kaikenlaista hiihtäjää enkä oikeastaan löydä yhteistä kuin aika pienen sakin kanssa, mutta se ei tarkoita ettenkö olisi pyrkinyt pitämään Hommaa nousussa ^^^.

Oikeastaan ainoa rutinani aihe on, että älkää kiltit väittäkö olevanne jokin ihmeellinen yhtenäisyys ja varsinkaan älkää tulko mulle kertomaan, että yhtenäisyyden (tm) nimissä mun pitää fanittaa ja erikseen tukea kaikkia tyyppejä, jotka täältä katsoen lähinnä sekoilevat.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

foobar

Quote from: zzz on 14.04.2018, 12:54:14
Quote from: Tuukka Kuru on 14.04.2018, 11:59:10Tuukka Sauli Johannes Kuru päivitti tilansa.
1. maaliskuuta 2017

"Puolueemme [Perussuomalaiset] sääntöjen §4 pykälän mukaisesti "Puoluehallitus päättää jäsenhakemuksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä vapaan harkintansa mukaan". Puoluehallitus on tätä harkintaa Teidän osaltanne käyttänyt ja hylännyt jäsenhakemuksenne. Puoluehallitus ei perustele päätöksiään."

Puolueeseen on kyllä suhteellisen vaikea päästä sisään, jos kerta Juho Eerolan ja Olli Immosen suositukset eivät paina minkään vertaa. En myöskään ole ainoa Halla-ahon kannattaja, jonka hakemus on viime aikoina mennyt silppuriin.

Nuivien hakijoiden kannattaakin tästä eteenpäin laittaa perusteluksi vaikkapa tuulivoima ja lepakot, sillä kansallismielisyydellä ei näytä juuri nyt olevan kovinkaan suurta kysyntää.

Korostus oma.

Pitäisikö Homman salonkikelpoisten sentristien mielestä myös Juho Eerola ja Olli Immonen potkia puolueesta?

Olen istuskellut varsinkin Eerolan seurassa melko monta tuntia mutta en muista ikinä kuulleeni hänen suustaan mitään sen suuntaista että suomalainen "etninen" syntyperä tekisi ihmisestä enemmän tai vähemmän arvokkaan. Saamani lyhyen etnonationalismi-katsauksen perusteella etninen arvotusajattelu on nimenomaan ko. aatteessa keskeinen ajatus. Muutoinhan koko aatetta ei edes tarvittaisi.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Shemeikka

Quotepitää olla yksilön omissa käsissä kuka hän on ja mitä hän on

Eli jos Yksilö uskoo olevansa jumala, minun täytyy palvoa häntä (kö?)
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

foobar

Quote from: zzz on 14.04.2018, 12:56:17
Quote from: foobar on 14.04.2018, 12:50:37
Fiksu "etnonationalisti" raamittaisi tavoitteidensa kuvauksessa etnisyyden poliittisen vaikutusalueen ja sen rajat varsin läpikotaisin. Varsinkin jos fanittaa uusnatsien tekstejä. "Onko väärin että haluaa pitää Suomen suomalaisten kansallisvaltiona" -argumentointi ei valitettavasti lainkaan puhdista kaikenlaisia epäilyksiä jotka vähemmän suoraan myötämielisesti "etnonationalismiin" suhtautuvien päähän voivat ihan perustellustikin nousta. Jos etnisyyttä pidetään keskeisenä henkilön ominaisuutena omassa ideaaliyhteiskunnassa, on oltava valmis selittämään sen osallisuus siihen yhteiskuntaan varsin läpikotaisin. Natseilla on - vaikka joidenkin tuntuu olevan vaikeaa sitä ymmärtää - ihan perustellusti huono maine ja on varsin luontevaa odottaa proaktiivisia selityksiä siitä miksi esim. tätä aatetta ei pitäisi samaistaa heidän näkemyksiinsä...

Käytitkö puppulausegeneraattoria? En ymmärtänyt tuosta mitään. Natsit natsit natsit... VMP.

