News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Monivärisyys mainonnassa ja yhteiskunnallisessa tiedottamisessa

Started by guest15313, 28.03.2018, 13:30:54

Previous topic - Next topic

acc

Oikotien kuvassa naismalli pitää mieheen etäisyyttä. Nainen väistää miehen katsetta. Nainen ei hymyile. Väkinäisen oloinen parisuhde.
2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

newspeak

Yksivärinen mainos monikulttuurisesta USA:sta:

[tweet]1035270417320214533[/tweet]

Menisiköhän Suomessa läpi?

Voitto Ankka

Quote from: newspeak on 31.08.2018, 10:36:26

Joku Twitter-yksilö voisi tietysti kuitata tuolle, että:

"TAC is unique in that it is the only Reproductive Justice (RJ) organization in North Texas founded and directed by Black women."

TAC = The Afiya Center, joka on tuon mainoksen takana. Eli mustat naiset mainostavat mustille naisille abortteja. Ja siitäkin löydettiin rasismia.

j.

N. O. Hääppönen

Sama vanha kuva, monettako kertaa. Kertoo vain kaiken oleellisen, kaiken.
"Jos sukupuolitietoinen budjetointi erkaantuu sekä feministisistä kansalaisyhteiskunnan toimijoista että feministisestä tiedosta, se on vaarassa muodostua tekniseksi hyvän hallinnon käytännöksi, jonka suhde sukupuolittuneisiin yhteiskunnallisiin valtarakenteisiin on ohut."

– THL 23.3.2020

newspeak

Quote from: Voitto Ankka on 31.08.2018, 11:22:29
Quote from: newspeak on 31.08.2018, 10:36:26

Joku Twitter-yksilö voisi tietysti kuitata tuolle, että:

"TAC is unique in that it is the only Reproductive Justice (RJ) organization in North Texas founded and directed by Black women."

TAC = The Afiya Center, joka on tuon mainoksen takana. Eli mustat naiset mainostavat mustille naisille abortteja. Ja siitäkin löydettiin rasismia.

j.

Kyse siis vasemmistolaisten kaksoisstandardeista. Black Lives Matter paitsi kun ei matter eikä mother.

Eino P. Keravalta

Tilaan Zalandolta toisinaan vaatteita tai kenkiä.

Tänään katselin sivuja ja huomasin, että monessa kuvassa poseeraa vaatemallina neekeri. Se on täysin hyväksyttävää. Mutta silmiin pisti, että monet neekerimallit olivat rumia. Valkoisilta malleilta vaaditaan hyvää ulkonäköä, mutta näköjään neekerimallit olivat päässeet malleiksi vain siksi, että olivat neekereitä, sillä he olivat kuin Mikael Jungnerin, Juhana Vartiaisen, Touko Aallon ja Jari Tervon sekasikiöitä naamastaan.

Kun kerran on komeitakin neekereitä, miksi käytetään vastenmielisen näköisiä? Sehän vasta sortoa onkin: näytetään vain rodun rumat puolet! Saatanan rasistit!

PS: ei tehnyt mieli ostaa mitään noiden pällinaamaisten neekereiden katselemisen jälkeen..

PS2: en minäkään kaunis mies ole, mutta en olekaan töissä mallina  ;)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lalli IsoTalo

OT
Olen nähnyt Helsingissä satoja kertoja tosielämässä valkoisen naisen yhden mulattilapsen kanssa. Nyt ei ihan heti tule mieleen, että olisin nähnyt mukana mustan isän.

Isä oli varmaan töissä.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Micke90

Quote from: Lalli IsoTalo on 31.08.2018, 19:25:48
OT
Olen nähnyt Helsingissä satoja kertoja tosielämässä valkoisen naisen yhden mulattilapsen kanssa. Nyt ei ihan heti tule mieleen, että olisin nähnyt mukana mustan isän.

Isä oli varmaan töissä.

Itse olen nähnyt lukuisia kertoja valkoisen naisen mulattilapsen kanssa. Lisäksi olen nähnyt valkoisen naisen maha pystyssä mustan miehen vierellä. Kerran näin jopa sellaisenkin ihmeen, jossa musta mies työnteli lastenvaunuissa n. 5-vuotiasta valkoihoista poikaa, joka ei varmasti ollut oma, vaan ilmeisesti naisystävän aiemmasta suhteesta.

Pioni

Minä voisin haluta monivärisen mainossarjan, jossa olisi esim. valkoinen nainen -musta mies ja 4 lasta. Alle teksti, että meidän perhe osallistui tänä vuonna 1042 € edestä kehitysapuun. (886 milj/5 milj x 6). Mainossarjassa voisi olla enempi ja vähempi nettoveronmaksajaperheitä ja muitakin veroilla maksettavia juttuja purettuna €€/nuppi muotoon.

Kehitysavun saaminen jonkinaisen panos/tuotto vaatimusten piiriin olisi tervetullutta, ja painopiste voisi lähteä väestöräjähdyksen torjuntaan.
Pidetään päämme!