News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Awakening: kohti kansallista heräämistä - kansainvälinen konferenssi 8.4.2018

Started by kriittinen_ajattelija, 07.02.2018, 17:17:03

Previous topic - Next topic

Tuukka Kuru

"Racial identity can be condemned, fought, ignored, or cultivated, but it is unrealistic for a society to pretend it does not exist."
- Jared Taylor

N. A. Saramo

Quote from: writer on 01.03.2018, 18:34:38
Jos ei ole käynyt jenkeissä edes lomamatkalla puhumattakaan siitä että olisi viettänyt siellä kuukausia tai vuosia ja silti julistaa asiantuntijana kuinka jenkeissä asiat ovat niin se on vähän sama kuin jos Ugandalainen ei olisi ikinä käynyt Euroopassa, eikä Suomessa eikä Helsingissä ja silti julistaisi asiantuntijana että millaista Suomessa ja Helsingissä on.

Jos nyt viedään keskustelu takaisin ketjun otsikon mukaiseen konferenssiin, niin Tuukka Kurua ei ole merkitty puhujalistalle. Sieltä löytyvät sen sijaan Jared Taylorin ja Greg Johnsonin nimet. Eli jos haluat kuulla Amerikan tilanteesta henkilöltä, jolla on henkilökohtaista ja pitkäaikaista kokemusta yhteiskunnasta, niin tämä tapahtuma on mahtava tilaisuus tulla kuulemaan mitä heillä on sanottavanaan. Esim. Taylor on pitkät amerikkalaiset sukujuuret omaava ammattikirjoittaja, jolla on 66 vuoden ikäänsä asti kokemusta kotimaastaan, mutta hän on myös kielitaitoinen maailmanmies, joka tuntee varsin hyvin japanilaisen kulttuurin (eli lapsuutensa maassa) ja maailmaa muutenkin. Taylorilla on yleistä lukeneisuutta, hän on matkustellut, opiskellut Pariisissa ja työskennellyt Afrikassa. Tuossa siis on henkilö, jolla on kokemusta, vertailukohtaa ja oppineisuutta, joten hän täyttänee kriteerisi?

guest15313

Toki puhe- ja keskustelutilaisuuksia saa ja pitää järjestää. Tervetuloa ulkomaan herrasmiehet! Eräs ystävätär kertoi aikovansa
osallistua ihan paikan päällä. 612 käytiin yhdessä, tätä todennäköisesti seuraan striimiltä ikäänkuin fiilistä haistellakseni.

Tämä valkonationalismi ei ole käyttölkelpoinen poliittinen agenda Suomessa eikä Euroopassa. Britannian entisissä siirtomaissa
se on eräänlainen eskapistinen nostalgiakultti maailmaan, jota ei ole koskaan ollutkaan. Kansallismielinen maahanmuuttokriittinen
hyväksyy Amerikan, Australian ja Afrikan alkuperäiskansojen sekä pakkotuotujen orjien oikeudet eikä siirtomaaherrojen ylivaltaa.

Farnesius

Quote from: writer on 02.03.2018, 17:27:42
Yksi konferenssinne pääpuhujista haluaa etnisesti puhdistaa euroopan ja amerikan niin että vain valkoisia on jäljellä.

En kyllä ole konferenssien järjestäjiä enkä ole myöskään menossa sinne.

Mutta mitä tulee Greg Johnsoniin, niin olen hänen kanssaan eri linjoilla, jos hän noin todella ajattelee. Muistan kyllä, että hänellä oli vähän erikoisia näkemyksiä siitä, miten valkoisen nationalismin tavoitteita tulisi edistää, sen perusteella, mitä yhtä hänen debattiaan kuuntelin Youtubessa. Olen hänen kanssaan eri mieltä myös suhtautumisessa juutalaisiin yleensä, mutta siitä asiasta ei kai tässä ketjussa sen enempää ole tarkoitus keskustella.

Kulttuurirealisti

Imahzine my shock, kun pif:ssä ja RHC:ssakaan ei varmaan vastusteta ja arvostella tätä konferenssia niin innolla kuin täällä.
Sanon samaan hengenvetoon, että en tiedä Johnsonista ja Taylorista juuri minkään vertaa.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

duc

Näistä nationalismiin liittyvistä kysymyksistä on ehdottomasti keskusteltava, niin tällä forumilla kuin kuukauden päästä järjestettävässä konferenssissa. Oma näkökulmani on kulttuurinationalistin, eikä se helposti muuksi muutu. Mielelläni otan vastaväitteitä vastaan, jotta voin kyseenalaistaa näkökulmani ja etsiä ehkä parempia perusteluja. Itsekritiikkiä toivon kaikille.