Kerro miten etnonationalismissa etnisyys vaikuttaa yksilöihin ja yhteiskuntaan. Mihin asioihin se vaikuttaa ja miten, ja mihin se ei vaikuta? Miten etnisyys määritellään ja arvotetaan? Näihin kysymyksiin pitää olla järkevät vastaukset ellei erikseen halua tehdä poliittista itsemurhaa.

Eisernes Kreuz

Tästä koko touhusta tulee minulle mieleen klassinen Monty Python -sketsi Juudean kansanrintamasta ja Juudealaisesta kansanrintamasta, ja oliko siinä vielä muutama muukin rintama mukana.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

Skeptikko

Quote from: foobar on 14.04.2018, 12:58:37
Olen istuskellut varsinkin Eerolan seurassa melko monta tuntia mutta en muista ikinä kuulleeni hänen suustaan mitään sen suuntaista että suomalainen "etninen" syntyperä tekisi ihmisestä enemmän tai vähemmän arvokkaan.

Juho Eerolallahan on eroon päättyneestä avo/avioliitostaan tunnetusti lapsi mustaihoisen naisen kanssa:

Juho Eerola työskenteli 10 vuotta turvapaikanhakijoiden kanssa: "Siinä ajassa näkee, että se on turhaa työtä"
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/juho-eerola-tyoskenteli-10-vuotta-turvapaikanhakijoiden-kanssa-siina-ajassa-nakee-etta-se-on-turhaa-tyota/

"Jos kysyt joltain tosikolta punavihreältä rastapäältä, olenko minä fasisti, ne sanoo kaikki, että kyllä, kyllä, kyllä. Mutta väitän, että et löydä yhtään maahanmuuttajaa, jonka kanssa olen ollut tekemisissä – se on nelinumeroinen luku – joka ajattelisi minusta niin", Eerola toteaa.
...
Ex-vaimo kaappasi lapsen ulkomaille useita kertoja, ja hänet tuomittiin Helsingin käräjäoikeudessa vuonna 2009 ehdolliseen vankeuteen kolmesta lapsikaappauksesta.

Tuomiosta huolimatta tytär määrättiin lopulta äidille, koska lapsen katsottiin vieraantuneen isästään. Eerola tapasi tyttärensä viimeksi vuoden 2011 tammikuussa.

"Se on pahinta, mitä ihmiselle voi tapahtua. Sen jälkeen politiikassa lyöminen, ikävä lehtijuttu, se että omassa ryhmässä jotkut eivät pidä minusta, hallintovaliokunnan puheenjohtajuus – samantekevää."

Median, ja lukuisien internetkeskustelijoiden, mielenkiinto tapaukseen heräsi siinä vaiheessa, kun kävi ilmi, että ex-vaimo oli afrikkalaistaustainen, puoliksi kongolainen. Asetelma herättääkin kysymyksiä. Voiko tällaisen liiton solminut henkilö olla rasisti? Vaikuttaako hänen poliittisiin mielipiteisiinsä henkilökohtainen katkeruus?

Eerolan mielestä ei. Hän kuului perussuomalaisiin ja kirjoitteli Suomen Sisun sivuille jo ennen avioeroaan. Ex-vaimo ei myöskään ollut erityisen "etninen", vaan eurooppalaistunut protestantti, eivätkä pariskunnan ongelmat liittyneet kulttuurieroihin.

Saamani lyhyen etnonationalismi-katsauksen perusteella etninen arvotusajattelu on nimenomaan ko. aatteessa keskeinen ajatus. Muutoinhan koko aatetta ei edes tarvittaisi.

Oma käsitykseni on se, että ei tarvita välttämättä mitään arvotusajattelua ainakaan sen suhteen, että joku rotu/etninen tausta olisi toista parempi, vaan ajattelun taustalla voi olla esimerkiksi se, ettei sekottaminen ole syystä tai toisesta toivottavaa (esimerkiksi erilaisten kulttuurien ainutlaatuisuuden säilyttämiseksi).
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Shemeikka

Arvotusajattelusta: jokainen pitää itseään ja omiksi kokemiaan ihmisiä aina parempana kuin ulkopuolisia. Oli sitten kyseessä rotu, poliittinen puolue, musiikkipiirit, tai mikä tahansa. Ihminen, joka pitää itseään huonompana kuin muut tuppaavat alkoholisoitumaan ja usein hirttäytymään.