Tämä keskustelu muistuttaa sata vuotta sitten länsimaissa käytyä rodun, kielen ja kulttuurin riippuvuussuhteista käytyä keskustelua. Nyt lienee aika käydä tuota keskustelua uudelleen. Mieluiten tehkäämme se uusien tutkimustulosten valossa niin, ettei vanhaa debattia tarvitsisi toistaa jokaisen argumentin osalta. Sata vuotta vanhaa keskustelua on kuvannut mm. Franz Boas kirjassaan The Mind of Primitive Man, joka on netin kautta luettavissa, erityisesti sivuilla 19-34.
ὕβρις, νέμεσις, και κριτική 'häpäisy, kosto ja tuomio'

Memento mori 'Muista kuolevaisuutesi'

jarno Alander

Nonniin. Nyt on sitten puhujalista lyöty lukkoon. Se on seuraava:

Nico Saramo
Timo Hännikäinen
RamZPaul
F. Roger Devlin
Millennial Woes
The Golden One
Ruuben Kaalep
Greg Johnson
Jared Taylor

Se on siinä, ottakaa tai jättäkää. Taylor puhuu viimeisenä, muiden osalta järjestystä ei ole päätetty. Millennial puhuu kahdessa osassa. Ruokailu apauttirallaa puolessavälissä settiä.

Ilmoittautuneille alkaa kohtapuoleen tulla maksuohjeita ja lisätietoja. Tilaa on vielä jos haluaa ilmoittautua mukaan.

Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

jarno Alander

Puhvettisysteemillä ilmeisesti mennään, eli useita ruokalajeja joista voi valita itselle mieleiset.

En nyt muista onko tästä ollut puhetta mutta tapahtumassa on myös baari josta voi tilata juotavaa.
Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

Sepeteus Hiihtäjä

Quote from: jarno Alander on 04.03.2018, 00:16:15
Puhvettisysteemillä ilmeisesti mennään, eli useita ruokalajeja joista voi valita itselle mieleiset.

En nyt muista onko tästä ollut puhetta mutta tapahtumassa on myös baari josta voi tilata juotavaa.

Joo tohon ruokalistaan tai "mitä safkaks" kyselyyn ei kannata vastata julkisesti, eikä liian aikaisin, koska siitä voi selvittää, että missä tilaisuus on järjesteillä ja se tarkoittaa välittömästi armotonta suvakkihuorien tykitystä ja se johtaa tilaisuuden peruuttamiseen ja rasismi syytöksiin ja kyseisen paikan vessojen rikkomiseen ja järjestäjien ja kyseisen paikan omistajien autojen ja kotien tuhopolttoihin.

Lisäksi viranomaiset tekee välittömästi iskun kyseiseen paikkaan ja tekee kokonaisvaltaisen tarkastuksen kaikkeen mahdolliseen ja jokainen työntekijä ja millään tavalla paikkaan liittyvä pääsee Polpon listoille ja euranta alkaa.

Et eiköhän kannata suomessa, varsinkin helsinkiin suunnitteilla olevasta tapahtumasta olla ihan hiljaa, kaikkineen tietoineen ja antaa tiedot viimemetreillä vain niille, joille se tieto kuuluu. Suomi kun ei ole tasa-arvoinen maa, eikä kaikki ihmiset täällä ole samanarvoisia.
"Käteen sattuu, polttaa."
"Korostan, että se johtuu vain siitä, että kätesi on nuotiossa. Ei siis mitään syytä huoleen eikä toimenpiteisiin. Sanot vain napakasti, että ei saa polttaa."

jarno Alander

Quote from: jarno Alander on 03.03.2018, 23:13:54
Nonniin. Nyt on sitten puhujalista lyöty lukkoon. Se on seuraava:

Nico Saramo
Timo Hännikäinen
RamZPaul
Francois Devlin
Millennial Woes
The Golden One
Ruuben Kaalep
Greg Johnson
Jared Taylor

Niin ja tilaisuuden juontaa Tiina Wiik.

Arto Salminen, 2000

sivullinen.

Puhujalista vakuuttaa tapahtumasta tulevan sittenkin varsin merkityksettömän ja mitään sanomattoman. Kun ei Lars Vilks pystynyt maata mullistamaan, niin ei siihen pysty huomattavasti heikommin tunnettu Jared Taylorkaan. Oli silti mukavaa pohdiskella tapahtumaa ja tunteilla sen ympärillä. Näistä tulee muodostumaan jälkikäteen katsottuna koko tempauksen paras anti. Voimafantasiointi on kivaa verattuna voimattomana tylsän todellisuuden kohtaamiseen.

Haluaisin silti innostaa järjestäjiä jo heti seuraavaan tapahtumaan. Ekakerta on aina sähläystä. 612-kulkuekin on vuosi vuodelta noussut merkityksessä. Voidaan myös verrata Jari Leino Showta Monokulttuuriin. Jari Leino Show oli heti alkuun varsin hyvä ja laadukas, mutta ei kestänyt. Monokulttuuri alkoi paljon huonompana, mutta on kasvanut lähes siedettäväksi; itsekin joskus jaksan katsoa jälkilähetyksiä useita kymmeniä sekunteja. Näin todeten kehitys tapahtuu vain toistojen kautta. Scriptassakin vasta sadas kirjoitus oli siedettävä. Kukaan ei synny Mestarina.

Minun silmääni tästä ketjusta jäi viimeisimpänä hyötyajattelu. Se minua harmittaa. Olen itse enemmän etnonationalisti ja jopa rotuteoreetikko kuin hyötymaahanmuuton rakastaja. En haluaisi niitä 50000 kiinalaista tänne myöskään. Joskus myös oli ilmoilla hypoteettinen kysymys 100000 ukrainalaisesta pakolaisesta. Se kysymys olisi Mestarille hankala, joten hänen opetuslapsensakin joutuivat asiaa miettimään. Minusta asia on selvä: Ei. Mutta ukrainalaisethan ovat lähes samaa rotua kuin suomalaiset. Heidän kallonsa on kaunis ja verensä sinistä. Jopa rodun ja etnon yli minulla menee määrä: Ei yhtään ketään yli 10000 erissä. Täsmällisemmin olen sanonut, ettei yhtään ketään Eurostoliiton hajoamisvaiheessa eli nyt; eli edes yhtä Elopia tai puhdasrotuista suursijoittajaa, jonka ainoa tarkoitus olisi tehdä hyvää ja jakaa rahaa.

Konferenssi kuitenkin näyttää rodun lisäksi syrjineen puhujia myös tämän hyötynäkökulman kannalta. Vain hyödylliset ihmiset on kelpuutettu puhumaan. Huhupuheiden mukaan Jari-Arja Laine olisi ollut saattanut tulla, jos hänelle olisi luvattu obama-luokan puhujapalkkio; onnistuneella neuvottelulla olisin tosin uskonut palkkion saattavan pudota kolmeen isoon keskiolutannokseen. Olisko hän silloin kelvannut? Hän on tunnetusti tyhmä, kuluerä, lihava, väkivaltainen, huonosti pukeutuva, kuluerä ja vihamies. Mutta hän on myös suomalainen. Kalloaan hän käynyt usein muokkauttamassa uusnatsien katuklinikoilla; hän on yrittänyt päästä mukaan skeneen ja osallistunut tapahtumiin aktiivisemmin kuin moni muu. On tietenkin totta, ettei hän osaa sanoa englanniksi edes omaa nimeään, mutta kaipa kansallismielisten konferenssissa voitaisiin sallia esitys myös kansalliskielellä.

Paljon muutakin pahaa osasin hänestä lausua, mutta totean vain minun mielestäni hänen ja samanlaisten toverien olevan Suomessa niin iso ryhmittymä, että myös heidät olisi hyvä huomioda, jos halutaan olla ringin sijaan kansanliike. Tietenkin sinisilmäiset, oikeistolaiset, kristilliset, rikkaat, korkeakoulutetut, nerokkaat, urheat ja notkeat miehiset miehet tulisivat johtamaan maata, liikettä ja kaikkea, mutta pitäisi myös muille antaa oikeus puhua ja osallistua. Heillä saattaa myös olla ajatuksia, miten he voisivat elää maassamme aiheuttaen mahdollisimman vähän häiriötä muilla; alkukantaisia ja huonoja ajatuksia, mutta ajatuksia silti. Joten kun ollaan nassen leiman pelosta nyt päästy eroon, on aika alkaa käännyttämään kommareita. Niin teki myös Horst Wessel.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