Nude but not naked

Beenari

Quote from: Skeptikko on 14.04.2018, 12:21:12
Dmitry Gurbanov kaivelee näitä jostain, en tiedä mistä

Ihan mielenkiintoista matskua, mutta kun lähde on Dimmu, niin todistusaineistona hieman kyseenalaista. Voi jopa olla että nuo Vuotaja1 ja Vuotaja2 ovat molemmat Dimmun sivupersoonia. Jos Dimmu sanoo että ulkona on kaunis ilma, niin se on pakko mennä itse toteamaan ikkunasta katsomalla ettei Dimmu puhu muunneltua totuutta.
"Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa"
- Antti Rinne (SDP)

Lasse

Quote from: foobar on 14.04.2018, 12:58:37
suomalainen "etninen" syntyperä tekisi ihmisestä enemmän tai vähemmän arvokkaan

Jos sellainen katsantokanta edes sallittaisiin, että suomalainen "etninen" syntyperä tekisi ihmisestä enemmän tai vähemmän suomalaisen.

Samuli Voutilalla näyttää olevan myös taipumusta ääriajatteluun:
Me miehet emme voi synnyttää, mutta isinä osallistumme mielellämme lasten hoitamiseen ja perheidemme elättämiseen. Se on myös vastuumme miehinä", toteaa Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtaja Samuli Voutila.
https://www.ps-nuoret.fi/kannanotot/1294667/

(Myös tuo isien osallistuminen elättämiseen särähti korvissa, vaikka itsekin sitä harrastan. Vastuukysymykset ovat aina hankalia.)
NOVUS ORDO HOMMARUM

Skeptikko

Quote from: Beenari on 14.04.2018, 13:07:30
Ihan mielenkiintoista matskua, mutta kun lähde on Dimmu, niin todistusaineistona hieman kyseenalaista. Voi jopa olla että nuo Vuotaja1 ja Vuotaja2 ovat molemmat Dimmun sivupersoonia. Jos Dimmu sanoo että ulkona on kaunis ilma, niin se on pakko mennä itse toteamaan ikkunasta katsomalla ettei Dimmu puhu muunneltua totuutta.

Varmastikin kannattaa suhtautua kriittisesti. On kuitenkin pantava merkille, että hän oli tietoinen Perussuomalaisten Nuorten kuohunnasta twiittiensä perusteella jo ennen Kurun erottamista.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Tavis

Quote from: Katmandu on 14.04.2018, 11:46:06
Quote from: foobar on 14.04.2018, 11:21:31
Taitaisi vaan käydä niin että PS saisi vaaliliitossa osakseen "kaveripuolueensa" imagotappion, mutta ei juuri muuta. Median kaikkitietävät toimittajathan eivät jättäisi missään välissä korostamatta sitä, että rasismiahan tässä PS on tukemassa. Kaiken lisäksi olisi aidosti hankalaa muuta väittääkään jos "etnonationalismi" tislaantuisi toisessa puolueessa tasolle jota voi odottaa.
Miksi tämä assosiaatio ei koskaan pure toisinpäin, eli että joku vasemmistolainen olisi liian radikaali? Sinun luettelemaasi ongelmaan ei ole ratkaisuna puolue tai sen jäsenien harjaus, vaan uuden median luominen. Siksi luotiin vaihtoehtomedia.

Itselleni 'harjauksessa' keskeinen ongelma on ollut julkinen riepottelu ja hurskastelu ja rehvastelu sillä, miten on väärinajattelijaa riepotellut.

Jos järjestöstä erotetaan linjaerojen vuoksi tekemättä asiasta kummempaa numeroa, en ole vakuuttunut siitä, että tuota pitää samalla tavalla paheksua.

Arvoton

Quote from: zzz on 14.04.2018, 12:54:14
1. maaliskuuta 2017

Korostus oma.

Ennen puoluekokousta Persuihin pyrkiville sanottiin aika usein "ei oota". Tämä siis silloisen puoluehallituksen aikana. En nyt etsi Homman ketjuja aiheesta.