Uuno Nuivanen

Siellä pastorit saarnaavat valmiiksi uskovaisille. Joku kun selvittäisi mulle tyhmälle, että miten tällainen edistää mamutuksen vähentämistä.  ??? Juuri tämän vähäisen ymmärrykseni tähden en ole koskaan edennyt skenessä mihinkään. Tosin olen unohtanut pyrkiäkin.

jarno Alander

Quote from: Uuno Nuivanen on 04.03.2018, 04:31:21
Siellä pastorit saarnaavat valmiiksi uskovaisille. Joku kun selvittäisi mulle tyhmälle, että miten tällainen edistää mamutuksen vähentämistä.  ??? Juuri tämän vähäisen ymmärrykseni tähden en ole koskaan edennyt skenessä mihinkään. Tosin olen unohtanut pyrkiäkin.

Kaikella kunnioituksella — tuo ei itse asiassa pidä paikkaansa. Ilmoittautuneiden joukossa on ihmisiä jotka ilmoittavat olevansa puhujien kanssa joistain asioista eri mieltä.

Lisäksi tapahtuman kuvauksessa ei mainita, että sen tavoite olisi mamutuksen vähentäminen, vaan ihmisten tapaaminen, verkostoituminen ja ideoiminen. Ja kun maltillinen maahanmuuttokritikki on nyt joka tapauksessa tapahtuman järjestämisen seurauksena raunioina, voimme kai myöntää, että joillakin saattaa myös tulla houkutus viihtyä ja pitää hauskaa ja kenties peräti kaataa hieman menovettä koneeseen.

Arto Salminen, 2000

Tavan

Jo pelkästään tällä ennakkokeskustelulla on ollut positiivinen vaikutus suomalaiseen nuivaan skeneen ja sen itsekäsitykseen. Keskustelu on tuonut esiin skenen sisäisiä merkittäviä ideologisia jakolinjoja joita on aiemmin pidetty vakan alla. Tabuja on murrettu ja skene on pakotettu vakavaan itsetutkiskeluun.

Sanotaan, että voittaakseen vihollisen on ensin tunnettava itsensä.

Awakening on parantanut kämyskenen itseymmärrystä merkittävästi. Ravistellut meitä. Pakottanut ajattelelmaan mistä tässä kaikessa on pohjimmiltaan kyse. Miettimään toimintamme syvämotiiveja uudella vakavuudella. Kitkerä lääke joka karaisee ja kirkastaa. Suurkiitos järjestäjille!
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

James Hirvisaari

Ketjun aiheeseen liittyen harkitsen lähettää osallistumisanomuksen kyseiseen tilaisuuteen, koska siellä on yleisössä mm-kriittisen skenen väkivahva ja legendaarinen Jari Leino ja juontajana kaikki valloittava Tiina Wiik.

Mutta jos saan tietooni, että sinne on tulossa joitakin vallanhuumaisia ruipeloita anomyymejä piipittäjiä, ei kiinnosta tipan tippaa. On tuo itku ja p[n]illitys niin kovin herkässä nykyään, ei jaksa nähdä eikä kuulla.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

diipadaapa

Jared Taylorin youtube-pätkiä katsoneena, en muista ainoatakaan kertaa jolloin mies olisi käyttänyt neekeri sanaa. Kerran hän tosin mainitsi, että valkoisten harjoittama perseennuolenta muita rotuja kohtaan on johtanut esim. siihen että valkoisen on syytä varoa käyttämästä neekeri sanaa, vaikka mustat itse käyttävät sitä jatkuvasti. Joka on kieltämättä huvittava tosiasia.
"Empä tiiä, mutta tämmöstä se on, ja kaiken maailman muslimit täällä hilluu ja kyykkii tuolla ja huutaa...ootahan kohta on minareetti tuossa ukko huutaa siellä tolpassa... öööaaaah! Aamusella viiden aikaa alottaa, sitä on mukava kuunnella."
-Teuvo Hakkarainen-

Johannes Sipola

Quote from: Tuomas Tähti on 05.03.2018, 07:47:29
Tässä konferenssissa tai missään muuallakaan ei minun mielestäni kannata pyrkiä radikaaliin ilmaisutapaan. Pääasia on, että puheenvuorot ovat järkeviä, linjakkaita, eteenpäin vieviä, koherentteja ja faktojen kanssa yhteensopivia. Sellaisia puheenvuoroja toivon Awakening-konferenssissakin kuulevani. Se, onko jokin puheenvuoro maltillinen vai radikaali, on pitkälti suhteellista ja riippuu kuulijan tottumuksista sekä Overtonin ikkunasta.

Poliittiseen korrektiuteen ei tarvitse väkisin pyrkiä, mutta radikaaliuden nimeäminen tavoitteena johtaa helposti poliittiseen performanssitaiteeseen.

Erityisen mieluista on kuulla puheenvuoroja, jotka kestävät aikaa ja ovat kuulemisen arvoisia sadan vuoden päästäkin. Sellaisten puheenvuorojen laatiminen on vaikeaa, jos puheenvuoroa suunniteltaessa keskitytään senhetkiseen poliittiseen ilmapiiriin.
En nyt mitään nykyfeminismin kaltaista mielenosoitus roskaa toivo itsekkään. Radikaalilla ilmaisutavalla toivon lähinnä sitä, että se itse asia on kovaa tavaraa ja puhuu suoraan siitä mistä on ongelma eli tässä tapauksessa roduista. Puheenvuorot konferensissa tulevat taatusti olemaan erittäin hyviä ja opettavaisia.

Poliittisesta korrektiudesta pitäisi kaiken keinoin päästä pois ja vapautua kahleista mihin olemme kahlinneet itsemme. Meillä on jo nyt Suomessa osaavia ihmisiä, jotka kykenevät tekevän hyvin asiallisia ulostuloja radikaaleista aiheista. Itse "performanssitaiteilijat" ovat hyvin pitkälti aina olleet oma porukkansa.

Hyvässä puheenvuorossa korostuvan haluaisin tämän hetken sijaan myös seuraavat sata vuotta. Millainen Suomi tulee olemaan? Minkälaisen Suomen haluamme?

stefani

Tuo tilaisuus on tarkoitettu kaikkien kansallismielisten yhteiseksi jutuksi siinä mielessä, että lähtökohtaisesti kaikki kansallismieliset ovat tervetulleita tilaisuuteen. Junakohtauksen olisi parasta hyväksyä asia. Ei kai se nyt niin kauheaa ole, jos Junakohtauskin on lähtökohtaisesti tervetullut tilaisuuteen? On naurettavaa ruveta vaatimaan, että "hei mä en olisi halunnut olla tervetullut tuohon tilaisuuteen", ja kun henkilö kuitenkin on tervetullut, niin sitten jatkuu, että "nyt mut on sotkettu tähän".

Jari Leino

Onko joku perehtynyt näiden ulkomaisten puhujien tuotantoon siinä määrin, että osaisi mainita jotain esimerkkejä heidän sellaisista ajatuksistaan ja tavoitteistaan, jotka ovat konferenssin vastustajien mielestä niin järkyttäviä ja vastustettavia?

Siis jostain sellaisesta, mitä nämä tyypit ovat oikeasti sanoneet tai vaatineet, ei pelkkiä olkiukkoja ja öyhötystä.

Minun käsittääkseni näiden valkonationalistien vaatimaton toive on, että jossain olisi heillekin ihan oma "safe space", jossa olisi "Okey to be white" ja jossa he voisivat toisten valkoisten kanssa tehdä ja kasvattaa valkoisia lapsia.

Vaatimus ei ole minun mielestäni aivan kohtuuton.

Minun nähdäkseni amerikkalaisten puhujien tärkein opetus suomalaisille on se, että Suomessa ollaan vielä lähes paratiisinomaisessa, suorastaan impivaaralaisessa tilanteessa (tai ainakin tilanne on melko kevyillä toimenpiteillä palautettavissa sellaiseksi).

Suomen (ja Viron) tilanne on jotain sellaista, mistä USA:n valkonationalistit voivat vain haaveilla.

Nyt suomalaisten pitäisi päättää, haluammeko me jatkaa Suomen kehittämistä negatiiviseen suuntaan USA:n ja monien muiden maiden varoittavaa esimerkkiä seuraten.