Lalli IsoTalo

Quote from: junakohtaus on 14.04.2018, 12:57:16Oikeastaan ainoa rutinani aihe on, että älkää kiltit väittäkö olevanne jokin ihmeellinen yhtenäisyys ja varsinkaan älkää tulko mulle kertomaan, että yhtenäisyyden (tm) nimissä mun pitää fanittaa ja erikseen tukea kaikkia tyyppejä, jotka täältä katsoen lähinnä sekoilevat.

Täältäkin katsoen eräät täällä toisinaan sekoilevat, molemmilla puolilla nuivuutta.

Ja olen erittäin samaa mieltä siitä, että keskiluokka pitäisi saada mukaan haittamaahanmuuton vastustajiksi, jos äänestämällä aiotaan vielä saada muutoksia aikaan. Pidän äänestämistä parempana vaihtoehtona kuin suomalaisten tappamista sisällissodassa.

Äänestysvoittoon tarvitaan jotain mitä meillä ei vielä ole: tavoitteesta samanmielisten yhtenäisyyttä.

Ilman vihollista - tai ehkä sen avulla - "hajoita ja hallitse" tuntuu kuitenkin olevan scenemme akilleen kantapää.
— Missä N, siellä R

Tosiasiallinen Nuiva

Ymärsinkö oikein, että Kuru sai monoa vain PS-nuorista, ei itse puolueesta? Ja sitten meni haistattelemaan puolueen puheenjohtajalle.
Non poteris veritatem

Shemeikka

Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 14.04.2018, 13:15:43
Ymärsinkö oikein, että Kuru sai monoa vain PS-nuorista, ei itse puolueesta? Ja sitten meni haistattelemaan puolueen puheenjohtajalle.

T.Kurun jäsenhakemus puolueeseen tuli ketjun mukaan hylsynä takaisin.

Nude but not naked

VilleJ

Quote from: Shemeikka on 14.04.2018, 13:07:16
Arvotusajattelusta: jokainen pitää itseään ja omiksi kokemiaan ihmisiä aina parempana kuin ulkopuolisia. Oli sitten kyseessä rotu, poliittinen puolue, musiikkipiirit, tai mikä tahansa. Ihminen, joka pitää itseään huonompana kuin muut tuppaavat alkoholisoitumaan ja usein hirttäytymään.

Mikään noista väitteistä ei pidä paikkaansa. Joku voi pitää itseään parempana. Toinen voi ihailla jotain muuta rotua tai kansaa. Joku voi pitää itseään huonompana alkoholisoitumatta tai hirttäytymättä.
Yleensäkkin järkevä ihminen muuttaa huonommuutensa inspiraatioksi kehittää itseään paremmaksi. Samaa ajatusta voi hyödyntää kokonaisten kansojen tasolla.

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Shemeikka on 14.04.2018, 13:18:41
Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 14.04.2018, 13:15:43

T.Kurun jäsenhakemus puolueeseen tuli ketjun mukaan hylsynä takaisin.

No eipä vaikuta olleen mikään sitoutunut tyyppi, jos ei kerta edes ollut ps:n jäsen.
Non poteris veritatem

Pentecost

1. Rotuja/etnisyyksiä on olemassa.
2. Niillä ei pitäisi olla mitään tekemistä järkevän maahanmuuttopolitiikan kanssa.

Minua ie kiinnosta kenenkään ihmisen ihonväri tai tausta. Minua kiinnostaa, onko hän yhteiskuntaa hyödyttävä vai haitallinen yksilö.

Suomeen ei tarvita jälkimmäisiä tapauksia yhtään kappaletta. Meillä on todistettavasti jo riittävästi tälläisiä. Jos ulkopuolelle jää muutama pakolainen, niin jos kyseessä on rajanylitys turvallisesta maasta, kuten Venäjältä tai vaikka Ruotsista, niin ihmistä ei tule ottaa Suomeen mistään syystä.

Näillä menen. 
KKO:n tuomio
A:n käyttämissä ilmaisuissa on kysymys niin sanotuista arvoarvostelmista, joiden osalta ei lähtökohtaisesti ole mielekästä puhua lausuman totuudellisuudesta.