MacGyver

Löytyisikö sopu sitä kautta, että konferenssin alussa luettaisiin julkilausuma, jossa allekirjoittaneet nimimerkit sanoutuvat irti tapahtumasta?

junakohtaus

Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

IDA

Quote from: junakohtaus on 05.03.2018, 22:09:41
Koskaan ei pitäisi karkottaa keskiluokkaa.

Smart casual siellä on pukukoodina :D

Greg Johnsonista ja ruotsalaisesta en sano mitään, mutta muut puhujat ovat keskiluokkaa tai ylempää keskiluokkaa. Varsin sivistyneitä tyyppejä. Mikäli joku kauhistuu Jared Taylorista hän ei ole kartalla ollenkaan, eikä ilmeisesti tiedä kenestä on kysymys. Jenkkiyliopistojen turvatiloja hamuavat teinit eivät ole keskiluokkaa, vaikka vanhemmat sattuisivatkin olemaan.
qui non est mecum adversum me est

jarno Alander

Quote from: sivullinen. on 06.03.2018, 01:13:09

Askel askeleelta kokouksen luonne alkaa muistuttaa elitismiä. Ensin Kaukinen valitteli, ettei tilaisuudessa ole naispuhujia. Sitten nainen kelpuutettiin juontajaksi. Ruuasta puhuminen ja pukukoodi viittaavat myös elitismiin. Hännikäinen ja akateeminen tunnelma jatkavat samaa sarjaa. Viimein on alettu puhua sekä taloudellisesti hyödyllisen maahanmuuttopolitiikan suosimisesta että vain veronmaksajien hyväksymisestä osallistujiksikin. Aletaan olla jo hyvin kaukana kansallismielisyydestä.

Ei liene vaikea arvata, ketä naispuhujaa Kaukinen olisi ollut tapahtumaan kaipaamassa. Sitten hän meni motkottamaan, että järjestäjätiimin naisjäsen (alusta lähtien oli selvää että hän juontaa) on paikalla pelkkänä tarjoilijana. Jos Kaukinen tulisi sinne tarjoilemaan, menisi jengiltä ruokahalu, kahvipöydän kermakannun sisältö happanisi ja hilpeinkin nousuhumala muuttuisi krapulaksi. Hän voi kyllä tulla tiskaamaan jos haluaa.

Ruoasta ei ole vain tarkoitus puhua. Sitä syödään kanssa. Tuon kappaleen pari viimeistä lausetta liiteleekin sitten jo sellaisissa sfääreissä että minä en niihin yllä.

Arto Salminen, 2000

Lasse

Transkriptiota:

Tuukka Kurun puhe Etnofutur-konferenssissa 23.2.2018
http://www.jlokka.fi/2018/03/tuukka-kurun-puhe-etnofutur.html
Arvoisat Eestin veljet ja sisaret. Nimeni on Tuukka Kuru, ja edustan täällä Suomea, isoveljeänne pohjoisessa. Määrittelen itseni etnonationalistiksi. Se tarkoittaa, että kansallisvaltion käsite kuvaa poliittisia näkemyksiäni kaikilla tasoilla.

Valtio, tai natio latinan kielellä tarkoittaa tiettyä ihmisrotua, joita yhdistää samat esi-isät, perimätieto, kieli, perinne, rodun erityispiirteet sekä yhteinen historia. Kansallismielisenä en usko kenenkään olevan oikeasti yksilöllinen kuin joku juureton atomi ilman yhteyttä ympärillään oleviin ihmisiin tai aiempiin sukupolviin.

Kuten tiedättekin, uusliberalistit tai vasemmistoaktivistit haluavat meidän uskovan tuollaiseen hölynpölyyn. Heille olemme vain yksilöitä, joilla on yksilöllisiä tarpeita ja omia päämääriä. Heille ylenpalttinen elämä ja pinnalliset huvit ovat yhteiskunnan lopullinen huipentuma, jonka kruunaavat seksirobotit, videopelit, pornografia, ja kaikki muut synteettiset tuotteet jotka korvaavat luonnollisen tapamme elää.

Ei enää kärsimystä tai tuskaa, ei velvollisuuksia, rajoituksia eikä muinaisia myyttejä tai rituaaleja. Vain mukavaa oleilua kunnes kaikki kuolemme.

Tiedätte kyllä hyvin, että tulevaisuutemme ei tule olemaan tuollainen. Kaikki paheet, nautinnot, hegemonia, hyödykkeiden kuluttamiseen perustuva elämäntapa ja raha, kaikki nämä ovat vain harhaa. Nämä kaikki ovat kuolettava uhka olemassaolollemme kansallisvaltiona.

Ensinnäkin tuollainen ajattelu korruptoi harkitsemiskykymme. Jos omaksumme individualistisen ajatustavan, että ei ole keinoa erottaa itseämme muista, emme kykene erottamaan ystävät vihollisista. Ilman sosiaalista koheesiota ovat maailman kansakunnat kykenemättömiä suojautumaan sellaisilta valloittajilta, jotka eivät pelaa samojen demokratian sääntöjen mukaan kuin me.

Apatian, suvaitsevaisuuden ja lapsellisuuden järjestys, josta aiemmin mainitsin tulee kaatumaan, ja sen tulee korvaamaan dynaamisempi, vaikkakin ei-eurooppalainen hallintovalta. Jokainen yhteiskunta, joka laiminlyö luonnonlait tulee romahtamaan ja lopulta katoamaan.

Ehkä jotkut teistä miettivät, että mitä nuo luonnonlait voisivat olla? Ensimmäinen näistä on rodullisen koheesion eli yhtenäisyyden laki. Sellainen kansa, josta tämä puuttuu ei osaa eritellä meidän ja heidän välillä. Tällainen kansa tulee sellaisen ryhmän valloittamaksi, jolla on parempi sisäinen koheesio.

Seuraava laki on laki elintilasta tai reviiristä. Jokaisen kansan pitäisi puolustaa sitä maata, joka heille kuuluu. Kansa, joka sallii muukalaisten tulon mailleen, tulee ulkopuolisten syrjäyttämäksi.

Kolmas laki on johtajuuden laki. Kansa ei voi selviytyä ilman rohkeita ja viisaita johtajia, jotka ovat valmiita puolustamaan omiaan silloinkin kun ollaan pahasti alakynnessä.

Neljäntenä tulee hierarkian laki. Tämä tarkoittaa, että kykenevimmät ja pätevimmät pitää laittaa heikompiaan johtamaan. Jokaisella on taitojen ja motivoituneisuuden pohjalta määräytyvä paikka heimossa.

Viides laki on äitiyden laki. Tämä tarkoittaa, että äidin rooli on toivottu ja normaali osa elämää. Kansat, joiden syntyvyyslukemat ovat heikot tulevat tuhoutumaan pidemmän päälle. Elinvoimaisemmat valtaavat alueet haltuunsa.

Nämä lait ovat yleispäteviä. Ne koskevat jokaista kansaa, riippumatta heidän uskonnostaan, rodusta, kulttuurista tai etnisestä taustasta. Kuten jo tajusitkin, nämä lait eivät piittaa tietokoneestasi, kännykästäsi, uudesta autostasi, tai akateemisesta diplomistasi. Jopa kaikkein ylevimmät, oikeudenmukaisimmat ja sivistyneimmät yhteiskunnat tulevat romahtamaan kun niiden jäsenet menettävät identiteettinsä ja taisteluhalunsa.
(jatkuu artikkelissa)

Seminaalinen puhe.
NOVUS ORDO HOMMARUM

IDA

Ihan perusasia on se, että kukaan puhujista ei taida olla aktiivipoliitikko. Tilaisuudessa ei mitä ilmeisimmin olla perustamassa mitään järjestöä, saati poliittista puoluetta. Sieltä ei edes lähdetä miekkareihin. Tämän muistamisen jälkeen voisi vetää henkeä ja sen jälkeen vaikka esitellä vaikka omin sanoin mikä kunkin esitelmöitsijän ajatuksissa mättää. Itse ainakin lasken huonon imagon puhtaasti ansioksi, joten imago ei kiinnosta ollenkaan. Se kyllä kiinnostaa mitä näillä on sanottavaa.

Minusta näiden, jotka koko ajan kritisoivat puhujia, olisi velvollisuus esittää jotain asiallista kritiikkiä siitä missä he ovat väärässä. Vaikka itse en jaksakaan lähetä purkamaan jonkun Greg Johnsonin lennokkaita käsityksiä, ne ainakin vähän alusta lukien vaikuttavat tarrautuvan olemattomaan traditioon ja harrastavan asioiden ylipolitisoimista. Se ei kuitenkaan ole niin iso virhe, että miestä pitäisi estää puhumasta. Jos sillä perusteella vietäisiin yleisesti puheoikeus, niin aika hiljaista olisi maailmassa. Mikä tietysti olisi ihan hyväkin asia.
qui non est mecum adversum me est

Tuukka Kuru

Noniin, kylläpä on mukava palata pienten lomailujen päätteeksi takaisin ketjuun. Mikäli konferenssiin liittyen löytyy kysymyksiä, vastaan niihin mielelläni.

Uusi juliste ilmestyy tämän viikon aikana, jossa näkyy myös kaikki tulevat puhujat.

t. Tuukka
"Racial identity can be condemned, fought, ignored, or cultivated, but it is unrealistic for a society to pretend it does not exist."
- Jared Taylor

Skeptikko

Quote from: Elohim on 07.03.2018, 21:41:27
Noniin, kylläpä on mukava palata pienten lomailujen päätteeksi takaisin ketjuun. Mikäli konferenssiin liittyen löytyy kysymyksiä, vastaan niihin mielelläni.

Alkuperäisessä ilmoituksessa mainitaan, että pääsylippu on 20 euroa ja että pääsylippu ja illallistarjoilu on 45 euroa. Mihin kellonaikaan suunnilleen illallinen on ja miten sen maksu suoritetaan?

Täytyykö ilmoittautumisen yhteydessä erikseen mainita haluavansa konferenssiin osallistumisen lisäksi osallistua illalliselle vai onnistuuko tämä vain maksamalla paikan päällä illallinen tms?

En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

jarno Alander

Quote from: Skeptikko on 08.03.2018, 02:50:30
Quote from: Elohim on 07.03.2018, 21:41:27

Alkuperäisessä ilmoituksessa mainitaan, että pääsylippu on 20 euroa ja että pääsylippu ja illallistarjoilu on 45 euroa. Mihin kellonaikaan suunnilleen illallinen on ja miten sen maksu suoritetaan?

Täytyykö ilmoittautumisen yhteydessä erikseen mainita haluavansa konferenssiin osallistumisen lisäksi osallistua illalliselle vai onnistuuko tämä vain maksamalla paikan päällä illallinen tms?

Illallinen on n. klo 19 maissa. Ilallislippu maksetaan etukäteen pääsylipun yhteidessä, eli jos sellaisen haluaa siitä olisi mainittava ilmoittautuessa.

Arto Salminen, 2000

J. Lannan haamu

Vaikka muuten 'Alt-Rightia' vastustetaan täällä persu-uskovaisella McMaltillisella (Kiitos Mr. Finland!!) forumilla, niin se ideologia kyllä leviää mukavasti ja kerää koko ajan enemmän massaa lihasten ympärille.

Tässä meillä menee pahasti ristiin parlamentaarinen ja ei-parlamentaarinen vaikuttaminen.

Vaikka mistä on mitä mieltä tahansa, niin sitä ei ole kiistäminen etteivätkö Tuukka et al. ole tehneet kovaa ja ennen kaikkea pitkäjänteistä työtä asian tiimoilta. He ovat tämän alulle panneet, he tulevat tämän kanssa jatkoverkostoitumaan ja heille kaikki kunnia tästä suotakoon. Vielä bonuksena näin tapahtumajärjestämisen näkökulmasta, kiva ettei järjestävä taho ole lähtenyt rahastamaan tällä sillä tuo 20 euroa on niin halpa lipun hinta että mehän tässä suorastaan ryöstetään teitä. Mutta hyvä näin, eipähän tule kokoomusvaikutelmaa ihan heti.

Suomalaisilla on usein vähän se paha puoli, että täällä ei todellakaan osata katsoa asioita tarpeeksi laajasti eikä syvältä. Esimerkiksi se, mitä amerikassa tapahtuu diversiteetin nimiin ja kuinka valkoisia dissataan ja korvataan instituutioissa on käsinkosketeltavaa. Kaikki mitä tapahtuu USA:ssa, tulee tapahtumaan Suomessa niin kauan kun Suomi fanittaa sokeasti länttä. No, tämä toisaalta on vähän useammankin kansallismielisen ongelma mutta eipä siinä.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Onko tänne hörhökonfrenssiin tulossa yhtään ajattelijaa ja älykköä joka kykenisi hahmottamaan kokonaisuuksia tulossa pitämään puhetta?
Ja mikä tarkoitus näillä on? Paskoa omaan pesään entistäkin tehokkaammin.